Terrasse/Patio

Bewertungen von pentahotel Brussels Airport

3 out of 5
pentahotel Brussels Airport
Berkenlaan 5, Diegem, Machelen

Bewertungen

7,4

Gut

144 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
222 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
104 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 560 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich tolles Hotel unter Berücksichtigung des Preis/Leistung Verhältnisses. Meine Erwartungen wurden vol übertroffen, er tolles Zimmer und ein hervorragendes Frühstück wurden nur noch von der Freundlichkeit der Mitarbeiter übertroffen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Service am 22. Apr. 2024
Sehr geehrter Michael,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Vielen Dank, für das nette Lob für unsere zuvorkommenden und hilfsbereiten Mitarbeiter. Wir freuen uns darüber, unseren Gästen stets einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Toll auch, dass Sie mit unserem Frühstück zufrieden waren.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 – Okay

Arnd

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nicht gut gepflegt das Hotel
Antwort von Guest Service am 8. Apr. 2024
Werter Arnd,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wussten und wir hoffen, dass dieser positive Aspekt Ihren Aufenthalt bereichert hat.Wir bedauern, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers und dem Zustand des Hotels nicht zufrieden waren. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, unseren Gästen einwandfreie Zimmer und Einrichtungen zu bieten. Es tut uns leid, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben.Bezüglich der Zimmerausstattung arbeiten wir kontinuierlich daran, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Wir würden uns freuen Sie beim nächsten Mal vollständig von uns überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

10/10 – Hervorragend

Xrxa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War alles super toll
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 22. März 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Alles Gute und freundliche Grüße aus Diegem ,Guest Service

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 17. März 2024
Beste Carmen,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Guest Service

8/10 – Gut

Veronica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
All good. Breakfast really good. Personnel very kind and helpful. Room good, nut not so quite as you can hear the people in the neighboring room. Bus stop to go to the airport is 5min disyamve by food (not very well indicated) (watch out time tables in the evening). Bus then takes a detour before going to the airport and that’s is why is taking 15 min to get there.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Service am 17. Nov. 2023
Dear Veronica,Thanks for this review and your insight.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found our team to be kind and accommodating.It's always encouraging to know that our staff's efforts to provide exceptional service are appreciated. We understand that the sound insulation did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience this may have caused. While our hotel design prioritizes modern aesthetics and comfort, we acknowledge that some guests may be sensitive to noise. For future visits, we recommend requesting a room at the end of the corridor, as these rooms typically experience less foot traffic and may offer a quieter stay. Additionally, we're looking into ways to enhance our soundproofing to improve the comfort of our guestrooms.Regarding the bus stop location and schedule, we appreciate your feedback and will consider ways to make this information more accessible to our guests to ensure a smoother journey to the airport.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Service

6/10 – Okay

Besim

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Service am 6. Nov. 2023
Dear Besim,Thank you for taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you again. All the best.Guest Service

6/10 – Okay

Klaus

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Service am 26. Okt. 2023
Dear,Thank you for your feedback !best regards,

10/10 – Hervorragend

Fatma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Bahn ist gut erreichbar und personal war sehr freundlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Service am 30. Juli 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback.mfg,

8/10 – Gut

Tamas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guest Service am 9. März 2023
Dear,Thank you for your feedback !best regards,

6/10 – Okay

Zakia

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Guest Service am 16. Dez. 2022
Dear,Thank you for your feedback.best regards,

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok für eine Nacht.
Das Hotel liegt verkehrsgünstig in der Nähe des Flughafens. Mit dem Zug ist man in wenigen Minuten am Flughafen oder auch in der Stadt. Der Bahnhof ist nur 10 Gehminuten vom Hotel. Die Zimmer sind sehr klein (ca. die Hälfte dessen was ich in anderen Penta Hotels gewöhnt bin. Aber alles sehr sauber und das Personal ist freundlich. Das Frühstück ist mit 25 Euro pro Person überteuert. Es gibt Croissants, Waffeln und Aufbackenbrötchen. Keine Eier, keinen frischen Saft und auch die Auswahl ansonsten ist eher mager. Für 25 € kann man mehr erwarten. Da frühstückt man selbst am Flughafen besser und billiger. Das Doppelbett waren 2 Einzelbetten, die stets auseinander rutschten. Auch hier hätte ich etwas mehr Komfort erwartet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Guest Service am 5. Dez. 2022
Werter Herr Heusslein,Vielen Dank für Ihr detailliertes Feedback.Wir sind idT das einzige Penta mit 3***.Da unsere Zimmer nicht gross genug sind für den extra Stern.(Unsere grossen Brüder haben alle 4****)Eine kleine Berichtigung,Unser Continentales (Kaltes) Frühstück ist jeden Tag zwischen 6h30 und 10h00 verfügbar an 20 pro Person.(In Ihrem Zimmerpreis war es inbegriffen)mfg,

