Profilbild

Bewertungen von Hello Hotels Gara de Nord

2 out of 5
Hello Hotels Gara de NordGrivitei Road, No. 143, Bukarest
4,0
Sehr gut
5 – Hervorragend
126
5 – Hervorragend 29%
4 – Gut
204
4 – Gut 47%
3 – Okay
73
3 – Okay 17%
2 – Schlecht
20
2 – Schlecht 5%
1 – Ungenügend
11
1 – Ungenügend 3%

4,1/5

Sauberkeit

3,9/5

Personal & Service

4,2/5

Ausstattung

3,9/5

Zustand der Unterkunft

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage in der Nähe des Bahnhofs Schneller Check In Nette Mitarbeiter
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Cristina D am 27. Sep. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Cristina am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Cristina am 24. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches Hotel entsprechend seiner Kategorie, 3min vom Bahnhof weg gelegen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Cristina am 26. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr empfehlenswert
Das Hotel liegt ideal in der Nähe vom Bahnhof Bucuresti Nord. Trotzdem sehr ruhig und schnell zu Fuss erreichbar. Es eignet sich ausgezeichnet für einen Stopover und bietet alles (kein Luxus), was der Gast für einen Aufenthalt benötigt. Für einen längeren Aufenthalt evt. etwas enge Platzverhältnisse. Sogar das Frühstück ist für rumänische Verhältnisse überdurchschnittlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Cristina Dumitescu am 24. Mai 2019
Dear Winfried, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is nearby the central station really Each Staff member has been great and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Cristina D am 17. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sauberes Hotel und preiswert
Im Hotel bekommt bein ein preiswertes Frühstück 6,- mit frischem Salat, alles schnell erreichbar mit der Metro. Fahrscheine dafür ganz preiswert erhältlich auch am Schalter. Für Besichtigungen des Parlamentsgebäudes vorher anmelden. Tolle Stadt mit belebter Innenstadt. Preiswert, schnell und gut gegessen im Alt Shift. Freundliche Menschen. Bei einer Stadtrundfahrt hat man schnell einen kurzen Überblick über die Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Cristina Dumitrescu am 29. Juni 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

3/5: Okay

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Telekomanda für TV hat nicht funktioniert Die Gardinen sind runter gefallen, kletsystem schlecht, andere ok, sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Modernes günstiges Hotel in der Nähe des Bahnhofs
Schönes modernes Hotel in der Nähe des Nordbahnhofs. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Einfach ausgestattete Zimmer mit offenen Bad. Nachteil: kein Fön im Zimmer, recht weit ins Zentrum
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2017

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel direkt am Nordbahnhof
Das Hotel ist vom Nordbahnhof leicht zu finden. Die Zimmer sind mit allen notwendigen ausgestattet und das Preis-/Leistungsverhältnis ist sehr gut.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 12. Mai 2017
Dear Guest, Thank you for choosing Hello Hotels and for taking the time to share your feedback with us. We're glad our services met your expectations and we're looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Anca Strugariu, Sales manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel für einen Aufenthalt in Bukarest
Das Hotel liegt nur 350 m vom Gara de Nord (wo der Schnellbus vom/zum Flughafen hält) entfernt, und ist einfach zu finden, da es direkt links an das große Gebäude des Ibis-Hotels anschließt. Restaurants, Supermärkte, Banken, etc. sind mehr als ausreichen in unmittelbarer Umgebung zu finden. Eine Metro-Station ist direkt vorm Hotel. Das Personal ist super nett und geht auch auf kleine Sonderwünsche ein, bis der Kunde völlig zufrieden ist. Die Betten werden zwar nicht täglich gemacht (auch nicht aufgeschlagen), aber der Rest des Zimmers wird täglich gereinigt. Die Ausstattung ist einfach und modern. Dusche und WC sind in das Zimmer integriert (Ibis budget-Prinzip), also nicht als separater Raum. Wen das nicht "stört" der ist hier auf alle Fälle gut aufgehoben. Ich würde auf alle Fälle wieder hier übernachten, wenn ich in Bukarest bin.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 14. Mai 2017
Dear Mr. Torsten, Thank you for your visit and for sharing your experience with us. Thank you for your positive feedback, we're glad your appreciated our services, especially our staff. We hope we may have the chance to welcome you again at Hello, should yuo visit Bucharest again. Respectfully, Anca Strugariu, Sales manager

