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129 von insgesamt 225 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
129
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80
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11
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4 – Schlecht
5
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2 – Ungenügend
0
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Peter
Mit der Familie gereist
22. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Baustellen um das Hotel
Peter
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 25. März 2024
Sehr geehrter Peter,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung unseres Hotels.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Bis zum nächsten Mal!Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 3. Jan. 2024
Cher hôte,Merci pour cet aimable commentaire sur notre établissement.Nous sommes enchantés de constater que vous avez passé un très agréable séjour dans notre établissement en partie grâce au professionnalisme de l'équipe. Merci pour votre mention du confort des chambres, nous sommes ravis qu'elles vous aient plu.À bientôt pour une expérience tout aussi agréable. Bien à vous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Brigitte
Mit der Familie gereist
10. Dez. 2023
Gut: Ausstattung
Alles super 👍 sehr zentral
Brigitte
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 11. Dez. 2023
Sehr geehrte Brigitte,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Wir sind erfreut zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel rundum zufrieden waren. und, dass Ihnen unsere zentrale Lage zugesagt hat.Bis bald hoffentlich ;)Mit freundlichen Grüßen,Mi-Jose Mpongo, General Manager
6/10 – Okay
Amanda
Mit einer Gruppe gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was not too bad although we didn’t receive bath towels and had to chase up late into the evening after arriving home late and tea and coffee not replenished
Amanda
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 27. Mai 2024
Dear Amanda, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is pleasing to hear that our commitment to cleanliness and service met your expectations and that you found our hotel's condition to be satisfactory. We pride ourselves on providing well-appointed amenities for a comfortable stay.We deeply regret the oversight regarding the bath towels and the replenishment of tea and coffee in your room. Our team is dedicated to ensuring that all guest needs are promptly met, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards.We remain committed to offering a modern and friendly environment for all our guests and appreciate your recognition of our staff's friendliness.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Lisa, GREENSBURG
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and convenient to Grand Place.
Lisa
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 21. Mai 2024
Dear Lisa,Thank you for such a positive review.We are delighted that the pristine condition of our rooms, the overall state of Holiday Inn Express Brussels - Grand-Place, an IHG Hotel, and the level of service provided met your expectations and contributed to a memorable experience during your visit to Brussels. It is heartening to know that our room amenities added comfort and convenience to your stay.Our team strives to maintain high standards of cleanliness and guest satisfaction, so your recognition of these efforts is greatly appreciated.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Jonny
Mit einer Gruppe gereist
14. Mai 2024
A good stay overall. Does exactly what it says really! Lifts were out of order which meant walking up and down from and to the fifth floor, but not a hassle.
Jonny
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 15. Mai 2024
Dear Jonny, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to know that your overall experience was in line with your expectations and that Holiday Inn Express Brussels - Grand-Place, succeeded in providing the essentials for your stay.However, we regret to hear about the inconvenience you faced with the lifts during your visit. Please accept our apologies for this rare disruption to our services. Be assured that maintaining a fully operational hotel is our utmost priority, and such incidents are indeed exceptional.Our team is committed to providing comfortable and well-equipped accommodations, and we are pleased that you found the room cleanliness and amenities satisfactory. We continually strive to ensure that all our guests enjoy a seamless and enjoyable experience.We are looking forward to welcoming you again. Sincerely,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Miae
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verry nice
Miae
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 6. Mai 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Fred
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fred
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 6. Mai 2024
Beste Fred, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Miae
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very pleasant stay
Miae
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 6. Mai 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.It's heartening to know that you found our hotel to be in impeccable condition and our service to meet your expectations. The team here at Holiday Inn Express Brussels - Grand-Place, an IHG Hotel, takes great pride in ensuring our guests experience a comfortable and memorable stay, and we're delighted to have achieved that for you. Your compliments on the cleanliness of your room truly resonate with our commitment to our IHG Clean Promise, as our guests' satisfaction is our topmost priority. We're also pleased that our staff's friendliness contributed positively to your experience, reinforcing our dedication to hospitality excellence. Thank you for choosing us for your visit to Brussels, and we hope to maintain our status as your preferred accommodation in the heart of Europe.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Latoya
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay, nice good size rooms, comfy bed. Breakfast was OK. Great location and right by a metro station. Would definitely recommend.
