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846 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
846
107 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
107
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
24
7 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
16
9,8/10
Sauberkeit
9,6/10
Personal & Service
9,4/10
Ausstattung
9,8/10
Zustand der Unterkunft
9,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
LE NHI
29. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
LE NHI
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
23. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Rauchmelder im Zimmer blitzte ca alle 10 Sekunden und ich dachte die Men in Black mit ihrem Blitzdingsbums würden unsere Erinnerungen löschen wollen. Es war schwer dabei zu schlafen. Man versprach sich darum zu kümmern aber es geschah nichts oder man wollte unsere Erinnerung an diese Beschwerde löschen 😉
Das Frühstück kostet 10$ und hat den Standard eines Best Western Hotelsbuffets. Abgesehen dasd Wasser 7$ extra kostet. Die Teller wurden nicht, trotz viel Personal, weg geräumt so dass es sich stapelte. Lediglich beim hinlegen der Rechnung nach dem servieren des Kaffees wsr man fix.
Hier ist mehr Schein als Sein und das ist nicht alles.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
21. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Würde jederzeit wieder in diesem Hotel absteigen, diverse Restaurants in unmittelbarer Nähe, Frühstück war super, sehr schöne Einrichtung, alles bestens.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
13. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage mit sehr guten Restaurants in der Umgebung.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is super friendly and helpful
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav Ahooja-Operations Manager am 22. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon
8/10 – Gut
Nicholas
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean room, friendly staff. I would give 5 stars but the water pressure at the shower was pretty bad, other than that our stay was great.
Nicholas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hosting is what we love to do and we hope we’ll have the chance to welcome you again soon.
10/10 – Hervorragend
Fabian
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good.
Fabian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Ryan
16. Apr. 2024
everything
Ryan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 16. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Mary
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing, the food was great. Our room was cleaned every day. Cant say enough good about this hotel wonderful!
Mary
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Diane
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 16. Apr. 2024
Thanks so much for leaving a rating — we’re always happy to host!
10/10 – Hervorragend
Danie
Mit dem Partner gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place, I can’t wait to visit again.
Danie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Debra
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Chic, clean and modern decor.
Debra
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav-Operation's Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Douglas
12. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 13. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Glenda, Freeport
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Archer hotel is a newer property and safe and quiet, with lots of shopping and dining within walking distance.
Glenda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 8. Apr. 2024
Hello, Glenda.It makes us so happy that you had a fantastic experience during your stay with Archer. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we’re doing our job. We’ll be sure to pass along your kind words to our team.Please join us again soon.
10/10 – Hervorragend
Milly
2. Apr. 2024
Milly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michaela Higgins - Front Office Manager am 22. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon
10/10 – Hervorragend
Boris
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Friendly staff
Boris
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 3. Apr. 2024
Thanks so much for leaving a rating — we’re always happy to host!
8/10 – Gut
Richard
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Soft seating in room terrible at best. Other than that hotel stay were fine
Richard
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager. am 30. März 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers!
10/10 – Hervorragend
Jimmy
Mit dem Partner gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean, loved the room and the layout, a lot of store in the surrounding area a couple of restourants, I would recommend it .
Jimmy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 30. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Sharon
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
High quality
Sharon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Shaundel
17. März 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Shaundel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.
10/10 – Hervorragend
Sedat
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sedat
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.
10/10 – Hervorragend
Leland
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leland
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Eleni, Director — Rooms am 17. März 2024
Thank you for your 5/5 rating, Leland! We would love to host you for another memorable visit.
10/10 – Hervorragend
dylan
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
dylan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eleni, Director — Rooms am 17. März 2024
Thanks for your 5/5 rating, Dylan! We hope to host you again very soon.
10/10 – Hervorragend
Jeannine
Geschäftlich gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the staff and how friendly they were.
Jeannine
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 11. März 2024
Many thanks from us — we’ll pass along the kudos to the team.
