Außenpool

Bewertungen von The Lumen

4 out of 5
The Lumen
6101 Hillcrest Ave, Dallas, TX

Bewertungen

8,4

Sehr gut

529 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
252 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
126 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frisch renoviertes schickes Hotel
Das Hotel wurde vor kurzem (6 Monaten) renoviert und auf ca. 100 Betten aufgestockt. Die Zimmer sind modern eingerichtet, WLAN ist kostenlos. Insgesamt ein gewohnt schickes Hotel unter dem Management von Kimpton, das man sehr empfehlen kann. Die Lage des Hotels ist etwas ausserhalb von Downtown, zur nächsten Station der DART sind es ca. 1,5 km (1 mile), so dass man normalerweise ein Taxi braucht. Die Lage dirkt neben der SMU und in einem sehr schicken Wohnviertel von Dallas ist sehr angenehm und ruhig.

10/10 – Hervorragend

Vicki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cute and comfy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jaime, Cedar Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They are unable to fix an AC unit.If your room is not to your desired temperature, ask for a new room immediately not for the technician. They came to my room 3 times and it never worked properly, had to open the balcony window... very retro.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Juliette Schlauder

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were disappointed by the hotel. Our room’s toilet kept running and they told us they could not fix it. The staff was helpful and nice. The gym is too small and felt dated with equipment that was old too. The shower floor was extra slippery. We asked for extended checkout time, the person at the desk was polite and accommodating. However when we got back to the hotel later, another employee told us we could not have it. Overall, it was a lot of very good, the staff, and disappointment: the facilities.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

leonardo, Austin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Erik

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Brad, Mt. Pleasant

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

MATTHEW

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff but the rooms need to be cleaned better between stays. I wiped down the bedside table and so much dirt came off I was afraid to look in corners. I am immunocompromised so I was not happy. The public areas of the property looked great.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tracey, Cedar Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place. This is my 3rd time at the Lumen. Each time has been awesome. Staff has been welcoming and willing to go the extra mile.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we are honored that you chose to stay with us here at The Lumen!

10/10 – Hervorragend

Flogers, Edmond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed my time at this place, nice, clean and such a friendly staff and atmosphere!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tonya German - Guest Service Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the near future!

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location, the only down side: a self parking for guest’s is not offered
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. Apr. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience caused to you regarding the parking and hope this does not hinder any future stays. Thank you for choosing The Lumen.

8/10 – Gut

Wojciech

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we hope to see you again in the near future!

6/10 – Okay

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
I’m sad that I go downgraded upon arrival because the room I paid for “wasn’t ready yet” even though it was several hours after the check in time.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony a

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback! We hope to see you again in the near future!

6/10 – Okay

Tamara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice safe area, walkable. Close drive to the things we wanted to do. Pool area closed off so not able to go outside to sit and relax. VERY expensive bottles of water in room, could buy a whole case with lots of change left over from Walmart for this price. Bathroom door was a joke! Noisy and hard to close. Room and facilities were very clean. Would not stay here again for the price. Valet parking was a pain and continually having to tip each time you picked up or dropped off your car.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service Supervisor am 25. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to where we wanted to go.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tonya German - Guest Service Manager am 25. März 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your business and hope to see you again in the near future!

8/10 – Gut

khara

Gut: Personal & Service
Nice hotel room was a little small. Wish there was self parking not only valet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service Manager am 25. März 2024
Thank you for choosing The Lumen. We sincerely apologize for the inconvenience of not having self-parking, we hope this does not keep you from visiting in the near future!

6/10 – Okay

Nina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tino, Mill Valley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 22. März 2024
Thank you for your feedback, we hope to see you again in the near future! Thank you for choosing The Lumen!

10/10 – Hervorragend

John, Longview

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Keri

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got worried after I booked The Lumen when I read some of the reviews, but none of that turned out to be the case for us. We had an exceptional time and found the hotel to be quiet, comfortable, and exceptionally convenient. Yes, you have to use their valet-- but they are super about getting the car in and out and it never took more than 10 minutes. The area is busy and actually, the valet simplifies things. The desk and valet attendants were friendly, approachable and well spoken. Our beds were comfortable (and I'm picky)-- with 4 pillows per bed, each one slightly different so you can find the one that works best for you. The shower was AMAZING-- great shampoo, conditioner and body wash. The only thing I think they could improve would be the quality of the towels-- they're not fluffy and soft. We didn't eat at the onsite restaurant so I can't comment on that but overall, it was a big win!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rania

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Hyun Kyung

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Chad

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 22. März 2024
Thank you for choosing The Lumen! We are honored to see that you have enjoyed your stay, we hope to see you in the near future! Thank you for choosing The Lumen!

