Am Strand, weißer Sandstrand, Strandtücher

Bewertungen von The Lind Boracay

5 out of 5
The Lind Boracay
Station 1, Barangay Balabag, Malay, Boracay Island, Aklan

Bewertungen

9,2

Wunderbar

276 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
81 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Florian, Baden-Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstklassiges Hotel auf Boracay
In allen Belangen TOP! Die Zimmer sind modern eingerichtet und großzügig geschnitten. Da das Hotel sehr neu ist, hat man das Gefühl, als erster in den Zimmern zu schlafen. Ebenso sind die Restaurants allesamt sehr gut. Immer wieder gerne.

8/10 – Gut

Marina, schwalmstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
fabelhaft
Das Hotel ist noch nicht ganz fertig und die lautschtärke der Bauarbeiten war manchmal bisl nervig dennoch ist das Hotel und die Lage top.Service schwangte an manchen Tagen weil es immer drauf ankam wer von den angestellten da war . Aber in großen und ganze super. Es wird einem jeder Wunsch von den Lippen gelesen. Würde jeder zeit wieder hin .

10/10 – Hervorragend

Lyzeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Lind Boracay Marketing Team am 20. Mai 2024
Dear Lyzeth, Dear Lyzeth, Thank you for choosing to stay with us and rating us 5. We can't wait to welcome you back for another memorable stay!Sincerely, The Lind Boracay Marketing Team

10/10 – Hervorragend

Ron, Windsor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Lind Boracay Marketing Team am 20. Mai 2024
Dear Ron, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your wonderful experience. We can't wait to welcome you back for another memorable stay!Sincerely, The Lind Boracay Marketing Team

6/10 – Okay

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Positives: Our room was beautiful with a great view of the beach and sea. The food was good. Negatives: We stayed at the resort 6 nights, of which weddings took place on 3 days over that period, taking over the resort. The resort isn’t really big enough to host both weddings and normal guests in its grounds. The general service level was quite poor. The staff are friendly and welcoming but lack a degree of competence. Examples would be: orders from the bar/restaurant either taking a long time or not coming at all, tables not cleared and information communicated to the front desk not registered or ignored.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

mary grace

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Joey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service! Not too close to the other stations that have tons of traffic. Really felt like we were on a secluded part of the island. Highly recommend it! Breakfast buffet and massages were awesome!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

kitz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the best hotel i’ve ever been. the staff are very courteous, the breakfast buffet selection are so many and very delicious. they clean our room 2-3 times a day after staying at the lind for 6days and 5 nights. the location is very convenient close to d’mall and other establishments. great service of picking us up and dropping us off at the airport. we love the view at the infinity pool. my fiancé love using their gym. the best hotel ever and i will keep on coming back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Tony-Montana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean comfortable and secure !! In the heart of Boracay
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

kuniko

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Aaron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall great. The Christmas holidays are crazy busy, and they managed pretty well all things considered. Maybe understaffed, especially in the restaurants. Beach Room and its view were great. The location is pretty good, an odd walk through a tunnel to the street. Easy walk up the beach to the right to other hotels and restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

austin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

vince

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were all friendly, we were always greeted each time we run into a staff. Courteous bell boys and housekeepers. Transportation through the Lind concierge was fast. Clean restaurant and great food set up.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

paru

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible stay. Amazing staff, beautiful beach, picture perfect.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Rowel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
PERFECT LOCATION EXCELLENT SERVICE WORLD-CLASS RESORT
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Eunji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

YOICHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay in the property. The facility is clean, well maintained, the staff is friendly. The gym is clean, the pools are amazing especially the rooftop infinity pool for relaxation and just to chill and be amazed by this beautiful island paradise. Overall, it is an excellent choice.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
전체적으로 매우 만족
어떤 이유인지 픽업예약에 대한 연락이 오지않아 여행 직전 문의해야 했지만 빠르게 처리 되었습니다. 픽업부터 체크인까지 매우 매끄러운 편 이었고 더블베드2개인 룸 밖에 없으니 큰 베드 이용하려면 돈을 더 내고 방을 업그레이드 하라고 함... 식당에서 크고 작은 실수들이 있었지만 빠르게 처리는 해주었다. (사람이 하는 일이니 이해함) 모든 직원들이 친절하고 따뜻하다 고객 요청사항에 즉각 반응하며 피드백이 매우 빠름 또한 요청 이전에 필요한게 있는지 먼저 챙겨주는 경우가 많음. 스테이션 1쪽이라 매우 한적한 휴가를 보낼 수 있고 디몰과 같은 번화가와는 살짝 거리가 있지만 셔틀버스가 있어 괜찮았다. 로빈슨몰은 걸어서 오분거리여서 쇼핑하기 좋았음 체크아웃 하고 집에오니 먹지않은 요리에 대한 요금이 계산되어 있는 영수증을 발견했지만 남편이 제대로 확인하지 않고 싸인해버린 것... 싸인 전 꼭 체크 하시기를... 보라카이에 다시 간다면 다시 린드로 방문할 것!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel has so much potential as the backdrop for a relaxing vacation. It is a top notch facility- beautiful, well maintained, great location, it even offers unexpected delights like serving lemonade while waiting to check in. But you just can’t quite relax at this hotel due to the rigid guest rules (for example hotel has a no guests policy for the pools even if they are willing to pay a fee and sign a waiver), and the staff pressures you if you arrive at 2:01pm for a 2:00 pm shuttle to the airport (even if you arrive so early you end up waiting at the airport for two hours before your flight). Also the basics are missed everywhere: no secondary privacy locks on the hotel room doors, sanitizer at the elevator but none at the serve yourself breakfast buffet that has no bathrooms or sinks nearby to wash your hands, a consistent lack of available clean towels next to both of the pools across two days, someone mopping the lobby yet no place to wipe your feet when coming in from outside rainy rooftop deck areas, resulting in dangerous (slippery) and messy conditions when walking on front lobby tiles. On multiple occasions it took over 40 minutes to fill a basic food drink order, and served my burger to a different table. In the middle of lightning rainstorm they didn’t even clear the rooftop pool of visitors to keep them safe (I observed this from my room). No convenience store, no outside food allowed, even from local restaurants! not somewhere I’ll stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

JESSICA, Riverside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Lynd Boracay has very nice ambiance and has good customer service. Very friendly and helpful staff. The Bathroom in our Room47 gets flooded when showering with water all over the floor.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this resort & its staff. Will be returning again.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Dianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing stay at the Lind! we super loved it!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience, super friendly staff, beautiful resort
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended! One of the best hotels we have stayed in.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Felicia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
From pick up from the airport through the whole stay and check out was a wonderful experience. The staff are amazing! We had our massages daily during our stay That was great! I would like to recognize all the staff for job well done, especially Fed Fernando, Darwin,and the rest of his team. Great job overall by general manager Zsolt and his team. The hotel is prestine and spotless. We can't wait to go back!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My third trip to Boracay. The Lind is a nice hotel and I would stay there again. I had a lovely view in a beachfront room. The White Sand Beach is gorgeous. The pools are very nice. Rooms are clean and comfortable. Transfers from Caticlan airport were efficient. Food and wine were acceptable but nothing special. I generally don’t find servers to be particularly attentive in The Philippines. Be patient and politely raise your hand if you need something.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Liang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insulation needs to be improved.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Pete

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I will not stay here again. The hotel itself is beautiful and the staff were amazing. That said, I find it unacceptable that wedding events are held on the beach directly next to your premium rooms. My stay was not cheap - so to experience intrusively loud music and wedding hosting from 7pm up until 10pm was extremely disappointing. When I shared this feedback I was told I should read the terms and conditions where it advises this is possible. The staff told me there are 20 weddings per month during summer season so I expect this kind of experience is hard to avoid. It’s a shame - the hotel is great. Never again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Maryam Jamellah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Overall I like it. The one thing I wish they would make renovation, would be the gym. When I went there, one of the. treadmill wasnt working. And its a 5 star hotel, the gym should be bigger and updated.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Dylan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Maria Isabel

We booked a room with a private pool and was not happy about it since it lacks privacy . The surroundings looks unsafe with small bamboo trees as fence and other guests and staff can see us through. Guests on other floors can spit or even throw trash on us, worst while we are eating & drinking wine. Its also not safe to is if ever other guests from higher floors will accidentally drop any of their belongings like their wet clothes that they hung at their balcony. Considering the big difference in the amount of our room from a regular one, it was not really worth it. Events was also a problem aside from we were cramped to use the beach front due to a wedding function, we were not also permitted to use their infinity pool on the top floor due to an event too. Even music was really loud. You can really hear the emcee from our room. Early morning when you still wanted to sleep more but loud music was already played from their alfresco. It was not really a pleasant stay at all as I expected it would be. I really wanted it to be special since it was my husband birthday but we left with a heavy heart.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Mary Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Eduard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
By far the best hotel boracay has to offer. The location, the spacious rooms, the infinity pool, the cleaniness, the breakfast and restaurants are outstanding. But most of all the kind and very friendly staff makes your stay at this hotel worthwhile.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Ayla

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

angelita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great accommodation, very clean, excellent customer service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic in every way

10/10 – Hervorragend

Anabelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were very accommodating & even sent a nurse to our room when we started to feel unwell after dining from another restaurant which didn't belong to them. We had the prime location, which was right in front of the white sandy beach & nothing to fault with their services. Would definitely go back. One of the best or the best hotel in the area, without a doubt!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Arthur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent, good breakfast buffet so many different foods to name, room service great. I couldn’t have ask for a more friendlier place, I will going back except the stay will be a bit longer. 👍👍👍👍👍
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Sofia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Your hotel facilitates are clean, nice and very helpful staff. Serving good food and cleanliness is a must. We are going to recommend your hotel to our friends and relatives.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Nina

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Giovanni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
UNBELIVABLE
IT WAS SUPER CLEAN, CONFORTABLE, NEW. THE BEACH WAS BREATHTAKING, SERVICE, OUTSTANDING. THE BARTENDER SEAN, WAS FANTASTIC. BUT THE BEST THING IS THE G.M JOSHUA. FOOD AT THIS PLACE IS WAY BETTER THAN THE OTHER RESTAURANT. WE HIGHLY RACOMAND THE LIND
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

4/10 – Schlecht

PingChien

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Problem employees
Server tried to charge more than we ordered, when he knew we are foreigners and paid in cash. This situation happened three times within 4 days.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021