10/10 – Hervorragend
Kelly
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kelly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 6. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Hellen
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hellen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 10. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Jennifer
26. Feb. 2024
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 24. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
8/10 – Gut
Karla
26. Feb. 2024
Karla
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 24. März 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers!
10/10 – Hervorragend
Susan
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love this hotel. Quiet, clean and comfortable. Staff is always helpful. Wonderful room service, so hard to find these days.
Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 26. Feb. 2024
We’re happy that you’re happy! Looking forward to hosting you again.
10/10 – Hervorragend
Gregory
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always a pleasure to stay at the archer.
Gregory
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Feb. 2024
We’re happy that you’re happy! Looking forward to hosting you again.
10/10 – Hervorragend
Kelsey
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kelsey
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Feb. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
8/10 – Gut
Nathan
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This was a very comfortable hotel to stay in for our trip to Burlington, the room was spacious and the bedding was very comfortable. The furnishings were a little beat up but not so much it was distracting. We wish that the TV had an option to stream Netflix or other streaming content from our phones, who watches cable TV these days? This location is convenient to the Burlington Mall and lots of shops if you are looking for a getaway trip to do just that.
Nathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Feb. 2024
We’re so happy that Archer could host you on your recent trip — and that your experience lived up to our standards. We also appreciate your thoughtful feedback about your guest room experience and will take it into consideration when it comes time for updates around the hotel. We hope to host you the next time you’re in Burlington.
8/10 – Gut
Jillian
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jillian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Feb. 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers.
10/10 – Hervorragend
Ryan, Springfield
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice place and very accommodating will stay again
Ryan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gaurav Ahooja am 19. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating & feedback. We will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Maribel
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Maribel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gaurav Ahooja-Operations Manager am 19. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Gillian, Wakefield
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gillian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav am 14. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
8/10 – Gut
William Desrosiers Tabatha
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a great area for a ladies’ trip, but the Archer was overpriced for what we got and we were continually scolded for being too noisy which we really weren’t. Not screaming or playing music, just talking and giggling. So frustrating
William Desrosiers Tabatha
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav am 15. Feb. 2024
Thank you! We appreciate you're rating and will share it. with our team.
10/10 – Hervorragend
Whitney
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great quality food, overall nice hotel with the most comfortable beds ever !
Whitney
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 28. Jan. 2024
Thanks so much for your feedback, Whitney. It makes us so happy that you had a fantastic experience during your stay with Archer. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we’re doing our job. We’ll be sure to pass along your kind words to our team. Please join us again soon.
10/10 – Hervorragend
Hezekiah
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, nice employee
Hezekiah
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Craig
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Craig
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Sharing is caring — thank you for leaving your rating of our hotel!
10/10 – Hervorragend
Jordan
Mit dem Partner gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jordan
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Drew
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Drew
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Sharing is caring — thank you for leaving your rating of our hotel!
8/10 – Gut
Thomas
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 21. Jan. 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.
10/10 – Hervorragend
Diane
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy your stay
I have stayed there several times. Staff is always great, rooms are super clean and the atmosphere is very cozy.
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Desiree
7. Jan. 2024
Desiree
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thanks so much for the rating love. We’ll share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Miguel
6. Jan. 2024
Miguel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.
10/10 – Hervorragend
Erin
Mit dem Partner gereist
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Erin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.
10/10 – Hervorragend
Meghan
3. Jan. 2024
Meghan
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.
10/10 – Hervorragend
Megan
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place to tkae the kids for a weekend getaway. Staff is amazing hotel is beautiful. Parking amazing. You can walk to 4 or 5 resturants/bars all w different vibes. Recommend Nino Tony Os and and RedStone. There is a bar rifht in the hotel if you prefer. Do it! You wont be sorry.
Megan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von — Archer's Hosts am 8. Jan. 2024
Thanks, Megan — we’re excited that you had a wonderful stay with Archer. We’re all about sincere service, our walkable Third Ave. locale and surprising guests with luxe details. We can’t wait to host you for another memorable weekend getaway with the kids.