Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
83 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
83
32 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
32
8 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
8
3 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
5 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
9,6/10
Sauberkeit
9,0/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Kamil
Geschäftlich gereist
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Kamil
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 5. Jan. 2024
Dear Kamil,We are grateful for this kind review about your recent stay.It's a pleasure to know how much you enjoyed your stay, your feedback is a reward and incentive for our team to continue upholding our high standards. It would be a pleasure to welcome you again.Best regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Tim
7. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tim
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 10. Juli 2023
Sehr geehrter Tim,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Es freut uns zu lesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Aparthotel rundum zufrieden waren.Vielen Dank auch für Ihren Kommentar zu unserer Sauberkeit.Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns empfangen zu dürfen.Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
Marianne
Mit einer Gruppe gereist
28. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, welches jeder Zeit sehr hilfsbereit ,freundlich und kompetent war. Von der Anmeldung bis zur Küche. Frühstück gut mit frischem Obst und allem was man sonst so braucht. Ein Nachteil für ältere Menschen die nicht so gut zu Fuß sind. Das Hotel liegt sehr weit vom Zentrum und wenn der Fahrkartenautomaten kaputt ist muss man ganz schōn weit laufen um den nächsten zu finden.
Marianne
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 29. Juni 2023
Sehr geehrter Marianne, vielen Dank für Ihr Feedback.Es freut uns sehr, dass Sie unser Personal und das Frühstück gelobt haben. Wir bemühen uns stets, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir bedauern, dass Sie Schwierigkeiten mit der Entfernung zum Zentrum und den Fahrkartenautomaten hatten. Unser Aparthotel befindet sich in einer neuen, ruhigen Gegend, die noch in Entwicklung ist. Die öffentlichen Verkehrsmittel sind jedoch in der Nähe und bieten eine direkte Verbindung zum Stadtzentrum. Wir hoffen, dass dies bei Ihrem nächsten Besuch weniger problematisch sein wird.Es wäre schön, Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Pedro Tomé Jorge, General Manager
6/10 – Okay
Tim
Geschäftlich gereist
15. März 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
In general a good solution to stay there for business trips. All fine and always Option no. 1
Why I must pay a room cleaning for room change due noisy sound I could not understand. The reception noted the problem for the technical service. New room offered. All good. But a surprise and no guest oriented answer from the reception team during the check-out. 20 Euro charged…
Tim
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 20. März 2023
Dear Tim,Thank you for reviewing your stay with us.While we are glad to hear that you had a good stay, we are sorry for the confusion over the issue you mention. You were initially upgraded from your first reservation to a bigger studio because you found your original smaller studio a little noisy. However, you had made a second reservation for another day, this was also for one of our smaller studios. However, you left all your luggage in the bigger studio beyond check-out time. Therefore you were charged for the difference between the cost of the two studios for your second reservation. We hope this clears the matter you up for you.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
Britta
27. Sept. 2022
Britta
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 28. Sept. 2022
Dear Britta,Thanks for this great rating!We are very pleased you had a perfect stay.Again, thank you very much.We hope to welcome you back for a return visit, Best regards,Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
Khalil
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
18. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wunderschön und das Personal war sehr nett
Khalil
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Pedro Tomé Jorge, Hoteldirektor am 20. Juni 2022
Sehr geehrter Khalil,
wir danken Ihnen ganz herzlich für Ihren freundlichen Kommentar.
Es freut uns zu lesen, dass Sie zufrieden waren und Ihren Aufenthalt geniessen konnten.
Vielen Dank auch für Ihren Kommentar zu unserer Sauberkeit und unserem freundlichen und zuvorkommenden Personal. Wir geben Ihr Kompliment gerne weiter.
Hoffentlich entscheiden Sie sich auch in der Zukunft wieder für uns, wir freuen uns schon auf Sie.
Freundliche Grüße,
Pedro Tomé Jorge, Hoteldirektor
10/10 – Hervorragend
Sina
Mit dem Partner gereist
11. März 2022
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Sina
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Tim
Geschäftlich gereist
30. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tim
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 31. Okt. 2021
Dear Tim,
We are grateful for this maximum rating of your recent stay.
We are happy we were able to cater to all your needs.
Again, thank you very much.
We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,
Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
István
Geschäftlich gereist
6. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
István
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 6. Aug. 2021
Dear Istvan,
We are grateful for this maximum rating of your recent stay.
We are happy we were able to cater to all your needs.
Again, thank you very much.
