Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
19 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
19
34 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
34
5 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
5
3 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
1 von insgesamt 62 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
8,2/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
20. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstuck ist einfach hervorragend.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021
8/10 – Gut
Erich
Mit der Familie gereist
30. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Erich
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von Aishyta Team Hotel Den Burg am 18. Juli 2020
Beste Erich
We zijn blij dat je genoten hebt van ons hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen ontvangen.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
3. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war schön und sauber.
Die Mitarbeiter waren alle sehr nett und zuvorkommend.
Auch das Frühstück war sehr gut.
Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Leontine team Hotel den Burg am 16. Feb. 2020
Wir bedanken uns ganz herzlich fùr das Kompliment.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
6/10 – Okay
Tina
Mit dem Partner gereist
11. Sept. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Frühstück mit liebe gemacht . Die Zimmer leider renovierungsbedürftig , aber die Firmenleitung hat sich geändert . das lässt hoffen .Tolles bemühtes Personal .
Tina
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
9. Sept. 2019
Gut: Personal & Service
Personal war sehr freundlich und für niederländische Verhältnisse war es auch ein super Frühstück.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Freya Team Hotel Den Burg am 25. Aug. 2019
Thanx for the positive review!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr hilfsbereites Personal. Sie haben uns gute Tipps gegeben. Sehr praktisch mit dem Parkplatz gleich hinter dem Haus.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Freya Team Hotel Den Burg am 9. Juli 2019
Dank voor uw mooie punten score. Goed dat het verblijf goed is geweest. We zien u graag een volgende keer weer terug in Hotel Den Burg!
8/10 – Gut
Yorick
24. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima hotel
Prima verblijf. Ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Kamer was basic maar prima voor de prijs, alles was schoon. Koffie/thee aanwezig op de kamer en mogelijk gratis bij te pakken.
Al met al een goed verblijf gehad en erg tevreden.
Yorick
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Meerthe am 27. Juli 2021
Beste.
Bedankt voor uw review! Wij waarderen dit enorm!
Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf zo naar wens was.
Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Meerthe | Team Hotel Den Burg
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Meerthe am 21. Juli 2021
Dear,
Thank you for your reply!
We appreciate it.
We hope to see you again sometime soon.
Kind regards,
Meerthe | Team Hotel Den Burg
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
28. Juni 2021
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
De accommodatie was oud en is zeker aan vervanging toe. De kluis werkte niet, ook niet nadat het personeel het zelf had geprobeerd.
Het wieltje van de stoel zat los. In de grote lamp:3 verschillende gloeilampen. Er werd ook niet elke dag gezogen in de kamer.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Meerthe am 28. Juni 2021
Beste,
Wat jammer om te horen dat u niet optimaal heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Wij hebben helaas niks gehoord tijdens uw verblijf over een los wieltje van een stoel, als wij dat geweten hadden, hadden wij kunnen kijken of wij deze vast hadden kunnen zetten.
Wij zullen het aan de HouseKeeping doorgeven dat er blijkbaar niet elke dag gezogen werd, wij waarderen het dat u ons daarop attendeerd.
Wij hopen uw verwachtingen in de toekomst nog een keer te kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Den Burg
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Juni 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Meerthe am 28. Juni 2021
Dear,
Thank you for your review!
We appreciate it.
Kind Regards,
Team Hotel Den Burg
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Meerthe am 19. Juni 2021
Beste,
Bedankt voor uw review!
Wij hopen u binnenkort nog een keer te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Meerthe | Team Hotel Den Burg
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s a cozy place in a quite area, within walking distance of many places. The free room upgrade was really nice!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Meerthe am 31. Mai 2021
Dear,
Thank you for your nice review!
We hope to welcome you again sometime soon!
Kind regards,
Meerthe | Team Hotel Den Burg
8/10 – Gut
Arno
25. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Arno
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Meerthe am 29. Mai 2021
Beste Arno,
Bedankt voor uw review!
Wij hopen u binnenkort nog een keer te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Meerthe | Team Hotel Den Burg
8/10 – Gut
Dinant
17. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leuk hotel
We hebben genoten afgelopen weekend. Het hotel ligt op loopafstand van het leuke centrum. Het ontbijt was netjes geregeld. Het enige wat mist was de lift😉
Dinant
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Joanne am 23. Mai 2021
Beste Dinant,
Fijn dat u een leuk verblijf heeft gehad!
Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Joanne | Team Hotel Den Burg
2/10 – Ungenügend
Peter
24. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Niet tevreden
Het hotel is gedateerd en zeer gehorig door houten vloeren.
Het ontbijtbuffet was goed.
De kamer werd netjes bij gehouden.