3/5: Okay

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Einfaches aber sauberes Hotel im zentraler Lage
Das Hotelpersonal ist sehr freundlich. Die Zimmer sind sehr klein aber genügen und sind sauber und modern eingerichtet. Ein Fön fehlt leider.
Antwort von Anca Strugariu, Sales manager am 14. Mai 2017
Dear Guest, Thank you for your visit and feedback. We do not have a hairdryer in our standard rooms (according to our 2 star classification), but we do offer them from the reception, upon request and based on availability, and we also have fixed hairdryers in our superior rooms. We're looking forward to having you as a guest again. Respectfully, Anca Strugariu, Sales manager

3/5: Okay

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
für 2 sterne OK, nähe Bahnhof
war OK für 2 Sterne, leider machen die Fotos einen anderen Eindruck, das Hotel ist auch schon in die Jahre gekommen die Fotos nicht, aber sauber. Frühstückraum ist ein Nachbargebäude wo man ca. 10 meter draussen gehen muss. Frühstückbuffet war überschaubar. kein Safe im Zimmer oder an der Rezeption, also muss man dem Personal vertrauen und seine Wertsachen im Zimmer lassen. Zur Gepäckaufbewahrung würde ich keine Wertsachen hinterlegen, da man selbst einen Schlüssen für den Raum bekommt und seinen Koffer reinlegt und wieder abholt - was passier wenn jemand noch zusätzlich eine Tasche mitrausnimmt (klaut)?! TV Sender empfang war nicht gut, Bad im Zimmer und nur Glastüren. allein Reisende perfect.

4/5: Gut

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nur zu schlafen
Kein Service, keine Reinigung während eine 3-tagige Unterkunft. Lage ist i.O., nähe der Bahnhof. Gut falls sie 25 Euros pro Nacht zahlen. Falls die Preis höher als 47 Euros ist, gehen Sie in neben liegenden Ibis.

2/5: Schlecht

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
nicht nochmal
Das Zimmer an sich ist okay. Allerdings bei Doppelbelegung nur für Menschen die sehr vertraut miteinander sind geeignet. Die Dusche befindet sich direkt neben dem Bett. Die sehr enge Toilette ist zwar um die Ecke aber nur mit einer Milchglastür, wie bei einer Duschkabine ausgestattet. Ich hatte ein Zimmer im 7. Stock. Die Aussicht war allerdings nur auf das ca. 7m gegenüberliegende Ibis-Hotel, genauer direkt in den Hotelflur. Privatsphäre ist so nur bei geschlossenen Vorhängen gegeben. Das größte Problem war allerdings die Zimmertemperatur. Das Zimmer wird zwar mit Klimaanlage beworben, diese produziert allerdings zu dieser Jahreszeit nur heiße Luft und lässt sich nicht auf kalt einstellen. Ich war im Oktober dort, eigentlich benötigt man bei Außentemperaturen um die 10°C tagsüber und 2°C nachts keine Klimaanlage, das Hotel ist allerdings enorm warm. Trotz vollständig geöffnetem Fenster wurde der Raum nicht kälter. Einen Grund für die Hitze lies sich nicht finden. Auffällig war nur, dass das gesamte Hotel sehr warm. Personal war in diesem Fall auch keine Hilfe. Man wisse es und könne nichts ändern war sinngemäß die Aussage des Rezeptionisten. Nach dem Beschwerdeanruf bei Hotels.com wurde zwar ein Zimmerwechsel angeboten, allerdings sei es dort nicht anders. Und so hatte ich zwei Nächte die trotz vollständig geöffnetem Fenster bei 2° Außentemperatur zu heiß zum Schlafen waren. Da Schlaf der Hauptgrund für ein Hotelzimmer ist, würde ich hier nicht noch einmal übernachten.

