Eingangsbereich

Bewertungen von Golden Sea Hotel

3 out of 5
Golden Sea Hotel
198 Pham Van Dong St, Son Tra District, Da Nang

Bewertungen

6,8
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

6/10 – Okay

Yoo, Seoul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wifi was f**king slow in the room. I did work everynight at lobby.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn’t like they ask to keep my passport at the front desk.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

sunghyun

Gut: Personal & Service
그냥그럼
박뀌벌레 졸라 개커여
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

youngjae

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
직원도 친절하고 위치도 좋았다모든것이 훌륭했다
만족상태

4/10 – Schlecht

Michael, Texas

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok, older Hotel
Location and room were okay. Front desk service was unpleasant. I booked at last minute. Clerk said sale staff was off due to holiday so couldn't check online system for my booking, ask asked repeatedly how much I paid Expedia for the room. I insisted on getting a room because I had paid. Clerk called sale staff then handed me the phone. Sale staff asked repeatedly how much I paid Expedia. After I said $35, sale staff said no standard room available, and I would need to be upgraded to a VIP room for an additional charge of $15! I said I was not happy. Sale staff said it was a discount. I didn't want to argue anymore and agreed to pay another $15 to end the negotiation. Clerks were pushy and not honest (people were off, system was closed due to holiday). It was 2PM on Sat. April 16, 2016.

8/10 – Gut

Bando, 大阪

今はシーズンオフですが、ビーチに近く、水着のまま海に行く事も出来ます。
各部屋カードキーに変更されていました。2年前に宿泊したのですが、その時より壁等の塗り替えもあり、きれいになってました。

8/10 – Gut

Midge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night wonder
We stayed only one night on way to hanoi, was very clean an fresh, room was big beds were great but room was a little damp but no worries, breakfast was good and a short walk over bridge to centre, beach is even closer. If i go back i wiuld stay again..

6/10 – Okay

すぱ, ホーチミン

まあまあ
部屋も綺麗で、ロケーションも悪くない。レセプションのスタッフも対応は良い。 ただ、レストランが閉まる時間が早いようで、夜、シャワーの後に冷たい水が飲みたかったのだが、氷はないと断られた。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

JB, UK

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrid
Room and hotel dirty, stained curtains and amp shades. Musty smell in room , surfaces of tables sticky. Arrived and instantly checked out within 1 hour. Surrounding area looked like a building site.
View
Lamps

6/10 – Okay

Cliff, Florida, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
I would place it third of the three hotels we stayed. The food was not very good. (My coming down with a bug and not feeling good might have shaded my opinion.) No one at the front desk on Sunday spoke English. The key to the door would not work properly (no one fixed it) and the bath room door knob was missing. The bed was comfortable and the room was clean. You would have to take a taxi to do any shopping.