Unterkunftsgelände

Bewertungen von Lakawon Island Resort

3 out of 5
Lakawon Island Resort
Cadiz Viejo, Cadiz City, Negros Occidental

Bewertungen

6,6
6 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

6,4/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

5,2/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Peter, Dortmund

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Susie

Mit der Familie gereist
Good food, accommodating n friendly staff, reasonable food prices and close to home
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nazel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

joseph, Las Vegas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay. Not crowded the staff took very good care of us. We’ll stay here again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Charlene

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Mae

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Too expensive not worth it
Not a good place to have fun with loved ones. Over priced food and the taste sucks, expensive boat rides to get in and out of the island, bad customer service, no swimming pool if the beach is low tide. I’ve been there 3 times giving this resort a chance but still no improvement and its getting worst. Its a waste of money. Too expensive and we didn’t enjoy. Disappointed again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Emelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We reckon that they are doing their best to make the place more pleasant to stay.. Wonderful staff, they are friendly... Thank you for looking after us during our stay...
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Ma Pamela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you are looking for a quite
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Lucy P

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

4/10 – Schlecht

Loupel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The island itself could have been great. So much potential but unfortunately it was not maintained, beach is dirty, the accommodation facility is dilapidated and the high price is not worth it. Staff however were friendly and available foods were tasty though very spendy. This could have been Maldives of the Philippines if rehabilitated and cleaned. I hope it will be someday but my kids had terrible impressions of it and will not come back.

2/10 – Ungenügend

Aia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

2/10 – Ungenügend

Robin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overpriced boat fees No showers working- faucet and toilet had salt water unusable Food menus were a farce as everything selected was NOT available - Only bar closed at 8:30pm so no beverages in the evening Advertised floating boat bar was a broken down piece of crap that all guests agreed was a waste of time Construction all over the site (dangerous for children) This hotel should charge less than $50 a night or closed down until good quality facilities are available Shame as beach is nice sand
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Rocel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Carlo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needs to improve the water supply because their tap water is salty. Food is also pricey for the amount of serving and also limited choices.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Jessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the place itself
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Daryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The television wasn't working but despite that, we still had an incredible stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Mayflor

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nightmare, we traveled from Manila to this island but when we arrived at the hotel there where no water for shower and, the restaurant service is very poor. We are four of us and we stayed in barkada suite for 3 nights and 4 days. We paid almost 42k for the rooms for 3 nights and we hired special trip for boat transportation which is 5,800 vice versa for 4 of us only. But going back to the port is not special trip anymore. We end up going home without taking shower because no water And need to used the mineral water that we bought in the bar to brush our teeth.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

jeffrey

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not much if any service. Very little to eat or drink bring your own food
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Desi Marie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Almost everything was good except for the limited food options & unfortunately, there was still no cable from the typhoon Odette damage, so they should have lowered their rate since that service isn't complete. For their high rate, especially for accommodations, their quality should be top-notch like top hotels in Metro Manila & Bacolod, for ex., so they can keep that rate if they're up to par, if they can't, then they should lower their rates.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

6/10 – Okay

Jose Mari

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021