6/10 – Okay

Klaus Dieter

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Die Freundlichkeit des Personals war sehr positiv! Das Zimmer war räumlich zu eng! Die freie Filmauswahl im Fernseher hat positiv überrascht Die Gebühr von 18 EURO für den hoteleigenen Parkplatz ist definitiv zu hoch. Beim Frühstücksbuffet fehlte das morgendliche Frühstücksei.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Servcie am 27. Nov. 2022
Werter Klaus Dieter,Vielen Dank fuer Ihr detailliertes Feedback.mfg,

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-In ohne Probleme. Personal sehr freundlich. Zimmer ausreichend groß und sauber. Bett war gemütlich. Frühstück war für den Preis sehr sehr gut! Wir hatten einen schönen Aufenthalt und kommen sehr gerne wieder ins Pentahotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Guest Service am 11. Juni 2022
Vielen Dank für Ihr positives Feedback. Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. mfg,

8/10 – Gut

Tamas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Service am 13. Mai 2022
Dear, Thank you for your feedback best regards,

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Sebastian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Andreas am 2. Nov. 2021
Dear Sebastien, Thank you for your feedback. Please don't hesitate to contact us via DM if you'd like to share more details about your stay. best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut zum Flugplatz
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Andreas, Guest Service am 18. Juli 2020
Dear Anonymous, Thank you for your feedback. Have a great weekend ! best regards,

6/10 – Okay

Kay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
gute Lage für Geschäftsreisen
Lage Nähe zum Flughafen sehr gut. Halt außerhalb gelegen. Zimmer schon recht klein
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Andreas, Guest Service am 18. Juli 2020
Dear Kay, Thank you for your honest feedback ! Have a great weekend ! best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Andreas, Guest Service am 14. März 2020
Dear, Thank you for your feedback. Have a great weekend !

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mould in shower and around Windows. Unfriendly staff, and waiting for checkin 5 min because nobody Was there (18:00)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Andreas, Guest Service am 27. Feb. 2020
Dear, Thank you for your message. We apologise for any inconvenience you had during your stay. Could you send us more details about your stay dates / room number via direct Expedia message ? As we received your post anonymously, this would help us to train the staff you mention and follow up the technical issues in the room. Thank you for your feedback. Have a great day ! best regards,

10/10 – Hervorragend

Natascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut
Das hotel an sich ist ganz gut aber außerhalb der Stadt diese aber mit den zug (ca 15 min Fußweg zur Station) ganz gut erreichbar ist . Die Zimmern waren immer sauber und das Personal freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Sven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Arnaud Dehaye am 4. Sept. 2019
Dear Sven, Thank you for your review. See you soon at Pentahotel! Regards, Penta team

