Lobby

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Birmingham Homewood

2.5 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Birmingham Homewood
60 State Farm Pkwy, Homewood, Birmingham, AL

Bewertungen

6,6
274 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
197 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
184 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
166 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
181 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Larrice

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Will

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was charged 700 dollars for a reservation that should've only been 271 dollars
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Alexia

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nobody was at the front desk upon entering
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Anne

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hot water was terrible and I had to ask the front desk for toilet paper.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ms. Pat am 20. Mai 2024
Hey Anne, sorry you had to contact front desk for toilet paper , there should've been an ample amount at least for a overnight stay. i will alert housekeeping supervisor. Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Lillie

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property did not disclose construction going on. The pool is closed. We are unable to sleep due to the noise and the front desk wont even assist.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Angel am 15. Mai 2024
Dear Lillie, the pool opens on Memorial weekend and closes on Labor Day. We are on going our interior renovation and sorry for the noise that was caused during your stay.

2/10 – Ungenügend

Chelsea

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Angel am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel is being renovated and the hallway and elevator were very dirty. The room had been renovated but the quality of construction is poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Angel am 15. Mai 2024
Dear Michael, we are on going our interior renovations where some parts of the hotel are disarray.

2/10 – Ungenügend

Carolyne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This property was not clean!!!!!!!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Angel am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Rajesh

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Go figure out Expedia !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 15. Mai 2024
We appreciate your business.

4/10 – Schlecht

Brett

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I’m pretty sure they should just be close while renovating. Or at least close the floor that they are working on. As soon as we walked in the door, we knew we made a mistake. At first, we had one of the “newly renovated king bed rooms” which is more so paint on a pig. But once we came back from dinner, the vent above the toilet had leaked all in the bathroom and it smelt like urine. The front desk switched us to a new room but it had double beds and the air didn’t work. Plus there was no parking because of all the construction equipment.
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Hello BrettI am very sorry to hear of the inconvenience during your stay, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.

8/10 – Gut

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Hotel was undergoing construction work while I was staying.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Hello JosephThank you for your staying with us, we appreciate it.Hope to see you soon again!

2/10 – Ungenügend

Moranda, Macon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was under construction and wasn't aware of this. The air didn't work in the hall, vwry humid, outside by the pool area was not clean, trash overflowing in the bin. Iron had burnt material on it. Iron board was torn. The continental breakfast was terrible no meat not enough items to choose from- waffles, bagels,, cereal, and old fruit. The staff was not very courtesy nor professional. I have stayed at LaQuinta before and this location is by far the worst.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Hello Moranda I am very sorry to hear if the inconvenience caused you, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.

2/10 – Ungenügend

Dennis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No recomiendo
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 4. Mai 2024
HolaLamento mucho el inconveniente, tenga la seguridad de que estamos trabajando arduamente para asegurarnos de que esté mejor en el futuro.

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 4. Mai 2024
Hello JustinThank you for staying with us, we appreciate your feedback.Hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Samantha

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Hi Samantha Thank you for staying with us , we appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Leslie

Verbesserungswürdig: Personal & Service
I paid for my room I could not stay at because I did not $100 deposit. The hotel received free money and didn’t even want to reimburse me my funds not allowing me to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Hello Leslie I am very sorry for the inconvenience; hope we can serve you better in the future.

2/10 – Ungenügend

Dennis

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
No te recomiendo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 4. Mai 2024
HolaLamento mucho el inconveniente, tenga la seguridad de que estamos trabajando arduamente para asegurarnos de que esté mejor en el futuro.

10/10 – Hervorragend

Cathy A

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They are in the middle of a remodel so the outside has a lot of equipment for that. The rooms are much nicer than they use to be. We stayed in a suite. It did have room for and needed a small table or at least an end table.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ms. Pat am 29. Apr. 2024
Hey Cathy, so happy you got to enjoy our newly renovated suite. Thank you for the awesome rating.

10/10 – Hervorragend

QUATISHA

Everything was good and very clean and the staff was nice
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ms. Pat am 29. Apr. 2024
Quatisha, we are so happy your stay was enjoyable. Thank you for the awesome rating.

4/10 – Schlecht

William

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Dilapidated. Stained carpet, stoppers missing from sink and tub, broken hair drier, too few electrical plugs.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ms. Pat am 29. Apr. 2024
Hey WilliamThank you for the feedback. We are in the process of a completing all of our renovations and maybe you will be in the newly renovated room. on your next visit. We do appreciate your business.

8/10 – Gut

Kane

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very friendly morning staff. Hotel is in a good location. Lots to do around there. They were doing renovations and the elevator was super sketchy.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ms. Pat am 29. Apr. 2024
Thanks Kane, I will let the staff know you think they are doing a good service job. We appreciate your business.

10/10 – Hervorragend

Octavia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ms. Pat am 29. Apr. 2024
Thanks Octavia for the great rating.

