Außenbereich

Bewertungen von Sheraton Chengdu Lido Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Chengdu Lido Hotel
No. 15, Section 1, Ren Min Zhong Road, Chengdu, Sichuan

Bewertungen

8,4

Sehr gut

78 von insgesamt 184 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
78 von insgesamt 184 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 184 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 184 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 184 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dieter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles sehr gut und angehme Tage hier verbracht
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Ann am 29. Aug. 2019
Dear guest,thank you for choosing Sheraton Chengdu Lido Hotel.We will be more efforts to provide more quality services, thank you again for your choice, we wish you a happy life!

4/10 – Schlecht

Martin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Wrong deposit deduction / deposit was taken from credit card instead of booked back. Promised to refund within 7 days - still waiting on it. Very poor and unprofessional service for a 5 star hotel. This should not happen
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Reina am 23. März 2019
Dear guest, thank you for choosing Sheraton Chengdu Lido Hotel. Your comment is very important for us. About you mentioned service response has been sent to related department, we will adjust later.I'm sorry to bring you an unhappy experience. We will be more efforts to provide more quality services, thank you again for your choice, we wish you a happy life!

8/10 – Gut

Christoph, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Downtown Chengdu
Kurztrip nach Chengdu. W-Lan auf dem Zimmer funktionierte leider nicht. Consierge Service war extrem hilfsbereit und hilfreich. Ganz wichtig: Anfahrt /Adresse auf Chinesisch in großer Schrift ausdrucken und einlaminieren. U-Bahn Station in der Nähe

8/10 – Gut

xiangan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A little bit disappointed with the breakfast taste
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

YURIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
city center
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Yan

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lianghe, Westmont

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HSIU YA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
前台服務人員親切,房間設施妥善,值得再來住宿!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Yi Jing

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
傍晚六點,當我們結束一天行程回到酒店,才發現房間根本未清潔,(我們是上午7點出門,門上掛著請打掃的牌子) 後來沒過多久,房務突然打開我們的房門,我們已經人在房內並開啟勿打擾燈示,房務突然打開門真的是讓我們嚇壞了,不明白他怎麼可以在房內有人且未經同意的情況下還強行開門,一間國際級酒店這樣的行為真的很糟糕,我們也向酒店經理反映,酒店並未做後續處理
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Genghua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
enjoy it
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Yuen ching

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最近的地鐵站D出口,沒電梯或升降機,攜帶大型行李比較不方便!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Lance

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

FRANK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ugo Antonio Modestini

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and service was great. Pity they're doing the hall again and the main entrance is blocked
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sijia, Seattle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and great free breakfast buffet!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

chiyang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Xu

Mit der Familie gereist
游泳池、健身中心配套设施不错,只是房间小且有异味。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Terence

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Masato

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

XIAOLING JENNY

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel sales am 11. Aug. 2023
Dear guest, I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment. Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

10/10 – Hervorragend

LIU

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Hotel sales am 9. Aug. 2023
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

8/10 – Gut

On-Lai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Conveniently located near to Metro Line 1, Luomashi station
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel sales am 8. Aug. 2023
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

6/10 – Okay

JB

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel sales am 8. Aug. 2023
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

8/10 – Gut

sau chu

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel sales am 8. Aug. 2023
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

10/10 – Hervorragend

Can

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel sales am 8. Aug. 2023
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

6/10 – Okay

David

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This Sheraton is in urgent need of an update - not what you’d expect from a hotel associated with this name. Friendly enough staff and perhaps for the price it’s what could be expected.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel sales am 8. Aug. 2023
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

10/10 – Hervorragend

du

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hotel staff am 8. Juli 2022
Dear guest, thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von Hotel staff am 24. Jan. 2022
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

4/10 – Schlecht

Allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel by construction site
The hotel is very clean, but the bed, desk, and chair are uncomfortable, and the windows are very small in some rooms. The main problem is the location -- as of January 2022, the area all around it is under construction, and there are no restaurants, bars, cafés, or shops nearby. The closest convenience store is a long walk away. The staff was great, though, and very kindly moved me to a room with larger windows and found me a more comfortable desk chair.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Hotel staff am 19. Jan. 2022
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

8/10 – Gut

JAMES WESTMORELAND

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
great location, great breakfast, wish AC in room was an option
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Hotel staff am 30. Dez. 2021
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment. Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Christmas trip
Great service, nice location. Furniture is on the older side, but comfortable and clean. Christmas buffet was excellent and breakfast versatile.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Hotel staff am 28. Dez. 2021
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment. Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

10/10 – Hervorragend

LUI

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Good location and very comfortable room with cleaning environment.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hotel staff am 15. Dez. 2021
Dear guest, thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

8/10 – Gut

tetsuya, kikukawa

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
何時も満足しています
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Hotel staff am 8. Okt. 2021
Dear guest, thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

8/10 – Gut

Jiandong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von 酒店员工 am 28. Juli 2021
尊敬的宾客,成都天府丽都喜来登饭店向您表示诚挚的问候!很抱歉未给您带来满意的入住体验,我们之后会更加注重设施设备的升级维护和服务品质的提升,力争给宾客带来满意的入住体验。并且酒店已计划进行重新装修,真诚期待您的再次光临,感受到我们的进步!

