Außenpool, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von Solea Seaview Resort

3 out of 5
Solea Seaview Resort
Victor Wahing Street, Barangay Alegria, Cordova, Cebu

Bewertungen

7,6

Gut

31 von insgesamt 125 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 125 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 125 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 125 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 125 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Thomas, Grafing, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-Leistungsverhältnis.
Sehr freundliches Personal. Pool für Erwachsene zu Flach. Strand schlecht. Da derzeit Umbautätigkeit, Essen im Nachbarhotel mit Abrechnung über Best Western geht in Ordnung.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von chen am 5. Mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Thomas, Rheinland-Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel zum Entspannen
Wir hatten zuerst 6 Nächte gebucht und dann nochmal um drei verlängert. Das Personal ist sehr freundlich und immer hilfsbereit. Das Frühstück wird im angrenzenden Solea Mactan eingenommen. Hier wird alles geboten, was man von einer asiatischen Küche erwartet. Der Kaffee allerdings ist miserabel, aber eben alles Geschmackssache. Dafür waren die nachmittäglichen Cocktails zur Happy Hour umso besser. Wir haben unseren eigenen mitgebracht. Der Pool ist Spitzenklasse. Die gesamte Anlage gepflegt. Das Reinigungspersonal täglich bemüht. Allgemein lässt nur der Standard der Toiletten zu wünschen übrig. Sehr kinderfreundlich. Die Klimaanlage und zusätzlicher Fan angenehm leise. Die Lage ist etwas fernab, aber mit Motorbikes oder Taxi kommt man schnell und günstig überall hin. Alles in allem sehr zu empfehlen. Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018
Antwort von chen am 18. Juli 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest.

10/10 – Hervorragend

Ernst, Schweiz, Hergiswil,

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit tollem Service .
Unser Aufenthalt war sehr Erholsam.Das Zimmer war mit Meersicht und Balkon. Das Frühstück genial. Die Pools ausgezeichnet. Wir können alles nur empfehlen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges, schönes Hotel.
Schönes Hotel - nicht weit vom Flughafen ruhig am Strand gelegen. Nicht allen Taxifahrern bekannt. Beschilderung Richtung Cordova leicht zu übersehen. Normaler Pool und grosser Salzwasserpool! Gutes Restaurant. Freundliches Personal. Schöne, saubere Zimmer, alle mit Balkon zum Meer. Fitnessraum mit Meerblick.. Leider wird nebenan und am Strand gebaut.
Abendstimmung..

10/10 – Hervorragend

patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Neil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convienrnt for a family
Perfect for a family of young kids but also brings the big kid out of you . My best friend loved the pool & the inflatables. Breakfast is noisy & crowded but if you have patient you will enjoy it
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Kyu

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Tomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lydee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Lilibeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to unwind for families
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Joseph

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Restaurant and food was very good, unfortunately repairs are going on from recent typhoon damage, but the pools and rooms facing pool and waterfront were very nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The entire Solea hotel resort complex had pleasing amenities - open spaces, recreational indoor & outdoor activities, aquatic & watersport activities, and vast amount of swimming pools during our stay. The food, though, wasn't good; had us on the downside.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed
Guests were not informed that only one pool is open. The overall condition of resort is okay though. Too crowded to be in one pool. The kids park are closed. The beach is not well maintained though.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Margarita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lousy check in system at front office, Waited for 1&1/2 hours to check in. Amenities great for the family w very comfortable rooms. Breakfast is okay. No directional signs for exit to main road, need to pass very small roads.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

KYEONGMI

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
나름 괜찮았어요~
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
The property and aminities were amazing, staff were friendly and accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
when we have change, we want to stay other hotels.... When we stayed there, they have big festival in Cebu.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

DAEHOON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
좀 지저분 하고 조식도 그닥...음식 주문시 많이 느려요. 시설은 좋아요. 풀장 시설 아이들과 놀기 편했습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

HEBE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The resort is lovely but what makes it amazing is the service that the staff provides!! My family enjoyed our stay so much .. thank you 😀
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Trevor James

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

sungwon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Lonnie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von chen am 27. Aug. 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The resort was very nice but the room we stayed in was not so nice. We were charged extra for my child to use the waterpark. We had to pay for none motorise activities and even for using the floaty. Most of the staff are very friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von chen am 27. Aug. 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

6/10 – Okay

Sunset, USA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s designed for kids with it’s many pools. Since we didn’t have kids, we found it too noisy with them screaming in the pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von chen am 27. Aug. 2019
Thank you for giving us a good score on your review in the resort, First and foremost, we would like to apologized for the inconvenience you have encountered during your stay. We are already addressed your concern to our higher management, and we are working hard to address this.

