Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel Chicago - Schaumburg

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Chicago - Schaumburg
800 National Pkwy, Schaumburg, IL

Bewertungen

7,8

Gut

438 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
139 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
100 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
83 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Wolfgang

Gut: Sauberkeit
Nothing spezial,breakfast poor and pretty expensive .
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Matthew am 24. Apr. 2019
Thanks for staying with us and thanks for taking the time to complete a Hotels.com review on our hotel. We really appreciate the feedback as we are constantly making improvements to our products and service. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Terri

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hirokazu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to go every where
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Mara, Sheboygan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool was closed, they charged for breakfast, the room was dirty, the toilet didn’t work right, the shower had patches all over it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Sri Venkata Aravindbabu

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff is very irresponsible
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Wilmayra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Dr. Lashaunda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was comfortable, quiet, affordable, and will stay again. The hotel staff was also friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable and great parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gerald

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Tatsuya

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Russ

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Jason

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel has water and condensation problems. Paint peeling in room. Mold and mildew issues staff not very friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. I am sorry to see we fell short of meeting your expectations. Please be assured that we will address your concerns.

10/10 – Hervorragend

Elijah

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Heather

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate you taking the time to evaluate your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Penny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We had a nice stay. Hotel was very quiet and staff was nice. A little outdated. Bathroom was pretty. We would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate your business!

6/10 – Okay

Melvin

It is ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate you taking the time to evaluate your stay with us.

6/10 – Okay

Kiana

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Carpet was dirty, waste baskets did not have no garbage bags and hair on the shower wall. Room needs to be thoroughly clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate you taking the time to evaluate your stay with us. Please be assured we will address each of your concerns to ensure our service remains what you expect from a Hilton hotel.

10/10 – Hervorragend

Vikas

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate your business!

10/10 – Hervorragend

LeNard

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Dillan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our experience at this property was terrible! Upon checking in to our room there were feces particles inside the toliet bowl, and feces on the outside of the toliet, also there were pubic hairs around the toliet. There was hair inside the tub. There was a stain on the blanket of our bed. And throughout the night leading in to the morning there were constant door slams from other guests in the hotel, that's how thin the walls are at that hotel. The people above our head were very disruptive all throughout the night. And once we were finally able to get some sleep we were awaken at 7 a.m on a Sunday morning by the next room who was connected to our wall. They woke us up because they were having S**. As they were having s** their head board of the bed kept rocking back and forth, each time their headboard hit against the wall our headboard rocked back and forth too. This went on for some time. Imagine laying in the bed and everytime your neighbors bed rocks, yours rocks too literally. And this is because of how thin the walls are at the Double tree in Schaumburg. This was one of the worst stays ever! Please be aware, if you want a clean room with out a show of extra curriculum activities Double Tree hotel in Schaumburg is not the hotel for you! I would never stay at this Hilton location ever again! It was truly a nightmare!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your review. We appreciate you taking the time to evaluate your stay with us. We apologize for the inconvenience you experienced and are sorry to hear we failed to meet your expectations.

10/10 – Hervorragend

Doña

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate your business!

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your review. We appreciate your business.

10/10 – Hervorragend

Melvina

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The front desk clerk, by the name of Sam was very pleasant and informative. He made us feel welcome upon arrival and things went smoothly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Sherry

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The experience here was just okay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall property was decent. Shower/tube drained slow is my only issue.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Chelsea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was clean and nice. When booking on Expedia it said the room slept five people. After checking in, we were informed that none of their rooms slept five. We had five people and only enough room for four to sleep. The hotel made it right and gave us another room at no charge, but Expedia needs to get their information right before booking it as a five person room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Evelyn

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Necesitan más personal que pueda apoyarte en cualquier requerimiento ya que mi habitación no funcionó varias cosas. Mala limpieza, todo el hotel huele a tabaco sucias las alfombras y en general todo está muy deteriorado.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

jaci

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your rating. We appreciate you taking the time to evaluate your stay with us. I am sorry if we did not meet your expectations. Please be assured we are always working to ensure our level of service is what you expect from a Hilton property. We hope you will stop in and try us again.

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was close to the mall and some yummy restaurants. The people at the front desk were really sweet!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ayrton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and value for rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
Thank you. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Patricia

I was expecting a little more from this property, the shower was awful the late night staff was very rude
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
Thank you for your review. Please know that your comments do not go unnoticed. I appreciate your time and assure you we will do better next time.

4/10 – Schlecht

Khue

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Should offer free breakfast at the least
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
Thank you for your advice. We will pass this along to the Hilton corporate staff should they be interested in changing the DoubleTree Brand Standards. If there was anything else that factored into your rating, please feel free contact me at the hotel to discuss. We appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was horrible
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
I am sorry to hear your stay with us was less than excellent. Please feel free to reach out to me at the hotel to discuss any concerns you may have had during your stay. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 11. März 2024
Thank you!

4/10 – Schlecht

Kaitlyn

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The front desk staff that checked us in was nice, however after that I never saw anyone at the front desk for the remainder of the stay. The room was clean but the bed was so uncomfortable I couldn’t sleep. The hotel advertised having a restaurant but there was no restaurant and just an unstaffed bar. The hotel is close to shops in the area but other than that I would not stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Kristin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was very disappointed in my stay. Toliet ran all night and television was not working properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2024
Kristin, I am sorry to hear your stay with us was less than excellent. Please accept my apologies for the inconvenience. If you have any additional concerns or would like to discuss your stay with me personally, please feel free to call the hotel directly at your convenience.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you! We appreciate you're rating.

10/10 – Hervorragend

Dawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly nice and cleans loved the chocolate chip cookies
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for your business. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Laurie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you for your rating. I do hope you enjoyed your stay with us and hope to see you again.

6/10 – Okay

Lawrence

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 5. Feb. 2024
Dear Lawrence, I see by your rating, your recent stay with us was not excellent. Please feel free to contact me directly should you have any specific information you would like to share. Your input is greatly appreciated.

2/10 – Ungenügend

Joseny Nicol

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The two receptionists who are at the place today 02-01 at 2:00pm were very rude and xenophobic from my first reservation at the place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 2. Feb. 2024
I apprecaite you taking the time to submit your review.  Please accept my apologies if you were made to feel uncomfortable.  I will follow up with the staff on duty to understand what may have happened here.  Im sure there was no malice intended.    If you would like to share anything else with me,  I would be grateful for the information.   Please feel free to reach out to me directly.

10/10 – Hervorragend

Adam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you. We're glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Al

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property, good price for the level of comfort.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you. We hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

KAMIL

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room was dirty, the bathroom was not washed at all. But the person at the reception exchanged it for another one, unfortunately it was ok but there were bugs, the bathroom floor was not washed, dirty, the strips were covered with dust for several years. There was a musty smell in the room. The beds are old, the bedding probably hasn't been changed because the sheets and covers are dirty. Unfortunately, this place is ripe for deep cleaning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Kella, decatur

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you for your rating!.

10/10 – Hervorragend

Juan, Grand Rapids

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was very clean, room was very spacious and quiet. Amenities were all in great condition.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you. We are glad you enjoyed your stay with us.