Latoya
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 4. Mai 2024
Dear Latoya, Thank you very much for your kind review.It is heartening to learn that you appreciated the spaciousness of our rooms and the comfort of our beds; these are aspects we take great pride in. While our breakfast selection did not exceed your expectations, we are glad that it met them satisfactorily. We continuously strive to offer a variety of options and will take your input into consideration. We are thrilled to hear that our central location and proximity to the metro station enhanced your visit, making it convenient for you to explore Brussels. Our team is also pleased that you found the hotel's condition to be exemplary and the service provided by our staff commendable. Your willingness to recommend Holiday Inn Express Brussels - Grand-Place, an IHG Hotel is the highest compliment we could hope for, and we are grateful for your endorsement.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
6/10 – Okay
Suzanne
Mit dem Partner gereist
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small rooms
Suzanne
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Suzanne, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is heartening to hear your appreciation for the service provided by our team and the condition of our hotel, along with the cleanliness and amenities of your room. We are committed to offering a comfortable and enjoyable experience to all our guests.We take note of your comment regarding the room size and understand that preferences vary. Our hotel offers a range of room types and sizes to accommodate different needs, and we regret if the room allocated did not meet your expectations on this occasion.Your kind words about the service and amenities serve as encouragement for us to continue striving for excellence in hospitality. We are pleased that these aspects contributed positively to your experience.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion.Kindest regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was very good. Parking was really useful. Staff were excellent.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 22. Apr. 2024
Dear Mark,Thank you for such a great review.It's wonderful to know that our central location contributed positively to your stay, making it convenient for you to explore the vibrant city of Brussels.We're also glad to hear that our parking facilities met your needs and added value to your experience with us.Our team is thrilled to receive your compliments on their excellent service; we strive to make every guest's stay memorable with our hospitality.Your appreciation of the room cleanliness, hotel condition, and the overall service fills us with pride. It is our priority to maintain high standards for our guests' comfort.Although you rated room amenities slightly lower, we hope that our range of in-room features and the recent updates to our hotel ensured a comfortable and satisfying stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Melissa
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy walk to the center of town plaza and access to the metro that goes directly to the train station. Lovely place and lovely people.
Melissa
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 18. März 2024
Dear Melissa,Thank you for this great feedback about your recent stay.We're delighted to hear that our convenient location made your visit to the city center and transportation hubs effortless. It's also heartening to know that our team's dedication to hospitality contributed positively to your stay. We appreciate your high marks on room cleanliness, hotel condition, and service. Regarding the room amenities, we continually strive to offer our guests all the in-room conveniences for a comfortable stay, including modern features such as black-out shades, a variety of pillows from our pillow menu, and complimentary Express Continental breakfast to start the day right. If there was a specific amenity you felt was missing, we welcome any suggestions as we always aim to improve our guests' experiences.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Fernando
Mit dem Partner gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena ubicación para conocer Bruselas
Sorpresas buenas en el desayuno
Fernando
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 6. März 2024
Estimado Fernando,Nos complace saber que la ubicación del hotel fue ideal para su visita a Bruselas y que las sorpresas en nuestro desayuno Express Continental, incluido en el precio de la habitación, hayan sido de su agrado. Agradecemos sus comentarios sobre la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación, que reflejan nuestro compromiso con la calidad y el confort de nuestros huéspedes.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle nuestros mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Maurits
29. Feb. 2024
Maurits
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 21. März 2024
Beste Maurits,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groeten,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
GÖKHAN
27. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Şehir merkezine yakın konumu ideal uzun soluklu değil ama kısa vadede kalınabileceğini bir otel fazla konfor beklememek lazım ama kahvaltısı güzel doyurucu
GÖKHAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 28. Feb. 2024
Sevgili Gökhan Bey, otelimiz adına yaptığınız değerlendirmeler için teşekkür ederiz.Merkezi konumumuzun sizin için ideal olduğunu duymak bizi memnun etti. Konfor konusundaki beklentilerinizin önemini de anlıyor, modern tasarımımızla ve 2022 Nisan ayında açılan tesisimizle size keyifli bir konaklama sunmaya özen gösteriyoruz. Kahvaltımızın sizin için doyurucu ve güzel olduğunu öğrenmek ise bizler için ayrıca sevindirici!Umarız, sizi tekrar misafir edip, tüm beklentilerinizi karşılayarak uğurlama şansını elde ederiz.SaygılarımızlaMi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Jose
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
O Hotel está bem situado, boa limpeza e bom pequeno-almoço. Os quartos são bastante pequenos e sem arrumação. Quem está por mais de uma noite tem alguma dificuldade em se organizar. Os funcionários da recepção são bastantes frios em relação aos clientes. Limitam-se a dar algumas informações básicas e sem mostrar interesse em resolver as duvidas dos clientes. Estão mais preocupados com o telemóvel. Uma pessoa entra e quase nem levantam os olhos dele.
