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526 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
526
107 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
107
41 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
41
12 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
12
17 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
17
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Javier
19. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diesmal nicht gut
In Prinzip, das beste Hotel in Davenport. Ich bin mehrere Mals hier gewesen. Diesmal war ich nicht zufrieden: Schwimmbad war ausser Betrieb; Zimmer nicht richtig staubgesaugt; zu viel Geräusch in Zimmer wegen Weihnachtsparty, finale Abrechnung falsch gebucht... Zu viele Fehler für ein Hotel dieser Kategorie...
Javier
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2017
10/10 – Hervorragend
Carrie
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Carrie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 12. Mai 2024
Dear Carrie,Thank you so much for staying with us and we are thrilled to see you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Kurt
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well thought of has potential nice atmosphere
Kurt
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us and we are happy you enjoyed the aesthetics of our property. We are very proud to be a historic property in the Marriott Autograph Collection. We hope you have the chance to stay with again soon!
2/10 – Ungenügend
Danny
Mit dem Partner gereist
31. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First off i couldnt check in till almost 2 hours past check in time. Then i was put in a room with light that flickered and one of my tvs didnt work. Not worth almost 300 a night!
Danny
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel am 1. Apr. 2024
Dear Danny,Thank you for taking the time to share your experience as we take feedback from our guests very seriously. Your experience is not up to our standard and I sincerely apologize. I have shared your experience with the hotel management team to ensure this does not happen again. The next time you are in town I hope we have the opportunity to give you the true Hotel Blackhawk experience.
4/10 – Schlecht
Daniel, Davenport
31. März 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 2. Apr. 2024
Dear Daniel,It seems your recent stay was less than satisfactory. Providing exceptional hospitality is our number one priority and I apologize this was not your experience.If you have the chance, we would love to speak with you regarding your stay. Please ask for the front desk supervisor.
10/10 – Hervorragend
Destiny
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel . The room was very nice. Loved it.
Destiny
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 18. März 2024
Destiny,Thank you so much for staying with us and we are thrilled to hear you loved your stay. We hope to see you again soon to give you more memorable experiences!
6/10 – Okay
Tonya
Mit der Familie gereist
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My only complaint was that Expedia didn’t advertise that the pool and bowling alley were closed for maintenance. My family was very disappointed.
Tonya
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 14. März 2024
Tonya, Thank you very much for your feedback as we are always looking for opportunities for improvement. We will make sure we communicate this information so our guests are well informed for their stay. We hope to see you again so we can exceed expectations and make your next stay a memorable one.
10/10 – Hervorragend
Victor
10. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Victor
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 11. März 2024
Victor, Thank you so much for staying with us and we are very happy you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Wendell
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The building was beautiful
Wendell
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 5. März 2024
Wendell,Thank you for staying with us and we are very happy to hear you enjoyed the hotel. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Sarah, Longmont
Mit dem Partner gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed a lovely and unique stay in this historic hotel!
Sarah
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daniel am 22. Feb. 2024
Sarah,Thank you so much for staying with us and we're very happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see again soon!
8/10 – Gut
Kyle, Clive
Geschäftlich gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
After a speedy checkin process. I was given a handicap room but when I looked with trip advisor it didn’t show that. The remote didn’t work and be careful as the pool and jacuzzi were closed for maintenance. Afterncomoetinf in the hand in hand chili cookoff all day all I wanted to do was relax in the hot. But could not. They did provide me with a free brunch on Sunday.
Ok. I’ve said my complaints, but overall a real classy hitek with all the bells and whistles plus a spa I heard was fabulous. Many wedding go on during the weekend but that added to the livelyness of the hotel. Next door to some pubs and great places to eat. The bunch needs to get shrimp back in the menu. Says a brunch without shrimp?
Kyle
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 7. Feb. 2024
Dear Kyle,Thank you for being our guest and sharing your feedback. Please know that when booking via a third-party site, we do our best to give our guests the requested room type, but they are not guaranteed. Your feedback is important to us and will be shared with the team. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back and impressing you further.
2/10 – Ungenügend
rick
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was charged by Expedia and the hotel. $800 . Not worth that.
rick
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 3. Feb. 2024
Rick,Thank you for taking the time to bring these billing errors to our attention. We are very sorry for this error and will get this corrected right away for you! Please reach out to us at the hotel if there is anything at all that we can further assist you with! Thank you,
10/10 – Hervorragend
Nicholas A.
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the jacuzzi and the hotel lobby.
Nicholas A.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 1. Feb. 2024
Nicholas, Thank you for staying with us and we are happy to hear you enjoyed the jacuzzi and our lobby décor. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Mikko
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mikko
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 1. Feb. 2024
Thank you so much for staying with us. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Dailon
24. Dez. 2023
Dailon
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Daniel am 25. Dez. 2023
Thank you very much Dailon for staying with us. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Lance
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lance
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Hotel Blackhawk Team am 19. Dez. 2023
Thank you so much for staying with us! We hope we will be part of your stay the next time you are in the Quad Cities!
10/10 – Hervorragend
LARRY
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
LARRY
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Hotel Blackhawk Team am 19. Dez. 2023
Thank you for your review, we hope that you will stay with us next time you are in the Quad Cities!
8/10 – Gut
PATTI
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Parking is not good
PATTI
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Daniel am 9. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your experience during your stay. We do have a large parking lot that can get full quickly when we have large events and groups. I apologize you did not have a good experience with parking. We hope we get the chance to see you again and please feel free to stop by the front desk if you need information in regard to parking.
