Lobby

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bonita Springs Naples N.

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bonita Springs Naples N.
28600 Trails Edge Blvd, Bonita Springs, FL

Bewertungen

8,8

Hervorragend

630 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
235 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
66 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 23. März 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

10/10 – Hervorragend

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you for the great recommendation! If there is anything we can do to assist in the future, please don’t hesitate to reach out to our team here at La Quinta Inn and Suites Bonita Springs.

10/10 – Hervorragend

Lothar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in ruhiger Lage, sehr nettes und freundliches Personal, gutes Frühstück über die gesamte Frühstückszeit frisch und verfügbar. Leider sind die Zimmer sehr hellhörig gegenüber Nebenzimmer und Gang. Unsere Nachbarin pflegte ab 03:30h jeden Tag sein TV einzuschalten (und uns zu beschallen) und war leider etwas schwerhörig.... Ansonsten sehr empfehlenswertes Hotel in guter Lage zu Restaurants und Shops
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you for the great recommendation! If there is anything we can do to assist in the future, please don’t hesitate to reach out to our team here at La Quinta Inn and Suites Bonita Springs.

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the chairs at the pool are ugly.
Aufenthalt von 15 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 25. Dez. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

10/10 – Hervorragend

Susanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 21. Nov. 2023
Thank you for taking the time to post a 5 Star review! We feel very much honored here at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you on your next visit to Bonita Springs!

8/10 – Gut

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren nur für eine Nacht dort und für diese Zeit war rs gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von General Manager am 7. Aug. 2023
Vielen Dank für die tolle Empfehlung! Wenn wir Ihnen in Zukunft weiterhelfen können, zögern Sie bitte nicht, sich an unser Team hier im La Quinta Inn and Suites Bonita Springs zu wenden.

10/10 – Hervorragend

Raphael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Personal, saubere und ruhige Zimmer. Sichere Umgebung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Assistant GM am 14. Juli 2023
Thank you for your positive feedback regarding your most stay with us. We look forward to your return.

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruhig gelegen. Gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 11. Juni 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

10/10 – Hervorragend

Hannes

Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2023
Antwort von Assistant GM am 27. Juni 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

10/10 – Hervorragend

Irene Karin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren das dritte mal in diesem Hotel und immer zufrieden. Aber dieser Aufenthalt war spitze, das Personal war super freundlich. Wir haben das Zimmer wie gewünscht bekommen und das Frühstück war auch gut. Wir haben uns geärgert nicht länger geblieben zu sein.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von GM am 29. Mai 2023
Thank you for taking the time to post a review of your stay with La Quinta Inn and Suites Bonita Springs. We are happy to see you enjoyed your stay with us and we hope to see you again on your next trip to Bonita Springs.

10/10 – Hervorragend

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie hatten ein sehr schönes, großes und sauberes Zimmer. Der Empfang war sehr freundlich und auch die Servicemitarbeiterin beim Frühstück hatte immer ein nettes Wort. Es gab am Pool separate Handtücher. Er war sehr warm und hatte eine schöne Größe zum schwimmen oder Ball spielen. Zum Strand nach Naples musste man 30 Minuten fahren. Auch der Strand von Bonita Springs war nicht ganz in der Nähe. Frühstück war für amerikanische Verhältnisse gut. Außerhalb der Frückstückszeit gab es Kaffee und Wasser.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von General Manager am 27. Apr. 2023
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

8/10 – Gut

Rainer

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel still very nice - check-in disappointing
This hotel has been my first choice since years when coming to Bonita Springs. But this time the check-in was more than disappointing. The guy at the reception was extremely uncooperative and unfriendly. The hotel was fully booked (Memorial Day Weekend). But I had expressed my room preference weeks in advance when I made the reservation. For the man, however, it was more important to watch TV in the lobby than trying to help us. He said if I had any special requests I should book the hotel directly and not online through a third party (Expedia). Also he was very rude to my wife, he said she talked too much. To be clear, I really like everything else about this hotel. But that's not how you treat guests!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Roopa GM am 11. Juni 2022
My deepest apologies, I regret that your stay did not live up to our usual expectations. Rest assured the issues you experienced have been addressed with my team to better prevent from happening to future guests.

10/10 – Hervorragend

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Roopa GM am 21. Apr. 2022
Thanks for the great recommendation! If there is anything we can do to help in the future, please don't hesitate to reach out to our team here at La Quinta Inn and Suites Bonita Springs.

10/10 – Hervorragend

Achim

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Roopa GM am 13. Jan. 2022
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!

