Außenpool

Bewertungen von Sheraton Can Tho

5 out of 5
Sheraton Can Tho
Number 209, 30/4 Road, Xuan Khanh Ward, Ninh Kieu District, Can Tho

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

479 von insgesamt 621 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
115 von insgesamt 621 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 621 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 621 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 621 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Fatma

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu alt
In die Jahre gekommen und nicht wirklich schön
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Front Office Manager am 5. Jan. 2020
Dear our Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to improve continuously the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Dame an der Frühstückrezeption vom 24.11.2019 (Ngoc) war sehr unhöflich. Ihr Verhalten gegenüber den Gästen unprofessionell. Die anderen Mitarbeiter dagegen sind nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Front Office Manager am 29. Nov. 2019
Dear Mr/Ms Thank you for sharing your review on this Website. I am most concerned to read your feedback and understand how you feel. We have taken good note of your comments and truly regret the negative impression reflected. It is certainly most unfortunate that we fell short on this occasion and apologize for the incident. Please be rest assured that we have looked into this issue raised seriously with the aim to improve. We greatly appreciate your patronage and look forward to the opportunity to welcome you back for a seamless stay. Once again, thank you and have a pleasant day. Kind regards Vuong Quoc Tuan

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 25. Sept. 2019
Dear our Valued Guest ! It was our great pleasure to be of your service and thank you for taking time to write us such a positive feedback and provided plenty of useful information for our future guests. We are delighted to read that you had enjoyed all aspects in our property and had wonderful time in our hotel.Your comments will be shared across all team member. We look forwards to welcoming you again to Can Tho in a near future. Warmest Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 2. Mai 2019
Dear Mr/Ms.Michael ! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. We glad to know that you have good experiences with us and we are really love you comment regarding to our services and facilities. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warmest Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exvellent value for money. Nice pool. Rich breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 21. Apr. 2019
Dear our Valued Guest, It was our great pleasure to be of your service and thank you for taking time to write us such a positive feedback and provided plenty of useful information for our future guests. We are delighted to read that you had enjoyed all aspects in our property and had wonderful time in our hotel.Your comments will be shared across all team member. We look forwards to welcoming you again to Can Tho in a near future. Warmest Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Ivars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 14. Apr. 2019
Dear Mr/Ms.Ivars ! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bei Ankunft im Hotel wurden wir sehr freundlisch begrüßt. Das Zimmer war sehr groß und der Pool ein Traum, mit Blick über den Fluß. Das Bad war auch sehr sauber und groß. Wir fühlten uns sehr wohl in diesem Hotel. Auch ein Dankeschön an die Küchenkrafte, es waren sehr leckere Speisen zubereitet worden. Die Rezeptionistin und das gesamte Team arbeiteten hervorragend.Auch ein Dankeschön an das Reinigungspersonal. Gerne kommen wir wieder, bei einem Besuch in Can Tho, in dieses schöne Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 14. Apr. 2019
Dear our Valued Guest ! Warmest greetings from the Vinpearl Hotel Can Tho. We would like to express our gratitude for your recent experience with us. It was a very much pleasure to know that you have enjoyable your stay with us and to receive your very kind excellent comment on our hotel concept and services, as we continuously strive to provide impeccable services to you. Your valuable comments have been shared to our teams for recognition, it is also big encouragement to continue the good works. Thank you again for sharing your memorable moments, the team and I henceforth look forward to the pleasure of welcoming you back in the not too distant future. Wishing you and family all the best. Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gunnar, Eurasburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel der Oberklasse zum echt günstigen Preis
Tolles Zimmer mit schönem Ausblick über die Stadt und den Fluss. Sehr aufmerksames Personal die einem stets höflich begegnen und versuchen jeden Wunsch zu erfüllen. Das WLAN fand ich allerdings sehr langsam, Internet TV stockte immer wieder. Dafür war das Frühstück um so besser, mehr Auswahl und besser geht nicht
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 2. Apr. 2019
Dear Mr/Ms.Gunnar ! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein sehr angenehmes schönes Hotel mit speziell super und großem Pool im 6(?) Stock. Sehr empfehlenswert. -.- Aber wieder hat Expedia mit tollem Preis inklusive Frühstück geworben, aber das war wieder selbst zu bezahlen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 10. Feb. 2019
Dear our Valued Guest, It was our great pleasure to be of your service and thank you for taking time to write us such a positive feedback and provided plenty of useful information for our future guests. We are delighted to read that you had enjoyed all aspects in our property and had wonderful time in our hotel.Your comments will be shared across all team member. We look forwards to welcoming you again to Can Tho in a near future. Warmest Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

8/10 – Gut

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a good choice
All in one they give the best with an extra ordinary service, but the plastic floor in the room and the noise from outside (Karaoke) gives not the highest notes. But thanks for all you made it possible giving me a nice experience to come back again soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 4. Feb. 2019
Dear Mr.Gerald ! Thank you for taking the time to write this wonderful review. We are very delighted to read that you had enjoyed all aspects in our hotel. It is aways the pleasure of our friendly and kind staff to ensure that you, our guest, will have a comfortable and worry-free stay. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. With our kindest regards from beautiful Vinpearl Hotel Can Tho, Warmest Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Sonja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with pool and gym
Nice hotel with friendly staff and a great swimming pool and gym!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Chau Chi Cuong am 6. Dez. 2018
Dear our Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. We glad to know that you have good experiences with us and we are really love you comment regarding to our services and facilities. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warmest Regards, Chau Chi Cuong Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay
Excellent hotel. No issues at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Chau Chi Cuong am 6. Dez. 2018
Dear our Valued Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Vinpearl Hotel Can Tho. We glad to know that you have good experiences with us and we are really love you comment regarding to our services and facilities. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warmest Regards, Chau Chi Cuong Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Das Hotel an sich ist spitze, bietet einen tollen Komfort und Service. Bis zu den „Attraktionen“ ist es etwas hin, sind aber zu Fuß oder für 1 Euro mit dem Taxi erreichbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Châu Chí Cường Front Office Manager am 26. Nov. 2018
Dear our Valued Guest, It was our great pleasure to be of your service and thank you for taking time to write us such a positive feedback and provided plenty of useful information for our future guests. We are delighted to read that you had enjoyed all aspects in our property and had wonderful time in our hotel.Your comments will be shared across all team member. We look forwards to welcoming you again to Can Tho in a near future. Warmest Regards, Châu Chí Cường Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Chau Chi Cuong am 12. Nov. 2018
Dear Value Guest ! It was our greatest pleasure to have you here and thank you for taking time to write us such a positive feedback and provided plenty of useful information for our future Guests. We are delighted to read that you had enjoyed all aspects in our property and had wonderful time in our hotel.Your comments will be shared across all team member. We hope to see you again soon. Sincerely Chau Chi Cuong Front Office Manager

8/10 – Gut

Edgar

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungs-Sieger in CanTho
Absoluter Preis-Leistungssieger. Wohl das einzige 5 Sterne Hotel in Can Tho. Teilweise sind zur Konkurrenz einige Schwächen in der Qualität zu beobachten. Dies gilt insbesondere für die Materielauswahl und den Service. Das ist jedoch meckern auf ganz hohem Niveau.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 15. Sept. 2018
Dear Value Guest ! Thank you for taking time to share your valuable feedback with us. We are glad to read that you enjoyed your stay with us at Vinpearl Can Tho. We appreciate any feedback that will offer us the opportunity to improve and hope we get the chance in the future to serve you. Best Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Thi Hoang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 13. Aug. 2018
Dear Value Guest ! Thank you for taking time to share your valuable feedback with us. We are glad to read that you enjoyed your stay with us at Vinpearl Can Tho. We appreciate any feedback that will offer us the opportunity to improve and hope we get the chance in the future to serve you. Best Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Internationaler 5 Sterne Standard. Das Hotel und die Zimmer sind schön umd sauber und der Service ist auch ok. Leider ist es auch mit Englisch etwas schwierig hier aber zumindest beim check-in war es kein Problem.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 13. Aug. 2018
Dear Value Guest ! Thank you for taking time to share your valuable feedback with us. We are glad to read that you enjoyed your stay with us at Vinpearl Can Tho. We appreciate any feedback that will offer us the opportunity to improve and hope we get the chance in the future to serve you. Best Regards, Vuong Quoc Tuan Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist located nähe Ninh Kieu Fluss so dass man 5 Minuten zu Fuß erreichen kann. Nachtmarkt ist auch nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Vuong Quoc Tuan am 5. Juli 2018
Dear Value Guest! We are very happy to know that you had a wonderful stay overall and enjoyed our hotel facilities. It is a pleasure for us to know that we exceeded your expectations and appreciate your comments about the location.Your comments will be shared across all team member . We look forward to welcome you soon. Sincerely Vuong Quoc Tuan Front Office Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
beste Lage in der Stadt
Frühstück mit großer Auswahl, Hotel Zimmer ist sauber und großzügig.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Mai Tram Nguyen am 7. Apr. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your wonderful review regarding your last visit at Vinpearl Can Tho Hotel. It’s great to learn that you had enjoyed your stay and had a perfect stay in overall. I will pass on your kind compliment to all our team members who try to put their effort in everyway to serve our guests. Again thank you for choosing Vinpearl Can Tho Hotel and we look forward to welcoming you back very soon. Best regards Mai Tram Nguyen Front Office Director

