Restaurant

Bewertungen von Redmont Hotel Birmingham, Curio Collection by Hilton

4 out of 5
Redmont Hotel Birmingham, Curio Collection by Hilton
2101 Fifth Avenue North, Birmingham, AL

Bewertungen

7,8

Gut

444 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
228 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
159 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
96 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
74 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Terance

Gut: Personal & Service
All the staff was helpful. The roof top bar offered convenience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Karren Rogers am 21. Mai 2024
Thank you for sharing your experience. We look forward to serving you again.

10/10 – Hervorragend

Reagan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So lovely was there for one night for our honeymoon they upgraded us to a suite. Was told our room was all sold out only could get a room without a window. The front desk saw our dress and gave us an amazing room. Love 10/10
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Karren Rogers am 20. Mai 2024
Thank you for sharing your experience. We look forward to serving ypu again soon.

6/10 – Okay

Kim

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was alright but tired. Needs updating.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Karren Rogers am 20. Mai 2024
Thank you for sharing your experience, we look forward to serving you again soon.

8/10 – Gut

Carol, Dallas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful property. The staff was kind and attentive. The food was good. The roof top bar was amazing, but the set up and slow bar service was a little disappointing. The area is questionable for safety. Overall, the name and location are what you are paying for.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 16. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback we look forward to serving you soon.

10/10 – Hervorragend

gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 16. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Karren Rogers am 13. Mai 2024
Thank you for sharing. We look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Karren Rogers am 4. Mai 2024
Thank you for sharing your experience. We looking to serving you again.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully restored that manages to hold on to the historical elements while bringing the decor into the present. Staff couldn’t have been more wonderful! Everyone was engaging, friendly and professional. Rooms are spacious, well appointed and beautiful. Lively bar scene and delicious food in the restaurant. All means this is where we will stay again next time we are in Birmingham!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 27. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

HANNAH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 27. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Martin, Winfield

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always enjoy staying in the Redmont, to bad their coffee shop is never open
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 26. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Neha

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property is very outdated. The hotel lobby and restaurant is nice, but rooms were not up to par with Hilton property. We did not have any hot water in the shower and the bathroom sink did not drain. I would not recommend this property to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 23. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is well-lit, well-staffed, thoughtful, and we felt safe and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 19. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We cant wait to service you again.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 19. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We cant wait to service you again.

8/10 – Gut

Randall, Tuscaloosa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel. One big problem though,no hot water for shower To expensive to take a cold shower
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 14. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. Please accept out sincerest apologies for the hot water issue. We are working to get this issue resolved.

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 14. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. WE can't wait to serve you again soon.

8/10 – Gut

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good Vibe
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 13. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We look forward to seeing you in the future.

4/10 – Schlecht

Nikki

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
DO NOT STAY HERE!! There was no hot water at this hotel my entire stay. I had a group booking and none of my guests had hot water either. They also erroneously charged my card 5 TIMES even though I provided them with the correct payment information before we arrived and during our stay!!! The incompetency was from the top (management) to the bottom (every front desk worker that worked a shift during our stay). They kept telling me they were going to fix the mistake, only for them to turn around and make the mistake again and again! Hilton should be ashamed! My organization will never stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 13. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincerest apology for your experience. We will address your concerns so that this does not happen in the future.

10/10 – Hervorragend

Wendy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 4. Mai 2024
thank you for sharing your experience, we look forward to seeing you in the future.

10/10 – Hervorragend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a wonderful place to stay. The room was very clean and the bathroom was great??
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 11. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We look forward to seeing you in the near future.

4/10 – Schlecht

George, Lake Oswego

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No hot water in the morning. Happens. Went down stairs for coffee and no coffee. Just not a great experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 9. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience.

8/10 – Gut

Jimbo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 9. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Connor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice stay. Was stopping through on our way home. Terry, the front desk manager, was awesome and very helpful. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 6. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. We hope to see you again in the future.Thank you for the kind remarks about Terri.

8/10 – Gut

Dana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Valet service was awesome!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Karren Rogers am 2. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience.

6/10 – Okay

Julia

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karern Rogers am 28. März 2024
Thank you for Sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 26. März 2024
Thank you for sharing your experience

10/10 – Hervorragend

Tonya

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 26. März 2024
Thank you for sharing your experience.