De prijs/kwaliteit was niet goed.
Corona:
Ivm strenger coronaregels wilden wij het verblijf annuleren of in het voorjaar plannen. Hierover werden wij niet teruggebeld. Uiteindelijk was dit niet mogelijk.
Houden zich niet aan de RIVM voorschriften.
Zowel personeel als gasten dragen geen mondkapjes. Volgens de receptie was het niet nodig, omdat er geen mensen van buitenaf komen!!
Ontbijtbuffet was niet coronaproef.
Peter
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Joselina am 27. Okt. 2020
Beste Peter,
Wat jammer dat de kamer niet naar uw wens was. Wij gaan de kamers verder renoveren, maar dit heeft natuurlijk tijd nodig. Hopelijk heeft het ontbijt het een en ander goed kunnen maken.
Vervelend dat u zich niet veilig en coronaproof voelde. U had natuulijk ook in het restaurant kunnen ontbijten, maar helaas weten we dit achteraf.
Hopelijk komt u weer terug in de toekomst en ziet u de renovatie/vernieuwingen.
Graag tot een volgende keer!
Met warme groetjes,
Hotel Den Burg
6/10 – Okay
Jayer, Schiedam
Mit der Familie gereist
9. Sept. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prijs kwaliteit was niet in verhouding. Kamers oubollig. Ontbijt was netjes verzorgd. Baliemedewerker was behulpzaam.
Jayer
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Joselina am 9. Sept. 2020
Bedankt Jayer voor je reactie. Het hotel is onlangs overgenomen door een nieuw management en we maken ons op voor een aantal renovaties aan de kamers. We zijn begonnen met het implementeren van nieuw beddengoed, handdoeken en dergelijke. De kamers zijn zeer ruim en we kijken ernaar uit om uw verwachtingen in de komende jaren te overtreffen!
8/10 – Gut
Yoshinori
Mit der Familie gereist
19. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yoshinori
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Joselina am 19. Sept. 2020
Dankuwel voor uw revieuw! Graag tot een volgende keer bij Hotel Den Burg.
10/10 – Hervorragend
Bauke-Pieter
11. Aug. 2020
Bauke-Pieter
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Joselina am 19. Sept. 2020
Harstikke bedankt voor zo'n top revieuw. Tot de volgende keer bij Hotel Den Burg
8/10 – Gut
Ken
27. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Super personnels, gentil à l’écoute. Mais hôtel un peux vétuste dans certaine installation
Ken
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Aishyta Team Hotel Den Burg am 3. Aug. 2020
Thank you Ken for your comments. The hotel recently was acquired by new management and we are getting ready to undergo some renovations to the rooms. We have started implementing new bedding, towels and such. The rooms are very spacious, and we look forward to exceeding your expectations in the upcoming years.
8/10 – Gut
PaulK, Deventer
Mit dem Partner gereist
25. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vanuit dit hotel kan je alles op fietsafstand bezoeken. Voor Texelse begrippen is dit hotel voordelig. Vriendelijke receptie.
PaulK
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Aishyta |Team Hotel Den Burg am 3. Aug. 2020
Beste Paul,
Bedankt voor de recensie die je hebt achtergelaten. We zijn heel blij dat je van je verblijf in ons hotel hebt genoten
10/10 – Hervorragend
Fons, Boxtel
Mit dem Partner gereist
25. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schoon beddengoed, nette kamer met toilet en douche.
Een bovennormaal ontbijtbuffet met heel veel wat je Niet zou verwachten.
Fons
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Aishyta Team Hotel Den Burg am 3. Aug. 2020
Beste Fons,
Bedankt dat je ons zo'n prachtige recensie hebt achtergelaten. We zijn heel blij dat je van je verblijf in ons hotel hebt genoten en we kijken ernaar uit je weer te zien.
8/10 – Gut
Helga
20. Juni 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Fijn verblijf gehad , vriendelijk personeel , heerlijk ontbijt.
Perfecte ligging binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum .
Helga
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2020
Antwort von Aishyta Team Hotel Den Burg am 18. Juli 2020
Beste Helga,
We zijn blij dat je genoten hebt van ons hotel. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen ontvangen.
10/10 – Hervorragend
J&C, Heerlen
Mit dem Partner gereist
17. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi hotel en centraal gelegen in Den Burg. Leuke en goed geïsoleerde kamers met zeer goede matrassen en beddengoed. Ontbijt was top: alles vers en bijzonder goed verzorgd. Het algehele personeel was uitzonderlijk vriendelijk en professioneel. Aanrader!
J&C
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von Freya Team h am 17. Juni 2020
Dank voor uw mooie review en complimenten. Graag tot een volgende keer!