8/10 – Gut

Gina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sowie die Lobby haben einen tollen Loft-/Vintage-Style. Die Zimmer sind aber recht klein und eng, wir waren da, als es sehr warm war, so konnte man abends gemütlich draußen sitzen. Die Zimmer waren sauber, das Frühstück war toll mit viel Auswahl(Eiern, Bacon, Beans, Lachs, Gebäck, Obst etc.). Das Frühstück hat uns 9 Euro pro Person und Mahlzeit gekostet. Der Parkplatz hat 16 Euro pro Nacht gekostet. Die Brüsseler Sehenswürdigkeiten sind 15-20min. mit dem Auto entfernt vom Hotel und super zu erreichen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War laut und hässlich! Die Hotelwände sind sehr dünn & man hört gefühlt alles was im Nachbarzimmer passiert.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel war überbucht, nach 2 Std zum nächsten Hotel
Das Hotel war kurzfristig gebucht worden, da ein Flug storniert worden war und eine Übernachtung nötig wurde. ABER es war überbucht. Wir warteten abends mit vielen anderen Gästen 2 Stunden und es wurden nach und nach die Zimmer verteilt, sobald von hotels.com die Bestätigung ankam. Kurz nach 23 Uhr fuhren wir zu einem "Partnerhotel" und bekamen dort nach einigem Schlangestehen und Drängeln 1 Zimmer statt der gebuchten 2 Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Arnaud Dehaye am 5. Nov. 2018
Sehr geehrter, Wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Pentahotel Brussels Airport die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung. Die Hotels der Marke Mercure setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern. Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Arnaud Dehaye am 5. Nov. 2018
Dear guest, Thank you so much for your review. Hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisch, perfekt um in Flughafennähe zu schlafen
Ein perfektes Hotel um in der nähe des Flughafens zu übernachten. Kleine aber nett eingerichtete Zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

10/10 – Hervorragend

Pattie, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel Nähe Flughafen inkl. Transfer
Wie sind eine Nacht im pentahotel Brüssel Airport untergekommen und haben uns sehr wohler gefühlt. Der Preis war unschlagbar und der Flughafen Transfer pünktlich und schnell. Gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Max, Duisburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes, sehr Sauberes Hotel
Sehr gut ausgestattet, sehr sauber und sehr freundlich
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel in Flughafen Nähe
Ich habe zum wiederholten Mal im Pentahotel Diegem übernachtet. Der Check-in verlief dieses Mal sehr langsam. Das Zimmer hatte die selbe Größe wie alle anderen Zimmer bisher. Die kostenlose Flasche Wasser ist eine sehr nette Geste von Hotel. Auch die Betten und die Filme Auswahl ist klasse! In der Dusche befanden sich leider ein paar Haar vom vorherigem Gast. Ein Punkt der mich aber wirklich stört sind die Fenster. Diese sind so gut wie gar nicht Lärm isoliert. Man hört wirklich jedes Auto vorfahren und den Shuttle Bus der an der Ecke hält, von den Flugzeugen ganz zu schweigen. Es wäre schön wenn ein Airport Hotel da mal etwas investieren könnten um die Fenster zu modernisieren.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laut und Rummelig
Sehr kleines Zimmer mit Atmosphäre einer Besenkammer. Sehr kalt im Zimmer, Kondensatbildung an der Außenwand. Da das Zimmer direkt am Hauptzugang gelegen ist sehr laut, auch die schlecht schließende Tür mit ca 3 cm Lichtspalt zum Boden hin tut ihr eigenes. Beim Check-Out keine Fragen ob man zufrieden war oder etwas bemerken möchte. In Summe nicht zu empfehlen und ich werde dort nicht wieder "absteigen"
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Operations Manager am 29. Jan. 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience of your stay with us. We are sorry to have learned that you our hotel and service did not meet your expection. Although our rooms are not the biggest they were carefully designed in 2015 to optimize guest’s comfort and to give them a contemporary design. We truly hope that we can welcome you back in our hotel in the near future and assure you of our best attention to your comfort and pleasure. Kind regards, K. Law Operations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Afrodite am 22. Sept. 2017
Hi, Thank you for giving us a rating. penta loves you! Kristof

8/10 – Gut

Grant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stylishes Hotel in Airport-Nähe
Das Pentahotel beeindruckt mit interessantem Design und gutem Service.
Antwort von General Manager am 20. Dez. 2016
Dear Guest, Thank you for the great review of your stay with us at pentahotels. I hope that we will see you back with us very soon. Kind regards, A. Zaczagkis - Sales Manager

4/10 – Schlecht

Gerhart

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Öld School Hotel
Der einzige Grund so ein Hotel zu buchen ist die Nähe zum Flughafen . Wenn man was besseres findet, braucht man hier nicht absteigen.
Antwort von General Manager am 15. Nov. 2016
Dear, Thank you for taking the time to share your experience of your stay with us at pentahotel Brussels Airport. I am sorry to hear you did not enjoy your stay with us and can only apologize for the issues you encountered. If you wish to discuss your feedback with me personally, please do contact me directly at the hotel. Kind regards, K. Law - Guest Service Manager

