Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Wynn Palace

5 out of 5
Wynn Palace
Avenida Da Nave Desportiva, Cotai

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

807 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
148 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein unglaublich gut organisiertes Hotel. Wunderschöne Zimmer und sehr zuvorkommendes Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Super Service, tolles Hotel, sehr zuvorkommendes Personal - einfach TOP!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste Hotel in Macau
Ein absolutes Highlight vom Service her ! Nicht zu toppen !!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Patrick, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufmerksames und freundliches personal, super service, neues hotel mit wundervollen zimmern
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lake view palace restaurant is a disaster. It is much worse than I have it 2 years ago. Later I learned the main chef has left. Nobody informed me when I make the booking
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Paul, Thank you for sharing your review with us. We are deeply sorry that we did not meet your expectations. Your comments have been brought to our F&B Team. At our hotel, guest satisfaction is key. We appreciate your valuable feedback which will allow us to improve and constantly strive to do better. We look forward for the opportunity to regain your trust in our restaurant in your next visit. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
100/10 lonedpcheria sin duda cada vez q volviera
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Hok Yin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Norman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

CHOI PENG

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
非常好的一次體驗!雖然人客非常多,但對於第一次入住的我來說,雖然沒有升級,但酒店的安排已經超出預期!對於有小朋友的我們一家,酒店貼心準備了小朋友用品!一家人都非常滿意!特別感謝前台李曉彤經理的一切貼心安排!我們一定會再回來住的!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von 酒店客户關係部 am 12. Dez. 2023
尊敬的CHOI PENG :感謝您的評論。我們酒店內每一位團隊成員均經過嚴格的殷選和慎密的考量後才委派到最合適的崗位為客人提供服務,因為我們都相信「唯有人能令人快樂」。我們很高興 閣下對我們與眾不同的服務感到滿意,更讓我們感到興奮的是,這是 閣下希望再次蒞臨的緣由。我們衷心期待在不久的將來再次為 您和您家人服務。此致,酒店客户關係部敬上

10/10 – Hervorragend

Kanako

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
内装がとても可愛くて、ロビーのお花のオブジェや、噴水ショーも素敵で、コロナが落ち着いたら絶対に行きたいホテルの一つでした。 内装は、部屋によってカラーが違うようで、何度泊まっても飽きない工夫がされていると感じました。 ロープウェイから見る噴水ショーも綺麗でした。 朝食ビュッフェも種類が豊富でした。 お部屋のグレードアップをしていただき、部屋に水が8本もあり有難かったです。 カジノは、ミニマムベットが他のホテルに比べて高額だったため、初心者の私たちは参加できませんでしたが、カジノの台数が非常に多く上級者の方々は、楽しめそうな雰囲気でした。

10/10 – Hervorragend

Wenrui

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Takuya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最高です。 日本人でも、少し英語が出来ればなんでも大丈夫
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best place to stay in Macau
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Relations am 7. Nov. 2023
Dear Ali, Thank you for your comments. We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at our hotel. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are pleased to know that your stay was no exception. We hope to welcome you back for another stay in the very near future! Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Hyunjun

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Wing Kwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ching Man

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
非常滿意服務
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von 酒店客戶關係部 am 27. Okt. 2023
尊敬的Ching Man:感謝閣下的評論。很高興我們提供的優質服務能滿足閣下的需求。客人的滿意程度一直是推動我們進步的源動力,也是我們成功的關鍵。我們衷心期待不久後再次歡迎閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

8/10 – Gut

CHIA-MING

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Takashi

ありがとうございます
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Ngoc

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The room smells like smoke. Its terrible, the spa is beautiful
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear Ngoc, Thank you for your review. We regret to learn that you experienced issues with an odor in your room. Let us reassure you that we are currently conducting improvement works in the affected room to promptly address this matter. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

KwongHing

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2023
Dear KwongHing, Thank you for your review. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

HYUN SUK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always Best of Best. Thx for your attention and Upgrade♡♡
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 11. Okt. 2023
Dear HYUN SUK, Thank you for sharing your comments with us. Creating an exceptional experience for our guests is never a one-man show. Our entire team cares greatly about ensuring that each guest has a memorable visit and for all the right reasons. We are thrilled that you experienced just that. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Chan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
beautiful experience
as expected, the stay was very good. will stay again in future
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 11. Okt. 2023
Dear Chan, Thank you for sharing your comments with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Alberto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio, experiencia
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
룸이 넓은 호텔
룸은 코타이 다른 호텔들에 비해 넓은편이고 깨끗합니다. 입실과 동시에 룸에서는 드르륵 공사소음이 있어서 수영장을 갔는데, 빗방울이 조금 떨어져도 퇴장해야하는 번거로움이 있었습니다. 태풍예보가 있었지만 비 조금 내리고 먹구름 지나갔던 상황. 안전하게 관리하는 건 좋지만 매우 불편했었으며 수영장 스케줄이 일시적인지는 모르겠지만 오픈시간이 주중(?) 낮12시라 오전 수영은 할 수 없습니다. 스파시설은 매우 좋고 직원분들도 친절하였고 소프트한 마사지를 받았는데 개운하고 만족스러웠습니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Kong Sin

