Empfangssaal

Bewertungen von Tangla Hotel Brussels

5 out of 5
Tangla Hotel Brussels
Avenue Emmanuel Mounier, 5, Brussels

Bewertungen

9,0

Wunderbar

276 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
115 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
26 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 445 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Franz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Franz, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

4/10 – Schlecht

Michelle

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von R.Schmitz am 2. Okt. 2023
Dear Michelle,Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.It is a shame you haven’t fully appreciated your stay with us.You would be so kind to let us know what went wrong during your stay fo@tanglabrussels.com in order for us to better our services.We do hope you will give us a chance to redeem ourselves during a future stay with us.Until then safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Fuat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable and excellent stay in Brussels
I have attended a conference in Brussels. The conference hotel was full, therefore I booked for the first time in the Tangla Hotel. I had a comfortable stay over the three days. My standard room was absolutely clean and I had everything I need for a stay (WIFI, desk, comfortable bed and a clean shower. I used the spa area and the sauna, it was perfect for my needs. I can't say anything about breakfast and restaurant, because I didn't use it. I would definitely come back to the Tangla Hotel, when I'm in Brussels. Thanks a lot for everybody (visible and not visible) at the Tangla Hotel, who made my stay comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von R.Schmitz am 13. März 2023
Dear Fuat, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,R.Schmitz

10/10 – Hervorragend

Guy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von R.Schmitz am 13. Juni 2022
Dear Guy, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return. Until then, safe travels. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely not a 5 star hotel
I found this to be quite disappointing hotel. The breakfast was so basic that i would have expected a better one in a 3 star hotel ( and most 3 star hotela have better breakfast) than this. None of the perks mentioned during my booking were provided without me having to specifically ask for them (nor late check out, no room upgrade) and the room we ended up in was pretty beat up. The staff was reasonable nice but the whole thing was a real disappointment and definitely not a 5 star experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von R.Schmitz am 3. März 2020
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. Until next time, safe travels. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von RS am 12. Nov. 2019
Dear Stephen, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us and truly look forward to welcoming you back soon among us. Best regards, Ruprecht Schmitz General manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geschäftsreise Brüssel
Rundum wohlgefühlt!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Claudia, Düsseldorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem ein wunderbares Hotel. Gefehlt hat nur die Toilettenbürste und der Fön.🙃
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Beata, Ravensburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberes, ruhiges Hotel! Die Betten waren leider zu schmal und die Matrazen zu weich, dadurch sind Rückenprobleme entstanden. Die Kissen sind viel zu dick und die Zudecke aus Polyester viel zu schwer! Leider haben wir alle drei Nächte ganz schlecht geschlafen! Bitte selbst mal ausprobieren!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Susanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen! Wir werden bestimmt wieder kommen! Sauber, freundlich! Sehr gutes Frühstück! Kleiner Fitnessraum mit allem was es braucht, grosser schöner Pool. Insgesamt ein toller Aufenthalt!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von RS am 7. Aug. 2019
Dear Susanne, Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your experience with us and especially all our equipments and quality services. Looking forward to welcoming you back soon. Until then, we wish you a safe travel. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von R.Schmitz am 30. Apr. 2019
Dear Traveler, Thank you for reviewing your experience at Tangla Hotel Brussels. We are pleased to read you enjoyed your stay with us. Until next time, we would like to wish you safe travels. best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhige Lage, neu und modern Kosten für Pet excessive!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von R.Schmitz am 27. Mai 2019
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your stay with us and truly look forward to your return. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Hervorragend

Mai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von R.Schmitz am 12. Apr. 2019
Dear Mai, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you had an excellent stay with us. Until your return, we wish you safe travels. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Hervorragend

Friedhelm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen!
Sehr freundlicher, guter Service. Hervorragendes Restaurant.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Ruprecht S am 18. Juli 2018
Sehr geehrter Friedhelm, Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und wir freuen uns dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Das Team unseres Restaurants freut sich ebenfalls über Ihre Bewertung zu ihrem Servixe und Angebot. Wir freuen uns Sie hoffentlich alsbald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Hervorragend

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von R.Schmitz am 21. März 2018
Dear Jörg, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels. We truly look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Gut

Dado

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von R.Schmitz am 8. Jan. 2018
Dear Traveler, Thank you for reviewing your experience at Tangla Hotel Brussels. We look forward to welcoming you back soon and changing your rating from 4 star to 5 stars. Best regards, Ruprecht Schmitz General Manager

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz OK
Ganz OK. Nette Angestellte - leider keine weiteren Lokale in unmittelbarer Umgebung
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Sehr geehrter Herr Stephan, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Unser Team wird sich freuen von Ihrer Wertschätzung zu erfahren. Wir freuen uns schon Sie alsbald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ruprecht Schmitz General Manager

8/10 – Gut

Gerald, Nordrhein-Westfalen

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxuriöses Hotel, aber etwas außerhalb
Für ein 5-Sterne-Hotel war das Frühstück, insbesondere der Service beim Frühstück enttäuschend. Außerdem wurde die Sauberkeit nicht ganz dem Anspruch gerecht. Ein sehr schönes Schwimmbad und eine ganz neue Sauna konnten etwas entschädigen, allerdings fehlt die Schwallbrause und ein kühler Ruhebereich.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von R.Schmitz am 11. Okt. 2017
Sehr geehrter Herr Gerald, Vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben über Ihren Aufenthalt in unserem Haus zu schreiben. Wir sind natürlich enttäuscht das Ihnen unser Frühstück, sowie der Service zum Frühstück negativ in Erinnerung geblieben ist. Ich dies mit unserem F&B Manager besprochen um dort die notwendigen Verbesserungen zu veranlassen. Es freut uns das Ihnen unser Schwimmbad, sowie die Sauna gefallen haben. In Bezug auf den kühlen Ruheraum tut es uns leid dass wir diesen nicht anbieten können. Ich hoffe dennoch dass wir Sie nochmals bei uns begrüßen können und verbleibe mit den besten Grüßen. Ruprecht Schmitz General Manager

4/10 – Schlecht

Doyinsola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nothing unique but was a lovely place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jean-Claude

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon hôtel mais impossible de régler la température de la chambre même après avoir sollicité la réception !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paolo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo hotel con un flavour cinese
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Olivier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre confortable et très bien insonorisé, petit déjeuner royal,piscine au top, nous avons passé un agréable séjour
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

C

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

kh

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

MOHAND

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

XUXIN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
High quality service and food
The service and food are both of high quality.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Yuko

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Francisco Jose

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

giuseppina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erg vriendelijk personeel mooie kamers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Valeria

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Selvin Sylvester

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff were excellent here and the hotel was good value for the high star rating for the property. There however were a few issues. The shower floor was always overflowing outside onto the carpet after a short shower. The sauna was out of order for our entire stay. The spa was also not in operation for the duration of the trip. The hotel was perhaps a bit out of the way of the main attraction in Brussels.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Selvin Sylvester, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us.We have taken good note of your comments and will forward them to the appropriate teams to better our services.We look forward to your return and until then, wish you safe travels.Best regards,

8/10 – Gut

Christelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good but no sauna available so waste of a stay
The cleaner we had (black guy, forgot his name), he's amazing. He's gone over and beyond to make our stay a comfortable stay and ppl on my floor said the same thing. He deserves a raise 👍 However no sauna available for whole trip, it's ridiculous, I paid for sauna use and got nothing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Christelle, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

8/10 – Gut

Christelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brilliant but no sauna
Everything was perfect except the sauna was out of service, we specifically picked this hotel for the sauna and the whole week, no sauna, so I don't know why I bothered. But the staff are amazing, cleaning staff were awesome, and it was a nice stay!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Christelle, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Remy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Remy, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

4/10 – Schlecht

Scott

Gut: Sauberkeit
Shocking!
Totally honest review. We waited for 2 hours on a 3pm check in on a Sunday when we’d booked an executive suite for four days, can you even believe this?? Upon arriving at the hotel, we were told that our room is not ready to go and have a free drink in the restaurant. We were not allowed Champayne. Complained and they finally gave it to us. Finally got the key at 5 pm so waited an extra two hours. Bearing in mind my partner had surgery the next day at 5 am. The duty manager is an absolute disgrace! He came down, looking scruffy in jumper,jeans and trainers we could not believe it. He didn’t have a care in the world on his phone, avoiding the situation. My girlfriend saw him in the corridor out the way, when we were complaining on the phone. When I approached him, he did not shake my hand. He just looked at me. Confused didn’t offer any complimentary dinner or anything like that as a sorry. Really really bad management some of the staff were friendly and some are not friendly at all. This is not five star I class it is three star. The food is very average a lot of the dishes are bland. They tried to charge me €8 for an empty cup totally ridiculous. I had no clean cups in the room and asked for one and they tried to charge me €8 tray charge for an empty cup! What sort of hotel are you actually running? That is meant to be five star and doing this? this is not five star service. The whole hotel needs to be sorted out staff wise as they literally don’t seem to a clue!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

RICHARD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Richard, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great property with excellent breakfast at a reasonable price. Parking was easy and free of charge.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Traveler, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Ivonne

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Ivonne, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

6/10 – Okay

Ahmed

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ça va
Super séjour dommage qu’il font payer leur parking. Dans l’ensemble les chambres sont convenable,piscine beaucoup trop froide mal chauffée..
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Cher Ahmed, Merci pour votre commentaire du Tangla Hotel Brussels.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Nous avons bien pris note de vos remarques et allons les transmettre aux équipes concernées.Au plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Dear Paul, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

4/10 – Schlecht

STEPHANIE

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Déception
Hôtel choisi par rapport à sa localisation. Mais réelle déception, cet hôtel n’est pas à la hauteur de sa description et du tarif demandé. Personnel sympathique mais pas à hauteur de cette gamme de prix, on attend du service personnalisé, un accompagnement, service au petit-déjeuner ; personne ne m’a conseillé l’accès à l’espace piscine, ni guidé. Triste état des chambres pour un 5⭐️. Déficience des points lumineux dans la chambre, porte abîmée, parking payant… en 5 ⭐️ on attend du service et de la qualité. Je n’y reviendrais pas…
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 9. Jan. 2024
Chère Stéphanie, Nous vous remercions pour votre commentaire sur le Tangla Hotel Brussels.Il est dommage que vous n'ayez pas apprécié pleinement votre séjour parmi nous.Nous avons pris bonne note de vos commentaires et les transmettrons aux équipes concernées.Nous espérons que vous nous donnerez une chance de nous racheter lors d'un prochain séjour chez nous.D'ici là, prenez soin de vous.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Gwenaelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel au top
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 28. Nov. 2023
Chère Gwenaelle, Merci pour votre commentaire du Tangla Hotel Brussels.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Kanza

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 14. Nov. 2023
Dear Kanza, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

8/10 – Gut

Raymond

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi hotel. Mijn navigatie bracht me aan de achterzijde, dus zie je een kleine parking, rijd dan even verder. Grote hal, snelle service bij inchecken. Kamer prima. Goede voorzieningen en zeer netjes. Bed is wat hard, maar ik heb er goed op geslapen. Vervelend vond ik dat de restaurants pas om 19.00 uur open gaan. Ik wil graag wat eerder dineren (reisde alleen). Dat kon niet, vond ik jammer. Ontbijt prima. Je ziet wel dat er veel Chinees georiënteerd is met diverse stoomgerechten, maar er was voldoende en uitgebreid vers aanbod. Best tevreden. Kreeg als expedia gold member gratis parking, leuk voordeel van 25€.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von R.Schmitz am 14. Nov. 2023
Dear Raymond, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us.We have taken good note of your comments and will forward them to the appropriate teams to better our services.We look forward to your return and until then, wish you safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was disappointed that I was not provided a free room upgrade when requested (two suites were available). The staff said that they cannot upgrade gueses when the standard rooms are fully booked.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von R.Schmitz am 10. Nov. 2023
Dear Tomas, Thank you for rating Tangla Hotel Brussels.We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to your return.Until then, safe travels.Best regards,

10/10 – Hervorragend

guy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle experience de repos !!
Hotel un peu excentre et tres calme Chambre tres confortable et bien équipée Pt dej pantagruelique Restaurant de qualite (mention speciale au Tang Dynasty !!!)
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von R.SChmitz am 10. Nov. 2023
Cher Guy, Merci pour votre commentaire du Tangla Hotel Brussels.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,