Billard

Bewertungen von Archer Hotel Boston/Burlington

4 out of 5
Archer Hotel Boston/Burlington
18 3rd Avenue, Burlington, MA

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

846 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

LE NHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Style, Pricing, Parking Space, nice room, friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Rauchmelder im Zimmer blitzte ca alle 10 Sekunden und ich dachte die Men in Black mit ihrem Blitzdingsbums würden unsere Erinnerungen löschen wollen. Es war schwer dabei zu schlafen. Man versprach sich darum zu kümmern aber es geschah nichts oder man wollte unsere Erinnerung an diese Beschwerde löschen 😉 Das Frühstück kostet 10$ und hat den Standard eines Best Western Hotelsbuffets. Abgesehen dasd Wasser 7$ extra kostet. Die Teller wurden nicht, trotz viel Personal, weg geräumt so dass es sich stapelte. Lediglich beim hinlegen der Rechnung nach dem servieren des Kaffees wsr man fix. Hier ist mehr Schein als Sein und das ist nicht alles.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Würde jederzeit wieder in diesem Hotel absteigen, diverse Restaurants in unmittelbarer Nähe, Frühstück war super, sehr schöne Einrichtung, alles bestens.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage mit sehr guten Restaurants in der Umgebung.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is super friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav Ahooja-Operations Manager am 22. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon

8/10 – Gut

Nicholas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean room, friendly staff. I would give 5 stars but the water pressure at the shower was pretty bad, other than that our stay was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hosting is what we love to do and we hope we’ll have the chance to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Ryan

everything
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 16. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing, the food was great. Our room was cleaned every day. Cant say enough good about this hotel wonderful!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 16. Apr. 2024
Thanks so much for leaving a rating — we’re always happy to host!

10/10 – Hervorragend

Danie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place, I can’t wait to visit again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Debra

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Chic, clean and modern decor.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gaurav-Operation's Manager am 16. Apr. 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 13. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Glenda, Freeport

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Archer hotel is a newer property and safe and quiet, with lots of shopping and dining within walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 8. Apr. 2024
Hello, Glenda.It makes us so happy that you had a fantastic experience during your stay with Archer. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we’re doing our job. We’ll be sure to pass along your kind words to our team.Please join us again soon.

10/10 – Hervorragend

Milly

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Michaela Higgins - Front Office Manager am 22. Apr. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon

10/10 – Hervorragend

Boris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 3. Apr. 2024
Thanks so much for leaving a rating — we’re always happy to host!

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Soft seating in room terrible at best. Other than that hotel stay were fine
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager. am 30. März 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers!

10/10 – Hervorragend

Jimmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean, loved the room and the layout, a lot of store in the surrounding area a couple of restourants, I would recommend it .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gaurav, Operations Manager am 30. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
High quality
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Shaundel

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
We’re grateful for your review. Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sedat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 18. März 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.

10/10 – Hervorragend

Leland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Eleni, Director — Rooms am 17. März 2024
Thank you for your 5/5 rating, Leland! We would love to host you for another memorable visit.

10/10 – Hervorragend

dylan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Eleni, Director — Rooms am 17. März 2024
Thanks for your 5/5 rating, Dylan! We hope to host you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Jeannine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the staff and how friendly they were.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 11. März 2024
Many thanks from us — we’ll pass along the kudos to the team.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 6. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Hellen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 10. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 24. März 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

8/10 – Gut

Karla

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 24. März 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers!

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love this hotel. Quiet, clean and comfortable. Staff is always helpful. Wonderful room service, so hard to find these days.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav-Operations Manager am 26. Feb. 2024
We’re happy that you’re happy! Looking forward to hosting you again.

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always a pleasure to stay at the archer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Feb. 2024
We’re happy that you’re happy! Looking forward to hosting you again.

10/10 – Hervorragend

Kelsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 23. Feb. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

8/10 – Gut

Nathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This was a very comfortable hotel to stay in for our trip to Burlington, the room was spacious and the bedding was very comfortable. The furnishings were a little beat up but not so much it was distracting. We wish that the TV had an option to stream Netflix or other streaming content from our phones, who watches cable TV these days? This location is convenient to the Burlington Mall and lots of shops if you are looking for a getaway trip to do just that.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Feb. 2024
We’re so happy that Archer could host you on your recent trip — and that your experience lived up to our standards. We also appreciate your thoughtful feedback about your guest room experience and will take it into consideration when it comes time for updates around the hotel. We hope to host you the next time you’re in Burlington.

8/10 – Gut

Jillian

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 20. Feb. 2024
We appreciate your 4-star shout-out. Thank you, and cheers.

10/10 – Hervorragend

Ryan, Springfield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice place and very accommodating will stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gaurav Ahooja am 19. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating & feedback. We will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Maribel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Gaurav Ahooja-Operations Manager am 19. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Gillian, Wakefield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav am 14. Feb. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

8/10 – Gut

William Desrosiers Tabatha

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a great area for a ladies’ trip, but the Archer was overpriced for what we got and we were continually scolded for being too noisy which we really weren’t. Not screaming or playing music, just talking and giggling. So frustrating
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gaurav am 15. Feb. 2024
Thank you! We appreciate you're rating and will share it. with our team.

10/10 – Hervorragend

Whitney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, great quality food, overall nice hotel with the most comfortable beds ever !
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 28. Jan. 2024
Thanks so much for your feedback, Whitney. It makes us so happy that you had a fantastic experience during your stay with Archer. We pride ourselves on sincere service, and your praise lets us know that we’re doing our job. We’ll be sure to pass along your kind words to our team. Please join us again soon.

10/10 – Hervorragend

Hezekiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, nice employee
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Craig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Sharing is caring — thank you for leaving your rating of our hotel!

10/10 – Hervorragend

Jordan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Drew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 22. Jan. 2024
Sharing is caring — thank you for leaving your rating of our hotel!

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von — Archer's Hosts am 21. Jan. 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy your stay
I have stayed there several times. Staff is always great, rooms are super clean and the atmosphere is very cozy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Desiree

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thanks so much for the rating love. We’ll share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Miguel

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
So happy that you enjoyed your stay with us. Thank you for sharing.

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
Thank you! We appreciate your rating and will share it with our team.

10/10 – Hervorragend

Meghan

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Archer's Hosts am 10. Jan. 2024
A 5-star rating? We’re over the moon — thank you! Hope to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Megan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place to tkae the kids for a weekend getaway. Staff is amazing hotel is beautiful. Parking amazing. You can walk to 4 or 5 resturants/bars all w different vibes. Recommend Nino Tony Os and and RedStone. There is a bar rifht in the hotel if you prefer. Do it! You wont be sorry.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von — Archer's Hosts am 8. Jan. 2024
Thanks, Megan — we’re excited that you had a wonderful stay with Archer. We’re all about sincere service, our walkable Third Ave. locale and surprising guests with luxe details. We can’t wait to host you for another memorable weekend getaway with the kids.