Außenbereich

Bewertungen von Numa Brussels Lief

4 out of 5
Numa Brussels Lief
17 Pl. Rouppe, Brussels, Bruxelles

Bewertungen

7,8

Gut

33 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend
25 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut
6 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay
7 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht
8 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend

8,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

Worse experience in Brussels ever

Left this hotel with a severe skin condition that had to be medically treated and my medical practionioner attributed to insects or parasites. Customer service of no help at all, just claiming they checked the room and found no bed bugs.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2025

6/10 – Okay

Michael

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Der Aufzug war kaputt, und wohl nicht erst sei gestern. Das Treppenhaus ist unfomfortabel (zu eng, die Treppenbzu schmal und zu steil), insbesondere, wenn man in den vierten Stock muss. Das Zimmer selber war ok und die Lage der Unterkunft war mir bekannt.

10/10 – Hervorragend

Kristen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Loved Numa Leo!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2025

8/10 – Gut

Mitra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great neighborhood, close to major sites.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2025

8/10 – Gut

francisco ruiz

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2025

8/10 – Gut

Jeremy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The air conditioning was weak and did not adequately cool the room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2025

10/10 – Hervorragend

Miriam Dayana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fue uno de los mejores lugares para hospedarme, es amplia , cómoda y completa, cuenta con calefacción , frigobar, caja de seguridad, ropero, plancha, mesa de estar, sillones, lámpara , también taza, cubierto, y cosas para prepararte un té o café, la ducha excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2025

8/10 – Gut

Taylor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and nice but no people working onsite felt odd. Good gym. Expedia gave us wrong code initially to get in so beware of that. No human at a front desk but lovely place otherwise.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2025

8/10 – Gut

Johanna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2025

8/10 – Gut

Arielka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2025

10/10 – Hervorragend

Sobia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and excellent amenities!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2025

10/10 – Hervorragend

Lara

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2025

10/10 – Hervorragend

Beatrice

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2025

10/10 – Hervorragend

Marcos

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2025

10/10 – Hervorragend

Lurdete

Gut: Komfort des Zimmers
Este hotel é incrível, o quarto super espaçoso e oferecia talheres, copos , máquina de café, chas, etc que tornou nossa estadia ainda mais agradável e prazerosa.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2025

8/10 – Gut

Celia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2025

10/10 – Hervorragend

Isobel

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2025

4/10 – Schlecht

Omar

Juste ce qu'il faut, loin d'un 4 étoile !!

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2025

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2024

10/10 – Hervorragend

Kasia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of this hotel is amazing and allows you access the city fully. It’s also close to a museum and a church. Looking forward to going back again
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2024

8/10 – Gut

Alison

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

Brussels

A very comfortable stay. Room clean and warm.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2024

10/10 – Hervorragend

Katie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit

Design sympa mais propreté à revoir

Le bâtiment est sympa, les espaces communs sentent bon. Le design de la chambre est parfait. Hélas, la propreté de la chambre laisse à désirer. Il y avait des acariens les deux dernières fois où j’y suis allé (avec démangeaisons), ce qui est détestable. Peut-être est-ce dû à la moquette dans les étages et dans la chambre. J’ai signalé ce fait les deux fois mais je n’ai jamais été recontacté. Décevant.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2024

8/10 – Gut

Inger Margrethe

Gut: Zustand der Unterkunft
Good value hotel, centrally located.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2024

10/10 – Hervorragend

Erick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó que pude hacer check in antes de las 3pm. El hotel súper cerca de todo a pie, todo limpio y ordenado.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2024

8/10 – Gut

Trond

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2024

6/10 – Okay

JACEK

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
price like for a hotel but standard of an apartment, the room was not clean, you have to constantly press the code to the door, elevator and room - which is inconvenient, there is no room cleaning, the main plus is a comfortable bed, there was a fridge, a safe, the room was quite large, nicely decorated
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2024

10/10 – Hervorragend

Miguel

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2024

2/10 – Ungenügend

Thomas

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

Not recommended!

