Außenbereich

Bewertungen von Hotel Blackhawk, Autograph Collection

4 out of 5
Hotel Blackhawk, Autograph Collection
200 E 3rd St, Davenport, IA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

526 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 703 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Javier

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diesmal nicht gut
In Prinzip, das beste Hotel in Davenport. Ich bin mehrere Mals hier gewesen. Diesmal war ich nicht zufrieden: Schwimmbad war ausser Betrieb; Zimmer nicht richtig staubgesaugt; zu viel Geräusch in Zimmer wegen Weihnachtsparty, finale Abrechnung falsch gebucht... Zu viele Fehler für ein Hotel dieser Kategorie...
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Carrie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 12. Mai 2024
Dear Carrie,Thank you so much for staying with us and we are thrilled to see you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well thought of has potential nice atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us and we are happy you enjoyed the aesthetics of our property. We are very proud to be a historic property in the Marriott Autograph Collection. We hope you have the chance to stay with again soon!

2/10 – Ungenügend

Danny

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First off i couldnt check in till almost 2 hours past check in time. Then i was put in a room with light that flickered and one of my tvs didnt work. Not worth almost 300 a night!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel am 1. Apr. 2024
Dear Danny,Thank you for taking the time to share your experience as we take feedback from our guests very seriously. Your experience is not up to our standard and I sincerely apologize. I have shared your experience with the hotel management team to ensure this does not happen again. The next time you are in town I hope we have the opportunity to give you the true Hotel Blackhawk experience.

4/10 – Schlecht

Daniel, Davenport

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 2. Apr. 2024
Dear Daniel,It seems your recent stay was less than satisfactory. Providing exceptional hospitality is our number one priority and I apologize this was not your experience.If you have the chance, we would love to speak with you regarding your stay. Please ask for the front desk supervisor.

10/10 – Hervorragend

Destiny

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel . The room was very nice. Loved it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 18. März 2024
Destiny,Thank you so much for staying with us and we are thrilled to hear you loved your stay. We hope to see you again soon to give you more memorable experiences!

6/10 – Okay

Tonya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My only complaint was that Expedia didn’t advertise that the pool and bowling alley were closed for maintenance. My family was very disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 14. März 2024
Tonya, Thank you very much for your feedback as we are always looking for opportunities for improvement. We will make sure we communicate this information so our guests are well informed for their stay. We hope to see you again so we can exceed expectations and make your next stay a memorable one.

10/10 – Hervorragend

Victor

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 11. März 2024
Victor, Thank you so much for staying with us and we are very happy you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Wendell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The building was beautiful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 5. März 2024
Wendell,Thank you for staying with us and we are very happy to hear you enjoyed the hotel. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Sarah, Longmont

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed a lovely and unique stay in this historic hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Daniel am 22. Feb. 2024
Sarah,Thank you so much for staying with us and we're very happy to hear you enjoyed your stay. We hope to see again soon!

8/10 – Gut

Kyle, Clive

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
After a speedy checkin process. I was given a handicap room but when I looked with trip advisor it didn’t show that. The remote didn’t work and be careful as the pool and jacuzzi were closed for maintenance. Afterncomoetinf in the hand in hand chili cookoff all day all I wanted to do was relax in the hot. But could not. They did provide me with a free brunch on Sunday. Ok. I’ve said my complaints, but overall a real classy hitek with all the bells and whistles plus a spa I heard was fabulous. Many wedding go on during the weekend but that added to the livelyness of the hotel. Next door to some pubs and great places to eat. The bunch needs to get shrimp back in the menu. Says a brunch without shrimp?
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 7. Feb. 2024
Dear Kyle,Thank you for being our guest and sharing your feedback. Please know that when booking via a third-party site, we do our best to give our guests the requested room type, but they are not guaranteed. Your feedback is important to us and will be shared with the team. We are delighted you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back and impressing you further.

2/10 – Ungenügend

rick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was charged by Expedia and the hotel. $800 . Not worth that.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 3. Feb. 2024
Rick,Thank you for taking the time to bring these billing errors to our attention. We are very sorry for this error and will get this corrected right away for you! Please reach out to us at the hotel if there is anything at all that we can further assist you with! Thank you,

10/10 – Hervorragend

Nicholas A.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the jacuzzi and the hotel lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 1. Feb. 2024
Nicholas, Thank you for staying with us and we are happy to hear you enjoyed the jacuzzi and our lobby décor. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Mikko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Daniel am 1. Feb. 2024
Thank you so much for staying with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Dailon

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Daniel am 25. Dez. 2023
Thank you very much Dailon for staying with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Lance

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Hotel Blackhawk Team am 19. Dez. 2023
Thank you so much for staying with us! We hope we will be part of your stay the next time you are in the Quad Cities!

