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54 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
54
42 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
42
9 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
9
7 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
5 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
8,6/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
7,2/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Yazmin
Geschäftlich gereist
28. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I expected more of this hotel, provided horrible service. Breakfast was bad and my room wasn’t as clean as I expected it. I really don’t believe is worth the price.
Yazmin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
charles
Mit der Familie gereist
15. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel had a nice patio area which is nice: but for hotel management to allow loud behavior up to midnight and past was unfortunate for us. We could not get to sleep for the noise. Management should control the facility and shut down the patio at a decent time for the guests that need their sleep. Would not stay again
charles
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Aileen
18. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location near Walmart, restaurants and shopping centers.
Aileen
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Dwayne
Geschäftlich gereist
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was impressed with the cleanliness of this location. The staffs were attentive and makes my stay more comfortable. I highly recommend this location
Dwayne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Andrew
8. Sept. 2023
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
8/10 – Gut
Janna
9. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Janna
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
5. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The sofa pullout bed was covered in crumbs, pieces of chips, and had no sheets. As you pull out the sofa bed, you could see socks, toys, and food that has not been cleaned in some time underneath. The room smelled horrible. The floor was filthy - my son spilled his water, and when I wiped it up, the towel was brown. Gross.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Wesley
Geschäftlich gereist
3. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wesley
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Danny
25. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place
Excellent location,within walking distance from shopping and restaurants
Danny
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Donna
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
12. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Donna
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Warren
1. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Puppy Haven
We always enjoy this location when travelling with our dogs. The staff is always friendly and helpful. The facilities in excellent condition.
Warren
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
8/10 – Gut
Emil
Mit der Familie gereist
7. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and helpful, Unfortunately the elevator was having some issues
Emil
6/10 – Okay
michelle
Mit der Familie gereist
7. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was clean and room smelled very clean. Most staff were friendly.
Stayed a total of 5 nights. Room did not get cleaned nor garbage emptied the whole time even though we asked twice to do so. Breakfast was fine.
michelle
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
4/10 – Schlecht
Paul
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
10/10 – Hervorragend
Larry
Mit der Familie gereist
8. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean. Friendly staff. Quiet. Very good experience. Will definitely stay here again.
Larry
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
8/10 – Gut
Bruce
Mit der Familie gereist
7. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the location and convenience to travel. The place was nice as I have experienced in the past. The breakfast was almost inedible. Not the kind of service (not withstanding it was free) that I would expect from even a residence inn which caters to folks who might want to do things their own way.
Bruce
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
8/10 – Gut
Alexia
4. Feb. 2022
Alexia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
10/10 – Hervorragend
Stephanie
Mit der Familie gereist
27. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome place
Very nice place,, awesome breakfast,friendly staff
Stephanie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Rayshun
16. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rayshun
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
8/10 – Gut
Keona
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keona
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
6/10 – Okay
Anthony
Mit dem Partner gereist
20. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I specifically booked the room with a fireplace, seeing as how I was on a romantic getaway. The fireplace was inoperable and wasn't addressed during my stay. This was a disappointment.
Anthony
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
8/10 – Gut
Tamika, Capitol Heights
Mit dem Partner gereist
26. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean and quiet
Tamika
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Thomas
Mit der Familie gereist
21. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I wish it was a trash can in the room.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Marie
Mit der Familie gereist
16. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
8/10 – Gut
Paula
27. Juli 2021
Paula
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
John
Geschäftlich gereist
14. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff and services. I was there for 9 months and enjoyed it.
John
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
24. Juni 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
20. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
10/10 – Hervorragend
Larry
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Larry
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. März 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
4/10 – Schlecht
Jonathon
Geschäftlich gereist
21. Jan. 2021
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Usually a winner, but renovation is a little messy
They were renovating. We had a 3rd-floor room and the hallways smelled like cigarette smoke-probably from the construction workers smoking during the renovation. Room was clean, and comfortable, but the property was torn up. I’m sure it’ll get better after the renovation. I’ve stayed here before many times and was always pleased, so I’ll chalk this up to the construction.
Jonathon
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von General Manager am 25. Jan. 2021
Thank you for sending in your review. We are currently undergoing a renovation, but are still glad that we were able to accommodate you. We apologize about the smoking, especially since we are a nonsmoking hotel. Hopefully on your next visit we will have some of our renovation completed and you can enjoy our new rooms.
6/10 – Okay
Deric
4. Jan. 2021
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok Stay
I have stayed here before and enjoyed my stay this stay was different. The housekeeping staff did not do a good job at cleaning. I wiped down the tables n counters witg disinfecting wipes and they was so dirty. The bathtub wasn't very clean nor was the fridge. It was hair in sink that i knew they would have seen had the cleaned properly.