8/10 – Gut

Dusan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like our stay! It was close to the beach and super clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It had a pool
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Elsy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ernesto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only complaint is the complementary breakfast is terrible
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly, nice clean hotel, hot breakfast every morning
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ken

Mit der Familie gereist
AC could not be adjusted. Room was very cold
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Michael, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel with a great location, very close to the beaches, excellent service from the hotel staff, they should only improve the problem that the lobby and breakfast area do not have air conditioning.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

kendrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Walked across to the restaurant. Walked along the water afterwards. Quiet hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rosa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Lynn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only issue was trying to get housekeeping in on Sunday. We left our room for housekeeping to come in, we needed towels, shampoo, etc. and it looked like she was just a couple of rooms away. When we returned it looked like she had skipped our room - we did not have the do not disturb sign on the door so I'm not sure why we were skipped. We asked for clean towels and left to go sit by the pool for a bit. When we came back later she was finally in our room so we just went out for a walk. It was at the end of the day, probably around 5:30 or so when the room was finally done. In for just a long weekend so Sunday was the only day we required housekeeping although the room wasnt cleaned on Saturday either when we left the room around 1:30 p.m. and didnt return until around 7:00 p.m. or so.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Nexhip

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Ernesto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Air conditioning need maintenance
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mallory

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay in Bonita Springs, everything about this hotel was excellent! The staff are extremely friendly and helpful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

rob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gloria

Everyone was very kind and the room was clean and comfortable. Breakfast was good and had a lot to choose from. Will stay there again for sure
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Lorraine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place -it’s clean and the staff is friendly. What would make this place better would be if they had the pool open later. They close it at dusk so you can’t swim after dinner at all. :-(
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Katherine, Tallahassee

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed there before on our way to the keys and lived the area with Mel’s Diner just within walking distance from the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Heather Quinn am 6. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bonita Springs Naples N.. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased to know that enjoy your stay, and you went next door to Mel's Diner.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was very nice, clean, and up to date. One thing my wife and I did not like was all the dogs we encountered during our stay. Nor sure if the place was not a kennel? My wife noticed that there was almost a dog fight in the lobby on Saturday morning between two small dogs. I encountered one dog on the elevator sniffing and licking my feet! I have nothing against dogs, but dogs should be kept in carriers when being taken inside and outside the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Kyle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The overall stay we had was fine. The property could use some touch ups. We requested rooms with our travel party to be close together but we ended up being separated and on different floors. One employee at the front desk, Warren, was very unfriendly and unhelpful, seemed extremely irritated whenever we had questions, Was very rude to someone else in our travel party, and generally never seemed approachable. The rest of the staff made our stay really great though. Special shout out to Maria who was super joyful and sweet to our kids every morning at breakfast, and another special shout out to Carla the housekeeper who did a great job and was so kind to us, especially my kiddos.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Alexandria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel was not family friendly. Warren at the front desk was rude to us the minute we walked into the door. He scoffed and rolled his eyes when we asked questions about the hotel and amenities. Our room key never worked. We had to get new keys several times a day which is inconvenient when you’ve just made it up the elevator with 3 little kids. We were lectured by Warren about how to work room keys. We were not keeping them near phones or credit cards. They just didn’t work. We booked 2 roooms in our reservation and called ahead of time to ask if they could be near each other. We were told this wouldn’t be an issue (my 8 year old and my mom were sharing that room). When we arrived to the hotel the rooms were not near each other and Warren was rude about it and said “that’s just how hotels work”. We felt that Bonita Springs in general was not family friendly at all and are disappointed in our trip. On a positive note, Maria from the breakfast buffet at the hotel was absolutely wonderful!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Heather Quinn am 6. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bonita Springs Naples N.. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that my staff did not address your concerns. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Arthur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is my “go to” hotel in Bonita Springs. Great location, easy access to 41, great restaurants, all around, and a fantastic staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Hiram

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Welcoming staff. Clean and safe. Felt good to stay, no regrets. Will do it again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

MISLEIVY

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Miliuba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service from the lobby and clean place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eylen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Virginia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was exceptional!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

John

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pet friendly but with an extra fee!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Logan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
They was a hole in the ceiling in room 307, breakfast was nice , I put in for a lake view room and never got it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Robert

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel needs updating to equal other comparable properties in the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient to most attractions
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Christiana

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Wonderful!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great, room was clean, breakfast was better than most for one of the lowest prices in the area, so great stay. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Assistant GM am 18. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay at La Quinta by Wyndham Bonita Springs. We hope to see you back real soon!