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Bewertungen von Radisson Hotel Bismarck

3 out of 5
Radisson Hotel Bismarck
605 E Broadway Ave, Bismarck, ND

Bewertungen

8,0

Sehr gut

382 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
149 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Jason G am 8. Juli 2019
Dear Hotels.com User, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your time with us.We look forward to your next stay. Best Regards, Jason Grueneich Assistant General Manager

2/10 – Ungenügend

Michelle

Booked for a night and they were overbooked never got a room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trudy am 16. Mai 2024
Dear Michelle,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we would like to extend our sincerest apologies for the inconvenience you experienced during your recent visit to the Radisson.We deeply regret that we were unable to honor your reservation due to an unexpected oversell situation.At the Radisson, we strive to provide exceptional service and accommodations to all of our guests. On this occasion, we failed to meet our own standards and your expectations. We are truly sorry for the frustration this caused you.Once again, please accept our heartfelt apologies, and I hope you will give us another opportunity to serve you better in the future.Warm Reguards,Trudy Anderson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Michelle am 15. Mai 2024
We appreciate your business!

8/10 – Gut

Ron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a great place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

JESSICA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay. Kids enjoyed the pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Susana

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
My cousin and I stayed at this hotel because a friend of mine was getting married there. The hotel was nice but they don't do daily housekeeping. We had a lot of trash in our room that we kept putting in bags so it wouldn't be all over the place. We called several times and nobody came to get our trash until the third day that we were there. They also weren't refreshing our towels. I'm not sure if I would stay there again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In the past this hotel has been my go to, I will not be going to it again. In great need of an overhaul. I am being incredibly gracious.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trudy am 2. Mai 2024
Dear Jen,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the shortcomings you experienced during your stay with us.Your feedback is invaluable to us and we are committed to addressing these issues promptly. Please except our sincerest apologies once again and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely, Trudy Anderson, General Manager

8/10 – Gut

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is close to events, shopping, and restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay, lots of dining options close by.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Brandon

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

George

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The hotel needs a refresh.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Amy

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 12. Apr. 2024
Thank you for your stay! Please let us know if there is anything we cand do to make your future stays better.

6/10 – Okay

Jodi, Dickinson

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 12. Apr. 2024
Thank you for your stay!

4/10 – Schlecht

Shannon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room angels like cigarettes. The front desk lady stopped my card twice for 2 incidental holds. Had me sign someone else's registration card and i had to go back and sign the correct one.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Trudy am 30. März 2024
Dear Shannon,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for not meeting your expectations with our check in process and the smell of the guest room.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely, Trudy Anderson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sherri, West Fargo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
We appreciate your response. Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Heather

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
The shower curtain was moldy. Otherwise the room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
Thank you for your response. We do apologize for the inconvenience. We appreciate your stay with us.

6/10 – Okay

Adam, Glyndon

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was not overly friendly. Cleaning was minimum.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
Thank you for your response. We do apologize for the inconvenience. We appreciate your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
Thank you for your response. We appreciate your stay with us.

6/10 – Okay

Michael

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower head as terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Trudy am 14. März 2024
Dear Michael, On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for failing to meet your expectations.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your response!

6/10 – Okay

James

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
Thank you for your response. Please let us know if there is anything we can do differently. We appreciate your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Traci

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk attendants were friendly and polite. Served its purpose as intended.
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We appreciate your business! We look forward to seeing you again!

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Chelsea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was nice clean everyone was awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Trudy am 26. Feb. 2024
Dear Chelsea,Thank you so much for your kind review.We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 – Gut

cheryl, Grand forks

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to event
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your response.

6/10 – Okay

Jill

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We are sorry for any issues that may have occurred during your stay. Please let us know if you have any recommendations for us.

