Rezeption

Bewertungen von Royal Inn Cusco Hotel

3.5 out of 5
Royal Inn Cusco Hotel
Av 28 De Julio M2 1 Urb Tio Cusco, Cusco, Cusco

Bewertungen

8,4

Sehr gut

37 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
17 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 71 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

David, East Hampton

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very basic
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von ROYAL am 13. Mai 2024
Dear David.We appreciate your commentsGreetings.

4/10 – Schlecht

David, East Hampton

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was beyond basic I felt like I was 21 and in a nice hostel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von ROYAL am 10. Mai 2024
Estimado David.Agradecemos su comentario, estamos para mejorar.Saludos.

6/10 – Okay

YUMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Royal Inn Cusco am 19. Dez. 2023
Estimada Yumi. Agradecemos sus comentarios, y continuaremos mejorando.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Kay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When we arrived in Cusco, riots were taking place right in the area where the hotel was located. The hotel had actually closed due to safety concerns, but we had nowhere else to go. They took us in and let us stay until the airport opened up and we could get a flight home. They also provided us with breakfast every morning and food/beverages until we could get to a little convenience store to get some supplies. They went above/beyond to help us out. Would absolutely stay there again.
Antwort von Royal Inn Cusco Hotel am 14. März 2023
Estimado gracias por tus comentarios, te esperamos en tu próxima visita, un fuerte abrazo...Dios te bendiga...

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Great staff and service. The welcome and check in process was quick and easy. The property is located at 10 mins from the airport. They keep tea free of charge at the lobby. The sleep quality was very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Royal Inn Cusco am 8. Okt. 2022
Dear Diane.I appreciate your comment.It was a pleasure having you in our Hotel. With the joy of waiting for you again.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Julien

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, hot water, staff is very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Royal Inn am 3. Sept. 2022
Dear Julien.We appreciate her visit to our Hotel, we hope to see her son.Greetings.

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

matthew

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Karen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would not stay here again. The rooms were very cold and the little hot plate on the wall did little to warm them up. The hot water was iffy. You may have some, or you may not, or it may take a good 10 minutes to warm up. There was no ventilation in the bathroom so unless we opened the window, the towels never fully dried and everything was constantly damp. Some members of our group had to switch rooms due to mold on the bathroom ceiling. Plus it's a good 30-minute walk to the Plaza de Armas, where all the good shops and restaurants are located. There are plenty of affordable places near the plaza that are better and have reliable hot water.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Royal Inn am 2. Aug. 2022
Estimada Karen. Agradecemos sus comentarios.

10/10 – Hervorragend

ALEX, EDMOND

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

ALEX, EDMOND

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and helpful people on a tree lined avenue.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Royal Inn Cusco Hotel am 21. Juni 2022
Thank you very much for your valuable comment. We wait for you again.

4/10 – Schlecht

Daniel

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Marty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay in a great city!
Location was great and room was great. Every morning we had breakfast ready and prepared for us. They asked our preference of style of eggs and had fresh fruit and juice for us. The best thing about the entire stay was the amazing staff. Everyone was helpful, polite and always ready to offer assistance. The front desk clerks were all knowledgeable of the area and were happy to provide a map for places to see in Cusco. Along with providing recommendations they were also quick to call us a taxi. This wad inportant so we were able to know a safe taxi service.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Royal Inn am 8. Dez. 2021
Dear Marty. We are pleased to have enjoyed your company, and very pleased to have taken care of you. We look forward to your presence again. We appreciate your preference. We are here to serve you. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Excelente
Muy bueno , tranquilo . Excelente para descansar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Royal Inn am 19. Juli 2021
Estimada Claudia. Agradecemos su preferencia, y esperamos contar con su presencia nuevamente. Saludos y abrazos a la distancia.

8/10 – Gut

Aymeric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Royal Inn am 24. Juni 2021
Buenas tardes estimado Aymeric. Agradecemos su visita, gustosos de disfrutar de su compañía. Agradeciendo su preferencia. Esperamos su visita nuevamente. ROYAL INN CUSCO HOTEL

10/10 – Hervorragend

Cesar Rodrigo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien, muy buena atención, las personas que trabajan en el hotel muy preocupadas.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Last night in Cusco
We needed an inexpensive one night near the airport hotel and Royal Inn more then sufficed. The room was small but clean and much better then a 3 star hotel in the states, The price was right and we had a free breakfast. Found a place to eat where the locals were late at night. All in all it worked out great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スタッフの方が出迎えてくれました。 上の階にはレストランもあり、便利だと思います。 空港からも近いです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Roxanna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Review Royal Cusco Inn
The bathrooms are very small and need improvements. There are no windows in the room and internal lock in the room. The restaurant server was very rude as she does not want to work (I could hear her complaining in Spanish) however the chef was apologetic. I would not recommend this hotel and could not believe it was 3 stars.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von ADMISTRACION am 7. Jan. 2020
I AM SORRY

