Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
3 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
3
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
1
2 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
1 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
0 von insgesamt 7 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
7,6/10
Sauberkeit
7,8/10
Personal & Service
10/10
Ausstattung
7,6/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
SUPboarder, Vienna
4. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Apartments very closed to White Beach
Very Good location, clean, safe, 1 minute walk to White Beach. WIFI and LED TV , kitchen has everything you need, very friendly staff. HIghly recommended !
SUPboarder
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
6/10 – Okay
wai Kong
1. Okt. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
not good service always stop electricity supply
not good service fo me because no more 24 hour room service last time i cant open my shower room so they cant have spare key for my help open and then need my call they come back coming for help OMG and then need my pay 200 peso so can come in help for me solve problem this time not good experience for me i'm never never dint go back again
wai Kong
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Jing Visca, Manager am 1. Okt. 2019
Dear Kong, we are sorry for the problems, you locked yourseld the bathroom nighttime, our security guard did not have all the keys for the hotel, so our roommaid came as quickly as possible and opened your bathroom. About electric supply, the whole Island Boracay is often disconnected from the electric power, we are glad to provide a generator so there is only a few minutes no electric power until we start the generator ! Thank you for your patience.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
13. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
23. Apr. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt ok
Det var trangt. Dyrt for å være der den er. Du må gå ut noen meter. Ingen heis hvis du skal være på 3-4 etasje. Du kan finne nærmere hotell på strande på samme pris eller kanskje litt billigere enn det.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Jing am 26. Mai 2018
Sorry you had to walk the stair to 3rd or 4th floor, about prices direct on beachfront you pay more than double price and walking distance to beach front is only 1 minute from our place !
10/10 – Hervorragend
vasily
28. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
как дома
Приятно находиться в таком уютном отеле
vasily
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Thank you so much for your great review. We are happy, that you had such a good time at our place. Jing V.
8/10 – Gut
Michael, Philadelphia
21. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good for a quick stay
Anahaw is in a very quiet place away from the beach night life noise. It’s about a 5 minute walk from the beach in station 3.
The rooms feature are fully furnished and they provide you with the tools needed to feel like you are home.
My room, however, had a bad bathroom faucet as it kept getting clogged. The showers water pressure isn’t very exciting either.
I’d honestly stay here again because of the location and amenities.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Jing am 20. Nov. 2017
Thank you for your good review. We already changed the bathroom faucet and the water pressure is back to normal. Looking forward to your next stay, best wishes , Jing Visca Anahaw Apartments