Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn Brockport, NY

2.5 out of 5
Hampton Inn Brockport, NY
4873 Lake Rd S, Brockport, NY

Bewertungen

9,2

Wunderbar

672 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
253 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
45 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

GASA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hampton Inn
Waren dort eine Nacht nach Besuch der Niagara Fälle, sauberes Zimmer und freundliches Personal. Hampton immer gerne wieder.

10/10 – Hervorragend

Alfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von General Manager am 24. Jan. 2015
Thank you for the 5 out of 5 stars! We look forward to your return visit to Brockport NY!

10/10 – Hervorragend

Nino, Euskirchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel in einem schönen Städtchen
Wir haben 3 Nächte und 2 Zimmer in diesem Hotel gebucht. Hauptgrund war die bezahlbare Lage zu den Niagara Fällen. Das Hotel ist sehr sauber und auch sonst gibt es kaum etwas zu bemängeln. Es liegt sehr gut gelegenen und ist schnell per Pkw zu erreichen. Fahrt bis zu den Fällen dauert ca 1h 20 min über fast leere Straßen. Einziger minimaler Minuspunkt war der Service am Frühstückbufett. Die gute Frau kam nicht nach mit warmen und kalten Speisen, sodass teilweise 15 min nichts mehr da war. Wir würden jederzeit wieder kommen!!! Alles in allem sehr zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Gluepi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Joel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great front desk person!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Courtney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great overnight stay. Hotel looked like it was full but it was very quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Erica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Lindsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eddie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Xiaofeng

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Nice staffs, delicious breakfast, very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Joyce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk staff was awesome. Very friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Judy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and clean. Beds were comfortable. Breakfast was typical for a hotel. Overall I recommend the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay and staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Amber am 18. März 2024
We are happy you enjoyed your stay! Thank you for choosing the Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 18. März 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again soon. Thank you for choosing the Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

Said

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent people! Good service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 8. März 2024
Thank you for staying with us at the Brockport Hampton Inn. We hope you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like taking the grand kids for spring break to use pool/hot tub/ breakfast. It's fun and the kids really enjoy it. It's a nice place to do it. Only thing I didn't like. Electronic key cards stop being usable at a certain time, probably noon, check-out time. I went back to double check room, make sure we didn't leave anything. Couldn't get in. Might want to add 15 mins to card just for those types of instances where you're not out at exactly 12:00.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 8. März 2024
Thank you for staying with us at the Brockport Hampton Inn. We hope you enjoyed your stay! We are sorry about the inconvenience of the room keys! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Vikki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 22. Feb. 2024
Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 20. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay at the Brockport Hampton Inn. We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Deni

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 20. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay at the Brockport Hampton Inn. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room and property were clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber Moll am 20. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay at the Brockport Hampton Inn. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Frantz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber Moll am 20. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay at the Brockport Hampton Inn. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely would recommend.
Hotel and rooms were clean, staff were friendly, breakfast was great! Great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Laundry/room service put a dirty blanket on the bed - notified front desk and it was changed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We deeply apologize for the mistake that was made. We hope to see you again in the future!

6/10 – Okay

Claritza

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

8/10 – Gut

Kevin

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Review
The facility was great, and the fitness room was amazing. My only issue was with the cleanliness of the toilet. There was dried urine all over the seat
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We deeply apologize for the cleanliness of your toilet! We hope to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Dan

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

Sheel

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Everyone is very pleasant
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

Cathy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast was a plus, very good. Soft pillows, could use a bit softer mattress. Otherwise all was good. Staff was friendly, helpful, and polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Cathy, Thank you for staying here with us at the Hampton Inn Brockport. I am happy you enjoyed your stay. I am sorry to hear that the mattress was not comfortable for you. I will look into this.

10/10 – Hervorragend

Lee

When we are in the area visiting family this is where we stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Lee, Thank you for choosing the Hampton Inn Brockport when visiting your family.

8/10 – Gut

Earl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Earl, Thank you for staying with us here at the Hampton Inn Brockport.

10/10 – Hervorragend

Sandy

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We are happy you enjoyed your stay! We hope to see you again!Thank you for choosing the Brockport Hampton Inn!

10/10 – Hervorragend

Sandy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
short trip to visit daughter at college
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Sandy, Brockport is such a great school! I am happy that you chose the Brockport Hampton Inn for your stay, while you visit your daughter.

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Great stay at Hampton inn Brockport
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Diana

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very welcoming , clean hotel! Great staff! Will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Diana, I am so happy you enjoyed your stay. Thank you for your kind words.

10/10 – Hervorragend

Krystie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Krystie, Thank you for choosing the Hampton Inn Brockport during your recent stay. I hope you enjoyed your stay..

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Linda,Thank you for choosing the Hampton Inn Brockport for your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Mary-Jo

Mit der Familie gereist
Easy stay. Convenient, clean, nice staff, good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Mary-JoThank you for your kind words. I am happy that you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel. Staff was very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Brian,I am happy to hear that enjoyed your stay. We have such a great staff here. I will pass the complement to the staff,

10/10 – Hervorragend

Rex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
Great travel experience. Second time we've used this hotel for an anual event nearby. See no reason not to continue to use it in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Rex, I am pleased to know that you meet your expectations. Making sure that our guest are happy is what we strive for. I look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Bryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Bryan,

8/10 – Gut

Laura

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the Hampton Inn because of the proximity to SUNY Brockport. The property was clean and the rooms comfortable. The breakfast was good with choices everyone will like. I liked the large bathroom shampoo and such rather than the little mini bottles. I would definitely return.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von kim Piddington am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kim Piddington am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey.

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit der Familie gereist
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kim P am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very easy check in and very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kim Piddington am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey.

8/10 – Gut

Shannon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kim P am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey

2/10 – Ungenügend

Christopher

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von kim piddington am 29. Okt. 2023
Dear Mr. Watkins I am very sorry to hear about your less then perfect experience. Per our conversation I was able to refund you, one night stay. I do hope you will give us another opportunity to give you the best stay possible.

10/10 – Hervorragend

Suann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
went with my husband on a fishing trip . Hotel was clean good breakfast easy parking. Waking distance to a Mexican restaurant and Grocery store.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kimberly Piddington am 31. Okt. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey and if I can be of assistance, please don’t hesitate to contact me directly at 585-391-6747. Sincerely, Kimberly Piddington General Manager Hampton Inn Brockport hamptonbrockport@indushg.com 585-391-6747

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kimberly Piddington, General Manager am 30. Dez. 2023
Thomas,Thank you for staying with at the Hampton Inn Brockport.

8/10 – Gut

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel friendly staff..good breakfast buffet Lots of power outlets in the room Shower head was too high up and water pressure in shower was poor
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kim P am 13. Nov. 2023
Thank you for taking the time out of your schedule to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Our goal is to ensure that every guest has a relaxing and memorable stay. I am happy to hear that we have succeeded in that mission. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best that it can be. We were delighted and honored to have you as our special guest and hope to be of service to you again in the future. Again, thank you for completing our survey