6/10 – Okay

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Weekend getaway
It was perfect for what we were doing and very close to our tennis tournament. Hotel was nice and rooms were big. But when we got there at 4 the room wasn’t ready but we were offered free cocktails. The service is no where near the level of the actual hotel. It is severely lacking from the front desk to the bar/ restaurant. Restaurant was never busy and service was super slow and not professional. The valet was great and professional, I believe his name was Omar. Basically nice boutique hotel but service was not up to the level.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia, Coeur d Alene

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location next to SMU and the G.W. Bush Presidential Library. Service and accommodations were top rated!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. März 2024
Thank you for your feedback! we hope to see you again in the near future. Thank you for choosing The Lumen!

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. März 2024
We appreciate your feedback! We hope to see you in the near future. Thank you for choosing The Lumen!

10/10 – Hervorragend

Leroy moore

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. März 2024
We appreciate your feedback! We are honored to see you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the near future!

8/10 – Gut

Sharon

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very gracious, especially the valet guy! The room was very spacious and the shower was huge! The bed was very comfortable. Our only complaint was there were no USB ports! Those would have been nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 26. Jan. 2024
Thank you for your feedback, we are honored to see that you have enjoyed your stay with us, we will be making all the necessary changes to ensure a more pleasurable guest experience. We hope to see you again in the near future! Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Simone, New York

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tonya German - Guest Service Manager am 26. Jan. 2024
Thank you for your feedback and choosing The Lumen, we are honored to see you have enjoyed your stay! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kate F

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it was a great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tonya German - Guest Service Manager am 18. Jan. 2024
Thank you for your feedback, we strive to offer a memorable guest experience, we hope to see you again here at The Lumen!

6/10 – Okay

Susan

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Anna Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We strive to provide a memorable guest experience. We hope to see you again in the near future, thank you for choosing The Lumen.

10/10 – Hervorragend

Mary, Longview

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property with the most wonderful staff and amenities! We will be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We strive to provide a memorable guest experience. We hope to see you again in the near future, thank you for choosing The Lumen.

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Service Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We strive to provide a memorable guest experience. We hope to see you again in the near future, thank you for choosing The Lumen.

10/10 – Hervorragend

Laszlo

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Manager am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We strive to offer a memorable guest experience. We hope to see you again, thank you for choosing The Lumen!

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
Thank you for your feedback. Our goal is to ensure a memorable guest experience. We Hope to see you again in the future!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Needs improvement
My key didn’t work half the time, the service was quite poor (messed up my simple coffee order, overcharged me for a coffee even), and the hotel room tea kettle had rust.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
Thank you for your feedback, we sincerely apologize if your expectations were not met. We have addressed and resolved all mentioned issues that have negatively impacted your stay to ensure no one will have the same issues and to have a more memorable guest experience. Thank you for choosing to stay with us.

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
Thank you for your feedback, we strive to ensure a memorable guest experience, we hope that we have been able to provide that for you. Thank you for choosing to stay with us and hope to see you again.

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
Thank you for your feedback, we sincerely apologize for any inconvenience that have negatively impacted your stay. We have addressed mention issues and resolved them immediately. Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Danny A

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. The only small complaint was the lack of in room coffee and bottled water.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience. We are happy to oblige any additional amenities upon request to assure a positive guest experience. Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Clara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed for the night.
Great service starting with the valet, front desk person was friendly and the bartender was amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 30. Dez. 2023
thank you for your feedback. We strive to ensure a memorable guest experience; we are honored to see we have provided that for you. Hope to see you again in the near future.

6/10 – Okay

Lindsay

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 1. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 18. Jan. 2024
Resonse has been given to guest

10/10 – Hervorragend

Amanda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Service Supervisor am 1. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We strive to offer a memorable guest experience; we are honored to see we have provided that for you.