Jose
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Pooja
Mit dem Partner gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aamupala olisi voinut olla vaihteleva ja käsidesiä enemmän näkyvillä.
Pooja
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 27. Feb. 2024
Arvoisa vieraamme Pooja.Kiitos paljon palautteestanne.Pahoittelemme, että aamupala ei vastannut toiveitanne. Tarjoamme ilmaisen Express Continental -aamiaisen ja pyrimme varmistamaan, että vaihtoehtoja on jokaiselle, mukaan lukien kasvis- ja gluteenittomat vaihtoehdot. Huomautuksenne käsidesin näkyvyydestä on otettu huomioon, ja pyrimme varmistamaan, että se on helpommin saatavilla kaikille vieraillemme.Olemme iloisia kuullessamme, että huoneen siisteys ja palvelumme täyttivät odotuksenne ja että hotellimme yleiskunto oli hyvä.Toivottavasti saamme teidät pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Jennifer
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at this hotel are fantastic, friendly, and professional. Great location, near metro stops and 10 minutes from central Grand Place.
Jennifer
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 20. Feb. 2024
Dear Jennifer, Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our staff's friendliness and professionalism contributed to a positive experience during your stay. It's also great to know that our central location, just a short walk from the Grand Place and close to metro stops, was convenient for your visit to the city. We pride ourselves on maintaining a high standard of cleanliness, and we're glad to see that reflected in your 100% satisfaction rating.We hope to see you again soon.Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Valerie
10. Feb. 2024
Valerie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 12. Feb. 2024
Dear Valerie,Thank you for your kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again soon. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Jinki
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jinki
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 31. Jan. 2024
Cher hôte,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes heureux que votre séjour parmi nous et la propreté aient été très satisfaisants.Au plaisir de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Silvia
23. Jan. 2024
Silvia
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 25. Jan. 2024
Beste Silvia,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Andrew
Mit einer Gruppe gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed for a recent trip to Brussels and found the hotel to be really well located. Just a few minutes from shops, bars and restaurants. Lovely room and friendly and helpful staff. Would happily stay there again.
Andrew
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 23. Jan. 2024
Dear Andrew,Thank you for such a positive review.We're delighted to hear that our prime location added convenience to your stay and that you enjoyed the lovely room. Your kind words about our friendly and helpful staff are greatly appreciated and we're thrilled that you would choose to stay with us again.It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the room amenities provided met your expectations and contributed to a positive experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Paul
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short break in Brussels
3 night stay. Room was clean and comfortable, if perhaps on the small side. Shower was excellent - large with plenty of hot water and good gel and shampoo. Hotel is secure as front desk always staffed and key card needed when going up in the lift. Plenty of restaurants in the area as no food on offer in the evening. Breakfast is marginally above average with food available. A good base for a short stay as easy to get around from there and a choice of metro stations nearby.
