Bewertungen von Americas Best Value Inn Cocoa Port Canaveral

2.5 out of 5

Bewertungen

5,6
117 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
209 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
250 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
194 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
230 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,6/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

5,2/10

Zustand der Unterkunft

4,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Rr am 10. Nov. 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles in Ordnung
Der Aufenthalt war in Ordnung. Die Bahn fährt allerdings gefühlt durch das Zimmer. Es ist sehr laut, wenn die Züge vorbei fahren. Das Frühstück war ok. Für eine Nacht auf der Durchreise zu empfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In my opinion too expensive due to less cleaned rooms, noise and smell.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundlicher Empfang
Wir konnten trotz zu früher Ankunft bereits vorab einchecken, da unserer Zimmer schon fertig war.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Motel an der Strasse und Eisenbahn
Selbst für eine Nacht enteuschend. Zimmer hat furchtbar gerochen, und durch die Eisenbahn auch eher unruhig. Ich würde nicht mehr hier anhalten .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel war nicht auffindbar....
Das Hotel hatte weder ein Namensschild noch brannten Lichter im Eingangsaußenbereich, so dass es von der Straße nicht erkennbar war. Erst ein Einheimischer konnte uns hinführen. Im Dunkeln sah man nämlich auch die Adresse / Hausnummer nicht! Die Schilder gäbe es seit längerem nicht mehr - nicht erst seit Hurrikan Irma - wurde uns lapidar mitgeteilt!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist ein typisches amerikanisches Motel ohne besonderen Komfort oder Schnickschnack. Die Sauberkeit war okay, das Personal freundlich. Ein früherer Check-In war problemlos möglich. Angesichts der Lage an Highway und Zugstrecke waren ruhige Zimmer nicht zu erwarten, aber Schlafen war (wenn man nicht übermäßig geräuschempfindlich ist) dennoch problemlos möglich. Etwas ärgerlich, im Zimmer gab es nur einen Stuhl.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

schlecht ausgeschildert. Fährt vorbei
Für 1 Nacht zum Schlafen und für die Durchreise soweit ok. Mehr aber nicht. Vom Frühstück sollte man nicht viel erwarten.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstig, aber auch nicht mehr wert
Leider konnten wir gar nicht einziehen. Die Wasserversorgung war zusammengebrochen. Wir haben uns dennoch das Zimmer angesehen. Es ist sehr einfach. Das Hotel liegt genau zwischen zwei Hauptstraßen und es ist sehr laut.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Für eine Nacht ok, aber länger nicht. Der Teppich sah nicht gut aus, aber immerhin keine Tiere. Frühstück war überraschenderweise ganz ok.

6/10 – Okay

Thomas, Steinakirchen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Raketen Start Cape Canaveral Alles andere ist Privat ein gutes Hotel passt alles

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Unterkunft nur leider mit Zuglärm
Die Unterkunft ist günstig gelegen, die Bedienung ist sehr Freundlich das Hotel Preis Leistungsmäßig gut ausgestattet und sauber. Die Lage ist zwischen Cocoa und Cape Cenaveral, beides gut zu erreichen, da es direkt an der Schnellstraße liegt, desweiteren ist direkt hinter dem Hotel ein nettes kleines Wohnviertel mit Blick auf den Indian River. Was leider stark nervt sind die alle halbe Stunde fahrenden Züge (auch Nachts) die recht laut bekannt geben das sie kommen, das hat leider die Bewertung etwas gedrückt, ansonsten Top Motel.
Antwort von ABVI Staff am 3. Juni 2016
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Mera

6/10 – Okay

Pauline, Berlin

Gut: Personal & Service
Sauber und für einen kurzen Aufenthalt völlig i.O.
Das Hotel liegt direkt an der Straße, hat kostenfreie/ausreichend Parkplätze, das Frühstück ist ok (toast, cornflakes, donats, kaffee, saft), Zimmer sauber. Waren nur für eine Nacht dort (nachdem wir das Kennedy Space Center besucht haben) und Entfernung und Lage top. Für einen kurzen Aufenthalt zu empfehlen.

2/10 – Ungenügend

Cameron

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roaches!!
Rotting wood
No smoke detectors
Cigarette burn holes in sheets
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von rr am 31. Jan. 2022
We are sorry to hear your bad experience. There were some obvious misses on your stay which we have addressed.

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Robert did a excellent job He took care of everything He even print out our cruise tickets He was amazing Best experience ever !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von NG am 10. Okt. 2021
Thank you so much for your review, Really means a lot to us!!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Many people live in this hotel temporarily and property is under construction and new owners. Maybe in the future it will be better
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von rr am 16. Aug. 2021
we are sorry to hear that you did not have a great stay. As you mentioned we are in the middle of a renovation and we can promise it will be wonderful once it is completed. We would love to invite you back and recover your experience.