This is a self service hotel without any cozyness or nice vibe. Cold and unpersonal. It was a complicated check-in where you have to scan passport and send verification codes and use What's App to do things. I hated it! There is a front door without a window and then you get in to the stairs case or elevator. But you get nowhere without completing the digital check in. No personal at the hotel to ask or get help from. We got a room without any windows where you could look outside, instead there were in the cealing. The bed was way too soft and the double bed had a joint in the middle, hurting the back if you slept in the middle of the bed. Not nice for a couple. The hair dryer did not work and it smelled from burned plastic. It took 10-15 minutes of constant flushing to get hot water in the shower. It was a circulation outside the hotel where people were racing with screaming tires the first night and people shouting loud for several hours the second night. Not such a nice neigbourhood. And the breakfast were served at another address. And it was not even a good one. Terrible hotel experience! But the rooms looked clean and the bathroom as big. That was the only positive things with the hotel. I would never go back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2024

2/10 – Ungenügend

cindy

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2024

2/10 – Ungenügend

Lauren

Never again

Awful. I was supposed to get a code sent the day before with how to check in (I didn't know this). I couldn't get in to the hotel and they don't have anyone on sight, so I had to figure it out with them over whatsapp - this took at least 45 minutes. Your code to get into the hotel, use the elevator and get into your room is the same code, which means anyone standing behind you who is even slightly paying attention, knows exactly how to get into your room. Additionally, the room has no interior lock, so if someone does get your code, your safety is at risk. Lastly, their luggage lockers werent working, and again, they only converse over whatsapp, so after 2 hours of bad directions and bad communication, and two different locker locks from their staff since the first ones didnt work, I finally got my luggage. Poor, poor experience. Would never use this hotel or affliliated hotel again. So mucch of my vacation and data went to sitting seound on a whatsapp chat.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Everything was perfect. The place is beautiful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2024

8/10 – Gut

Raul

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Rooms are nice; cleaning staff is really efficient. But no onsite representatives make it frustrating. 8 day stay with no service to room. Communication with Numa was robotic and texting was a nightmare. I believe you can find much better options for the price point and better location.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2024

4/10 – Schlecht

Mats

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers

Terrible digital check in, slow support

Terrible digital check-in experience. numa brags about it only taking a few minutes; we spent 45 trying to get a hold of customer service, getting them to find the hotels.com reservations and give us pins for the door. Would not recommend booking -- at least not through hotels.com if you'd like to even get through the front door and out of the rain when you arrive at your hotel Room was clean enough. No cleaning during stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2024

2/10 – Ungenügend

Christopher

Geschäftlich gereist

No hospitality

This is a digital only hotel. If you book through Hotels.com the check in process is horrendous because you need a number from the hotel to get in and Hotels.com doesn’t give it to you. You have to call up a call centre in India to get the check in link and then fiddle around on outside the hotel trying to photograph your passport in order to get in. If you have any other issues the only way to resolve them is through engaging with a completely useless chatbot
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Julien

Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Julien

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nettoyage chambre 1 fois par semaine,dejeuner mono choix.3 heures d attente devant m hotel.mail activation pas envoyé.2 rouleaux de papier toilette pour la semaine, nul.a fuir.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ivan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

GEMMA CORINA

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Yousri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon hôtel, calme mais leur petit déjeuner est moyen, pas beaucoup de choix.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente

8/10 – Gut

Karen, Ouagadougou

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place Rouppe is a nice area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Laura

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Winson

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

自助式入住

自助式入住,方便年輕家庭。位置便利,步行距離至布魯塞爾廣場,與中央車站步行10分鐘。
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit

A real shame

Starting with the good - the hotel was lovely and the check in process was seemless. There were complementary snacks and drinks in the room and good quality teas and coffees. Due to the lack of reception desk, you could help yourself to provisions from the laundry room if you ran out. If it hadn’t been for our bad experience, I would have given the hotel 10/10. Our room had bed bugs and I was bitten about 50 times over 2 nights (we saw about 5 in total so not an infestation but enough). We were moved to a new room for our third and final night, and thankfully this room did not have bed bugs. I can appreciate that getting bed bugs is outside of a hotels control as anyone could bring them in, but trying to deal with all of this through an automated WhatsApp service and email due to there not being a reception desk was painful. I was offered a 50% discount on one night and managed to get this for the second night too, but the stay should have been refunded in full in my opinion as it ruined my holiday and has caused me days of suffering. I’ve also spent a lot on medicines and will likely have to spend more over the next week as bed bug bites are torturous. And not to mention how I am having to clean everything (inc bags, shoes etc) to ensure I’ve not brought any into my house. It is a shame this happened as the hotel was lovely but I have to be honest about the bad experience I had. Hopefully the room will be treated and no one else will have to suffer like I am.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Hervé

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel situé dans le centre de Bruxelles (à 10 min à pied de la Grande place et 10-15 minutes à pied de la gare Bruxelles Midi) dans un quartier calme. L'hôtel était propre et les chambres étaient confortables. On a juste été surpris de ne voir aucun personnel (mis à part les agents d'entretien ou de la maintenance). Tout se fait en ligne (check-in, check-out). Le petit déjeuner se prend dans un établissement partenaire sur la place. Il y a également des consignes pour les bagages au sous-sol pour vous permettre de vous balader léger le jour de votre départ.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Katarzyna

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023