6/10 – Okay

Jordan Matthew

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 1. Mai 2024
Hello Jordan Thank you for staying with us, we appreciate it.Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Bruce, Fort Mill

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Hi Bruce Thank you for staying with us, we appreciate it.Hope to see you soon again.

6/10 – Okay

Jason

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Thought the breakfast could have more options. Staff was friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 1. Mai 2024
Hello JasonThank you for staying with us, we appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Angie

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is getting rundown. Elevator was filthy, carpeting in common areas was stained, no hot water, shower doors would not stay closed. Room had no soap, shampoo or conditioner. Overall, pretty disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 1. Mai 2024
Hello AngieI am very sorry to hear of your inconvenience during your stay, rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.

4/10 – Schlecht

Clyde

Mit der Familie gereist
Property is in the process of major revocation, something not disclosed on the reservation website. We were assigned a room that was not complete. The shower and bath were not adequately connected to hot water source. The bedroom desk was not securely assembled and collapsed when we put our suitcase on the designed holder. Multiple electrical outlets in the room and bath were not operational. Daytime desk clerk decidedly unconcerned and night staff too busy with other issues. Will most likely never consider a Wyndham property at any level ever again. Picked this one only because of its proximity to grand opening of son’s ninth restaurant in Homewood and will find another lodging to recommend friends to consider when traveling to visit his restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 1. Mai 2024
Hello Clyde I am very sorry to hear of the inconvenience, please rest assured we are working hard to make sure this does not happen again.

8/10 – Gut

Kristine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ms. Pat am 3. Apr. 2024
Thank you Kristine for your ratings

10/10 – Hervorragend

Debra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Tammy, Saint Petersburg

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To be fair, our floor of the hotel was under construction while we were there. There was no hot water. It was very loud. Our room was disgusting. There was no heat in the lobby except for a couple of place heaters and it was in the low 20's/high teens while we were there. We left as soon as we could find another place the next morning.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Thank you for your positive feedback.

2/10 – Ungenügend

Stephanie

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is under construction. Though we had a new room it did not have garbages and the sofa bed still had plastic with no bedding. When we called to ask for bedding they said they didn’t have sofa beds. Had to show them in person we had no garbage cans. My kids were disappointed the pool wasn’t open yet. Very pricey for these conditions
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Christopher, Trussville

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
NO HOT WATER!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Lizzy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The highlight of this property is their location. It’s set away and not in the thick of the city. It’s near a variety of restaurants and conveniently across from a Walmart. They were undergoing renovations during my stay. No disturbances or noise, just didn’t looks as put together. Overall I recommend. I always enjoy my stay at a La Quinta.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Devin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I did not even get a chance to stay there because they did not notify me that there was going to be $100 deposit for my room and they would not give me a refund back so the night before my grandmother‘s funeral I had to sleep outside in a car so I strongly do not recommend this hotel to anyone
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear Devin, thank you for your feedback. On all of our third party sites, it statues we(the property) require a 100 refundable deposit. We allow our sincerest apologies.

10/10 – Hervorragend

Wayne

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Kathleen

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
The new room was very nice Elevator not working was inconvenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Eric

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This place had no hot water, the entire property was under construction and there was throw up on the floor in the main hallway
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Zustand der Unterkunft
Good service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I give the hotel a 4/5 only because the only thing I had a problem with was it was construction being done on the some of the floors and one of the floors I was on and all the fumes was harsh to smell and walking over the workers while they worked was very unprofessional but other than that everything was great. Staff is very friendly and great with guests and room are clean and very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Alyssa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Mary

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Toni

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

john

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Suzanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Housekeeping knocked on the door asking if we were checking out hours before check out time. That was ridiculous. I was trying to get as much sleep as possible prior to a long drive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ms. Pat am 19. Feb. 2024
Hello Suzanne, I'm sorry housekeeping knocked on your door before you checked out. Just an FYI, please hang your Do Not Disturb sign outside your door and your door will not be knocked on before check out time. Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Shellie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Angel am 29. März 2024
Dear valued guest, thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very disappointed
We stayed in room 434. It looked new renovation which was nice. But there was no sheets on the hide away bed and I went to the front desk to ask about some and got told I was over looking the sheets. We searched the entire room multiple times and found no sheets. Went to the front desk a second time and was basically told to deal with what I had. The next morning we got up ready to shower but surprised to find we had no hot water. After letting the water run for a half hour and still no hot water we checked out and took our business elsewhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ms. Pat am 19. Feb. 2024
Keith, sorry your stay was less than enjoyable, thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great spot
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ms. Pat am 19. Feb. 2024
Hey Timothy, Thanks for the awesome rating, we do appreciate your business.

2/10 – Ungenügend

Adrienne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible no hot water soap in shower used with hair in it. So much construction breakfast trash
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ms. Pat am 19. Feb. 2024
Adrienne, thank you for your feedback