We hope to welcome you back for a return visit, Best regards,
Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
Tim
Geschäftlich gereist
26. März 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tim
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Adagio Access Brussels Delta Team am 30. März 2021
Dear Mr. Buschbaum,
We wanted to thank you for your positive feedback, and hope to host you again in the future. Have a great day!
Best regards,
Adagio Access Brussels Delta Team
2/10 – Ungenügend
Francisco
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
19. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I don’t want to anyone to get stuck like we did. Transportation is limited the , the staff act like idiots. The room attendants they are working the butt off . I Will never come make a reservation for this property or any other .
Francisco
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 24. Mai 2024
Dear Francisco,Thank you for the time taken to share your feedback with us.Our team strives to maintain the highest standards of cleanliness and condition, and we are saddened that we did not meet your expectations on this occasion. We take pride in our dedicated room attendants who work diligently to ensure our guests' comfort.We understand that transportation can present challenges and we regret any inconvenience this may have caused during your stay. Our front desk team is available around the clock to assist with navigating the local transport options and ensuring a smooth experience for our guests.We are committed to providing a safe and comfortable environment for all our visitors, and we place immense value on the feedback provided by our guests to help us maintain and improve our services.We hope to be able to welcome you back on a future occasion.Kind regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Emi
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
フロントが感じ良い。
ホテル内きれい
Emi
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 7. Mai 2024
Emi 様、この度は、Adagio Access Brussels Deltaにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただきまして、誠にありがとうございます。フロントのサービスに関して高い評価をいただき、スタッフ一同大変嬉しく思っております。お部屋の清潔さにご満足いただけたようで、私どもの日々の努力が実を結んだことを実感でき、喜ばしい限りですアメニティについては、現在もお客様により快適にお過ごしいただけるよう改善を続けており、次回のご滞在ではさらなるご満足をお届けできることを願っております。またのお越しを心よりお待ちしております。Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Nicole
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great location!
Nicole
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Nicole,Thank you for taking a moment to review your experience.We are thrilled to hear that you appreciated the cleanliness of our studios and the overall condition of our aparthotel. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and upkeep, so it is rewarding to know that these efforts have not gone unnoticed.Your remarks serve as an encouragement to all of us as we aim to continuously enhance the quality of our services. Thank you for choosing Adagio Access Brussels Delta for your stay in the peaceful and green area of Brussels.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
TAKU
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
向かいの病院の1階にストアがあり、簡単な食品などはそこで買えます。中心部までのアクセスも良いです
TAKU
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 19. Apr. 2024
Taku様。この度はAdagio Access Brussels Deltaにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。ゲスト様が当アパートメントでのご経験について高い評価をお寄せいただき、Adagio Access Brussels Deltaスタッフ一同大変嬉しく思います。中心部へのアクセスの良さや、向かいにある病院内のストアの便利さをお気に召していただけたようで光栄です。清潔なお部屋と充実したアメニティは、お客様にご満足いただけるために心を込めて提供しております。お客様の快適な滞在をサポートできたことを嬉しく思うとともに、再びのご利用をスタッフ一同、楽しみにお待ちしております。またのお越しをお待ちしております。Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
TAKU
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
TAKU
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Taku,We appreciate that you took the time to share your feedback.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your valuable feedback.We would be delighted to welcome you back.Take care,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Agnes
26. Feb. 2024
Agnes
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 4. März 2024
Beste Agnes,Hartelijk bedankt voor uw recensie!Geweldig dat u zo'n prettige tijd heeft gehad bij ons.Met vriendelijke groet,Steven Van Frausum, General Manager
8/10 – Gut
Peter
Mit der Familie gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arriveerden met de auto en er was geen parkeerplaats om even kort te staan om koffers uit te laden en in te checken om daarna de auto te stallen.
