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Bewertungen von Hilton Brussels Grand Place

4 out of 5
Hilton Brussels Grand Place
Carrefour De L'europe, 3, Brussels

Bewertungen

8,6

Hervorragend

562 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
271 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
86 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
55 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Jorge

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Jorge,Thank you for reviewing your stay at our hotel.We are sorry to hear that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We do hope that you will return for an improved experience in the future.Kind regards,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 17. Jan. 2024
Chère Victoria,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de votre séjour chez nous.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Ce serait un plaisir de vous revoir,Ellen Deboeck, General Manager

2/10 – Ungenügend

Ecem

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Personal war nicht freundlich
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 5. Sept. 2023
Sehr geehrte Ecem,wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hotels und die Ausstattung der Zimmer positiv hervorheben. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein angenehmes und komfortables Ambiente zu bieten.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit dem Service unseres Personals nicht zufrieden waren. Wir möchten uns dafür entschuldigen und Ihnen versichern, dass wir stets daran arbeiten, unseren Service zu verbessern. Wir sind uns bewusst, dass wir derzeit aufgrund von Personalmangel vor Herausforderungen stehen, aber wir planen, unser Team bis September zu erweitern, um unseren Gästen den gewohnt hohen Hilton-Standard bieten zu können.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Ellen Deboeck, General Manager

6/10 – Okay

Karolina

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
es sah alles etwas ältlich aus. man hatte nicht das Gefühl in einem richtig sauberen Zimmer zu sein
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 14. Aug. 2023
Liebe Karolina,danke für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass Ihnen die Lage unseres Hotels gefallen hat. Wir bedauern jedoch, dass Sie den Eindruck hatten, dass das Zimmer nicht sauber genug war und die Einrichtung etwas veraltet wirkte. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und haben erst kürzlich einige unserer Zimmer renoviert. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden es nutzen, um unsere Standards weiter zu verbessern.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und verbleiben mit einem freundlichen Gruß,Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Franco

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 17. Juli 2023
Sehr geehrter Franco,herzlichen Dank für Ihre Bewertung.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp Marko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo estuvo excelente, muy buen trato y buenas instalaciones.
Antwort von Ellen Deboeck, Directora general am 3. Jan. 2023
Estimado huésped,Es reconfortante saber que la habitación con su confort y equipamiento le permitió disfrutar de una muy buena estancia entre nosotros.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle nuestros mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo.Ellen Deboeck, Directora general

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur sehr später Check-in möglich
Komfortables Zimmer und Frühstück. Super Aufenthalt. Leider war Rezeption und Frühstücksraum zu klein für die Anzahl der Gäste. Auch ist die Check-in Zeit von 15Uhr sehr spät. Im Zimmer fehlt Haarfön.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ellen Deboeck, Hoteldirektorin am 3. Nov. 2022
Lieber Alex,danke, dass Sie uns einen Erlebnisbericht hinterlassen haben.Es freut uns sehr, dass Ihnen sowohl die Lage als auch der Komfort unseres Hotels gefallen hat. Wir möchten uns ganz aufrichtig entschuldigen, dass Sie unser Rezeptions-Team als nicht sehr behilflich wahrgenommen haben. Wir haben Ihr Feedback weitergegeben, um unseren Service zukünftig noch zu verbessern.Wir würden uns freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Freundliche Grüße,Ellen Deboeck, Hoteldirektorin