10/10 – Hervorragend

Carl, Cape May, New Jersey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff made me feel right at home.they went out of their way to make me comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von RECEP am 7. Jan. 2020
GRACIAS

10/10 – Hervorragend

Magne S

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
place
Nice hotel, restaurant have ok food when you finally get through to the staff working there...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Administración am 15. Nov. 2019
Gracias

8/10 – Gut

Tanya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von reservas am 15. Nov. 2019
Gracias

10/10 – Hervorragend

Reggie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
Friendly staff. Good location. Well maintained hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von reservas am 15. Nov. 2019
Gracias

8/10 – Gut

Tanya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

MINORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

MINORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ナイスホテル
ホテルはフロント、部屋もきれいでした。朝食も最上階から眺めもよく、またおいしかったです。フロントの方にタクシーの相場なども教えてもらいありがたかった。途中マチュピチュに行ったときの不在時の荷物もしっかり預かってもらいました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von reservas am 15. Nov. 2019
Gracias

10/10 – Hervorragend

MARTHA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grata experiencia lo único es la distancia a la plaza central
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von reservas am 15. Nov. 2019
Gracias

6/10 – Okay

Olliedaexplorer, Vancouver

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
If airport transportation is needed, needs booking in advance. Also there is a cost for the transportation to the hotel. It’s not included as advertised. Expedia - please fix this. We paid taxi from our pocket.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

elise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
recomendo
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The only good thing about property was that it was clean and close to airport. Upon arrival, hotel had overbooked two of our friends rooms and lied to us about it by sales manager. Other staff were apologetic and helpful. They relocated them to another nearby hotel, which had no hot water. With our room, there was confusion as to whether we had been overbooked sad well. Didn’t get our room assigned for close to 40 minutes. Would not stay at this property again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von admistracion am 31. Okt. 2019
Gracías, mejoraremos los aspectos indicados

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel - highly recommended.
Hotel is modern and very comfortable. Breakfast is very good in the sixth floor restaurante with panoramic views. The staff are wonderfully helpful and very friendly. It is 10 minutes from the airport. Plaza de Armas is 5 or 6 soles / 10 minutes in a taxi.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

JOSE

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
pas a mon gout
chambre avec fenêtre sur cour intérieur très bruyante surtout le matin vers 4-5h salle de bain sans eau chaude, chambre pas acceuillante avec le ménage qui laisse a désirer. petit déjeuner très pauvre. le personnel super!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Juan D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel limpio, buen servicio
EL hotel es muy limpio, el servicio muy bueno.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Olinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien correct pour les chambres ...le reste moyen
A part le parking impossible le reste correspondait Le restaurant n a pas beaucoup de choix et c était la rupture de stocks sur la moitié de la carte
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Jose Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moderno y confortable
Excelente trato del personal,limpieza e infraestructura muy buena. Solo tuvo inconveniente al llegar al aeropuerto, solicite traslado del aeropuerto al hotel y no se presento nadie para el traslado.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Royal Inn Cuzco de lo mejor
El hotel Royal Inn Cuzco hizo de nuestra estadía en Cuzco una experiencia muy gratificante, el trato muy amable, al igual q las habitaciones muy acogedoras y la alimentación muy buena. Recomiendo sin dudas el hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Edgard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El comedor queda en el 6to piso, y si te hospedas en ese piso, la gente que atiende empieza a mover las mesas y el ruido no deja descansar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniently located, very friendly, helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
The hotel is not in the historical centre it is way out need to get a taxi no restaurants nearby. the room was noisy as it had a window onto a staiwell so all the noise from other rooms could be heard and liht shone in all night. The room was cold there was a wall heater but it was inadequate and a notice said not to use it ar night or for aby period. Breakfast was poor no choice. The coffee was horrible thick and very black, not to our taste the hotel caters for students a great deal si doors were slammed a fewar deal and thet were noisy while we were there.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

maritza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estadía en el hotel
Lo recomiendo ciento por ciento. EXCELENTE¡¡ Los chicos del hotel, ATENTOS¡¡ :). La habitación super iluminada, limpia, acogedora y sobretodo calentita.. Nos encantó¡ Volveremos pronto.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great hotel and staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Marketing am 25. Juni 2019
Thank you very much for your comment and valuation, we expect your return soon to give you the best attention which you deserve.

10/10 – Hervorragend

NT

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome staff, rooms, breakfast and overall service. Just a suggestion- Check out time of 10am seems so early though.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Marketing am 4. Juni 2019
Thank you very much, we will take your opinion into account

10/10 – Hervorragend

nelly, Evry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Marketing am 4. Juni 2019
Muchas Gracias.. Amable Cliente Thank you very much. Friendly Customer

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel very clean and modern, nothing to say, laundry fast
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Marketing am 4. Juni 2019
thank you very kind customer

10/10 – Hervorragend

MAURICIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hospedaje
Excelente ubicación, muy buen servicio e instalaciones formidables, recomendado para hospedarse en Cusco
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Marketing am 7. Juni 2019
Muchas Gracias Estimado Cliente