Enige opmerking, verder prima verblijf.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 4. März 2024
Beste Peter,Bedankt voor uw fijne beoordeling.We zijn blij te horen dat u over het algemeen een prettig verblijf bij ons heeft gehad, en danken u voor de positieve beoordeling van de netheid van onze studio’s en de staat van ons aparthotel. Het spijt ons te vernemen dat u bij aankomst ongemak heeft ervaren door het ontbreken van een kortstondige parkeergelegenheid om uw koffers uit te laden. Hoewel onze locatie niet over een eigen parkeerplaats beschikt voor dit doel, wijzen we onze gasten graag op de mogelijkheid om gebruik te maken van de openbare parkeergelegenheid 'CHIREC' tegenover ons aparthotel, waar u uw auto veilig kunt stallen.Met vriendelijke groet,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Maxime
Geschäftlich gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Maxime
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 26. Feb. 2024
Cher Maxime,Merci pour votre commentaire agréable.Nous sommes ravis que votre séjour ait été dans l'ensemble satisfaisant.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau avec une autre expérience de qualité. Cordialement,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
FATMATA
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
FATMATA
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your valuable feedback.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Arslan
Mit der Familie gereist
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Arslan
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Guest,We appreciate that you have shared your positive feedback.It's a pleasure to know how much you enjoyed your stay, your feedback is a reward and incentive for our team to continue upholding our high standards. We have noted your feedback and will be taking this into consideration.We hope that you will be able to return for another great experience. Kind regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Nadine
1. Feb. 2024
Nadine
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 7. Feb. 2024
Beste Nadine,Hartelijk bedankt voor uw recensie!Geweldig dat u zo'n prettige tijd heeft gehad bij ons.Hartelijke groet,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Koray
Mit der Familie gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Koray
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 30. Jan. 2024
Dear Koray,We are grateful for this kind review about your recent stay.It's a pleasure to know how much you enjoyed your stay, your feedback is a reward and incentive for our team to continue upholding our high standards. We have noted your feedback and will be taking this into consideration.The entire team look forward to welcoming you back on a future trip.Kind regards,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Marko
Mit der Familie gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Marko
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 26. Jan. 2024
Beste Marko,Hartelijk dank voor uw feedback.Wat doet het ons plezier dat u een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad en dat u tevreden was met het comfort van uw accommodatie.Hartelijke groet,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Magnus
Geschäftlich gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Holder hvad det lover
Havde brug for en enkelt, billig overnatning i forretningsøjemed. Det er ikke prangende men holder hvad det lover og prisen taget i betragtning.
Magnus
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 18. Jan. 2024
Kære Magnus.Mange tak for I valgte at booke jeres ophold hos os og for anmeldelsen af jeres ophold hos Adagio Access Brussels Delta.Det glæder os at høre, at vores studie levede op til dine forventninger og at du fandt det prisværdigt for din forretningsrejse. Vi sætter pris på din positive bemærkning om renligheden og komforten i studiet, som afspejler vores engagement i at tilbyde en høj standard af renhold og bekvemmelighed med vores moderne faciliteter og høj kvalitet på madrasser fra 2020. Skulle der opstå nogen tvivl eller spørgsmål til vores ydelser, er vores døgnåbne reception altid parat til at hjælpe dig.Vi håber at se dig igen snart i vores lejlighed, og ønsker dig alt det bedste,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Frederik
Geschäftlich gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Frederik
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 16. Jan. 2024
Beste Frederik,Hartelijk dank voor uw feedback.Wat doet het ons plezier dat u een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad en dat u tevreden was met het comfort van uw accommodatie.Hartelijke groet,Steven Van Frausum, General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
24. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Thank you for the lovely stay
It was a very comfortable stay, nice and quiet and easily accessible with a metro station a short walk away.
Thoroughly enjoyed the Christmas cookie workshop, and am waiting for someone to email me the recipe.