8/10 – Gut

Ste, FFM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein Güte Hotel für Geschäftsreisen
In diesem Hotel ist alles sehr modern, mit komfortablen Zimmern, einem netten Bar und einem kompletten Frühstück. Das einzige Problem ist Fluglärm - dieses Hotel liegt fast am Ende der Startbahn von Brüssel Flughafen, wo Flüge starten um 6 Uhr morgens oder früher. Die Zimmern sind nicht schalldicht.
Antwort von Kristof am 21. Juli 2016
Thank you for the great comment. Hope to see you soon again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 Day Stay at Penta Hotel
The Penta hotel is very well appointed. My room was on the small side but had everything needed to include a nice size flat screen TV with a lot of channel selection. Hotel staff was helpful and friendly.

10/10 – Hervorragend

memis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout et parfait et beau
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Marija

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Service am 22. Mai 2024
Dear Marija,We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are sorry that we did not meet the high standards expected of us on this visit. Please don't hesitate to let us know at the time so that we may take action. We have, nevertheless, addressed this issue with our housekeeping team.We have also taken note of your comments regarding the bathroom and will be assessing the situation.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Guest Service

4/10 – Schlecht

Rodelin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
J'ai beaucoup aimé la proximité de l'hôtel avec le transport en commun. Mais la propreté ne semble pas être une priorité. On a demandé le ménage deux jours de suite sans être fait. Des traces de moisissures dans la toilette sont trop évidente.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Service am 20. Mai 2024
Cher hôte,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement proche des transports en commun a été à votre convenance.Nous regrettons sincèrement que nos standards habituels de propreté n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Veuillez noter que nous offrons un service de ménage sur demande, sans frais supplémentaires, et nous sommes désolés si cette option n'a pas été clairement communiquée lors de votre séjour.Concernant votre remarque sur la présence de moisissures, nous prenons note de vos observations et tenons à vous assurer que notre équipe de nettoyage suit des procédures rigoureuses pour maintenir nos chambres dans un état impeccable.Nous sommes également désolés d'apprendre que les équipements de la chambre n'ont pas répondu entièrement à vos attentes, bien que nous nous efforcions d'offrir des aménagements confortables et fonctionnels.Nous espérons que, malgré ces points, vous avez trouvé du réconfort dans les équipements de notre hôtel et avez pu profiter des diverses installations que nous proposons.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Guest Service

8/10 – Gut

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was ok, small but everything you need is in it. The breakfast was nice. Diner in town, not in the hotel was fully booked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Service am 14. Mai 2024
Dear George, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found the room to be well-equipped for your needs. Our team takes pride in providing excellent service and maintaining the condition and cleanliness of our hotel, and your positive remarks affirm their dedicated efforts.However, we regret that the room size did not meet your expectations. Our aim is always to provide comfortable accommodations, and while our rooms are designed to be cozy and efficient, we understand that preferences can vary. We hope this did not detract significantly from your overall experience with us.We also understand that dining options are an important part of any stay. While our hotel restaurant is a popular choice, we are located near a variety of restaurants in town, and our team is always ready to assist with recommendations and bookings for future visits.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

6/10 – Okay

YU

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service am 4. Apr. 2024
Dear Yu,We really appreciate your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will stay with us again in the future. Best wishes,Guest Service

2/10 – Ungenügend

Mark

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stayed there for 3 nights and no hot water , no fridge, no microwave and the house keeping wasn’t that good. I will not recommend this place for anyone!!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Service am 2. Apr. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your review.We are truly sorry to hear about your unsatisfactory experience regarding the hot water.Our guests' comfort is a priority, and we regret that this aspect did not meet your expectations. Regarding the absence of a fridge and microwave in the rooms, we understand these amenities can be important to our guests. Although we do not offer these in-room facilities, we are always ready to assist with storing goods in our reception fridge for your convenience. And heat up your food in our kitchen microwave.Your comments on housekeeping are concerning, and we take them seriously. While we pride ourselves on maintaining stringent cleaning procedures, we acknowledge your stay did not reflect our high standards. We regret to note that your overall perception of our service did not live up to the experience we strive to provide. Ensuring the satisfaction of our guests is our utmost concern, and it is apparent we fell short in your case.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,Guest Service

