Rezeption

Bewertungen von OYO 12519 Hotel Sun Palace

2.5 out of 5
OYO 12519 Hotel Sun Palace
T-2394, Faiz Road, Block T, Nai Walan, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R.

Bewertungen

2,0
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 3 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

2,0/10

Sauberkeit

2,0/10

Personal & Service

2,0/10

Ausstattung

2,0/10

Zustand der Unterkunft

2,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Baldeep Kaur

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They didn’t allowed me check in I have to take other hotel Worst hotel and app expedia
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Regards, Navneet am 11. Nov. 2019
We are so disappointed to hear such kind of experience, There! Being a visitor, we do realize how team it feels in such circumstances, however, we’ve shared the feedback to our relevant immediately to rectify the issue. Hope to serve you better in future.

2/10 – Ungenügend

Mr.anish

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was really horrible staying there.The person at the reception Mr.kishan was very rude and arrogant guy.He don't know how to deal with customers and was very harsh spoken.Room was very unhygienic with no light in bathroom.bedsheets were all dirty and smelling very bad.i would never recommend to book this hotel.please beware before booking any hotel like this
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Swarna am 9. Nov. 2019
Hi, Mr.anish! We're very sorry for the unpleasant experience you had with us and at the same time we would like to thank you for sharing the feedback, we are using this as an opportunity to escalate the matter with the relevant team. We assure you that your next experience will be a pleasant one. Regards, Swarna