2/10 – Ungenügend

Stefan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Unqualifizierte Mitarbeiter. An der Rezeption in der Nacht ein alter unfreundlicher und unqualifizierter Mitarbeiter mit MH gehört als billige Putzkraft eingestellt und nicht am Empfang. Bitte Personalchef feuern. Danke
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Ellen Deboeck, Hoteldirektorin am 22. Aug. 2022
Lieber Stefan,vielen Dank für Ihren Besuch und das Feedback zu unserem Haus.Als sehr serviceorientiertes Hotel bedauern wir es ungemein, dass wir Sie mit unserem eigentlich sehr freundlichen Personal überhaupt nicht überzeugen konnten.Ungeachtet dessen wären wir Ihnen sehr verbunden, wenn Sie uns in einer kurzen Email ein detaillierteres Feedback zukommen lassen, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität.Hoffentlich geben Sie uns eines Tages die Möglichkeit Ihre Eindrücke zu revidieren. Mit freundlichen Grüßen,Ellen Deboeck, Hoteldirektorin

8/10 – Gut

Guido

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt gelaufen. sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Ellen Deboeck - General Manager am 1. Aug. 2022
Dear Guido, Thank you very much for taking the time to write us a review. I am very glad that you enjoyed your stay and that we were able to provide you with an outstanding service experience. It would be my pleasure to welcome you back on a future occasion!

6/10 – Okay

Bülent

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotel traumhaft; Personal sehr sehr freundlich
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Nilgün

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

8/10 – Gut

Satit

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurztrip
Modernes 5 Sternehotel, leider kein Parkservices, schöne Bar, schöne Zimmer. Mitten im Centrum von Brüssel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Miksha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles perfekt 😊
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Lissy Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 10. Feb. 2020
Dear Lissy, Thank you for the top score! It would be my pleasure to welcome you back in the future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Zentral, dem Bahnhof gegenüber, laut und recht unsauber der Platz davor.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal. Zentrale Lage. Große Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flug von Hamburg nach Bruxelles war pünktlich und sehr gut, Aufenthalts in Hotel zwei Tage Übernachtung war auch gut Rückflug von Bruchsal nach Hamburg war auch pünktlich und sehr gut Flug gute Flug habe ich gab alles war o. k.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Klasse Hotel mitten in der Stadt. Aus der großen öffentlichen Tiefgarage kommt man direkt ins Haus. Unser Zimmer war schön groß und die Betten waren super! Tolles Frühstück gab es auch.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider kein Niederländisch
An und für sich ein nettes Hotel. Nur sind die Zimmer an der Bahnhofsseite ziemlich laut. TV funktionierte nicht im Zimmer. Sehr freundliches Personal, nur schon ein wenig komisch, dass viele nur Englisch und Französisch können. Niederländisch, immerhin die Muttersprache von 60% der Belgier, ist gar nicht vorhanden bzw. sehr mangelhaft. Schade. Aber ansonsten OK.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Helmut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Viel Positives
Vorsicht! in dem kleinen Frühstücksraum gibt es ein sehr begrenztes Angebot. Sehr bescheiden! Im großen Raum hingegen, alles was man gerne hat. Dazu ein überaus freundliches Personal! Die Zimmer sind okay, wenn auch schon in die Jahre gekommen. Die Lage ist Top!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

anni, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wirklich empfehlenswert!
Optimale Lage, besser geht es nicht. Riesiges Badezimmer mit separater Badewanne und Dusche - zwar etwas in die Jahre gekommen, was man an der einen oder anderen Ecke sieht. Aber im großen und ganzen sehr schön!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Worst Hilton ever
We've already spend various stays in different Hilton hotels and this was surely the most disappointing. The staff at the reception was quite arrogant, the room was cold and uncomfortable with a weird right-angle position of the TV in relation to the bed. The bathroom was nicely decorated and had a large shower. Surprisingly there was not a single shelf space to place a shower gel or shampoo on. The worst of all: the drainpipes weren't capable of leading away the water fast enough. After 2 minutes shower the water flooded the whole bathroom. The hotel's technician was not able to fix that problem.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

urs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegen
Wir haben extra ein Hotel am Bahnhof genommen weil wir noch Ausflüge in andere Städte gemacht haben. Super praktisch und auch noch sehr ruhig.