Paul
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 22. Jan. 2024
Dear Paul,Thank you for sharing your review.We're delighted to hear that you found the room to be clean and comfortable, and that our shower facilities met your expectations with ample hot water and quality gels and shampoos. It's also reassuring to know that our security measures, such as the key card elevator access, provided you with a sense of safety during your stay. Your mention of the breakfast as 'marginally above average' is much appreciated; we're glad you could enjoy the variety offered in our Express Continental breakfast. However, we do note your comments regarding the room size and want to inform you that we offer different room types and sizes that may better suit your preferences for future visits. While we do not have an evening dining option, our central location in the heart of the city ensures that a variety of restaurants are just a short walk away.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future.Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Vatsala
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great choice for a budget.
Great location close to transit and the grand palace. There was construction going on right opposite the hotel so due to that rhe road was in bad condition and tons of noise. Good breakfast!
Vatsala
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 18. Jan. 2024
Dear Vatsala,Thank you for your review.We're delighted to hear that our location served you well for your travels around the city and that our commitment to cleanliness and service met your expectations.We take note of your comment regarding the construction noise. While this is indeed a temporary situation as the city enhances its infrastructure, we understand it can be disruptive. Our hotel offers double-glazing and earplugs to mitigate any inconvenience, and we always recommend requesting a room on a higher floor or the backside for a quieter stay.It's wonderful to know that you enjoyed the included breakfast, and we're proud to provide a variety of options to start the day right.We look forward to seeing you again on a future occasion. Best regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
VIRGINIE
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bien situé et confortable
Hotels très bien située .pour visiter Bruxelles à pied . Chambre très confortable . Le service bagagerie est pratique quand l’arrivée ou bon le départ est en dehors des horaires d’accès aux chambres . Cela évite de s’encombrer des bagages pour commencer ou terminer la visite de la ville . Petit déjeuner classique .
VIRGINIE
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 8. Jan. 2024
Chère Virginie,Nous vous remercions pour votre commentaire.Nous sommes ravis que l'emplacement de notre établissement vous ait permis de profiter pleinement de Bruxelles à pied et que vous ayez trouvé votre chambre très confortable. Il est également formidable de savoir que notre service de bagagerie a contribué à faciliter votre arrivée et votre départ. Concernant le petit déjeuner, nous sommes désolés si celui-ci n'a pas répondu à toutes vos attentes. Nous proposons un petit déjeuner continental inclus dans le prix de la chambre, avec des options chaudes et froides ainsi que des alternatives végétariennes et sans gluten, toujours dans le but de satisfaire nos clients.Nous espérons vous revoir très bientôt pour un séjour tout aussi réussi.Bien à vous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Pierre
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pierre
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 5. Jan. 2024
Cher Pierre,Merci infiniment pour votre appréciation.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Wong Sau
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wong Sau
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 4. Jan. 2024
Cher Wong,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Au plaisir de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Jill
1. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I am female and traveling alone. I felt completely safe and would definitely stay here again. Everything was very clean, breakfast was very good, and the staff were friendly and helpful. You can walk everywhere. I do not have a bad thing to say about this hotel.
Jill
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 2. Jan. 2024
Dear Jill, Thank you for taking the time to share your review with us.We are delighted to hear that you felt completely safe during your stay and that our team's friendliness contributed to a positive experience. Our commitment to cleanliness is paramount, and it's wonderful to know it met your expectations. Moreover, we take pride in our central location which allows guests to easily explore the city on foot. Although you mentioned enjoying the breakfast, we acknowledge that some guests may have different expectations, and we continually strive to improve our offerings based on all feedback. We look forward to welcoming you back.Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Nellia
31. Dez. 2023
Nellia
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 2. Jan. 2024
Dear Nelli, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
mariana
Mit dem Partner gereist
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio y localidad!