Only thing we werent too fond of was the room temperature, it was constantly hot in the room and the thermostat wasnt having any affect.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Steven Van Frausum, General Manager am 4. Jan. 2024
Dear Guest,We would like to thank you for this review about your recent stay.We're delighted to hear that you found your stay comfortable and appreciated the quietness and accessibility of our location. It's wonderful to know that the Christmas cookie workshop was a hit and we hope you received the recipe that we sent you. Regarding your experience with the studio temperature, we apologize for any discomfort. Our studios are equipped with air conditioning and an automatic thermostat designed to ensure your comfort, and we regret to hear that it did not meet your expectations on this occasion.We look forward to seeing you again in the future. Best regards,Steven Van Frausum, General Manager
8/10 – Gut
jaspal
Mit der Familie gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
jaspal
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Djamel
Mit dem Partner gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très propre,chambre confortable,kitchenette bien équipée
Djamel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Richard
Geschäftlich gereist
19. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Richard
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Pascale
Mit der Familie gereist
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Pascale
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Julien
Mit der Familie gereist
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Julien
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
dominique
12. Dez. 2023
dominique
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Fabian
5. Dez. 2023
Fabian
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 12. Dez. 2023
Beste Fabian,Hartelijk dank voor uw feedback.Geweldig dat u zo'n prettige tijd heeft gehad bij ons.Hartelijke groet,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Jorge Alfonso
29. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jorge Alfonso
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 11. Dez. 2023
Cher Jorge,Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour une expérience toujours de qualité. Bien à vous,Caroline Chartier, General Manager
8/10 – Gut
Perfe
Mit einer Gruppe gereist
28. Nov. 2023
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El apartahotel está nuevo, lo único que no me ha gustado, en cinco días no te retiran la basura, ni toallas ni las sábanas, el cambio de toallas vale 2,50€ y el cambio de Sábanas sale a 25€, así que hay que sumar si o quieres ducharte y dormir con las sábanas y toallas del primer dis
Perfe
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 30. Nov. 2023
Estimado huésped.Muchas gracias por su reseña sobre nuestros apartamentos.Nos complace saber que ha valorado positivamente la condición de nuestro aparthotel, reflejando nuestro compromiso con la calidad desde su apertura en 2020. En cuanto a sus comentarios sobre la gestión de toallas y sábanas, queremos recordarle que nuestro modelo de aparthotel incluye la limpieza semanal para estancias de 8 noches consecutivas o más, y mientras que ofrecemos diferentes opciones de limpieza y cambio de ropa de cama y toallas a petición por un costo adicional, entendemos que este aspecto pudo haberle causado inconvenientes y lamentamos cualquier malentendido. Nos alegra que haya destacado la limpieza de nuestro establecimiento y las comodidades de la habitación, lo que nos indica que estamos en el camino correcto para ofrecer una experiencia confortable y satisfactoria.Será muy grato poder recibirle nuevamente. Un cordial saludo,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Olivier
Geschäftlich gereist
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les chambres sont agréables et très calme même en étant à coté de l'hôpital.
Olivier
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 30. Nov. 2023
Cher Olivier,Merci pour votre commentaire agréable.Nous apprécions grandement vos commentaires élogieux concernant le confort et le calme de notre établissement. Votre satisfaction quant à la propreté de votre studio et l'état général de notre aparthotel nous encourage à maintenir nos standards élevés. Merci de souligner la qualité de nos équipements, nous sommes ravis qu'ils aient répondu à vos attentes. Ce serait un plaisir de vous recevoir une fois encore pour un autre moment parfait. Bien à vous,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Andrew
Mit dem Partner gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Whilst not central, the hotel is just 5 min walk from the Delta metro station, with a lovely cafe and a small but well stocked Carrefour Express supermarket just across the road. The staff were very friendly and the room spotlessly clean - I would possibly stay at this place again next time I am in Brussels!
Andrew
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 30. Nov. 2023
Dear Andrew,Thank you for reviewing your stay with us.We're delighted to hear that our proximity to the Delta metro station and local amenities added convenience to your stay. Our team is thrilled to receive your compliments on their friendliness and the cleanliness of our accommodations. We look forward to the opportunity to welcome you again in the future.We hope to welcome you back.Best wishes,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Marie-Anne
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
parfait
Marie-Anne
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 15. Nov. 2023
Chère Marie,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis de lire que vous avez trouvé notre studio parfait et que vous avez apprécié la propreté, l'état de l'hôtel et les équipements de la chambre. Notre équipe s'efforce de fournir un séjour confortable et agréable pour tous nos clients, et nous sommes heureux de constater que nous avons réussi à répondre à vos attentes.Au plaisir de vous compter à nouveau parmi nous. Bien à vous,Caroline Chartier, General Manager
8/10 – Gut
Delphine
3. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Delphine
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 10. Nov. 2023
Chère Delphine,Merci pour ce sympathique commentaire !Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes.Au plaisir de vous recevoir à nouveau pour une autre expérience positive. Bien à vous,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Nassima
Mit der Familie gereist
31. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Très bon séjour en famille. Très bon accueil. Hôtel très propre.
Nassima
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 1. Nov. 2023
Chère Nassima,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un très bon séjour en famille et que vous avez apprécié l'accueil ainsi que la propreté de notre établissement. Notre équipe s'efforce de fournir un service de qualité et un environnement propre pour assurer le confort de nos clients.Au plaisir de vous compter à nouveau parmi nous,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Sukesh
24. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A great little apartment near to public transport and with connectivity to major attractions in the city.