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klein aber oho
Das Einchecken war sehr problemlos und schnell. Wir hatten auch mit Frühstück gebucht, was wir sehr gut fanden.

4/5: Gut

Gut: Personal & Service

5/5: Hervorragend

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentrumsnah gelegen...
Check In verlief recht unterkühlt aber professionell. Leider wurde nicht ein einziges Mal während meiner 5 Nächte , dass Zimmer gereinigt !!! Ich war sehr sehr überrascht, leider zum negativen hin. Ansonsten ist das Hotel super gelegen vom Gara de Nord von wo aus man in Nullkommanix mittels gut ausgebauten öV überall hin gelangt...

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Überraschend gut!
Sehr freundlich, sauber,. Frühstück sehr gut. Hat alles geklappt.

3/5: Okay

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zweckmäßig, aber Service mangelhaft
Wir waren eine Nacht im Hotel auf der Durchreise. Das Hello hat sich angeboten aufgrund der Nähe zum Nordbahnhof. Der Empfang an der Rezeption war ziemlich unfreundlich, und Achtung: Das Hotel belastet die Kreditkarte in Landeswährung zu einem ziemlich schlechten Kurs, sodass man am Ende mehr bezahlt, als wie ursprünglich gebucht. Besser direkt in bar zahlen! Unser Zimmer war zweckmäßig und schlicht und leider nicht ganz sauber. Dusche lief aus, sodass nach einmal Duschen das halbe Zimmer unter Wasser stand. WLAN hat funktioniert, und es gab einen deutschen Sender im TV (ZDF).

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen
War leider nur 1nacht da. Aber würde es wieder buchen.

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super
Toll

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Modern Hotel and good Metro connection
The hotel design is pretty modern. The rooms have a nive layout and there is enough space although not a single cupboard. The hotel is easy to reach by bus 780 from the Henry Coanda Airport for about 1€ (make sure to buy the ticket before hand at the grey box counters, there is no ticket selling in the bus). The Gara de Nord metro and bus station is very close by and the hotel is an ideal spot to start your journey of Bucharest. The hotel staff is friendly and the breakfast looked nice (we did not book it). But you can get breakfast at any of the small shops around the Gara de Nord station way cheaper. I would definetly go there again. Very good value for the price.

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Zimmer war klein, jedoch sauber und gut ausgerüstet.

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nähe Bahnhof, Nähe Metro, nette kleine Zimmer
Im Großen und Ganzen waren wir mit dem Hotel sehr zufrieden. Das Zimmer war sauber und das Bett sehr gemütlich. Speziell für junge Leute mit kleinem Budget bietet das Hotel ein sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Das Personal war nicht übermäßig freundlich, aber prinzipiell hat der Service gepasst.

1/5: Ungenügend

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zweckmässig, modern und in praktischer Lage für Sightseeing und Weiterreisen

1/5: Ungenügend

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Blutflecken auf der Bettwäsche, unverschämtes Personal, dass sich nicht im Stande sieht ein vernünftiges Taxi zu bestellen, geschweige denn sich die Bestellung von 4 Personen gleichzeitig zu merken!

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La seriedad y prontitud del personal de la recepción del hotel .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Razvan Dinita, Front Office Manager am 7. Dez. 2020
Dear Doru, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully,

3/5: Okay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The bed mattress was just too hard to sleep on, for the rest the the hotel itself and the service was quite lovely.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Razvan Dinita am 31. Aug. 2020
Dear Nicoleta, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we appreciate a lot that you gave us the details about your staying in order to know what improvements need to be done! We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Razvan Dinita Front Office Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Razvan Dinita am 31. Aug. 2020
Dear Oliver, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Razvan Dinita Front Office Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un buon 2 stelle
un buon Hotel...rapporto qualità / prezzo ottimo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Razvan Dinita am 20. Aug. 2020
Dear Donato, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Razvan Dinita Front Office Manager

1/5: Ungenügend

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Misleading description
Don't believe the description. There is no restaurant within hotel that was rather important to us. 60inch television? Haha,16 maybe. Bathroom? Just the fixed shower in dark, small cabin. Very basic, like student accommodation and it was most expensive Comfort Double Room. Staff not very friendly as well. NOT RECOMMENDED!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Cristina am 28. Feb. 2020
Dear Tom, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. As the overall satisfaction of our guests it's a priority please kindly note that your opinion will be taken into account. I kindly mentioned that since the reservation was made on site you had pictures of the rooms that reflect the reality. In this respect we can say that our hotel is designed to provide its clients the best report price-quality, being a transit hotel located near the main railway station and the public transport. Thank you in advance for understanding and we are looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the second time I’ve stayed at this hotel. It is very nice for the price. I will be coming back
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Cristina am 28. Feb. 2020
Dear Derek, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Cristina am 28. Feb. 2020
Dear Sophia, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel agréable
Comme d’habitude l’hôtel est accueillant. La propreté de la chambre est bonne. Le petit déjeuner est copieux ( les fruits par contre pourraient être de meilleurs qualités).
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Cristina am 28. Feb. 2020
Dear Oliver, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Acceuil désagréable
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Cristina am 28. Jan. 2020
Dear Edvy, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we would appreciate a lot if you could give us more details about your staying in order to know what improvements need to be done! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prettig hotel, lekker ontbijt, dicht bij openbaar vervoer (gara du nord)
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Cristina am 20. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Cristina am 20. Jan. 2020
Dear Haider, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Soggiorno piacevole , ottimo rapporto qualità prezzo. Unica nota negativa all'ingresso dell'albergo lato esterno, manca una pensilina e quando piove e devi aspettare un Taxi ...
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Cristina D am 22. Nov. 2019
Dear Vincenzo, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
냉장고 없고 와이파이 그럭저럭. 서핑이나 채팅할 정도는 되지만 영상이나 게임하기에는 별롭니다. 부쿠레슈티 북역과 가까워 다른도시 이동에는 편리하지만 주요 관광지들과의 거리가 멀고 대중교통도 빙 돌아갑니다. 헤어드라이기는 프론트에 직접 문의하셔야 합니다. 루마니아에서 불친절한 사람들이 많았던 기억이 남는데 호텔 프론트 여직원분이 친절하게 대해주셔서 나름 만족스러웠던 숙소네요.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Cristina D am 22. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. I kindly mention that the hotel located near the main railway station and the metro station is just in front of the hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Cristina Dumitrescu am 22. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Simple but good location.
Basic room. Nothing fancy but good enough to get your head down Great location with metro close by.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 6. Nov. 2019
Dear Glen, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La zona è vicino alla stazione centrale, non ottima ma va bene, essendo Bucarest una città sicura. Buona la colazione e le stanze sono ok. Lo consiglio!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 6. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 6. Nov. 2019
Dear Robert, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

3/5: Okay

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
2 star hotel
Ok hotel, but 2 stars
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we would appreciate a lot if you could give us more details about your staying in order to know what improvements need to be done! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Propre fonctionnel et position central
C'est un peu comme un Ibis budget. Propre fonctionnel et Très bien situé pour prendre le train ou métro.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Luc, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

5/5: Hervorragend

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Robert, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

4/5: Gut

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. We are really glad that you had a pleasant experience during your staying in our hotel. We're looking forward to have you as our guest again! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager

3/5: Okay

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Cristina am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to evaluating our services. Kindly note that the satisfaction of our clients it's a priority and we would appreciate a lot if you could give us more details about your staying in order to know what improvements need to be done! Respectfully, Cristina Dumitrescu Sales Account Manager