Außenbereich

Bewertungen von Club Quarters Hotel, Central Loop, Chicago

4 out of 5
Club Quarters Hotel, Central Loop, Chicago
111 West Adams Street, Chicago, IL

Bewertungen

8,6

Hervorragend

1690 von insgesamt 3063 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
794 von insgesamt 3063 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
296 von insgesamt 3063 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
146 von insgesamt 3063 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
137 von insgesamt 3063 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Labinot

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Cesar - Guest experience Manager am 17. Okt. 2023
Thank you for the score and feedback!

4/10 – Schlecht

Thomas

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location is great. Hotel is very updated. Doors are terrible and walls are thin, tough to get sleep, when you go to bed early. Had specifically looked for a room with kitchen, but had no utensils. After asking for it, I got plastic forks and knives. Would not stay here again, bad value for the money paid.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Okt. 2023
Thank you for the score and feedback !

8/10 – Gut

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Lage ist zentral.
Ein zentralgelegenes Hotel. Sehr sauber! Beim Einchecken muss man als Gast und dem Mitarbeiter von der Rezeption zusammen am PC einchecken. Allerdings liegt dann die Aufgabe beim Gast, seine Daten einzugeben. Der Mitarbeiter des Hotels unterstützt dabei. Finde ich etwas komisch. Aber vielleicht ist das die moderne Zeit. Denn beim Auschecken wird auch das am PC erledigt ohne Kommunikation mit der Rezeption. Mir fehlt da das persönliche Wort durch die Mitarbeiter. Außerdem hätte ich mir eine Mikrowelle auf dem Zimmer gewünscht.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Danny- Guest Experience Manager am 7. Okt. 2023
Thank you for staying at CQ!

4/10 – Schlecht

Bianca

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 23. Aug. 2023
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Gut

raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von RR - Guest Experience Manager am 6. Aug. 2023
Thank you for staying with Club Quarters Central Loop Hotel.

8/10 – Gut

Cornelia

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 7. Mai 2023
Hello Cornelia, We appreciate that you've taken the time to give your feedback of your stay. We strive to provide our guest with the best experience during their stay. Thank you for choosing Club Quarters Central Loop.

10/10 – Hervorragend

Chiara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good and central. Check-in availble 24/7.
Antwort von Cristian - Guest Experience Manager am 24. Dez. 2022
Thank you so much for taking the time to leave a review! We appreciate all comments!

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and helpful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

4/10 – Schlecht

Rosario

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overpriced. No housekeeping unless asked for under the guise of going "green" Furniture fraying. Self everything from check in to check out. Dead part of a fantastic city.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Jéssica

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Yasmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the staff was very kind and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Danny- Guest Experience Manager am 28. Mai 2024
Thank you for staying at CQ!

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Jennifer,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

8/10 – Gut

Diana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice proximity to many activities in the city
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Diana,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

8/10 – Gut

Melina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Rooms were pretty small but it’s convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Melina,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

8/10 – Gut

Imanol

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I loved that we stayed for 4 night and just inbetween we went to Suenos and came back and room was all clean and fixed up .
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Vanessa,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Danny- Guest Experience Manager am 28. Mai 2024
Thank you for staying at CQ!

10/10 – Hervorragend

Joyce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very centrally located. The staff was friendly and help ful. There was easy access to everything
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Joyce,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

10/10 – Hervorragend

kenneth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was very helpful but the room was very small
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Kenneth,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

8/10 – Gut

Gerald

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They didn't have a room ready when I arrive
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Danny- Guest Experience Manager am 28. Mai 2024
So sorry it was a busy weekend because of the suenos festival. Our since apologizes.

10/10 – Hervorragend

jaime

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Jaime,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Justin,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No window- just skylight
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Gut

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Small room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 29. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Gut

Joseph

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have no real negatives for my stay at this property. Yes, at times the alley by my window would get loud with the sound of the dumpster being slammed, or how loud these elevators can be when its deathly quiet in our room. There was one instance when we contacted front desk for an iron and got the iron without an ironing board. Alas, the room was clean and free of bugs (except for a small mosquito that weirdly made it to the 5th floor) and the property itself was clean and presentable. It was an overall great stay. Best part of all, was that it was a nice walking distance to Millennium Park, restaurants, and so much more.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Danny- Guest Experience Manager am 28. Mai 2024
Thank you for your feedback this really helpful to improve our guest stays, thank you !