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Yin Ki Clement

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Eunsoo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Make you feel like in a palace! Every service is over the limit. Defintly coming back again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 25. Aug. 2023
Dear Eunsoo, Thank you for sharing your review with us. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Your kind feedback is highly appreciated and will certainly be shared with our colleagues. Please rest assured that we will continue to enhance our standards as well as service so that your next visit will be another pleasant and memorable one. We hope to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Tammy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工服務態度佳
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von 酒店客戶關係部 am 25. Aug. 2023
尊敬的Tammy:感謝您的評論。我們非常榮幸能為您服務,很高興知道您在我們酒店享受了美好的入住體驗。我們衷心期待在不久的將來能再次為您服務。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Hervorragend

yen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport staff friendly property clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 21. Sept. 2023
Dear yen, Thank you for your comments. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are glad to know that your stay was no exception. We hope to welcome you back in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

HANJONG

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Wai ling

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Kwok Wah

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Wai Ping Ice

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Mei Sin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Dan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

WING KAM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Foo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the room facing the fountain.. staff is wonderful. Breakfast buffet is ok..
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Juni 2023
Dear Foo, Thank you for sharing your review with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. Your satisfaction is always a motivation for us and definitely the key to our success. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Suk Bing Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful scenery with lake fountain show
The service at the counter for check in was very speedy and good manner. I was very glad that free upgrade and very delicious chocolate cake were offered to celebrate the birthday of my husband. Though it was raining heavily during the two days of my stay and the cable car service was stopped, I stayed most of the time in the room. The downside was no coffee machine and only five tea bags (each for one flavour) were found inside the room. The housekeeper told me that a bottle of Chinese tea leaves was no longer provided. The lake view room provided me with a remarkable experience to see the fountain show inside. The breakfast was superb, in particular the pastries and egg tarts. Overall, I would highly recommend this hotel and will come back soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 9. Juni 2023
Dear Suk Bing Rita,Thank you for your comments.We genuinely feel privileged to read your kind comments about your recent experience at our hotel. It is always our goal to deliver exceptional service to each of our guests and we are pleased to know that your stay was no exception.We look forward to being of assistance again in the near future.Yours sincerely,Guest Relations

10/10 – Hervorragend

marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over the top
What an amazing hotel! Room was incredible! Had lunch at La Fontana and dinner in their 1* restaurant. Both times it was top notch!! Special thanks to Cindy from reception and Miss Eusebio who made it an unforgettable stay! When in Macau do not hesitate and stay at Wynn palace
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 9. Juni 2023
Dear marc,Thank you for your gracious comments.We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. At our hotel, we believe that “people make people happy”. Our ultimate goal is to deliver a sincere, personalized service and make your stay a remarkable one. We look forward to being of assistance again in the near future.Yours sincerely,Guest Relations

8/10 – Gut

Tak ming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不錯睇驗!但酒店接駁巴士比隔離MGM的早半小時停!不方便
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von 酒店客户關係部 am 9. Juni 2023
尊敬的Tak ming:感謝您的評論。很高興收到 閣下的正面評價,也非常感謝 閣下的反饋,讓我們能夠不斷改進。我們衷心期待不久後再次歡迎 閣下的蒞臨。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Hervorragend

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is nicest casino I have ever seen
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Juni 2023
Dear Ali, Thank you for sharing your review with us. We are delighted to hear that you truly enjoyed your stay with us. At our hotel, we believe that “people make people happy”. Our ultimate goal is to deliver a sincere, personalized service and make your stay a remarkable one. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

8/10 – Gut

Ting ting

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Fai hung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just only the hair dryer not so good , heavy it not easy handle, but I’m still wynn hard fans
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 12. Juni 2023
Dear Fai hung, Thank you for sharing your review with us. We considered every aspect when selecting our in-room amenities. We regret to know that we fell short in meeting your expectations in this particular area. As we continuously review our amenity offerings, we will certainly take your feedback into consideration as it helps us to better understand our customers and refine our offering. We look forward to being of assistance again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

nabi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
너어어어무 좋았습니다 다음에도 이곳에서 묵을 예정입니다
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Tsz Wai

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工有禮,主動辦理延遲check out時嘅
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von 酒店客户關係部 am 12. Juni 2023
尊敬的sz Wai :感謝閣下和我們分享您的評論,在我們酒店,團隊成員是為客人提供盡顯個性的奢華服務以及締造一段專屬和難忘的入住體驗,很高興我們能滿足閣下的需求和令閣下感到與眾不同的服務。我們期待能在不久的將來再次為閣下服務。此致,客戶關係部敬上

10/10 – Hervorragend

Hyunjun

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relations am 9. Juni 2023
Dear valued guest,Thank you for your comments.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. Please rest assured that we will continue to enhance our standards as well as service so that your next visit will be another pleasant and memorable one. We hope to welcome you back in the near future.Yours sincerely,Guest Relations