Sukesh
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 1. Nov. 2023
Dear Guest,We appreciate that you have shared your positive feedback.We are delighted to hear that you found our location convenient, with easy access to public transport and major attractions in the city. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and it is great to know that you appreciated the cleanliness and condition of our apartment.Once again, thank you for your kind words and we hope to welcome you back in the future.We look forward to welcoming you back in the future. Take care,Caroline Chartier, General Manager
10/10 – Hervorragend
Victoria
Mit der Familie gereist
19. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Prisvärt boende
Fräscht hotell med trevlig och hjälpsam personal! Rum med fyra bäddar, bord och stolar och litet pentry som passar att laga frukost.
Victoria
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 10. Nov. 2023
Kära Victoria, tack för att ni recenserade er vistelse.Det är fint att höra att ni trivdes så bra hos oss och att ni upplevde vårt hotell som prisvärt.Det är även roligt att veta att ni uppskattade de olika bekvämligheterna som erbjuds i våra studior, samt att städningen levde upp till era förväntningar.Tack för att ni dessutom nämner vår underbara personal, som alltid gör sitt bästa för att hjälpa våra gäster.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Caroline Chartier, General Manager
8/10 – Gut
Kimberley
9. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great size room, very nice breakfast and range of options, welcoming and helpful reception staff :)
Kimberley
Antwort von General Manager am 11. Okt. 2023
Dear Kimberley,Thank you for taking a moment to review your experience.We are delighted to hear that you enjoyed the spacious studio and appreciated our breakfast options. Our team strives to provide a warm and welcoming atmosphere, so it's great to know that our reception staff made a positive impression on you.We all certainly look forward to seeing you in the future. Best wishes,General Manager
8/10 – Gut
Richard
Geschäftlich gereist
6. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Richard
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 11. Okt. 2023
Dear Richard,We are grateful for this kind review about your recent stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your valuable feedback.We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit. Best wishes,General Manager
10/10 – Hervorragend
Djamel
Mit dem Partner gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accueil avec une boisson,personnel professionnel,appartement hôtel bien agencé,
Djamel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 1. Nov. 2023
Cher Djamel,Merci pour cet agréable commentaire au sujet de notre établissement.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'accueil avec une boisson et le professionnalisme de notre personnel. Il est important pour nous de fournir un service de qualité à nos clients. Nous sommes également heureux que vous ayez trouvé l'agencement de l'appart'hôtel bien conçu, nous avons en effet veillé à ce que nos studios soient confortables et fonctionnels pour nos clients.Ce serait un plaisir de vous recevoir une nouvelle fois bientôt.Bien à vous,Caroline Chartier, General Manager
8/10 – Gut
Pierre
22. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Pierre
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2023
Antwort von General Manager am 25. Sept. 2023
Dear Pierre,We are grateful for this kind review about your recent stay.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and appreciate your valuable feedback.We look forward to the pleasure of welcoming you back on a future visit. Best wishes,General Manager
Excellent customer service, near to tram/metro. Located just outside of the city with 20 mins by public transport. Clean room and helpful reception.
Poh
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 18. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us this feedback.We are delighted to hear that you appreciated our excellent customer service and found our location convenient for accessing public transport. It's great to know that you enjoyed the cleanliness of your studio and the helpfulness of our reception staff.Once again, thank you for your kind words and we hope to welcome you back in the future.We look forward to seeing you again in the future. Best regards,Pedro Tomé Jorge, General Manager
10/10 – Hervorragend
Aline
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aline
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Caroline Chartier, General Manager am 1. Nov. 2023
Chère Aline,Nous sommes ravis que votre séjour ait été satisfaisant et prenons note de votre retour.Merci aussi d'avoir mis en avant le confort de votre logement.Au plaisir de vous compter à nouveau parmi nous,Caroline Chartier, General Manager
8/10 – Gut
Magdalena
Mit einer Gruppe gereist
13. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta muy lejos del centro de la ciudad
Magdalena
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Pedro Tomé Jorge, General Manager am 14. Sept. 2023
Estimada Magdalena,Muchas gracias por dedicar un momento para compartir su opinión sobre el Adagio Access Brussels Delta.Nos alegra saber que encontró nuestras instalaciones en perfecto estado de limpieza y mantenimiento y con las comodidades adecuadas. Lamentamos que la ubicación no haya sido de su total agrado. Aunque no estamos en el centro de la ciudad, nuestra localización cerca del metro Delta permite un fácil acceso al mismo mediante transporte público. Además, estamos en una zona tranquila y segura, cerca de bares y restaurantes en el área de Cimétière d'Ixelles.Le enviamos un cordial saludo. Atentamente,Pedro Tomé Jorge, General Manager