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Bewertungen von TownePlace Suites by Marriott Cheyenne SW/Downtown Area

2.5 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

283 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
98 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 428 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes, neues Hotel, geräumige Zimmer mit Küche, kleiner Indoorpool, super Frühstück, ausserhalb der Innenstadt gelegen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Relativ neues Hotel in Cheyenne. Parkplätze sind kostenlos am Hotel und Continental Breakfast ist inklusive. Die Zimmer sind sehr gross (mit Küche), sehr modern und sauber. Ich wünschte Amerika hätte mehr von diesen Hotels mit dem Standard.

10/10 – Hervorragend

Elzbieta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2024

10/10 – Hervorragend

John, Arvada

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jane, Torrington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful and helpful staff!!!!! Rooms were great and very clean!!!! Breakfast was wonderful!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worked good for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Terrilynn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was very nice and the pool was nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The rooms are large. Not real happy that there is an internet charge. Just include it in the room cost. O I don’t want to join a club to give out personal data to get internet free
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Ease in checkin nice breakfast provided
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Sunny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Place To Stay
Almost everything about this hotel was great. The customer service was outstanding! The front desk staff and cleaning service were so friendly and helpful. The only thing that kept this from being a 5 star experience was that our room had a funky smell. We had to brew coffee all night and eventually go buy a candle to mask what ever it was. All in all, great place, would stay again. I probably should have just gone downstairs and asked for a different room but we were tired from a long drive.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Alison

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Brandon

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely will stay again.
A very nice place to stay. Especially if traveling with a pet. My bed was very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Shannon am 20. Feb. 2024
Thank you for Staying at the TownePlace Suites Cheyenne

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would definitely stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Shannon am 20. Feb. 2024
We look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Amanda

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Shannon am 20. Feb. 2024
Thank you for staying at the TownePlace Suites Cheyenne

10/10 – Hervorragend

Mary Pat

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Shannon am 20. Feb. 2024
Thank you for staying at the TownePlace Suites Cheyenne,

10/10 – Hervorragend

Brad

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Wish all towns place suites were like this one!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ben

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A little dated paint job would do wonders
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Shannon am 22. Nov. 2023
Thank you for your in put. We are start Renovations this month come back and see the new paint.

10/10 – Hervorragend

Chris

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Roland

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Trash left behind
Food and trash was left, no soap in the bathroom. Disappointed, for the money i paid i expected a clean room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Shannon am 22. Nov. 2023
Thank you for your feedback I am sorry that we disappointed you. I will talk to Leadership, and we will use this as a training moment.

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Shannon am 22. Nov. 2023
Thank you.

10/10 – Hervorragend

catherine

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice specious room. Pet friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Shannon am 22. Nov. 2023
Thank you for choosing us to be your home away from home.

10/10 – Hervorragend

James, Brandon

Mit der Familie gereist
Great location, clean and quiet.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

8/10 – Gut

FRANK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't like the noise from the trains but understand that it's an issue everywhere in Cheyenne
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review, I do apologize for the train noise. I hope you choose to stay with us again if your travels bring you back to the area!

10/10 – Hervorragend

Lindsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dated but doable. Great staff!! Quiet. Has everything you need.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the kind words about our staff! I'm glad they made your stay enjoyable!

8/10 – Gut

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

10/10 – Hervorragend

Imogene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
clean
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the kind review!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Shannon Starks GM am 19. Sept. 2023
Thank you for staying at the TownePlace Cheyenne

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Shannon Starks GM am 19. Sept. 2023
We appreciate your staying at the TownePlace Cheyenne. Hope to see you here again soon

8/10 – Gut

Sherry

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

8/10 – Gut

Erin

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for the review!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable beds with soft linens.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Shannon Starks GM am 19. Sept. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 3. Aug. 2023
Thank you for your Review!

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is very friendly and the facility clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 17. Juli 2023
Thank you for your kind words as well as the review!

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 17. Juli 2023
Thank you for the review!