10/10 – Hervorragend
Andrew
Mit der Familie gereist
19. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great family hotel.
Great stay for a family weekend. Lots to do within easy walking distance. Everything good as always…we’ll be back!
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Andrew, thank you so much for your return visit! We hope to see you and your family again soon!
10/10 – Hervorragend
Kevan, Denver
18. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people especially Dana at front desk!
Kevan
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for staying with us and we are very happy to hear Dana provided you exceptional service. We hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Doug
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good night
very good stay, the only issue was the bathroom could use a little attention around the shower area and the floor.
Doug
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for your feedback as we are always looking for opportunities for improvement. We have communicated this issue to our housekeeping department. We hope we will have the chance to serve you again soon.
8/10 – Gut
Kim
Geschäftlich gereist
27. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dejligt hotel. God service. OK udvalg af mad. God service i restauranten.
Der blev ikke gjort rent på værelset efter første overnatning
Kim
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Kim, Thank you for staying with us and we hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Edward
Mit dem Partner gereist
9. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk person was extremely personable. I was in town for a memorial service and he couldn’t have been nicer! Even gave done great recommendations for dinner. Thank you for your kindness!!!
Edward
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for your feedback and we are happy our front desk agent was able to enhance your experience. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Denise S
Mit dem Partner gereist
10. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice historic hotel. Well updated. Staff super friendly just need more of them. Elevators a little slow but to be expected in an historic hotel.
Denise S
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Tom
8. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tom
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Michael, Chicago
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time staying at the Blackhawk hotel, and I had a wonderful experience. The staff were all exceptionally friendly and helpful. The location was also very central to things happening at the riverfront a Davenport.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Mallory
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mallory
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Nelda
Mit der Familie gereist
16. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice staff! We were disappointed the pool was unavailable however they did offer us a swim at a sister hotel just a few blocks away.
Nelda
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Bobbie
31. Juli 2023
Bobbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Patrick
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Downtown stay
Great location and lovely hotel
Patrick
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Jimmy D
31. Juli 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the history
Jimmy D
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Beth
26. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice great location would stay again.
Beth
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Candace
Mit dem Partner gereist
2. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic!
Candace
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 11. Juli 2023
Thank you for staying with us. If your travels bring you through the Quad Cities again, we hope that you will visit us again! At your service,
10/10 – Hervorragend
Douglas
Mit einer Gruppe gereist
16. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice spot near good bars and restaurants
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
Thank you for your feedback! We hope the next time you are in the Quad Cities, we are part of your trip At your service,
10/10 – Hervorragend
elizabeth
Mit der Familie gereist
12. Juni 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would definitely come again!
elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
Thank you for your feedback, we hope the next time you are in the Quad Cities, we are part of your trip At your Service,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Room
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
WE thank you for your feedback, we hope the next time you are in the Quad Cities, we are a part of your trip! At your service,
10/10 – Hervorragend
Matthew
5. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very classy hotel
Matthew
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
We thank you for your feedback, and hope the next time you are in the Quad Cities we can be a part of your visit!At your service,
8/10 – Gut
David
30. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you for staying at the Hotel Blackhawk! We hope you will think of us again the next time you are in the Quad Cities
10/10 – Hervorragend
Boina
Geschäftlich gereist
19. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A beauty
Beautiful hotel. Loved the bowling alley in the basement.
Boina
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again, if your travels find you in the Quad Cities!
10/10 – Hervorragend
James
11. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We thoroughly enjoyed our 3 night stay. From check in with Emily to check out with James and dinner and a few drinks in between… it was top notch.
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
We are so happy that you had such a great experience, The Hotel Blackhawk team hope you will keep us in mind when your travels bring you back to the Quad Cities.
8/10 – Gut
Merrill
2. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I very much appreciated the extraordinary service at the check-in desk Sunday afternoon
4/39/23.
I did not do much appreciate that re-entry remains locked at 6:10AM Monday...with nobody at the desk. Holy cow: it's a workday at 6:00...surely not a security issue.
Kingsley
Merrill
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback. We will be discussing the security issues and rectify those frustrations. Thank you again for your feedback and happy to see that the service was up to par for you At your service,
8/10 – Gut
Jennifer
1. Mai 2023
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you for staying with us, we appreciate your business!
10/10 – Hervorragend
melanie, Schiller Park
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The curtain in our room didn’t close all the way so the sun came blaring in at 7am. There were a lot of kids at the hotel and they were running all over the lobby and hallways. Needed to be controlled.
The bartenders at the Bix bar were fantastic. Friendly and informative.
melanie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback, we are sorry for the abundance of children in the hotel. We do our best to facilitate unsupervised children, and it is quite a job. We are so happy you enjoyed our bar and hope you will stay with us again when your travels bring you to the Quad Cities.
10/10 – Hervorragend
gary
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved this hotel. They even had a young man playing the piano. Very beautiful and relaxing. I will be coming back soon I suspect
gary
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Scott
Mit der Familie gereist
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Scott
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Janet
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Elegant hotel in downtown Davenport!
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Erik
Mit dem Partner gereist
10. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice ocation
Erik
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Marilyn
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large rooms with nice bathrooms
Marilyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Tiffany
21. März 2023
Tiffany
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
Brianna
Mit dem Partner gereist
14. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft