Sauna, Gesichtsbehandlungen, Maniküre und Pediküre, Massageanwendungen

Bewertungen von Estelar Cartagena de Indias Hotel

4 out of 5
Estelar Cartagena de Indias Hotel
Carrera 1 con Calle 12 Esquina, Cartagena, Bolivar

Bewertungen

8,4

Sehr gut

606 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
179 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
88 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
70 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 11. Dez. 2023
Dear ThomasWe are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Heinrich, Wintersingen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
a good hotel of a high standard, close to the historic center the restaurant in the 51th floor is noteworthy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

DINA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modernes Hotel mit grosszügiger Lobby zum Verweilen und schönen Zimmern. Infolge Strandsanierung vor dem Hotel und viel Verkehr herum ist es draussen recht lärmig. Sehr verbesserungswürdig ist der Frühstückssaal. Sieht aus wie in einer grossen Mensa. Total ungemütlich, sehr laut. Aber grosse Auswahl am Buffet. Erholung am Pool ist völlig unmöglich, da ständig in voller Lautstärke hässliche Musik läuft.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Pablo, Bogota

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frúehstueck sehr schlecht. Rest gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Service Manager am 19. Juli 2022
Dear Pablo, Thanks for you time and suggestions. Looking forward to receiving ypu back Sincerely Roberto Castello Service Manager

6/10 – Okay

Birgit

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ohne Flair, Gastronomie enttäuscht
Modernes Hotel direkt an der Strandpromenade unweit der Altstadt, per Taxi ca 5-10 Minuten, zu Fuß ca 20 Minuten Alles in gutem Zustand, Empfang sowie sonstige Mitarbeiter korrekt jedoch nicht unbedingt freundlich. Wir hatten eine Juniorsuite mit Balkon, die Größe des Zimmers war gut, der Balkon sehr schön und großzügig. Die Einrichtung war ok, relativ einfach und zweckmäßig und alles sehr sauber. Die Bäder (1 Duschbad, 1 Bad mit Wanne) relativ klein, der Duschkopf war nicht der beste aber noch ok. Kaffee Set wurde nur einmal bei Anreise bestückt, es gab auch kein kostenloses Wasser für den Kaffee. Bei dem Zimmpreis hätten wir das schon erwartet, zwei kostenlose Fläschchen Wasser hatten wir meist schon in Hotels weit einfacher Kategorie. Was uns überhaupt nicht gefallen hat war die Gastronomie. Für ein Hotel dieser Kategorie einfach nur enttäuschend. Das Restaurant war eine große Kantine, geschmacklos und laut. Es eignete sich weder für ein Abendessen ( zum Abendessen waren wir auf Grund dessen im Nachbarhotel) noch für das Frühstück. Das Ambiete am Morgen ist wie in einer Schulmensa. Das Personal karrte den Kaffee mit Rollwagen durch die Halle. Das Frühstücksangebot für ein Hotel der Kategorie sehr bescheiden, die Präsentation lieblos. Alles sauber, aber Ambiente grauenhaft. Aufgrund unserer Erfahrung werden wir das Estelar nicht mehr buchen und lieber wieder ins Nachbarhotel gehen.
Tolle Aussicht
Tolle Aussicht
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Operations Manager am 30. März 2022
Dear Guest, Receive a warm greeting, Thanks for your comments and suggestions. We hace shared your notes with our work team in order to duplicated efforts in our improvement opportunities Sincerelly, Roberto Castello Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles sehr gut lediglich von VIP Aufmerksamkeit war nichts zuspüren
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Operations Manager am 19. Jan. 2022
Dear Antonio, Thanks for your comments and suggestions. We look forward to receiving you back soon to our hotel. Sincerelly, Roberto Castello Operations Manager.

10/10 – Hervorragend

Nadina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
neues Hotel, gute Lage, nettes Personal, Einrichtungen in gutem Zustand, Zimmer sauber, sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Jovane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

GRACIELA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service . Nice staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

odette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Professional staff and very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

JHONATAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jayson, Katy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Hotel. Excellent location. The staff was incredibly friendly and the rooms were spacious and clean. Breakfast was very good and so was room service. We booked a tour through the hotel which was a bit more expensive than other places but I wanted something more private, traveling with kids. We had a great time. Would definitely be back to this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Miguel R Tabares

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, excelent amenities !
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Smaling

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
special thanks to Robert in the front desk for helping us with our room issue.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Erica

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property is very nice and conveniently located to many areas. Tour companies were accessible. We stayed on a high floor 47 and there is a club on on 51 floor. If you do not want to hear this music or be disturbed by the sounds then request a lower floor. This was not mentioned when we checked in. Bathroom did not have normal amenities available to use and room had poor lighting (missing a lamp) not enough electrical outlets to charge phones, hand carry fan, AirPods aside the missing minor things the staff is very polite and eager to assist.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 24. Mai 2024
Erica,Thank you for your time.We are pleased to confirm your satisfaction, that is our main motivation.You are always welcome in this, your home in cartagena.Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

leovigilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel it was amazing for me best hotel ever
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 24. Mai 2024
Dear Leovigilda.Your satisfaction inspires us to continue giving our best.We hope to see you soon!Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gisela Socorro

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Prince

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel and the staff is amazing, the concierge Noily was amazing and very helpful will definitely stay here again
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 17. Mai 2024
Prince,Your satisfaction is our best rating.We are ready to welcome you back!!Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice. Been here twice and prefer it over other places.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 17. Mai 2024
Dear ChristianThank you for your loyalty,Be always welcome to your home in cartagenaCarlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marjory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Viviana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our stay was great. Room was clean and beautiful. Taxis at the door and great sky bar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 7. Mai 2024
Dear Viviana,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Looking forward to receiving you back soon.Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dillianmarie

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Carlos Enrique Sierra, Toronto

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk service terrible. The hotel is very noisy due to the Sky 51 bar on top of the building. It is insane. I don't recommend this hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Dear Carlos Enrique,We receive your comments.IPlease recevie our appologize for any inconvenience caused. we have shared your notes with our work team and we are taking inmediate actions.I would appreciated to have the opportunity to talk about your recent stay.Sincerelly,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

8/10 – Gut

Jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 3. Mai 2024
Apreciado Jesus,Nos agradaría conocer su experiencia y recibirle pronto de regresoCarlos Diago HeilbronGerente General

10/10 – Hervorragend

BENILDE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio del personal!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Pedro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicacion e instalaciones. Buen desayuno
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gerente General am 2. Mai 2024
Apreciad Pedro,Muchas Gracias, Esperamos que disfrutara de su estadía y recibirle de regreso muy prontoCarlos Diago Heilbron.Gerente General

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La recepcionista Wendy fue muy servicial y eficiente en su trabajo.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gerente General am 2. Mai 2024
Apreciada Karen,Es un gusto recibir su retroalimentación y confirmar su satisfacción.Sea usted siempre bienvenida a esta su casa en CartagenaSinceramenteCarlos Diago Heilbron

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great property. Would definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 25. Apr. 2024
Dear Lisa,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rehanna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Amazing hotel, friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear RehannaThanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bryan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay and staff
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear BryanReceive a warm greeting,You are always welcome.Thansk for your time and comments.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful. Convenient location and wonderful staff !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear Nicole,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Margarita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel exceeded my expectations in every way. The combination of luxurious amenities, impeccable service, and a world-class spa made for an unforgettable stay. I highly recommend this hotel to anyone seeking a relaxing and rejuvenating getaway.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 23. Apr. 2024
Dear MargaritaReceive a warm greeting,We are pleased to confirm your satisfaction with our hotel and service.Sincerely,Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My partner & I stayed for a few days in hotel Estelar in Cartagena and it was delightful from start to finish. I was quite impressed with the customer service, the modern look of the premises, and all of the amenities. Every single person that we came across was approachable, friendly, and willing to help in any which way possible. Special mention to Victor, who assisted us at check-in & made sure to let us know of everything that was included in our stay & was very informative and kind. We ordered room service & a couple of other items and they were delivered expeditiously without any issues. The food by the pool is excellent, as well as the breakfast. The only thing we didn’t like was that the higher your room is in the hotel, the louder the music is from the rooftop bar/lounge but it wasn’t too bothersome. 10/10 would come back AND recommend to others. This place is truly a gem.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Daniela,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, Carlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Yelisset

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Yelisset,Thanks for your comments It is a pleasure to confirm your satisfactionCarlos Diago HeilbronGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alyssa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and food options! Very clean and modern
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great trip.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this hotel is excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

CELESTE

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super good time!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Guest, Thanks for your comments.Sincerely, General Manager

8/10 – Gut

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were great. They have an amazing breakfast buffet! Staff was very friendly, helpful, and most spoke pretty good English. They have a taxi service that will drop you off and come pick you up again, which was very convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Thanks for taking the time to evaluate our facilities and service.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcome you again in the future.Sincerely, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-Francois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado Gracias por su calificaciónCordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Heredia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estuvo todo perfecto, es un excelente hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gerente General am 3. Apr. 2024
Apreciado SebastianEs muy grato para nosotros recibir sus comentarios. Gracias sinceramente por su calificación. Esperamos tenerlo muy pronto de regreso. Cordialmente,Gerente General

10/10 – Hervorragend

Kelvin

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gurjit

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

LUIS RAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Gene

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed due to being next to mall. Second, has best bar in Catagena. Sky 51. Had margaritas 51 floors up, enjoying the view.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,Receive a warm greeting,Thanks for your comments It is a pleasure to know that we have met your expectations.Looking forward to receiving you back soon to our hotel.Sincerelly,General Manager

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Malheureusement aucune pression d eau donc ne peut pas prendre de douche c’est dommage car sinon l’hôtel est très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear GuestWe send you a warm greeting,We appreciate your commentsPlease receive our apologies for the inconvenience.Looking forward to receiving you back to our hotel soon.Cordially,General Manager

8/10 – Gut

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, Beautiful property, Great views from just about any part of the hotel, great breakfast options. Impressive Rooftop Bar, Nice pool, and ordering room service was great. On the flip side, the water pressure in the bathroom was weak, the water color of the beach across the street is pretty dark and not appealing. If you want to see beautiful beaches, they are approx 45 min to 1 hr away. The restaurant next to the pool was mediocre.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Guest,We are glad to know that you enjoyed your stay with us.We have received your suggestions and we have immediately shared your notes with our work team, in order to duplicate our efforts in our improvement opportunities.We appreciate your time and we look forward to receiving you back to our hotel soon.Sincerely, General Manager