6/10 – Okay

Thillainatarajan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad experiences were with the carpet condition/ cleanliness on the common floors and with the front desk staff. While the experience with the front desk could have been better, the Cafeteria staff was friendly though. Had a problem with the car parking. The breakfast experience was the best.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 26. März 2024
Dear Hilla,We appreciate receiving your opinion concerning your recent stay.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings, and it's great to know our bar qnd restaurant staff made a positive impact on your experience. We take pride in our daily housekeeping and are glad this was reflected during your stay.We do, however, regret to hear about your concerns regarding the carpet condition in common areas and your interaction with our front desk staff.Please be assured that we continually strive to maintain our facilities to the highest standards and provide professional service to all guests. Regarding the parking, we offer secure on-site options and our team is always ready to assist with any issues or guidance needed.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Service

6/10 – Okay

Constantin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old and tired hotel, in need of refurbishment. No shuttle from the airport, which makes the transport complicated... 1.5 km from the nearest bus station (by night, the path it seems being in the middle of nowhere) and 700 m from the train station. The shuttle dissapeared during the pandemic and the hotel never bothered to reintroduce it. An Uber/ Bolt from the airport cost 20 - 25 euros. The 4 stars are 3 and look like 2. The TV in the room has only a few channels available, a menu that will take you a while to understand and it takes its time to respond to the commands... if it ever responds. If you have a car, they will charge you 18 euros/ day. Comfortable bed, nice bathroom and good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 17. März 2024
Dear Constantin,Thank you for taking the time to provide your feedback.We're delighted to hear that you found the bed comfortable and the bathroom to your liking, along with enjoying our breakfast offerings. Our team strives to provide a welcoming and satisfying stay, and it's reassuring to know these aspects met your expectations.We understand your concerns regarding the shuttle service; please note that alternative transportation options such as taxis (24/7) and public transport (DE LIJN, stop Kennedy 400m from the hotel) are available nearby, ensuring connectivity to and from the airport.We take note of your comments on the hotel's condition and apologize for any inconvenience caused. Our TV system usually receives appreciation for its varied channels, and we regret to hear you had difficulty with it As for parking, we aim to provide a secure option for our guests, though we understand that the cost may seem significant.Rest assured, we continuously assess our services to enhance our guests' experiences.We hope we have the opportunity to welcome you back again.Kind regards,Guest Service

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gym was really nice also.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 4. März 2024
Dear William,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our gym facilities, available round the clock for those energizing early morning or late-night sessions. It's wonderful to know that our hotel's condition and the service provided by our team met your expectations. Your appreciation for the room amenities is also greatly valued, as we strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Guest Service

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checking in went well, very kind gentleman. The pizza was very good for dinner! Bed and room was excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Service am 3. März 2024
Dear William,Thank you for this positive review.We're thrilled to hear that the check-in process was smooth and that you enjoyed the pizza from our 24/7 Pentalounge. It's great to know that the bed and room met your expectations, and we're proud that our efforts in maintaining cleanliness and providing quality service have been recognized in your review. Your satisfaction with the room amenities is especially pleasing, as we strive to offer a comfortable and well-equipped environment for our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Service

10/10 – Hervorragend

Ava

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Service am 1. März 2024
Dear Ava, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Guest Service

8/10 – Gut

Massimiliano

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel and surroundings needs a refresh. Parking cost is too high for an uncovered lot. There was any free water bottle in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Service am 25. Feb. 2024
Dear Massimiliano,Thank you for taking the time to share your review.We're glad to hear that you found our service to be satisfactory and appreciated the cleanliness and amenities of the room. It's always rewarding to know when aspects of our hotel meet our guests' expectations.Regarding the parking fee, we strive to provide secure parking options and understand that the cost may seem high for some; we appreciate your feedback on this matter.Parking in the street (in front of the hotel) is available for free.While we don't offer complimentary water bottles in the rooms, we're happy to provide a water refill station in the Pentalounge for all our guests.We are continuously working on maintaining and refreshing our facilities to ensure a comfortable experience for all our visitors.We hope that you will return on another occasion.Kind regards,Guest Service