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

James

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too much graffiti on the hotel and outside area, not a very good 1st impression. Room was tired and needed updating, the carpet was stained, the coffee table had chips on the side and 1 of the blinds were broken. The communal areas were very nice, good bar and breakfast area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 27. Mai 2024
Dear James, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to hear that the communal areas, including our bar and breakfast sections, met your expectations and contributed positively to your stay.However, we regret to hear of your concerns regarding the appearance of graffiti around the hotel premises. Please rest assured that we always strive to maintain the highest standards of cleanliness and presentation in all areas of our establishment. The condition of the room you described does not reflect the meticulous care we take in the upkeep of our guest rooms. While our team is dedicated to providing an impeccable stay for all our guests, it appears we have fallen short in this instance. Regarding the room amenities, we take great pride in the quality and variety of the services we offer, and it is disappointing to learn that your experience did not meet these usual standards.Our aim is always to deliver a warm and hospitable experience, and it is apparent from your feedback that we have areas to enhance. We are continually looking for ways to improve and your comments are instrumental in our ongoing efforts to refine our guests' experience.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nous avions réservé cet hôtel pour le côté pratique. Nous n'avions pas d'attente(s) spécifique(s). Cependant, c'est un hôtel situé en plein centre et bien situé pour voir l'essentiel de la belle ville de Bruxelles. Vraiment, une belle ville. Cependant, notre appréciation envers la chaîne hôtelière descend avec les années. Nous voyageons beaucoup et ce n'est plus ce que c'était Hilton. Nous avons vécu une discrimination basée sur l'apparence par le personnel surveillant les entrées de l'hôtel. Si vous cherchez le côté pratique, oui, allez-y, mais pour le reste, c'est trop cher pour le service offert. Nous aurions aimé vanter le service, mais ce n'était pas le cas.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, Directrice générale am 24. Mai 2024
Cher Vincent,Merci de partager l'expérience de votre séjour.Nous sommes ravis que la situation centrale de notre établissement ait répondu à vos attentes et que vous ayez trouvé Bruxelles, notre belle capitale, à votre goût. C'est toujours un plaisir de savoir que nos hôtes peuvent pleinement profiter de la proximité des lieux historiques et culturels que la ville a à offrir.Cependant, nous regrettons sincèrement d'apprendre que votre expérience avec notre personnel n'a pas été à la hauteur de nos standards de service. Soyez assuré que nous prenons vos commentaires très au sérieux et que nous nous efforçons constamment de traiter tous nos hôtes avec le respect et l'hospitalité qui caractérisent Hilton. De plus, en ce qui concerne le rapport qualité-prix, nous souhaitons vous assurer que notre objectif est de fournir une expérience exceptionnelle et nous sommes désolés si nous n'avons pas pleinement répondu à cette promesse lors de votre visite.Nous sommes heureux que vous ayez trouvé la praticité de notre hôtel conforme à vos besoins. Notre emplacement et nos installations visent à offrir une expérience à la fois pratique et confortable pour tous nos hôtes.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous.Ellen Deboeck, Directrice générale

10/10 – Hervorragend

Jenna

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 21. Mai 2024
Beste Jenna,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Tot weerziens.Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Necole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location and very walkable to all locations.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 21. Mai 2024
Dear Necole,Thank you for such a positive review.We are thrilled to hear that our location provided a convenient base for your exploration of the city. It's also gratifying to know that the cleanliness of our rooms and the overall condition of Hilton Brussels Grand Place met your expectations. Our team strives to deliver top-notch service, and your commendation is a wonderful affirmation of their efforts.Should your travels bring you back to the heart of Brussels, we would be delighted to offer you another serene and comfortable stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very comfortable place to stay. Reception staff were really friendly and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 14. Mai 2024
Dear Deborah,Thank you for such a positive review.It warms our hearts to know that you found our reception staff friendly and helpful. Your commendation of the room's cleanliness, the hotel's condition, the level of service, and our room amenities is greatly appreciated and reinforces our commitment to delivering exceptional experiences.Should you choose to visit us again, rest assured that the team at Hilton Brussels Grand Place will be ready to welcome you with the same warmth and dedication you encountered during your stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Weixing