2/10 – Ungenügend

Carl

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Americans Best Joke Inn
The doors lock was broken and for me to get into the room I would have to call the front desk for someone to come up to let me in. This is no joke, The room had NO CHAIRS only a table. The smoke detector would go off when ever. The place was a joke,I would hate to see what Americans Worst Value Inn would look like.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von rr am 19. Aug. 2021
We are sorry you had this experience. To be clear the lock was not broken, Due to the remodel we were reprograming each of the locks. But I do understand the inconvenience of the maintenance having to let you in during the reprograming. Had we known about the chair and the smoke detector we would have made sure we made that right.

4/10 – Schlecht

Anastasia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible place
The front desk staff were ok but the hotel looks nothing like when the pictures were taken. There were door busted in, the carpet in the room was sticky feeling. There was no fridge or microwave as advertised. And on top of that there cockroaches that crawled on the desk the morning we were leaving. Had I seen that the night before, I surely wouldn't have stayed !
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von rr am 12. Aug. 2021
We are truly sorry to hear that you were not happy with your stay. We would have ensured that you received a microwave and fridge had we known while you were here. Due to covid after each guest we have them cleaned for the guest safety. We would love to welcome you back after our remodel and make this experience up to you. Have a wonderful day!!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Their were people walking around outside and banging on doors until early in the am. Several couples fishing and yelling at each other. Kids were running everywhere and up and down the corridors with zero reguard for other guests who were trying to sleep.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von rr am 21. Apr. 2021
We are truly sorry that you had that experience. Although we do our best to create an excellent experience for all of our guest sometimes things my get past us like the kids running around knocking on door. Thank you for your feed back.

2/10 – Ungenügend

Pamela

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von rr am 28. Feb. 2021
We are disappointed that your rating is so low. According to our records you never actually stayed at the hotel. You cancelled your reservation. Is this a blind review?

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Should be called "America's Worst Value"
The hotel was undergoing major renovations. We were in an old room. Condition of furniture and flooring was terrible. Every room smelled horrible (we checked out 3 before deciding which was the least offensive). No "grab and go" breakfast of any kind. There seemed to be several long-term residents staying there. They shouldn't be taking bookings while undergoing all the renovations. I know we didn't pay much to stay here, but even what we DID pay was too much. There is no "value" to the place at all, let alone call itself a "best value."
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Rr am 18. Feb. 2021
We are sorry to hear that you did not enjoy your stay at our hotel. We make every effort to ensure that you stay is as comfortable and pleasant as possible. While it is true that we are doing a remodel on our property, we have taken steps to ensure at it doesn’t affect the guest staying there. We would love to have you stay with us again so we can make this experience up to you.

2/10 – Ungenügend

Phidhel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst hotel I've been in
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von rr am 27. Jan. 2021
We are really sorry to hear that you had a bad experience at our hotel. We always strive for customer satisfaction but obviously we fell short on this stay. We are currently remodeling the hotel and would love it after you came back after.

2/10 – Ungenügend

Lilyvette

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
You get what you pay for.
Dirty, dusty, stains on lamp, walls Found pills in the coffee maker Found Sheets and clothes in the cabinet under the tv.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von rr am 20. Jan. 2021
we want to assure you that we are working to ensure that this never happens again. We are sorry that you had that experience

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von rr am 4. Jan. 2021
Thank you so Much, for your review!!!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Close to home some negatives with some residens not motels fault but good place to stay I would recommend to anyone
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Rr am 2. Jan. 2021
Thank you for the positive review!! We really appreciate you.

6/10 – Okay

Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Roaches in room. But wasxa extremely cheap room so. Wasnt exoecting to much. But the bufs yeah thats bit much.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von rr am 21. Dez. 2020
We are sorry that you had that experience. We always do our best to ensure a excellent guest experience. Obviously we fell short on this stay. We are going through a renovation currently. We hope that you will give us another chance in future.

8/10 – Gut

Juan

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von rr am 18. Nov. 2020
Thank you !! We really appreciate your review!!

6/10 – Okay

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
very dirty not a nice place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von rr am 20. Okt. 2020
We are sorry that we did not meet your expectation during our visit. Although we are in the middle of a renovation, we are making an effort to ensure it does not affect the guest that are staying here. We hope that after our remodel is complete you can come back and give us another chance.

2/10 – Ungenügend

Russ, Cape Canaveral

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Roach infestation, poor Cleaing. Overall unsatisfactory
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von rr am 7. Okt. 2020
We are truly sorry to hear that was your experience at our location in Cocoa. We always strive to create a uplifting hotel experience for all of our guest. We will share this feedback with all the customer service employees that touched your room prior and during your stay in order to understand what went wrong. Hopefully in the future you can give us another change to change your opinion of this hotel.