10/10 – Hervorragend

Aaron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will be staying here again when I’m visiting Bismarck.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your stay! We look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Amanda

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Convenient but dated
The hotel is conveniently located next to the hospital however it is small, dated, and more expensive than others. Not to mention I was charged more than my hotels.com booking total. Not my first choice hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We are sorry for the inconvenience. Please let us know if there is anything we can do to provide you with better service.

10/10 – Hervorragend

Tamy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was close to the hospital where I had my surgery quite clean & overall just what we were looking for
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We appreciate your business! Thank you for the response!

4/10 – Schlecht

Tara

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The king bed in the executive suite was a rock, so we couldn't sleep. My husband tried to use the sofa bed, but there were no sheets or blankets for it. There were no wash rags either. The rooms are outdated. The staff were friendly but said they couldn't discount the room because I got the room through Expedia. Bad experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We apologize for the inconvenience. Please let us know if you have any further recommendations. Our goal is to provide the best service possible. We are sorry that this stay was a bade experience for you.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Out of this world
First time here and it felt like a different world. People were super nice and the room was perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
We appreciate your business! We look forward to having you stay again. Thank you for your response!

10/10 – Hervorragend

Dana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your response!

4/10 – Schlecht

Brandie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guests around us were very noisy, I made a complaint about a fight breaking out in the hall and the room, nothing was done to our knowledge and the noise continued. When we used the concierge text communication in the morning to express our complaints, there was no response even though we responded to the message they didn't hesitate to send about reminding us what time checkout was. We went to the front desk to checkout and voiced our complaints about the noise at 3 am and before and after and they only gave us a ten dollar discount. After that I think we will stay at a different hotel and take Ubers downtown for dinner instead of staying at a very walkable hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Trudy am 28. Jan. 2024
Dear Brandie,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, I apologize for the experience you had while staying with us especially concerning all of the noise. We will use your comments to better train our overnight staff on how to handle these issues.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Kind Regards,Trudy Anderson, General Manager

8/10 – Gut

Todd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Centrally located in Bismarck, and you can walk to several restaurants and shops. Parking is convenient and free.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Michelle am 17. März 2024
Thank you for your response!

10/10 – Hervorragend

Katharine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff was very courteous and helpful when checking in. Room was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Michelle, Hazen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms need to be updated badly. The bartender in the bar made the customers feel as if we inconvenienced her by ordering a drink; as multiple tables said the same. Took about 20 minutes to get hot water in the shower and our heater was loud and rattled every time it kicked in
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Trudy am 16. Jan. 2024
Dear Michelle,Thank you for your review. On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we would like to apologize for the experience you had while staying with us.We appreciate your comments as they help us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Kind Regards,Trudy Anderson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Lucas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel personnel are great beds are out dated (curled mattresses) but clean and tidey.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lance

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
real glasses and cups !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Karter

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Pedro

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bismarck is quaint and relaxing
Hotel is very pleasant and offers Lounge menu for dinner . Breakfast menu is excellent. I originally booked one night but decided to stay extra day.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Trudy am 15. Dez. 2023
Dear Joseph,Thank you for your review! On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we are so glad you enjoyed your stay especially regarding our breakfast and dinner menu.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

2/10 – Ungenügend

Amy

I went to check in and the hotel did not have my reservation
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Trudy am 14. Dez. 2023
Dear Amy,On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we apologize for the experience you had while staying with us.We appreciate your feedback as it helps us to fine tune our operations so that we can exceed the expectations of all of our guests.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Eunice Barberi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and quiet place
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Trudy am 15. Dez. 2023
Dear Eunice,Thank you for your review! On behalf of the Radisson Hotel Bismarck, we are so glad you enjoyed your stay especially regarding our cleanliness.We hope to see you again soon.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

8/10 – Gut

Ace

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We were there for our Christmas party. The accommodations were good. Checking in was not so good. It was slow with people waiting. I checked later for some assistance and once again it was slow.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Trudy am 8. Dez. 2023
Dear Ace,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your Christmas Party.We apologize for the slow check in service. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Trudy Anderson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Lenhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023