Außenbereich

Bewertungen von The Ritz-Carlton Dallas, Las Colinas

5 out of 5
The Ritz-Carlton Dallas, Las Colinas
4150 N Macarthur Blvd, Irving, TX

Bewertungen

9,2

Wunderbar

299 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Derek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Suzanne

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Savanna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely gorgeous property!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Joanne

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Disappointing that the swimming pool was unable to be used due to construction. Limitations for children at the property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Megan, Boise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were delayed from DFW due to the airport shutting down due to weather and Tabatha at the front desk was very an accommodating and very friendly! If I’m ever in the Dallas area I would definitely stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Esther

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

kayla

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Barry, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and terrific, warm service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Henry

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service and great quality
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Subhi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent stay. There was construction during our stay but that did not really affect our stay. The only negative aspect was that at no point were we told there was resort fees (and you wouldn’t expect them especially when the facilities were closed for construction) but on check out it was mentioned for the first time that we had $45 for each day. Obviously very disappointing as otherwise it was a great stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Zoe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent resort, my husband and I very happy . See you soon
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is such an amazing property! We stayed one night but wish I could have stayed more.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Amber

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They need to FULLY disclose that this property is being fully under renovation. Lots of blacks tarps and a lot of areas unusable. Finding menues for the restaurants are impossible or wrong. You have to walk to the restaurants. Then the food wasn't amazing - which is sad since you spend a small fortune on it. We got stranded at the hot tub FOREVER because there were no towels and it was freezing! Luckily i had my cell, but i had to call them twice. :( We got next to a joining room, and the doors are way to close together. I kept thinking someone was walking into our room! The room was nice! The beds were comfy and loved the balcony. This was a night for me to have fun with my kids, so i was super sad the indoor pool was closed. Again this should have FULLY disclosed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Princeton, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Veronica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Latonya

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cesar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Xuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Celia B

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It may be a lot of money, but it is so worth it . My favorite part was the sport complex. Me and my mom enjoyed this hotel and would come back. Best hotel ever. Sincerely, Lilli P.S. I am 9years old
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

GERMAN

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Martha Maritza Muñoz

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jihun

Gut: Personal & Service
The resort was the best at DFW area about ten years ago. But, now it is not as good as it was. There are a lot of road construction around the area and the some parts of property is in construction. These are not convenience for me.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Douglas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

JAIME, Pearland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room wasn’t ready by guaranteed time but the Service Recovery was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 15. Sept. 2023
Good morning, Jaime! Thank you for leaving us a review. We are thrilled to hear our Ladies & Gentlemen were able to provide you with the highest level of service. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Bonnie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a top notch, beautiful place. I have never stayed at a resort like this, you definitely get pampered and taken care of
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 15. Sept. 2023
Good morning, Bonnie. Thank you for taking the time to leave us a review. We are so thrilled to hear you enjoyed the pampering you deserve. We hope to welcome you back soon for another relaxing escape.

10/10 – Hervorragend

Isabella

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un lindo lugar. Excelente servicio y la comida en la cena exquisita. Excelentes Steaks
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gym was awesome! Staff was servant hearted.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 10. Aug. 2023
Good morning, Karen. Thank you for taking the time to leave us a review. We are so thrilled to hear you were able to take advantage of the Fitness Facility. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

jason r.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was nice, but lots of construction in and around the Resort right now. Due to Ritz-Carlton buying and renovating the original Four Seasons property
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 1. Aug. 2023
Good morning, Jason R. Thank you for taking the time to leave us a review. Although we understand construction can be quite impactful to your relaxing experience we are incredibly excited for you to see our our completely transformed resort. We look forward to welcoming you back soon, and again, thank you for taking the time to provide us with your feedback.

10/10 – Hervorragend

Bryce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 26. Juli 2023
Good afternoon, Bryce. Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We are thrilled to hear you enjoyed your time with us. We will be sure to share your feedback with our Ladies & Gentlemen. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Allison

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 24. Juli 2023
Good morning, Allison. Thank you for taking the time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Joey

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 19. Juli 2023
Good afternoon, Joey. Thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear that you had a wonderful time with us. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

lovejit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Calm and quiet place for a peaceful staycation!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 10. Juli 2023
Good morning, Lovejit. Thank you for taking the time to leave us a review. We are pleased to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

DAVIDE

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
OLD
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 10. Juli 2023
Good morning, DAVIDE. We are sorry to hear we did not meet your expectations and are disappointed to hear your feedback about your stay with us. Our hotel is currently undergoing a complete transformation including a full renovation. We hope to welcome you back to visit our beautifully redone resort, DAVIDE.

10/10 – Hervorragend

Joel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 30. Juni 2023
Good afternoon, Joel. Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Stephanie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great resort, but lots of construction.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 23. Juni 2023
Good morning, Stephanie. Thank you for taking the time to leave us such a positive review as we transition the resort to join the Ritz-Carlton brand. We look forward to welcoming you back soon to experience our newly renovated resort.

10/10 – Hervorragend

Brad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 22. Juni 2023
Good morning, Brad. Thank you for taking the time to leave us such a positive review. We hope you had a wonderful time at our resort. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nneka

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The resort has everything, food, huge pool, gym, basketball court, and all the staff were excellent!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 20. Juni 2023
Good morning, Nneka!Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We are pleased to hear you had a wonderful stay with us. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

JEFF

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Truly exceptional customer service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 6. Juni 2023
Good morning, JEFF. Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We are thrilled to hear you had a wonderful experience with us. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Sean

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 22. Juni 2023
Good morning, Sean. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Kristofor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 30. Mai 2023
Good afternoon, Kristofor. We want to thank you for taking the time to leave such a positive review. We look forward to welcoming you back soon. Kindly, The Las Colinas Resort, Dallas

10/10 – Hervorragend

MATT, Lewisville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jane Kim, Resort Manager am 1. Juni 2023
Good morning, Matt. Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back to The Las Colinas Resort, Dallas soon! Kindly, The Las Colinas Resort, Dallas Team

10/10 – Hervorragend

Meredith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Jane, Hotel Manager am 23. Mai 2023
Thank you for the favorable review. We were delighted to have you as our guest and look forward to our next opportunity to welcome you to The Las Colinas Resort.

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
everyone was so kind to us after a terrible travel day
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Jane, Hotel Manager am 10. Mai 2023
Rachel,Thank you for the 5-star review! We appreciate your kind words and hope to have an opportunity to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Levi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My wife and I celebrated our first year engagement anniversary. Had a fantastic time there together. We will definitely be back!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Jane, Hotel Manager am 27. Apr. 2023
Congratulations on your engagement anniversary. We are so glad that you enjoyed your stay at The Las Colinas Resort. It was a pleasure to have you and we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Mala

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed a fabulous stay at Las Colinas Resort over the long weekend. The staff went above and beyond to assist us, especially Jonas (I hope I have his name right- the tall waiter at Law Restaurant) when I thought I had lost my cell phone. I would highly recommend this resort to anyone visiting the Dallas area. I’m certain that the upcoming renovations will also enhance this outstanding resort. Thank you for a great stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Jane, Hotel Manager am 11. Apr. 2023
Dear Mala,We appreciate your review. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I was happy to see that you enjoyed your stay with us. Thank you for recognizing our staff, we will be certain to share your compliments with them. We look forward to welcoming you again soon.