8/10 – Gut

JOO YOUNG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
좋았습니다
시설은 좋지도 나쁘지도 않았습니다만 금연실에도 담배냄새가 많이 났습니다 주위에 공사로 인해 갈 곳이 없습니다
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Hotel staff am 2. Juli 2021
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

6/10 – Okay

chi Ip

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
酒店太舊
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von 酒店员工 am 30. Juni 2021
尊敬的宾客,未能给您带来满意的入住体验我们很遗憾,我们会更加努力不断的为我们尊贵的宾客提供优质的入住体验。期待您有机会能够再次光临成都天府丽都喜来登饭店,祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

YI CHEN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von 酒店员工 am 30. Juni 2021
尊敬的宾客,成都天府丽都喜来登饭店向您表示诚挚的问候!感谢您在此次旅途中的选择,我谨代表饭店感谢您的点评,我与我的团队会更加努力不断的为我们尊贵的宾客提供优质的入住体验。再次感谢您的入住体验反馈,期待您有机会能够再次光临成都天府丽都喜来登饭店。

10/10 – Hervorragend

Yau Hung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von Holiday Wu am 27. Nov. 2020
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

8/10 – Gut

Kiyohide

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WiFi接続について
部屋のWiFiが同時接続一台だったのが不満
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020
Antwort von 酒店员工 am 16. Okt. 2020
Dear guest,I'm sorry for the bad experience caused by your stay in the hotel. The problem you mentioned has been reported to relevant departments, and we will make timely adjustment.Thank you for your choice on this trip and wish you happy life!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von 酒店员工 am 9. Okt. 2020
尊敬的宾客,成都天府丽都喜来登饭店向您表示诚挚的问候!感谢您在此次旅途中的选择,我谨代表饭店感谢您的点评,我与我的团队会更加努力不断的为我们尊贵的宾客提供优质的入住体验。再次感谢您的入住体验反馈,期待您有机会能够再次光临成都天府丽都喜来登饭店。

8/10 – Gut

MOON JUNG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
출장의 피로를 풀어준 호텔
아주 특별하지도, 아주 부족하지도 않은 보통 수준의 편안함과 깨끗함 수준. 재방문 의사 있음.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von 酒店员工 am 11. Sept. 2020
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great stay
We stayed for five days as part of a holiday vacation. Service was excellent: hotel manager Sarah took good care of us while personally checking in several times about our stay. Employees Davis and Damon also helped to set up excursions and gave advice on best places to visit. Food was also very good- a combination of Chinese and Western without being too spicy. Our only complaint was that the pool area was a little worn and the water was a bit too cold for our liking.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2020
Antwort von 酒店员工 am 6. Juli 2020
Dear guest,thank you very much for choosing to stay with us and share your opinions online. We really appreciate you taking time to post such positive comments. It is our pleasure to hear that your stay with us was pleasant overall, your satisfaction is our ultimate goal. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you in the future!

10/10 – Hervorragend

Toshikazu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Marketing Manager am 15. Juni 2020
尊敬的宾客,感谢您选择成都天府丽都喜来登饭店,很高兴能带给您满意的入住体验。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von 经理 am 16. Jan. 2020
尊敬的宾客,感谢您选择成都天府丽都喜来登饭店,很高兴能带给您满意的入住体验。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

JOON LENG JOHN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von 经理 am 20. Dez. 2019
Dear guest, thank you for choosing Sheraton Chengdu Lido Hotel. We would be glad to bring you a satisfying experience. We will be more efforts to provide more quality services, thank you again for your choice, we wish you a happy life!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von 经理 am 7. Dez. 2019
尊敬的宾客,您好!感谢您利用宝贵时间分享您的住店感受。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!

8/10 – Gut

Nga Yan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von 经理 am 22. Nov. 2019
尊敬的宾客,您好!感谢您利用宝贵时间分享您的住店感受。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

FUMING

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
服務很棒,房間寬敞舒適!早餐豐富好吃!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von 经理 am 17. Okt. 2019
尊敬的宾客,感谢您选择成都天府丽都喜来登饭店,很高兴能带给您满意的入住体验。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von 经理 am 10. Okt. 2019
尊敬的宾客,您好!感谢您利用宝贵时间分享您的住店感受。我们会更加努力提供更为优质的服务,期待您下次光临,祝您生活愉快!