10/10 – Hervorragend

LARRY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Hotel Blackhawk Team am 19. Dez. 2023
Thank you for your review, we hope that you will stay with us next time you are in the Quad Cities!

8/10 – Gut

PATTI

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Parking is not good
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Daniel am 9. Dez. 2023
Thank you for taking the time to share your experience during your stay. We do have a large parking lot that can get full quickly when we have large events and groups. I apologize you did not have a good experience with parking. We hope we get the chance to see you again and please feel free to stop by the front desk if you need information in regard to parking.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great family hotel.
Great stay for a family weekend. Lots to do within easy walking distance. Everything good as always…we’ll be back!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Andrew, thank you so much for your return visit! We hope to see you and your family again soon!

10/10 – Hervorragend

Kevan, Denver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people especially Dana at front desk!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for staying with us and we are very happy to hear Dana provided you exceptional service. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Doug

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good night
very good stay, the only issue was the bathroom could use a little attention around the shower area and the floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for your feedback as we are always looking for opportunities for improvement. We have communicated this issue to our housekeeping department. We hope we will have the chance to serve you again soon.

8/10 – Gut

Kim

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dejligt hotel. God service. OK udvalg af mad. God service i restauranten. Der blev ikke gjort rent på værelset efter første overnatning
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Kim, Thank you for staying with us and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk person was extremely personable. I was in town for a memorial service and he couldn’t have been nicer! Even gave done great recommendations for dinner. Thank you for your kindness!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Daniel am 25. Nov. 2023
Thank you so much for your feedback and we are happy our front desk agent was able to enhance your experience. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Denise S

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice historic hotel. Well updated. Staff super friendly just need more of them. Elevators a little slow but to be expected in an historic hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Michael, Chicago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time staying at the Blackhawk hotel, and I had a wonderful experience. The staff were all exceptionally friendly and helpful. The location was also very central to things happening at the riverfront a Davenport.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mallory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Nelda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice staff! We were disappointed the pool was unavailable however they did offer us a swim at a sister hotel just a few blocks away.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Bobbie

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Downtown stay
Great location and lovely hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jimmy D

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the history
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Beth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice great location would stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Candace

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 11. Juli 2023
Thank you for staying with us. If your travels bring you through the Quad Cities again, we hope that you will visit us again! At your service,

10/10 – Hervorragend

Douglas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice spot near good bars and restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
Thank you for your feedback! We hope the next time you are in the Quad Cities, we are part of your trip At your service,

10/10 – Hervorragend

elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would definitely come again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
Thank you for your feedback, we hope the next time you are in the Quad Cities, we are part of your trip At your Service,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Room
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
WE thank you for your feedback, we hope the next time you are in the Quad Cities, we are a part of your trip! At your service,

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very classy hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 17. Juni 2023
We thank you for your feedback, and hope the next time you are in the Quad Cities we can be a part of your visit!At your service,

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you for staying at the Hotel Blackhawk! We hope you will think of us again the next time you are in the Quad Cities

10/10 – Hervorragend

Boina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A beauty
Beautiful hotel. Loved the bowling alley in the basement.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again, if your travels find you in the Quad Cities!

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We thoroughly enjoyed our 3 night stay. From check in with Emily to check out with James and dinner and a few drinks in between… it was top notch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
We are so happy that you had such a great experience, The Hotel Blackhawk team hope you will keep us in mind when your travels bring you back to the Quad Cities.

8/10 – Gut

Merrill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I very much appreciated the extraordinary service at the check-in desk Sunday afternoon 4/39/23. I did not do much appreciate that re-entry remains locked at 6:10AM Monday...with nobody at the desk. Holy cow: it's a workday at 6:00...surely not a security issue. Kingsley
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback. We will be discussing the security issues and rectify those frustrations. Thank you again for your feedback and happy to see that the service was up to par for you At your service,

8/10 – Gut

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you for staying with us, we appreciate your business!

10/10 – Hervorragend

melanie, Schiller Park

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The curtain in our room didn’t close all the way so the sun came blaring in at 7am. There were a lot of kids at the hotel and they were running all over the lobby and hallways. Needed to be controlled. The bartenders at the Bix bar were fantastic. Friendly and informative.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Blackhawk Team am 31. Mai 2023
Thank you so much for your feedback, we are sorry for the abundance of children in the hotel. We do our best to facilitate unsupervised children, and it is quite a job. We are so happy you enjoyed our bar and hope you will stay with us again when your travels bring you to the Quad Cities.

10/10 – Hervorragend

gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved this hotel. They even had a young man playing the piano. Very beautiful and relaxing. I will be coming back soon I suspect
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Janet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Elegant hotel in downtown Davenport!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice ocation
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Marilyn

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large rooms with nice bathrooms
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Brianna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023