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is at convenient location, service is good, many attractions of Brussels is in walking distance. Some may need take train or subway, but the station is at door steps.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.It is a pleasure to know that our central location provided you with the convenience to explore the historical attractions of Brussels, many of which are within walking distance. We are also glad to hear that our services met your expectations and contributed positively to your stay.We note your neutral stance on our hotel's condition and would love to share that our team continuously strives to maintain a high standard of upkeep for the comfort and satisfaction of our guests.Your commendations on the room cleanliness and amenities are truly appreciated. Our team takes great pride in offering a well-appointed and comfortable environment for our guests, and it is rewarding to know these efforts resonate with your experience. At Hilton Brussels Grand Place, we are committed to creating a welcoming and enjoyable stay for all our guests.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Mary, Moline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Came back from concert to order room service and for some reason we were denied.
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 13. Mai 2024
Dear Mary, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that you found our rooms impeccably clean and were pleased with the overall condition of our hotel and the amenities provided in your room.However, we sincerely regret to hear about your experience with our room service. While we do offer room service during lunchtime and evening service, we apologize for any inconvenience this may have caused you during your stay. Rest assured, we are committed to providing our guests with the highest level of service and will review your feedback with our team to ensure satisfaction for all our guests.We are grateful for your compliments regarding our hotel's cleanliness and condition, and we strive to continue delivering the excellent service associated with the Hilton brand.We hope to welcome you back. Best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

KENICHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean ! If we have chance we will stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 10. Mai 2024
Dear Kenichi,Thank you for such a great review.It fills us with pride to hear your commendations on our immaculate rooms, reflecting the dedication of our housekeeping team to uphold the highest standards of cleanliness. We're also delighted that the overall condition of Hilton Brussels Grand Place met your expectations, showcasing our commitment to providing a comfortable and refined setting for our guests.While we are pleased with your positive feedback, we also note your service rating and would like to assure you that our team is devoted to excellence. We are addressing the areas where we can enhance our guest experience to ensure that our service consistently matches the high standards of our facilities.Your choice to return is the greatest compliment we could receive, and we look forward to the opportunity of hosting you again.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

6/10 – Okay

Andrew, Raleigh

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Judith, Andover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 4. Mai 2024
Beste Judith,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Tot weerziens.Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 4. Mai 2024
Dear Mary,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jerry, copperas cove

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near the rain station there was a lot of trash blowing around.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 22. Apr. 2024
Dear Jerry, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the strategic location of our hotel, nestled in the heart of Brussels and within easy reach of the city's historic centre and vibrant attractions.We regret to hear about your experience with the cleanliness outside the vicinity of the hotel. While the areas beyond our control can sometimes present challenges, we continuously strive to ensure our own premises provide a welcoming and immaculate environment for our guests.Your positive remarks on the cleanliness of our rooms, the condition of our facilities, the level of service provided, and the quality of our room amenities are truly encouraging. These aspects are integral to the Hilton Brussels Grand Place experience and we are overjoyed that they contributed to making your stay memorable.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Mark

Mit der Familie gereist
The location is perfect, a minute walk from Brussels Central station, within walking distance to all major attractions of the city.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Mark,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.It is gratifying to know that our central location, just a stone's throw away from Brussels Central station and within easy reach of the city's renowned attractions, contributed positively to your experience with us.We are continuously striving to offer our guests the exceptional service and memorable stays that Hilton is known for, and your acknowledgement of our efforts is truly appreciated.Thank you once again for highlighting our convenient location, and rest assured that we remain committed to providing a comfortable and enjoyable stay to all our guests.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Donald, South Orange

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
I liked the proximity to restaurants, etc.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Donald,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It's wonderful to hear that our room amenities met your expectations and contributed positively to your experience at Hilton Brussels Grand Place. We also take pride in our central location, which offers convenient access to the vibrant dining scene in the heart of Brussels.Should you decide to visit us again, our team remains at your disposal to ensure another comfortable and memorable stay.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Kok Seng

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location just outside central station. All shopping, dining & tourist spot are walkable. But noisy due to constant protest outside central station.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Seng,Thank you for sharing your review.We are delighted to hear that our strategic location enhanced your stay, offering convenient access to the heart of Brussels' vibrant shopping, dining, and tourist attractions.We regret, however, that the city's lively spirit led to some external noise disturbances. While our windows are soundproof, we understand this may not suffice once opened, and we offer earplugs for added comfort. We are also working diligently to enhance our guest service experience, as providing attentive hospitality is our utmost priority. Your comments serve as an invaluable benchmark for our progress.It is pleasing to know that you appreciated the cleanliness of our rooms, the overall condition of Hilton Brussels Grand Place, and the amenities provided for a comfortable stay. These are the standards we strive to maintain for all our guests.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Ellen Deboeck, General Manager

4/10 – Schlecht

GIANFRANCO

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Colazione scadente sia per la materia prima che per la location, scomoda, stretta e rumorosa, quasi un fast food. Pulizia della camera effettuata in maniera decente solo dopo un reclamo. Mancavano le pantofole in camera. Al check out ci hanno detto che era tutto ok e poi mi sono visto addebitare sulla carta di credito otto euro senza neanche sapere perché. Davvero poco professionale
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 15. Apr. 2024
Gentile Gianfranco,Grazie per aver speso parte del suo tempo a scrivere questa recensione.Ci dispiace sinceramente leggere che la Sua esperienza con la colazione non sia stata all'altezza delle Sue aspettative. Il nostro team si impegna costantemente per offrire un'ampia varietà di opzioni di alta qualità.Siamo altresì rammaricati per la questione relativa alla pulizia della camera e ci scusiamo se non ha trovato le pantofole al Suo arrivo, in quanto i nostri ospiti dovrebbero sempre aspettarsi un comfort completo. Riguardo alla Sua osservazione sul check-out, ci impegneremo per garantire una comunicazione più chiara in futuro, specialmente in relazione agli addebiti sulla carta di credito.La Sua soddisfazione è di massima importanza per noi e prendiamo molto seriamente ogni feedback ricevuto. La invitiamo a contattarci direttamente per qualsiasi chiarimento o ulteriore assistenza.Speriamo di poter avere un'altra occasione per ospitarla e garantirle un soggiorno all'altezza delle sue aspettative. Cordiali saluti.Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommended for its location. Close to everything including day tours' meeting points.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 4. Apr. 2024
Dear Susan,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that our central location contributed positively to your stay, making it convenient for you to explore and connect with the city. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the amenities provided met your expectations. Our team is dedicated to delivering the excellent service Hilton is known for, and your satisfaction is a testament to their efforts.Your kind words are greatly appreciated and serve as encouragement for all of us here at Hilton Brussels Grand Place.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mohit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great "central" location close (walking distance) to many tourist attractions in Brussels. Spacious room size was greatly appreciated, and it even came with a second bathroom which was great for the family!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 4. Apr. 2024
Dear Mohit, Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that our central location provided the convenience you desired during your visit to Brussels. It's also wonderful to learn that the spaciousness of your room and the added convenience of a second bathroom met your family's needs effectively.While we are pleased with your positive comments, we have taken note of your ratings on cleanliness, condition, service, and amenities. We continuously strive to maintain our high standards and your feedback is instrumental for our ongoing efforts to enhance our guest experience.Rest assured, we are dedicated to ensuring that every aspect of your stay is up to our impeccable Hilton standards.We hope to see you again soon for another enjoyable experience.Best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