8/10 – Gut

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 14. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience. Can't wait to serve you again soon.

6/10 – Okay

Justin

Mit der Familie gereist
It’s suppose to be a Hilton Hotel. The rooms were subpar not even a mini fridge in the rooms. Parking is horrible no on site parking you can either valet or self park in a sketchy parking garage a half block away or across the street and you have to pay for parking. Food in the on site restaurant was ok at best absolutely not worth the prices they are trying to change. Beware half the restaurants around the hotel close at 5 pm so don’t try and eat dinner late.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Redmont team am 21. März 2024
We regret that you had a poor experience Justin. We will certainly utilize the feedback in an effort to improve our service and guest experience going forward. We hope to have you back as our guest again in the future.

10/10 – Hervorragend

Octavia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Redmont team am 21. März 2024
Thrilled you enjoyed your time with us Octavia!

6/10 – Okay

chuck

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 18. März 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ideal for anyone visiting downtown Birmingham. The in-house restaurant is one of the best in Alabama.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 14. März 2024
Thank you for sharing your experience. We cant wait to patronage you again.

8/10 – Gut

Tanya

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 26. März 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Tania

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Karren Rogers am 26. März 2024
Thank ypur for sharing.

10/10 – Hervorragend

Byron, West Point

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the older style hotels they have more character than the newer hotels & the rooftop bar
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 1. März 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 1. März 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Redmont team am 21. März 2024
Thank you for being our guest Christopher. We look forward to hosting you again soon.

10/10 – Hervorragend

Amy

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 23. Feb. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Abigail

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great old hotel with new amenities Food was tasty. No restaurant open late nearby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 23. Feb. 2024
hank you for staying with us.

8/10 – Gut

Justin, Madison

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This has become our new go to spot when staying in B’ham! Only issue was a slow-draining sink. Otherwise great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 12. Feb. 2024
Thak you for choosing us. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 12. Feb. 2024
Thak you for choosing us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was convenient to the event we were in town to attend. The highlight was the staff- to a person everyone was very friendly and accommodating. While our room was fresh and clean there were a few issues- a bedside lamp had a broken harp so the light and shade leaded, the drapery had been torn at the header, the bathroom needed more towel bars, there was only one trash can for the suite, the refridgerator didn’t work. These things just needed some attention.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karren Rogers am 12. Feb. 2024
Thak you for choosing us. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Tracy

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Redmont team am 21. März 2024
Thrilled you enjoyed your stay with us Tracy!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Need better training for front desk staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Aletha am 2. Feb. 2024
Thank you for feedback..

4/10 – Schlecht

Larry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Electronic key system down. Hotel employee had to open the room. Restaurant did not have seafood entrees published in the menu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 31. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience of our key systems. We strive to create a great experience for each of our guest, however this was out of our control. We are continuing to work through this issue and hope that you will return to sees us.

4/10 – Schlecht

Marcus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was no refrigerator in the room. We stayed two nights, the shower was cold the first night. On our second night coming back from being out the lock on our room door was dead. We had to wait in the lobby for a half hour to get into our room. The price for overnight parking through the valets is just unreasonable compared to the other hotels downtown. The staff and valet workers were amazing. This poor review is in no way because of them.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 29. Jan. 2024
Thank you for sharing your feedback. From the Remont hotel staff and management, we sincerely apologize for your less than perfect experience. We will address your concerns so that this does not happen in the future.

2/10 – Ungenügend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt mislead by the pictures. The room was old and outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 29. Jan. 2024
Thank you for sharing your feedback. From the Remont hotel staff and management, we sincerely apologize for your less than perfect experience. We will address your concerns so that this does not happen in the future.

10/10 – Hervorragend

Scott

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Redmont team am 21. März 2024
Thank you for the review and being our guest Scott!

10/10 – Hervorragend

Grace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice historic hotel close to Legacy arena and BJCC. Friendly staff and beautiful rooftop bar. Will be a returning guest!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 28. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you choosing us.

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the vibe, the staff so welcome. Love this place ro stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 28. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you choosing us.

4/10 – Schlecht

Rehling

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfriendly staff and roaches in our room
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karren Rogers am 18. Jan. 2024
Thank you for your feedback, as mentioned during the time of check out, we have refunded night's stay.