Eingangsbereich

Bewertungen von Motel 6 Amherst, NY - Buffalo

2 out of 5
Motel 6 Amherst, NY - Buffalo
4400 Maple Rd, Buffalo, NY

Bewertungen

6,6
237 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
260 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
197 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
149 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
159 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Rudolf, Wien

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Leider war das Personal am Check In mehr mit dem Handy / Computer beschäftigt als sich um die Kundschaft zu kümmern. Dusche war Abfluss verstopft, überall schwarze Haare, dreckige Fenster. Wie ich mitbekam, war ich wohl dar einzige, der eine Kaution vom 100 USD hinterlegen musste. Vielleicht liege ich da auch falsch. Es war das einzige von über 30 Motels, die ich in 3 Monaten besuchte, das eine Kaution verlangte.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Aug. 2023
Hallo Uwe,Obwohl wir die hervorragende Bewertung zu schätzen wissen, entschuldigen wir uns dafür, dass Ihr Aufenthalt nicht so angenehm war wie erwartet. Unser Ziel ist es immer, unseren Gästen ein erstklassiges Erlebnis zu bieten, und wir sind bestrebt, uns zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hat mehr zu bieten als ein normales Motel
Wir dachten erst, das dass nichts werden kann. Innen hat uns das Motel aber vom gegenteil überzeugt. Die Zimmer sauber und man hat Platz, das Personal super freundlich und die Umgebung schön. Wir würden hier immer wieder übernachten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Motel ist günstig gelegen und vollkommen ausreichend für 2 bis 3 Übernachtungen. Räume sind sauber und vernünftig ausgestattet
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Sauber und gute Lage. Kein Föhn im Zimmer. Sonst sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Alles in allem gut
Sehr freundlicher Service, Zimmer einfach aber gut, komfortable Betten, Lage für einen Halt an den Niagarafällen sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Peter

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room had a bad boric acid smell right as you came in the door. Tried to open the window but it was screwed shut. No counter or shelf for toiletries in bathroom. Beds were like tissue paper on a pile of springs. Waited for attendant to check out, then realized it was the guy watching me from outside the glass door smoking when he finally came in after finishing his cig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Diane

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stains and long black hairs on the sheets!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ilya

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Valerie

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall place ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Valerie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Marc, St-Jean-Sur-Richelieu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every thing was OK
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Marc,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Lasheri

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi LasheriThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Destiny

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First of all I've never stayed at a motel that didn't have a microwave or refrigerator in the room very inconvenient...The ice machine on the first floor was broken we had to go up to the second floor another inconvenience...We got our room for two nights the first night our toilet got plugged and we couldn't use it the rest of the night...The next day I went to the front desk to talk to someone about the toilet they moved us from our room to another one but the lady at the front desk was very nasty about it or bathroom the door in the second room kept locking when I went back to the front desk to ask the lady for something to open the door she got nasty with me again...I will never stay here again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This property needs to be updated and carpets need to go. Even though it’s a smoke free property, you can still smell it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Debbie,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Marty

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Whats the deal with after reserving the room on expedia, having to.pay another 100 deposit??
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Marty,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Vita

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not very clean or updated.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Vita,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Jamil

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
While I typically opt for accommodations beyond budget hotels/motels, the high lodging rates in Buffalo during the event weekend led me to choose this option for my one-night stay. In summary, the property would receive a 5 out of 10 rating from me. The room was relatively clean, addressing my top concern of pests, but the towels and rags were in poor condition. Despite the tub appearing clean, it was stained, and the hallways lacked sufficient lighting, creating a gloomy atmosphere. The mattress was uncomfortable and of low quality, and there were minor stains on one of the pillowcases. While suitable for a brief overnight stay and if you’re on a budget, I wouldn't recommend an extended stay at this property.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Jamil, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Jenn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Really old and run down
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Jenn, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Linda

Gut: Sauberkeit
Room was clean but is definitely a no frills kind of place. Neither of the electrical outlets in the bathroom worked. Outlets in the room worked but there wasn't a mirror in that area of the room. Our room was next door to the laundry. There wasn't any hot water for showers except in the early mornings.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Linda, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Darnell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service with Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Darnell,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Dave

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very thoughtful gift of eclipse glasses for the solar eclipse. That was the main reason we came to Buffalo.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Amit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and quiet but too far from mass transit.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Mark

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Y
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

greg

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I wasn't told about a $100 security deposit. Loud commotion in the hallway & banging on door down the hallway from our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Jack

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Could hear everything going on in the adjacent rooms. Very loud. Decently clean, great location, nice staff, but everything happening in the adjacent rooms is very loud and clear. Do not recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Jack,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Clarence Edward

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The location is great except for the rooms facing Hwy 290 because of the noise; rooms on the other side have no noise issues but the maintenance in general is not the best. The washroom sink in both rooms we had were nearly fully plugged. The mattresses need to be replaced and the bed covers all need a good wash.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Brianne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very rude. Room was very outdated. It smelt very bad.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Adilet

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Basic but room had everything we needed for our one night stay. We had a great dinner at the Anchor Bar next door.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. März 2024
Hi JamesThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Mohammed

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No WiFi
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. März 2024
Hi Mohammed,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Angyal

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Angyal, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Ali

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Ali,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Paul

Just what i expected, good for 2 nights to watch Buffalo lose to KC ..... Again.... wide right
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Paul,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The room was big and very quiet. Quite for being on the first floor near an entrance door.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bedbugs. Bedbugs are bad here. First and second room both had them. The staff was shown and still insisted that they didn't have the bedbugs. Never again will I stay there, questioning use of Xpedia too.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 24. Jan. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
It was wonderful the desk associate was great. Only complaint no microwave or fridge. People and room were wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 24. Jan. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Drew

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Check your accounts. They keep incidental fees.
Heard all different animal noises all night long, didn't even stay the whole night left because I could not sleep. The hotel charged me a $100 incidentals fee and never refunded me the money. The man at the front desk was very rude and unfriendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Sky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Hailee

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Alicia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tv was small no soaps
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Alicia,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Jesus

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

robert

room could have been warmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Jan. 2024
Hi Robert, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Fred

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Shanna

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was horrible and my children and I stayed in our Jeep one night and no one would refund our money and the hotel isn’t in good condition it’s to bad I booked threw you for years now and feel so bad no one would make it right what’s my Platinum status for then?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hi Shanna, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 – Okay

sunny

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Room was too cold
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Dez. 2023
Hi Sunny, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6