8/10 – Gut

Evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
2 day stay at Solea
It’s a nice place. A lot of swimming pool that is mostly 4 ft deep. Buffet was good. They had the buy 1 get 1 free at the time we stayed. Staff were friendly and accommodating but the price is too expensive for for a 3-4 star resort.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
社員旅行でしたのでキングベッドでは困りました。 シングルベッドで人数分予約していたのに残念でした。 言葉も通じず大変でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Chen am 22. Mai 2019
Dear Mr/Ms, Thank you so much for giving us a feedback. Apologize for the inconvenience that we made you unhappy and uncomfortable on your last visit in the resort. We will address it our management to ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. Thank You.

8/10 – Gut

beomsu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von chen am 10. Mai 2019
Thank you for your comments will address it to our management. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Sunyoung

별로에요.
체크인이 3시부터였다 그런데 2시간지나 방배정. 직원에게 뭘 물어보면 이리가서 물어보라 저리가서 물어보라 바톤넘기기 함.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

JONGYUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
솔레라 가족여행
가족 여행으로 가성비 괜찮은곳이라생각합니다 다만 주변 볼거리와 그랩 을 이용시 잘 안오는정도 만약 숙박을하시면 마트에서 물건많이사서들어가세요 리조트 앞 마트가 시티나 막탄시내에비해 넘 비싸요
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Chen am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your comments will address it to our management. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

SUN IL, SEOUL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Chen am 3. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your comments will address it to our management. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

ファミリー向き
中国人 韓国人 90%  サービス普通
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von chen am 4. März 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

10/10 – Hervorragend

youngsoo

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비최고
잠만잘곳 이라면 숙소 상태는 그냥 그래요 하지만 수영장 때문에 또 가고싶은 곳입니다. 가성비ㅡ좋아요
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Chen am 4. März 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very attentive staff.. Food was great.Love all their swimming pools.The waterpark was fun.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Chen am 11. Jan. 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
인생 최악 호텔 가성비가 좋다고? 돈 모두 환불 받고싶을 만큼 최악 여름 나라에서 나오는 것이라곤 뜨거운 물 뿐이고 그마저도 쫄쫄쫄 구관인줄 알았으나 사진에서 봤던 방도 아니고, 청결하니도 않았음 물 때문에 방 바꿔달라고 몇번 요구했는데 풀북이라고 거절 . 6층이 모두 똑같다고 하더군요. 숙박시설이 그 정도로 물이 안 나온다면 방을 아예 내주지 않았어야 맞겠죠? 그러다 세번 네번 말하니 방 바꿔줬어요. 거기도 마찬가지로 뜨끈한 물만 질질 나오고 수도 꼭지는 뿌서져있고 ㅋㅋㅋㅋㅋ 환불 못받은게 여전히 억울할 지경이에요. 이런 후기 안쓰는 편인데 부모님 모시고 간 여행이라서 더 화가 납니다. 막탄은 모르겠고 씨뷰는 최악입니다. 제발 좋자고 떠난 여행에서 저희처럼 피해보지 않도록 기록해둡니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Chen am 11. Jan. 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback. Apologize for the inconvenience that we made you unhappy and uncomfortable on your last visit in the resort. We will address it our management to ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. Thank You.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was good, but I was expecting for the hotel to reach out if they are able to provide my preferences for the beds. I specifically requested 2 twin beds but was not provided with those. That was alright though I was expecting the hotel to reach out in cases they are not able to expect the expectations of their costumers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Chen am 11. Jan. 2019
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again.

10/10 – Hervorragend

dahye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
솔레아시뷰리조트 솔직후기
전객실이 씨뷰라 정말 좋았어요 ! 근데 수압이 너무 약해서 ㅜ 애먹었어요ㅠㅠ 새로생긴 솔레아리조트에 루프탑바에가고싶었는데 못가서 아쉽습니다 ㅜ 여기리조트 주변은 갈곳이 너무 없고 어둡고 위험해서 밤에 나가 놀고싶으신분들은 세부시티쪽으로 리조트잡는걸 추천합니다 !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von chen am 7. Dez. 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again

8/10 – Gut

Mitsunori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
穴場的ホテル
想像していたよりもずっと良かったです。 アリが出るというレビューがあったので、「アリの巣ころり」を買っていきましたが、気になるほどのありは出ませんでした(数匹は出ましたが)。 フロントの方の対応も非常に良かったですし、ウォーターパーク(一人600ペソ)もあり、子供もしっかり楽しめました。 朝食ビュッフェの品数は、今まで行ったどのホテルよりも充実していて、高級感もありましたが、全体的に甘めの味付けだったのが少し残念でした。 夕食は、ビュッフェもありますが、アラカルトで食べたほうが、安くてすごくおいしいです。 ホテルの外には、小さな雑貨屋がある程度で、タクシーでマリバゴ地区まで20分ほどで行けます。 タクシーはフロントで頼めば、メータータクシーを呼んでくれ、ホテルマンが運転手に必ずメーターを使うように指示してくれます。どこに行くにしても、「メータープラス100ペソ」となりますが、安心して使えます。 家族5人で予約をしていたのですが、チェックイン後、13歳の娘の分の料金をもらっていないと言われ、2泊分で4500ペソ請求されたことと、部屋のタオルが臭かったことが残念でした。 チェックイン時2部屋で4000ペソのデポジットがありましたが、レストランの食事代はすべてデポジットで賄えました。 全体的に見れば、コストパフォーマンスはかなり優れたホテルだと感じました。 ほとんどのお客が韓国人で、日本人にとってはすごく穴場的なホテルだと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Jinyoung, korea

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비좋음
직원들이친절해요 숙소는 가족들이지내기는좋아요 가격대비 가성비는 훌륭합니다
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
근처 솔레아 리조트에서 조식을 먹고 수영장도 활용할 수 있고 라운지바 1잔 프리 쿠폰을 제공해 주셔서 리조트에 있는 모든 서비스를 다 이용해보고왔어요 ! 근처에 K마트가 있어서 급한 장보기를 할 때는 편하지만 밤에는 좀 무서웠습니다 ㅠㅠ
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von chen am 25. Juli 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. We hope that in your next vacation plans will bring into our place once again

4/10 – Schlecht

Veegie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing Service and Room
We checked in a little late that day. I booked a room with water view and all I got was barely a view...a corner room with a leaking air conditioner. Made several call to request to be moved but was told it was fully booked. Eventually went down to the main desk and miraculously, they did have another room! Photos of the rooms from your website are quite deceiving. It made it look nice and modern but reality, it needed some up keeping...the towels and sheets were over used and old. It really was quite disappointing! The only thing that was nice was the pools shared with Solea. There was a water park onsite but you have to pay extra to use it. They were renovating their restaurant so we had to go to Solea for breakfast...food was nothing to be excited about.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Chen am 18. Juli 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback. Apology, that we made you unhappy and uncomfortable on your last visit in the resort. We will address it our management to ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest. Thank You.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2018
Antwort von chen am 18. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for your comments will address it to our management. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jetro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing but...
The place was amazing! Like super!!! I liked the idea that it was by the beach, amazing pools and a mini water park! I just have a concern on how the staff communicate, specifically the front desk, from the moment we checked in abnd out, they have little interaction, not smiling, very slow, abnd to top that, the room wasn't ready when we arrived, we arrived 2hrs late ao I suppose it was already set up, but we waited long. I would recommend to retraining the front desk personnel right away
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Chen am 18. Juli 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest

8/10 – Gut

Nilo, Makati

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Short business trip and didn't have the chance to explore and make use of the many water facilities/attraction
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Chen am 18. Juli 2018
Dear Ma'am/Sir, Thank you so much for giving us a feedback, We are glad that we made you happy and comfortable on your last visit in the resort. We will ensure that we will continue providing good service and do our best to improve factors that affects the satisfactory of our valued guest

4/10 – Schlecht

Masaru

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2018
Antwort von Chen am 18. Juli 2018
Dear Guest, Thank you for your comments will address it to our management. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!