Deric
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Residence Inn am 5. Jan. 2021
Please know that cleanliness is of the utmost importance to us and we apologize for failing in that mission for your last stay. We will be reviewing cleaning practices with housekeeping staff to ensure that this is not experienced again by another guest.
10/10 – Hervorragend
Norkeshia
Mit einer Gruppe gereist
8. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Norkeshia
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Residence Inn am 5. Jan. 2021
Thank you for the great rating you gave us for your past stay with us. We look forward to seeing you again.
8/10 – Gut
Thomas
20. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Sept. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
8/10 – Gut
Keisha
Mit der Familie gereist
6. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was good. Great location. However, they couldn’t find my reservation and I ended up paying more.
Keisha
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Front desk is nice.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Aug. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
6/10 – Okay
Shavotney, Columbus, Georgia
Mit dem Partner gereist
23. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staff was rude. Never at the front desk. The tub didn’t drain properly.
Shavotney
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 23. Juli 2020
Thank you for sharing your feedback regarding your stay at the Residence Inn. I am so sorry that we failed you during your stay. I have shared your feedback with the appropriate departments to prevent these issues from happening in the future.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
22. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room floor was soak and wet and they wouldnt change my room. And they have charged my card for w nights when i only stayed one night and the maintaince guy was very rude. Dont stay there go somewhere else. And there was dead roaches on nathroom floor.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von General Manager am 22. Juli 2020
Thank you for sharing your experience on this survey. I am sorry about the issues that you had with your stay. I have directed these issues to the appropriate departments. Thank you.
8/10 – Gut
Justin
20. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good rest area
It was a good stay. I was just in town for the night and slept fairly soundly. Elevator smelled like smoke but that can’t be helped sometimes. Staff was friendly and helpful. Room was very clean and cozy.
Justin
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 21. Juli 2020
Thank you for taking the time to evaluate your stay! I hope to see you in the future.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
14. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The toilet leaked in the bathroom. The carpet in the bedroom beside the window was soaked from the air conditioning unit I guess that's where it came from. The room smelled funny and there were dead roaches found in the livingroom. We also were advised that the pool closed at 9 but there were people at the pool until well after 11pm yelling which my room was right beside the pool
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von General Manager am 21. Juli 2020
Thank you for sharing feedback about your experience. I am so sorry that we let you down during your stay. These issues have been forwarded to the proper departments to make sure they are addressed. I hope that you will give us another try in the future so we can make it up to you.
8/10 – Gut
Niesha
Mit der Familie gereist
10. Juli 2020
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room was not cleaned properly
The room looked great, but there was a load of dog hair inside of the pullout bed/couch as well as the carpet. I chose not to use the couch. I requested a vacuum to clean the room myself, since I was told no one would come and clean my room because my stay “wasn’t extended.” The vent beside my bed was also filled with dog fur and I could see it spilling out as the air came on and off.
Niesha
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von General Manager am 14. Juli 2020
Thank you for taking the time to fill out a survey regarding your stay. I am so sorry that we failed you with the cleanliness of your room. This issue has been directed to the housekeeping supervisor for further review and a teaching tool. I hope that if you are in the area again, you will give us another chance to make it up to you.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
12. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
They charged me twice for 1 night stay and i didnt appreciate
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von General Manager am 12. Mai 2020
Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay. I sincerely apologize for the issues that you had during your stay with us. Our goal is to provide excellent service and a comfortable stay. I am sorry that we let you down. We hope that you will give us another opportunity to make it up to you in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
5. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flawless
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von General Manager am 5. Mai 2020
We are glad that you enjoyed your stay! We hope to see you in the future.
10/10 – Hervorragend
Ambria
Mit der Familie gereist
4. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for Columbus
Very clean hotel
Ambria
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von General Manager am 4. Mai 2020
We are glad that you enjoyed your stay and hope that you will stay with us again when you are back in our area.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We went through 2 rooms first room door jammed and fridge leaking 2nd room had roaches didn’t even stay that night checked out within 2 hours
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von General Manager am 4. Mai 2020
I am so sorry for the issues that you had with the hotel. Customer satisfaction is extremely important and I am sorry that we let you down. We hope that in the future you will give us another chance.
8/10 – Gut
Jonathan
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2020
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for business, simple
Good business hotel, simple but can do better for breakfast
Jonathan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
30. Dez. 2019
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Staff is very nice, breakfast was OK, room was OK, smelled, bed was small
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
JOSHUA
Geschäftlich gereist
20. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers