Außenbereich

Bewertungen von Radisson Collection Grand Place Brussels

4 out of 5
Radisson Collection Grand Place Brussels
47 Rue Du Fosse Aux Loups, Brussels

Bewertungen

8,6

Hervorragend

99 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
53 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jozsef

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Friedrich

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

8/10 – Gut

Manuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For a trip to Brussels was it good.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 23. Sept. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future

8/10 – Gut

Yvette

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
- keine „bitte nicht stören“ Schild im Zimmer. Jeden Morgen von Putzpersonal geweckt worden - bei der Bar ist keine Lounge wo man gemütlich etwas trinken kann. Nur 3 Hochtische mit jeweils 2 Hockern. Keine Clubs oder Couch wo man zu 4 oder 6 was zusammen trinken kann Fitnessraum ziemlich stickig Parkhaus vom Hotel ziemlich eng Ansonsten tolles Stadthotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 23. Sept. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. Hope to welcome you back to our hotel in the near future

8/10 – Gut

Jinous

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für 50,00 Euro Frühstück sehr sehr wenig zu Auswahl. Übernachtung 250,00 Euro sehr sehr teuer. 5 Sterne Hotels 100meter neben an viel günstiger. Ich war in diesem Hotel, weil meine Freundin aus USA das Hotel für sich gebucht hatte, ich wollte bei ihr sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Radisson Collection Team am 20. Okt. 2022
Dear Jinous, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 – Hervorragend

Bernd-Axel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Ashish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
C
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

GEORGE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Francesco Saverio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bella struttura, reception davvero molto carina ed accogliente e camera con letto confortevole. Situata a 10 minuti dalla stazione centrale e a 5 dalla piazza centrale. Letto molto comodo. Unica cosa il bagno non all'altezza del resto della struttura.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Tanveer

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were incredibly rude and unfriendly and refused to refund us 1 night stay as we had to leave one night early due to death in the family. Would never recommend this hotel. Hotel manager told me he doesn’t care if I leave a bad review.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Atoussa

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La chambre manquait de propreté réellement Très déçue
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room and so close to the market.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Yan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not accept VIP member
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gerardo Antonio Siqueff

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious, beautiful decoration, personnel very kind, very nice place
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Martina am 6. Apr. 2024
Dear Gerardo, Thank you for such a great review.It pleases us to hear you found your room spacious and beautifully decorated, reflecting the effort our team puts into creating an inviting atmosphere. Furthermore, our kind personnel are always eager to ensure guests like yourself enjoy every aspect of Radisson Collection Grand Place Brussels, from the comfort to the service provided. Your appreciation for our dedication to room cleanliness and the overall hotel condition is also very encouraging.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 – Hervorragend

??

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
フロントの方々の対応が優しかった。ロビーにお菓子や飲み物のサービスがあり、部屋は綺麗に清掃が行き届いていた。グランプラスや中央駅まで数分とアクセスも良かったです
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Martina am 2. Apr. 2024
Hello, thank you for your review. We are also very happy to hear that the kind reception of our front staff touched the hearts of our customers. We are happy that the drinks and sweets service in the lobby and the clean rooms made your stay more comfortable. We would also like to thank you for your feedback regarding the convenient location of Radisson Collection Grand Place Brussels for your stay in Brussels. looking forward to seeing you coming again.

10/10 – Hervorragend

Midiam Conrado

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is excellent and offered perfect saty conditions.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von martina am 26. März 2024
Dear Midiam Thank you for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be excellent and that the conditions of your stay were perfect.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Martina Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Guy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

TAKASHI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Arran, London

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and recommend this hotel. Rooms are large and very enjoyable stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

isabelle

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von martina am 19. März 2024
Dear Isabelle, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Martina Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pablo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendado para presupuestos altos
Es un hotel 5 estrellas y se nota en los detalles. Desayuno completo buffet con platos hechos al momento, alquiler de paraguas, amenities, etc... La habitación viene bien completa, agua de cortesía, snacks, cafés, bebidas, etc. (Los snacks y bebidas se pagan). Instalaciones muy limpias, cuidadas y completas. Nada que objetar a nivel negativo, salvo que no es para todos los presupuestos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von martina am 19. März 2024
Dear Yvonne, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Kind regards, Martina Front Office Manager

8/10 – Gut

Meteb, Dammam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von martina am 15. Jan. 2024
Cher Meteb, Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 – Hervorragend

Anastacio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Adel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
An ordinary room Nothing vip or gold about it I would prefer a shower room It’s called club but it’s ordinary Very small storage space Wardrobe is tiny. And no promised upgrade. Poor breakfast buffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von martina am 12. Jan. 2024
Dear Adel, Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While our rooms are thoughtfully designed to provide comfort and convenience, we understand that preferences in room features, such as storage space, can vary. Our hotel offers different room categories, and we strive to accommodate our guests' needs within the design constraints. As for your experience with the breakfast buffet, we aim to offer a variety of quality options and are continually reviewing our offerings to ensure guest satisfaction. We also note your expectation of a VIP experience and would like to mention that our hotel provides executive lounge access to guests staying in certain room categories, which may enhance the feeling of exclusivity during your stay.We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a stay that exceeds your expectations.Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

4/10 – Schlecht

Malkia

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The property is definitely over priced for what is offered. The towels are old and the bed is not the most comfortable. Breakfast was a disaster, they ran out of food. Thankfully the stay was only one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

gilles

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gordon

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Naif

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in a good location close to shopping and dining area.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

khalid

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
When i reached the hotel i asked the receptionist to send someone to help me with my luggage from the taxi. I was shocked when they told me that i have to wait 45 minutes for that ! Nevertheless, during check in the receptionist was very rude with me. I booked a premium room. I was shocked to found how bad conditions the room is! There is a lot of marks on the wall plus the furniture looks not very clean ! The mixer in the toilet rusted!! Shame to call this place a 5 star hotel ! Definitely not coming to this hotel again & strongly not advising anyone to stay here !

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location was great
A great location close all public transport and city sites. Friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Steven

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 18. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Okay

matthieu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels am 6. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

6/10 – Okay

Yokoyama

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ジュニアスイートのソファーがエキストラベッドになっていたので、しまってくれる様にフロントに頼んでもダメ、夜に帰ってきてもまだそのまま。 コンシェルジュに電話してハウスキーピングに来てもらい、やっと片付いたのが夜9時でした。せっかくのソファースペースを使えなくて残念!チェックインの時間と人数も予め伝えておいたのに。 ホテル入り口に中国語でホテル名が書いてあり、中国人のお客さんが多いのだなーと思いました。 VIP access なのだからアップグレードして欲しい旨をフロントで言いましたが、スパークリングワイン1本と言われアップグレードして貰えませんでした。予約時空室ある場合はアップグレードとの記載があったのに齟齬がありました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Dear Yokoyama, First of all, we would like to thank you for your feedback. We would also like to sincerely apologize for your dissatisfaction regarding the sofa bed being open. The necessary measures have been taken with our members.Concerning the upgrade, they are subjected to availability and therefore not confirm.Thank you for taking the time to share your thoughts and dissatisfaction. This allows us to constantly improve in order to be able to excel in our field. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

6/10 – Okay

PABLO FERNANDEZ

Mit der Familie gereist
Normal
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels am 6. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.

8/10 – Gut

Nicolás

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good option when in Brussels
Very well located. It is comfortable but the rooms are a bit small. We stayed 3 nights and they forgot to clean our room on our second day.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Dear Nicolás,Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. Sorry to hear about the issue during your second day with us. We hope to receive the opportunity to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

10/10 – Hervorragend

Jeronimo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación y la cama matrimonial muy cómoda. El internet funcionaba bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von martina am 18. Okt. 2023
Estimado Jerónimo, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la cama matrimonial muy cómoda. También nos complace que el internet haya funcionado bien durante su estancia.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Gut

Yolchi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
コロナ以前も良く利用いていたが変わらず良かった
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von martina am 18. Okt. 2023
Yolchi 様。 この度もRadisson Collection Grand Place Brusselsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたコロナ以前と変わらずご利用いただけたことに、大変嬉しく思っております。今後も変わらずご滞在いただけますよう、より良いサービスの向上に努めてまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Gut

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von martina am 17. Okt. 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 – Gut

Cristina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel sin embargo el staff podria ser mas amable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von martina am 16. Okt. 2023
Estimada Cristina, Muchas gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y la limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que haya tenido inconvenientes con el ruido y el servicio de nuestro personal. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en estos aspectos. Para futuras ocasiones, le recomendamos utilizar nuestra biblioteca, que cuenta con una mesa de trabajo y un ambiente tranquilo para trabajar. Esperamos tener la oportunidad de volver a hospedarla en futuras visitas a Bruselas. Un cordial saludo,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels am 6. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

8/10 – Gut

Kevin, Lewes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a handicap accessible room - the bathroom was not convenient for us - the toilet was too low and there weren’t any hooks to hang toilet bags and towels.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mediocrity at its finest
Hotel is decent. The service received from front desk was fantastic but maid entered the room to do turn down service when do not disturb was on. Bed was extremely hard and overall just had mediocre vibe.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von martina am 5. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that you found our front desk service to be fantastic. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. However, we apologize for the inconvenience caused by the maid entering your room during the 'do not disturb' period. We will address this issue with our housekeeping team to ensure better communication in the future. We also understand that you found the bed to be hard and the overall vibe of the hotel to be mediocre. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our guest experience. Our rooms have been designed with comfort and serenity in mind, and we are sorry that we did not meet your expectations in this regard. We hope to see you again in the future. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 – Hervorragend

Hilla

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

10/10 – Hervorragend

Edward

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

6/10 – Okay

M

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels am 6. Nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 – Hervorragend

Estibaliz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy conveniente para 1-2 dias perfecto todo
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Radisson Collection Team am 1. Nov. 2023
Gracias por su comentario sobre su estancia en el Radisson Collection Grand Place Brussels. Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro próximo.