TAKUYA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
利便性のある場所での宿泊でした。 夜間は外の騒音がありましたが、深夜になれば気にならなくなりました。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 17. Apr. 2024
Takuya様、この度はHilton Brussels Grand Placeをご利用いただきまして、ありがとうございました。便利な立地がお役に立ったようで嬉しく思います。夜間の騒音に関してご迷惑をおかけし申し訳ございません。当ホテルでは、二重窓を備え、静かなお部屋をご希望のお客様には耳栓もご用意しておりますが、都心の立地による騒音は避けがたい事情もございます。お部屋の清潔さやホテルの状態、そしてサービスにご満足いただけたようで幸いです。Hilton Brussels Grand Placeでは、快適なアメニティを提供し、お客様に満足いただけるよう努めております。またのお越しをお待ちしております。Ellen Deboeck, General Manager

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Oliver, Thank you for taking the time to share your review.We are so glad that you enjoyed your recent stay with us. However, we are sorry that you felt our high standards of service weren't reached on this occasion. We truly value all feedback and rest assured, your comments will be reviewed with our team.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So comfortable and convenient for traveling by train.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 29. März 2024
Dear Emily,Thank you for sharing your review.We are delighted to hear that you found our hotel to be a comfortable and convenient choice, especially when it comes to train travel connectivity. Our team is committed to providing exceptional service, and it's gratifying to know that this was reflected during your stay. Furthermore, we are pleased that the amenities in your room met your expectations and contributed to a memorable experience. We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Ellen Deboeck, General Manager

6/10 – Okay

Joshua

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overall, the hotel's location is convenient, but there are areas for improvement, particularly regarding room maintenance and amenities. The room we stayed in required updating, evident from issues such as a loose soap dish in the shower with an exposed screw. Additionally, we encountered an inconvenience with the lack of provided washcloths, necessitating requests to the maid service for replenishment. Unfortunately, even after room cleaning, the washcloths were not replaced, which was quite frustrating. However, I must commend Solomon for his exceptional service. Upon my wife's arrival during the tail end of breakfast service, he displayed remarkable hospitality and went above and beyond to assist us. His pleasant demeanor and accommodating attitude made a positive impact on our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 29. März 2024
Dear Joshua, Thank you for taking the time to share your review.We are thrilled to hear that our central location served you well during your travels, allowing for convenient exploration of Brussels' historic centre and easy access to local attractions and transport.Regarding your experience with the room maintenance, we sincerely regret any discomfort caused. Our guest rooms are designed to provide modern comfort and elegance, and we apologize if we fell short in this instance. While we offer a comprehensive array of room amenities, we understand the importance of the finer details such as washcloths, and we will certainly remind our housekeeping team to ensure all items are replenished consistently.We are delighted to learn of Solomon's exceptional service. Our staff takes pride in delivering Hilton's world-famous warm and attentive service, and it is heartening to know that Solomon's efforts significantly enhanced your experience with us.We appreciate your insights as they are essential in our ongoing efforts to provide an exceptional stay for all our guests. We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a stay that not only meets but exceeds your expectations.We hope to have the opportunity to welcome you again.Best wishes,Ellen Deboeck, General Manager

10/10 – Hervorragend

CAROL, new york

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loved the area...felt safe...awesome breakfast...friendly staff
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Ellen Deboeck, General Manager am 15. März 2024
Dear Carol,Thanks for this kind review.We're thrilled to hear you enjoyed the safe environment of our location and the variety our breakfast offers. It's also heartening to know our staff's friendliness contributed positively to your stay. Your commendation on room cleanliness and the overall condition of our hotel is greatly appreciated, and it reflects our team's dedication to maintaining the high Hilton standards.We hope your encounters with our array of amenities, including the complimentary Wi-Fi and ergonomic workspaces, enhanced your comfort during your time with us.We look forward to welcoming you again. Best regards,Ellen Deboeck, General Manager