mariana
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 31. Dez. 2023
Apreciada Mariana, Nos sentimos muy honrados de la recomendación que ha dejado en esta plataforma.Nos complace enormemente saber que destacó la amabilidad de nuestro personal; es algo en lo que ponemos especial énfasis para proporcionar una estancia memorable. También es gratificante que haya apreciado la ubicación privilegiada de nuestro hotel, ideal para explorar el corazón de Europa. Nos enorgullece saber que ha valorado la modernidad de nuestras instalaciones, reflejo de nuestro hotel inaugurado en abril de 2022. Agradecemos sus comentarios positivos y nos alegra que haya disfrutado de la limpieza de la habitación, la condición del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación.Esperamos tener el placer de recibirle de nuevo en un futuro cercano,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Monika
27. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Monika
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 29. Dez. 2023
Dear Monika,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Carmen del Mar
27. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Carmen del Mar
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 28. Dez. 2023
Dear Carmen,Thank you for sharing this lovely review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Antonio
Mit der Familie gereist
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antonio
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 27. Dez. 2023
Cher Antonio,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Shota
26. Dez. 2023
Shota
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 15. Jan. 2024
Dear Shota,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Julia
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Julia
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 24. Dez. 2023
Chère Julia,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir prochainement,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Antonio
Mit der Familie gereist
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Antonio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 22. Dez. 2023
Cher Antonio,Nous sommes ravis que votre séjour passé chez nous ait été à la hauteur de vos attentes et que la propreté impeccable des lieux, le confort de votre chambre ainsi que le professionnalisme de notre équipe aient contribué à sa réussite.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
marja
Mit einer Gruppe gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mukava hotelli hyvällä paikalla
Hotellin sijainti hyvä aivan vanhankaupungin laidalla. Aamupalalla tarjolla leipää, jogurttia, hedelmiä ja kahvia, tämä sisältyi huoneen hintaan. Kaikinpuolin hyvä perustason hotelli, suosittelen.
marja
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 20. Dez. 2023
Arvoisa vieraamme MarjaKiitos arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että sijaintimme vanhankaupungin laidalla oli mieleisesi ja että aamiaisen sisällyttäminen huonehintaan oli myönteinen kokemus. Päivittäinen siivouspalvelumme ja hotellin kunto ovat meille tärkeitä, ja on hienoa kuulla, että olet tyytyväinen näihin seikkoihin. Kiitämme teitä myös siitä, että arvostatte palveluitamme, vaikka myönnämme, että parantamisen varaa on edelleen. Otamme palautteenne vakavasti ja pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluitamme.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Cho-lam
Mit der Familie gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are very helpful
Cho-lam
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 19. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your visit.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
8/10 – Gut
Guro
18. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guro
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 19. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
alicia
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10
Muy cómodo, limpio y cerca de todo, excelente servicio, buen desayuno de calidad.
alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mi-Jose Mpongo, General Manager am 11. Dez. 2023
Apreciada Alicia,Nos complace enormemente que haya encontrado nuestro servicio excelente y que la comodidad y limpieza de las habitaciones hayan sido de su total agrado. Agradecemos también sus comentarios sobre nuestro desayuno, el cual ofrecemos con una variedad de opciones tanto calientes como frías para comenzar bien el día. Siempre nos esforzamos por ofrecer una estadía inolvidable en el corazón de la ciudad y es un placer saber que nuestra ubicación ha contribuido positivamente a su visita.En nombre de todo nuestro equipo le enviamos un cariñoso saludo esperando pronto poder darle de nuevo la bienvenida a Holiday Inn Express Brussels - Grand-Place, an IHG Hotel. Atentamente,Mi-Jose Mpongo, General Manager
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Alexander
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alexander
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Vanessa
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel, close to the main attractions, he most comfy bed and the staff were great...loved it!
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Nancy
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff at the desk were just lovely and so helpful. Very relaxed hotel with a comfortable entry room and bar. I would return in the future .
Nancy
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
ALAN
26. Nov. 2023
ALAN
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
DIMITRIOS
Mit dem Partner gereist
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Πολύ καθαρό, κεντρικότατο, με καταπληκτικό πρωινό, πρόθυμο προσωπικό ,ασφαλής περιοχή και με δωρέαν χώρο αποθήκευσης αποσκευών τόσο στην άφιξη όσο και στην αναχώρηση.
DIMITRIOS
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Zhi jun
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very good
Zhi jun
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Corinna
16. Nov. 2023
Corinna
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
YOUNGJUN, Nonsan
Geschäftlich gereist
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front Desk Staff are friendly. No water in a room. Good Breakfast. Nice location