4/10 – Schlecht

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was clean the staff was nice our TV did not work did not have any volume our check-in time was later than it was supposed to be but the all-overs day was nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 17. Juli 2023
Thank you for taking the time to give us a review we appreciate it. I do apologize about the TV not working properly in your room. We will use this review to work diligently with our maintenance staff to avoid this happening again.

10/10 – Hervorragend

Darcy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 5. Juli 2023
Thank you for the review!

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nice that it was close to downtown and quiet. Room and bed was very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 30. Juni 2023
Thank you for your kind words! Thanks for the review as well!

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We come to Cheyenne every year. This was our first time at this hotel but it definitely won’t be our last. The staff was so helpful and friendly. Loved the breakfast. Having a kitchen and full size fridge in the room was so helpful for a longer stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 23. Juni 2023
Thank you for your kind words, and we look forward to seeing you again soon! Thanks for the review!

10/10 – Hervorragend

Clyde

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 23. Juni 2023
Thank you for your review!

2/10 – Ungenügend

Frank

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
embarrassingly poor
really disappointed in the overall quality of service and condition of hotel, an embarrassment for Marriott, and an abomination to pay $300 for this. Crib not available as advertised, broken furniture patched with dangerous screws, no high chair (only a broken one) available in restaurant and not a whiff of chlorine in the pool. Elevator alarms ringing when we loaded a few bags. Also, 'Downtown area' is just a dang lie, this was off in the middle of nowhere. Being short-staffed is one thing, and there were a few folks there trying to make it work, but charging $300 a night for a broken hotel is just horsesh*t.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Shannon Starks General Manager am 12. Juni 2023
Dear Frank,I am Sorry your stay was not as you ecpected. I will be talking to my staff about these issues to help with training. Thanks

8/10 – Gut

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very eager to help, and super friendly. The breakfast was alright, but could have had had at least a few more options for people with gluten allergies. (Which my wife suffers from) Still, you can't beat free.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Caycee Born Assistant General Manager am 23. Juni 2023
Thank you for the feedback on breakfast, we will use this information to keep gluten sensitive items in stock. We're glad you enjoyed your stay, and we look forward to you staying with us again!

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
vacation
The hotel is very nice. The only problem we had was the battery in the door died but it was at one in the morning and I was asleep and my husband couldn't get in. Went to the desk an the gentleman came up but didn't know what to do. I heard him an let him in. They fixed it the following morning. Other than that it was great
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Shannon Starks, General Manager am 17. Mai 2023
Thank you for your review. I will use the as a teaching moment and will make sure all staff knows how to change batteries in the locks.

2/10 – Ungenügend

Brandi

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
BEWARE!!!! Booked hotel through Expedia a month in advance to arriving, also paid through Expedia at booking time. Reserved a studio w/2 queen beds. Check in went well. When we entered our room it was a studio w/1 king bed & small love seat. Mind you we had 3 adults, one being my son that is over 6 foot. Went back to front desk, gentleman said that was the only room they had. Reservation means nothing to this hotel apparently. I asked for a manager, he did call someone. His response was, another employee on the day shift had changed the reservation & that was the only room left!! It was graduation weekend and no other rooms in the town. We made due. I was very angry. They billed my credit card for my stay after I had already paid through Expedia!!! Tried for 3 days after check out to reach a manager, left message on voicemail. Nothing. I have reached out to Expedia and they are also trying to help me by trying to contact the hotel. GOOD LUCK!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Shannon Starks, General Manager am 17. Mai 2023
I have looked in to this, I have refunded your CC as it was a mistake made by my very new front desk agent. I also looked and we gave you an upgrade from the room you booked due to one bedroom suite. I do apologize for any inconvenience this error in billing may have caused.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked having a room that was similar to a studio apartment. Also the staff was very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Shannon Starks, General Manager am 26. Apr. 2023
Thank you for your kind words and choosing to make the TownePlace your home away from home. Hope to see you on your next trip to Cheyenne.

8/10 – Gut

Toni

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Shannon Starks General Manager am 26. Apr. 2023
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top shelf.
Very good accommodations that are clean and well care for, great location that is convenient to highway and airport.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Shannon Starks General Manager am 26. Apr. 2023
Thank you for the 10 out of 10. We hope to see you again on your travels.