10/10 – Hervorragend
Koen
14. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Koen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von Freya Team h am 17. Juni 2020
Thanx for your positive review!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
7. Juni 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Freya Team h am 17. Juni 2020
Thanx for your positive review.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff, good breakfast, good location close to the center of Den Burg.
The room was also nice; the hotel overall is not brand-new but charming.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2020
Antwort von Freya Team h am 17. Juni 2020
Thank you for your positive review and friendly words. Hope to visit you sometime again!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
4. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Antwort von Leontine team Hotel den Burg am 14. Feb. 2020
Hartelijk dank voor het fijne compliment!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Jammer dat ze aan het verbouwen zijn en de bar niet open is en dat het ontbijt 15 euro pp kost...erg duur en hebbne we dus niet gedaan!
Erg vriendelijk personeel en kamer goed schoon lekkere koffie en thee en prima bedden!! fijn verblijf gehad!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Leontine team Hotel den Burg am 14. Feb. 2020
Heel begrijpelijk dat het teleurstellend kan zijn als er verbouwingen plaatsvinden. U begrijpt dat voor zoiets groots om te verbouwen alleen plaats kan vinden in de `stille`wintertijd. Onze excuses voor dit ongemak.
De kosten van het ontbijt zijn zeer goed te verklaren als u bedenkt dat er voornamelijk met verse producten gewerkt word. Brood van Tesselse bodem is en zo ook de keuze uit de verschillende broodjes die vers gebakken worden.Daarnaast treft u op het buffet een ruime keuze aan zuivelprodukten en schalen met diverse soorten vers fruit.
Feit blijft dat `geld`voor iedereen een andere waarde heeft en daarom begrijpen we uw opmerking zeker wel.
Fijn te weten dat we als personeel vriendelijk zijn ,dat de koffie lekker smaakte en u een fijn verblijf heeft genoten.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Leontine team Hotel den Burg am 14. Feb. 2020
Hartelijk dank voor uw respons.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fijne ruime kamer. Aan de rustige kant van Den Burg. Heerlijk ontbijt gehad
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
vriendelijk en behulpzaam personeel.
Eigen parkeerplaats.
Hotel ligt in een rustige omgeving aan de rand van het centrum, hotel zelf is wel wat gehorig.
Maar zeker een aanrader.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Okt. 2019
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Freya Team Hotel Den Burg am 5. Okt. 2019
Bedankt voor uw positieve review!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Sept. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Sept. 2019
Prima ontbijt!
Ok, het interieur doet gedateerd aan, maar het bed lag lekker en het sanitair was schoon. En dat is voor mij het belangrijkst.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Jacqueline
28. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jacqueline
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. De kamer was echter sterk veroudert, is aan een opknapbeurt toe.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
26. Aug. 2019
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Locatie is prima, paar minuten lopen van het centrum. Wij hadden een eenvoudige kamer, ondanks dat we er niet veel van verwacht hadden viel het een klein beetje tegen. 1 klein raam in de kamer, veel vlekken op het tapijt en een verschrikkelijk zacht bed (beetje ingezakt). I
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
24. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
zeer schoon alles,ontbijt is top.
alleen geen rekje in douche waar je alles op kan zetten. voor ouderen wat lastig.verder een top hotel op een toplocatie!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Julianus
23. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect hotel to stay in Texel
We got the "delux" room, large and cozy, the staff is friendly and fun (I'm talking to you Sarah!), in few minutes walking you are in the center of the town and the hotel has a private parking so you can easly move around the rest of the island, it is a perfect hotel to spend few days in Texel.
Julianus
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Freya Team Hotel Den Burg am 25. Aug. 2019
Thanx for the nice review. Yes, we do have a central position on the island. Which works well for exploring our beauifull island. And thanx from the staff and Sarah for the compliment! Our staff enjoys making the guests feel welcome!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
19. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Een fijne kamer met faciliteiten. Centrale locatie en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een heerlijk ontbijt.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mooie plek dicht bij het centrum.
Alles op loopafstand
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
jack
29. Juli 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
jack
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Freya Team Hotel Den Burg am 7. Aug. 2019
Thanx for your positive review!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
23. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ontbijt was goed verzorgd. Vroegen zelfs of ze cappuccino moesten maken voor ons omdat deze niet voorradig was. Top!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
15. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fijn, degelijk hotel. Schone kamers en prima bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede parkeergelegenheid. Centrum van sfeervol den burg op loopafstand. Vergeleken met andere plaatsen op Texel voelt den burg bovendien veel minder toeristisch - aanrader dus
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft