Lobby

Bewertungen von Residence Inn by Marriott Columbus

3 out of 5
Residence Inn by Marriott Columbus
2670 Adams Farm Dr, Columbus, GA

Bewertungen

8,4

Sehr gut

54 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
42 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Yazmin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I expected more of this hotel, provided horrible service. Breakfast was bad and my room wasn’t as clean as I expected it. I really don’t believe is worth the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

charles

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel had a nice patio area which is nice: but for hotel management to allow loud behavior up to midnight and past was unfortunate for us. We could not get to sleep for the noise. Management should control the facility and shut down the patio at a decent time for the guests that need their sleep. Would not stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Aileen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location near Walmart, restaurants and shopping centers.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Dwayne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was impressed with the cleanliness of this location. The staffs were attentive and makes my stay more comfortable. I highly recommend this location
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Janna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The sofa pullout bed was covered in crumbs, pieces of chips, and had no sheets. As you pull out the sofa bed, you could see socks, toys, and food that has not been cleaned in some time underneath. The room smelled horrible. The floor was filthy - my son spilled his water, and when I wiped it up, the towel was brown. Gross.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Wesley

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Danny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place
Excellent location,within walking distance from shopping and restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Warren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Puppy Haven
We always enjoy this location when travelling with our dogs. The staff is always friendly and helpful. The facilities in excellent condition.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Emil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and helpful, Unfortunately the elevator was having some issues

6/10 – Okay

michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was clean and room smelled very clean. Most staff were friendly. Stayed a total of 5 nights. Room did not get cleaned nor garbage emptied the whole time even though we asked twice to do so. Breakfast was fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Friendly staff. Quiet. Very good experience. Will definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Bruce

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the location and convenience to travel. The place was nice as I have experienced in the past. The breakfast was almost inedible. Not the kind of service (not withstanding it was free) that I would expect from even a residence inn which caters to folks who might want to do things their own way.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Alexia

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome place
Very nice place,, awesome breakfast,friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Rayshun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Keona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

6/10 – Okay

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I specifically booked the room with a fireplace, seeing as how I was on a romantic getaway. The fireplace was inoperable and wasn't addressed during my stay. This was a disappointment.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Tamika, Capitol Heights

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I wish it was a trash can in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Paula

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff and services. I was there for 9 months and enjoyed it.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

4/10 – Schlecht

Jonathon

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Usually a winner, but renovation is a little messy
They were renovating. We had a 3rd-floor room and the hallways smelled like cigarette smoke-probably from the construction workers smoking during the renovation. Room was clean, and comfortable, but the property was torn up. I’m sure it’ll get better after the renovation. I’ve stayed here before many times and was always pleased, so I’ll chalk this up to the construction.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von General Manager am 25. Jan. 2021
Thank you for sending in your review. We are currently undergoing a renovation, but are still glad that we were able to accommodate you. We apologize about the smoking, especially since we are a nonsmoking hotel. Hopefully on your next visit we will have some of our renovation completed and you can enjoy our new rooms.

6/10 – Okay

Deric

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok Stay
I have stayed here before and enjoyed my stay this stay was different. The housekeeping staff did not do a good job at cleaning. I wiped down the tables n counters witg disinfecting wipes and they was so dirty. The bathtub wasn't very clean nor was the fridge. It was hair in sink that i knew they would have seen had the cleaned properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Residence Inn am 5. Jan. 2021
Please know that cleanliness is of the utmost importance to us and we apologize for failing in that mission for your last stay. We will be reviewing cleaning practices with housekeeping staff to ensure that this is not experienced again by another guest.

10/10 – Hervorragend

Norkeshia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Residence Inn am 5. Jan. 2021
Thank you for the great rating you gave us for your past stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Keisha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was good. Great location. However, they couldn’t find my reservation and I ended up paying more.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Front desk is nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Shavotney, Columbus, Georgia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staff was rude. Never at the front desk. The tub didn’t drain properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 23. Juli 2020
Thank you for sharing your feedback regarding your stay at the Residence Inn. I am so sorry that we failed you during your stay. I have shared your feedback with the appropriate departments to prevent these issues from happening in the future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room floor was soak and wet and they wouldnt change my room. And they have charged my card for w nights when i only stayed one night and the maintaince guy was very rude. Dont stay there go somewhere else. And there was dead roaches on nathroom floor.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von General Manager am 22. Juli 2020
Thank you for sharing your experience on this survey. I am sorry about the issues that you had with your stay. I have directed these issues to the appropriate departments. Thank you.

8/10 – Gut

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good rest area
It was a good stay. I was just in town for the night and slept fairly soundly. Elevator smelled like smoke but that can’t be helped sometimes. Staff was friendly and helpful. Room was very clean and cozy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 21. Juli 2020
Thank you for taking the time to evaluate your stay! I hope to see you in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The toilet leaked in the bathroom. The carpet in the bedroom beside the window was soaked from the air conditioning unit I guess that's where it came from. The room smelled funny and there were dead roaches found in the livingroom. We also were advised that the pool closed at 9 but there were people at the pool until well after 11pm yelling which my room was right beside the pool
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 21. Juli 2020
Thank you for sharing feedback about your experience. I am so sorry that we let you down during your stay. These issues have been forwarded to the proper departments to make sure they are addressed. I hope that you will give us another try in the future so we can make it up to you.

8/10 – Gut

Niesha

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room was not cleaned properly
The room looked great, but there was a load of dog hair inside of the pullout bed/couch as well as the carpet. I chose not to use the couch. I requested a vacuum to clean the room myself, since I was told no one would come and clean my room because my stay “wasn’t extended.” The vent beside my bed was also filled with dog fur and I could see it spilling out as the air came on and off.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von General Manager am 14. Juli 2020
Thank you for taking the time to fill out a survey regarding your stay. I am so sorry that we failed you with the cleanliness of your room. This issue has been directed to the housekeeping supervisor for further review and a teaching tool. I hope that if you are in the area again, you will give us another chance to make it up to you.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They charged me twice for 1 night stay and i didnt appreciate
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von General Manager am 12. Mai 2020
Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay. I sincerely apologize for the issues that you had during your stay with us. Our goal is to provide excellent service and a comfortable stay. I am sorry that we let you down. We hope that you will give us another opportunity to make it up to you in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flawless
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von General Manager am 5. Mai 2020
We are glad that you enjoyed your stay! We hope to see you in the future.

10/10 – Hervorragend

Ambria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for Columbus
Very clean hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von General Manager am 4. Mai 2020
We are glad that you enjoyed your stay and hope that you will stay with us again when you are back in our area.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We went through 2 rooms first room door jammed and fridge leaking 2nd room had roaches didn’t even stay that night checked out within 2 hours
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von General Manager am 4. Mai 2020
I am so sorry for the issues that you had with the hotel. Customer satisfaction is extremely important and I am sorry that we let you down. We hope that in the future you will give us another chance.

8/10 – Gut

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for business, simple
Good business hotel, simple but can do better for breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Staff is very nice, breakfast was OK, room was OK, smelled, bed was small
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

JOSHUA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019