10/10 – Hervorragend

Samara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Mai Tram Nguyen am 5. Apr. 2018
Dear Mr/Ms. Samara, Thank you for your wonderful review regarding your last visit at Vinpearl Can Tho Hotel. It’s great to learn that you had enjoyed your stay and had a perfect stay in overall. I will pass on your kind compliment to all our team members who try to put their effort in everyway to serve our guests. Again thank you for choosing Vinpearl Can Tho Hotel and we look forward to welcoming you back very soon. Best regards Mai Tram Nguyen Front Office Director

10/10 – Hervorragend

Henry, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superhotel mit Super-Preis-Leistungsverhältnis
Sehr großzügiges Zimmer mit Fensterfront und Blick auf Stadt und Fluss.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
Antwort von Mai Tram Nguyen am 6. März 2018
Dear Mr. Henry, Thank you for your wonderful review regarding your last visit at Vinpearl Can Tho Hotel. It’s great to learn that you had enjoyed your stay and had a perfect stay in overall. I will pass on your kind compliment to all our team members who try to put their effort in everyway to serve our guests. Again thank you for choosing Vinpearl Can Tho Hotel and we look forward to welcoming you back very soon. Best regards Mai Tram Nguyen Front Office Director

10/10 – Hervorragend

roberth, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste Hotel in Vietnam
Ich habe bei meiner Rundreise 9 Hotels gebucht, das ist mit Abstand das Beste. Toller Service, Flußblick, einzigartige Zimmer. supertolles Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Mai Tram Nguyen am 4. Dez. 2017
Dear Roberth, Thank you for staying and taking time to share us your wonderful feedback regarding your last visit at Vinpearl Can Tho Hotel! I am delighted to learn that you enjoyed our hotel and had a perfect stay in overall. I will pass on your kind compliment to all our team members who try to put their effort in every way to serve our guests. Again thank you for choosing Vinpearl Can Tho Hotel and we look forward to welcoming you back very soon. Best regards Mai Tram Nguyen Front Office Director

10/10 – Hervorragend

Jeff, switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New and very good hotel in Can Tho
Excellent hotel, very kind and helpful staff, very good breakfast. Room at 22 floor with view on the river, parts of the city and window to the bath room. A comfortable base to explore the region.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
komfortabel
Alles super

4/10 – Schlecht

TETSUHIRO

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel staff (4 restaurant employees on the ground floor) were unable to introduce restaurant opening after 10:00 in their own hotel, which is easy to answer and they they should have been well trained to guide guests who checked in late. Very poor education level.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Justin, LYNNWOOD

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Khai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Kristina, Santa Rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Variety of foods selection. Friendly staffs and services
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Bich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean with exceptional service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Darryl, Beaumont

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, restaurant had great food, great location, friendly and attentive staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tuan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room with riverside view and the helpful front desk and the receptionist staff place me on the 27th floor with an impeccable bird’s eye view of the river and the brilliance lights at night on the main street. Additionally, the breakfast buffet here is The BEST I have had for the range hotels like this there is so much selection of local flavors just wish I could eat more and not gaining weight. Special appreciation to: Nhi Hy, Ken Pham, Tình, Khoa, Huy, Lược, Thao, Vu, Truong and Thien Will be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

victoria phuongdai

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Brian

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Phuong

Gut: Ausstattung
Wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Allen, MORROW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was pretty recent and the pool was a nice feature.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Danh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very clean, the buffet breakfast is very tasty and many varieties, a big shout out for all the staff, they all very helpful, friendly and polite. We will definitely come and stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Camere molto spaziose e molto pulite, staff molto cordiale, colazione magnifica. Bellissima piscina.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Tan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and hygienic, beautiful scenery, all staff are happy and sociable 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Thanh

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent everything!
Huge rooms, comfortable beds. Very clean overall. Have nothing bad to say. Excellent place to stay if you’re traveling to Can Tho.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Tin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Trung

Mit der Familie gereist
Everything was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Ichiro

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was nice but the pool area was closed
The hotel is nice and quiet and the employees were friendly and welcoming. However, the hotel is located a little far from the city center. There’s not much to do in the area (except from visiting the floating market), and we were therefore very disappointed to find out that the pool area (including the pool lounge bar) was closed due to private company events on two of the three days/nights we stayed at the hotel. If we’d known in advance, we would probably have picked another hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Juha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Trung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024