6/10 – Okay

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von rr am 19. Aug. 2020
Thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

Gigi, New Jersey

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front office was under construction. The hotel property and pool were not in good repair. Cigarette butts and glass were around the property. We asked for extra blankets and pillows. They never arrived.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von rr am 22. Juni 2020
Thank you for bringing this to our attention. Currently we are undergoing a front office re-model. We are sorry if this distruptered your stay. We are working quickly to complete this. Although we have staff that are dedicated to cleaning up, we have guest that will through cigarette's between that time. For the blankets and pillows I think there was a misunderstanding.After a time they had them at the front desk for you because late at night they do not have the staff to send up be had them ready for you to get.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is trashed! There was garbage everywhere outside, over filled trash cans, garbage on the ground and stairs, the elevator stinks, the room smelled like an ashtray and the guy at the front desk had no customer service skills At All! With the restaurant and bar closed, they should give these dirty rooms away, damn sure a waste of $90
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von rr am 28. Mai 2020
We are sorry that you had that experience, although we continually are an effort to ensure the grounds are clean for our guest. Sometimes we get behind during clean up. I do know that the weekend that you stay we had several birthday parties that created much more trash than usual. If your room was not up to par we alway make it right on property.

2/10 – Ungenügend

Gary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad for Hotels.com
I believe Hotels.com should inspect their hotels prior to offers. This place was a dump. So dirty and scary. We arrived too late to leave and find another hotel.The chain lock was broken so we pushed a table against the door to feel safe. Beds has not been cleaned between mattress and box springs. Rooms needed re-painted. Cold breakfast only and workers were sick handling food. Yes, it was close to port for cruising but stay far away and drive into port. It's worth the drive. There are no close restaurants either. Hotels.com should remove this hotel from their site. Bad for business. This hotel was awful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von lr am 2. Apr. 2020
while I understand that you did not enjoy your experience please post an honest review. We have not been serving any breakfast for over a month and when we did we never had a sick employee handling the food. Also no restaurants close at all. We have one in the lobby that serves a variety of hot food with a smile. We also clean our room daily and if there was any issue with it , we would have moved you immediately.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The outside of the hotel looks old, and the parking lot needs to be repaved.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von rr am 18. März 2020
Thank you for your review, and thank you for the feedback. We are actually working on getting everything repainted and redoing a lot in the rooms.

8/10 – Gut

Charles

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von rr am 17. März 2020
Thank you so much Charles, we are tremendously appreciative that you enjoyed your stay and gave us a review.

4/10 – Schlecht

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was filthy, booked for 2 night ended up getting a different room. Floors and doors not clean. Smelled of smoke in non smoking room. Would not recomend.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von rr am 17. März 2020
Elizabeth, we are truly sorry to hear that your stay was bad. Please accept our deepest apologies. If would can make this up to you on a future stay please let us know.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 11. März 2020
Thank you for your review!!!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von rr am 6. März 2020
Thank you so much, we really appreciate your review!!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall just a dump... Toilet wss broken and the room was sustandard
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 5. März 2020
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Harry

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von rr am 4. März 2020
thank you for your feedback

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von rr am 3. März 2020
thank you for the feedback

6/10 – Okay

James

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel is outdated, no water pressure in shower. It was clean and no noise issues, the hotel bar had karaoke night and free pool tables good time
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 3. März 2020
thank you for your review

2/10 – Ungenügend

Burnetta

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dont go
This hotel is a scam! The pictures are not at this hotel. The pool is out and appears to not been able to swim in for years. There were roaches in the bathroom and mold on ceiling. The sofa had stains and was torn.
Pool area
Dont get in the water
Mold by the pool
Not clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 3. März 2020
I assure you that the pictures on Expedia are pictures from this Hotel.

4/10 – Schlecht

Leslie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not so clean
There were drug needles laying around outside the hotel. The pool was dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 29. Feb. 2020
we have checked the complete property for needles and none were found.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing good to say. Awful water pressure for the shower and the towels were hard. Front desk area smelled badly. AC/Heater did not work as it should. Just wouldn't stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 29. Feb. 2020
thank you for your feedback

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 29. Feb. 2020
thank you for the feedback

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A bit run down and outdated
Check-in was great! The lady was fast and efficient. However the rug in the room smelled moldy, the chair in the room did not look clean, and the water pressure was very weak. Place needs a renovation ASAP.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von rr am 27. Feb. 2020
Thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

barbara, grand rapids michigan

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
i had roaches there was food on the floor in my room when i checked in. the towels were cheap
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von rr am 25. Feb. 2020
we will look into this immediately.