Unterkunftsgelände

Bewertungen von The National Hotel

3 out of 5
The National Hotel
36 Water Street, New Shoreham, Block Island, RI

Bewertungen

8,8

Hervorragend

76 von insgesamt 151 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 151 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 151 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 151 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 151 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from our room was spectacular, and the staff could not have been better. Everyone was kind, courteous, and helpful. We will be back
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff great hotel minutes from town and ferry. Excellent view of the harbor from the porch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great historic 1880 Hotel
Very accommodating as we couldn't bring our car on the ferry. Hotel is directly across from Ferry and made it easy to get to.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 6. Okt. 2023
Thank you for staying with us! So glad you enjoyed your visit

8/10 – Gut

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historic hotel in great location
The National is a great place to stay. Super location, very friendly and helpful staff, and very historic. The historic part is something you should understand before booking -- the hotel dates from the late 1800s, so the rooms are not like a modern hotel -- they are not as big or luxurious. But they are fine, especially because on Block Island you don't want to spend lots of time in your room anyway. The other possible thing to expect is some noise. The windows are not soundproof, and there are gatherings in the evening below the rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 24. Sept. 2023
Thank you for staying with us and for your positive feedback! We hope you will choose the National again in the future!

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 12. Sept. 2023
Thank you very much! So glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 8. Sept. 2023
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the age of the hotel, it was very well maintained and very clean. The staff was all very friendly and accommodating. The hotel itself was very accommodating with storing bags until our checkin time and then the day or departure as well as providing beach towels. There was life music every night in the back patio area. It is loud until 10:00-10:30 but we did not mind it as we heard it from our room and enjoyed it. Great location on the island- amazing food and drinks at the restaurant and bars downstairs. We will be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 31. Aug. 2023
Thank you Melissa! So glad you enjoyed your stay - we look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

darlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, excellent food and service!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 30. Aug. 2023
Thank you so much!

10/10 – Hervorragend

Charisse

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and hotel were great but would not recommend the restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 22. Aug. 2023
I am glad you enjoyed the hotel but can you give me any more feedback on the restaurant? I would love to hear why you would not recommend it.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 8. Sept. 2023
Thank you very much! So glad you enjoyed your stay!

6/10 – Okay

Jason

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 31. Aug. 2023
Thank you for staying with us. If you have any feedback you would like to share, we certainly welcome it.

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 22. Aug. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Sybil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 1. Aug. 2023
Thank you very much for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Tammy

Beautiful historic hotel rooms work very clean, air-conditioned and beds with comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 19. Juli 2023
Thank you! So glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 15. Mai 2023
Thank you for staying with us! We are glad you enjoyed your stay

10/10 – Hervorragend

elizabeth

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Leonard, New Haven

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Marianne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 13. Sept. 2022
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 10. Sept. 2022
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

meghan

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Olga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Julie Natalizia, General Manager am 20. Juni 2022
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Margarita

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Eddie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The Hotel is accommodating. The staff is great! Dislikes- Bathroom has no vent , mattress is uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 28. Sept. 2021
Thank you for your compliments on the staff - they do work hard and it is nice when they are appreciated. I also appreciate the feedback on the room. I will look into both matters to try to fix them for future guests. Hope to see you again next season!

8/10 – Gut

Linda Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel had a beautiful view and there was great food and entertainment provided each night.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 19. Sept. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 18. Sept. 2021
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 17. Sept. 2021
Thank you very much!

10/10 – Hervorragend

MARKUS

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing view and location. Great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 15. Sept. 2021
Thank you very much!

10/10 – Hervorragend

jeanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel room was clean & bedding was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 10. Sept. 2021
Thank you for staying with us! So glad you enjoyed your stay

10/10 – Hervorragend

CARROLL, FAIRPORT

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The National Hotel has caring, gracious staff from housekeeping to restaurant servers to management. It is located conveniently and offers complete convenience with its barroom, dining veranda, fireside cocktails in a backyard, stores, and waterfront views.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 4. Sept. 2021
Thank you very much! We appreciate your kind words and we are so glad you enjoyed your stay. Hope to see you again soon.

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved our room and location. The staff was very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 24. Juli 2021
Thank you very much - so glad you enjoyed your stay!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 24. Juli 2021
Thank you for visiting the National!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 24. Juli 2021
Thank you!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and service was excellent. Only downside was rooms were a bit small. We stayed in a corner room which was a bit bigger and would highly recommend over the smaller rooms where our friends stayed. Also next time will need a fridge. .
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 26. Juni 2021
Thank you for staying with us and for your compliments to the staff - they certainly work hard. Please feel free to request a refrigerator next time you stay and we will be happy to accommodate if possible.

6/10 – Okay

Tammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Noisy, expensive but quaint
The ambiance was great. The room was very small but quaint. Shower stall was so small you could not bend to wash your feet. We had a first floor (one flight up) room near the stairs. It was extremely noisy. The live entertainment could be heard until 11 pm and the partying afterwards went on until after midnight. So, there was not a restful night’s sleep during our 2 night stay. Food was also VERY expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Tracy, Mystic

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, fabulous location! Absolutely can’t beat the view and location, staff were friendly and helpful, ate all but one of our meals there as well and enjoyed them all! Looking forward to next trip there!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 24. Sept. 2020
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed the National Hotel and hope to see you again next summer!

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 15. Sept. 2020
Thank you very much! Glad you enjoyed your stay

10/10 – Hervorragend

Jim, Rochester NY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and the hotel service was excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 11. Sept. 2020
Thank you very much! I will certainly share this with the staff

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great early September stay!
Great location and friendly helpful staff. Love the addition of A/C in the rooms. Only downside are the small rooms that are in great need of updating. However, when coming to Block Island, this is a great option.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 11. Sept. 2020
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback and certainly welcome any suggestions. Please feel free to contact us directly as it certainly helps in our planning for next season.

10/10 – Hervorragend

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 9. Sept. 2020
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 1. Sept. 2020
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Laura, Connecticut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have not one bad thing to say about this beautiful charming Hotel.The location is perfect the amenities are on point customer service friendly staff it’s like a well oiled machine thank you for a great stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 28. Aug. 2020
Thank you! We really appreciate these kind words. And we certainly look forward to seeing you again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 28. Aug. 2020
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 28. Aug. 2020
Thank you very much!

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great getaway
It was centrally locates which was perfect when coming off the ferry. The staff was super friendly!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 8. Aug. 2020
Thank you so much for staying with us, we are very glad you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 5. Aug. 2020
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Julie Fuller, General Manager am 5. Aug. 2020
Thank you - glad you enjoyed your stay!