8/10 – Gut

Ashley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Ashley,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

6/10 – Okay

TIZIANA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Posizione ottima, struttura un po’ datata e poco curata anche se la camera era comunque spaziosa. Le pulizie non vengono effettuate quotidianamente; durante la nostra permanenza di 5 notti le pulizie sono state effettuate una sola volta con cambio asciugamani. IIl personale, eccetto una persona, è sempre stato gentile e disponibile.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian- Guest Experience Manager am 27. Mai 2024
Hello Tiziana,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop always strives to provide our guest with the best staying experience. We're anticipating your next visit.

10/10 – Hervorragend

Marcela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s so old and no air conditioning, but it’s sooo charming and historic. It served the purpose of the two nights we stayed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adrian: Guest Experience Manager am 24. Mai 2024
Hello Marcela,Thank you for the positive feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. Our team strive to provide our guest the best experience. We're looking forward to your next visit.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loved the location, the shower, the glass drinking glasses, the make-up mirror, the towels and linens. Adrian at the desk was a delight! Would have liked a mini frig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 23. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Gut

Istvan

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dirty carpet, staff was rude and not flexible at all.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 22. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von cesar am 22. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Nasreen

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location to downtown. Comfortable bed! I enjoyed eating at the Elephant and Castle.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 20. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

6/10 – Okay

Anais

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Location was great - property just dated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 21. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Valmiki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were in general friendly and courteous. Gym was adequate. Cleaning services only occurred after 3 days, which was frustrating. This is even after I had requested the room be cleaned before that.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 21. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

6/10 – Okay

Craig

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
n/a
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 21. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

6/10 – Okay

gale, jackson

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 20. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Gut

Daisy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was perfect, did not have fridge or microwave.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 21. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

6/10 – Okay

VERONICA

Verbesserungswürdig: Ausstattung
I only received housekeeping services once for a four night stay!! I was given a room for a disabled person that had no bathtub. I am not handicapped. I would not recommend this hotel to anyone
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 21. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Daisy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von cesar am 20. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

Aminah Bint Gene Loosbrock

Mit der Familie gereist
This place was perfect for our visit to Chicago for leisure! The location could not be better - so centrally located to every place we wanted to visit. Bus to Lincoln zoo steps away, Orange Line to Midway airport, and eed line to Chinatown - every place else was easily walk-able - we loved it!! Beds were comfortable and the room was very clean. We will be back!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adrian: Guest Experience Manager am 19. Mai 2024
Hello Aminah,Thank you for the positive feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The staff at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best service. We're looking forward to your next visit.

8/10 – Gut

Taylor

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cesar - Guest Experience Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

st

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's convenient to check in and out using electronic device self-service. Also,hotel staffs are friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Adrian: Guest Experience Manager am 17. Mai 2024
Hello St,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best staying experience. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Adrian: Guest Experience Manager am 17. Mai 2024
Hello Barry,Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best staying experience. We're looking forward to your next visit.

8/10 – Gut

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel and staff are great. The beds are terrible, rooms need some maintenance
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bob - Guest Experience Manager am 16. Mai 2024
We thank you for choosing to stay with us on your recent trip to Chicago and for providing your feedback. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Rosa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer service at front desk was friendly and great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Bob - Guest Experience Manager am 16. Mai 2024
We appreciate the kind words and the great score! We hope to see you again the next time you are in town!

10/10 – Hervorragend

Kevin, Cockermouth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Bob - Guest Experience Manager am 16. Mai 2024
We appreciate the kind words and the great score! We hope to see you again the next time you are in town!

10/10 – Hervorragend

Ana Paula

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bob - Guest Experience Manager am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us and for the great score. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this property and location!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar am 13. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved how easy and central this property was. Parking a challenge, but we left our car in the lot and did everything by foot easily.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar am 13. Mai 2024
Thank you for the review and feedback !