Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
504 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
504
248 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
248
110 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
110
70 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
70
70 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
70
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Thomas
26. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Toni am 30. Juli 2019
Dear Thomas,
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you had a pleasant stay with us while visiting the gulf coast. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
6/10 – Okay
Bryisha
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Gut: Personal & Service
There are so many well kept hotels for this prices. Sliding bathroom door was broken. Carpet was visibly dirty. Wasn’t worth the money
Bryisha
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Ken
Mit dem Partner gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was very spacious as was the bathroom. Short wait for elevators. Easy checkin and out.
Ken
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Robyn, Houston
Mit der Familie gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great!
Robyn
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Jennifer
Mit der Familie gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I was surprised by no refrigerator in the room. My guest commented that there was not a dirty clothes bag. Disappointed that we were unable to adjust the thermostat. Employee with political statement on their clothing and not a uniform shirt. Otherwise, it’s a great location for what we were there for and was pretty quiet for being next to a major roadway.
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Jeanne
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jeanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Tameka
Mit der Familie gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful and nice place to visit
Tameka
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Robert
Geschäftlich gereist
12. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Being they allow pets, the rooms smell of urine. Sorry, they do, I was in two different rooms. Terrible smell throughout hallways. The people and other amenities were great though.
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Travis
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needed something I forgot and they had me covered
Travis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Sylvia
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was overall a great stay.
Sylvia
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Deb
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I had a perfect view of the gulf however the windows were so dirty it obstructed the view.
Staff were all very friendly and accommodating!
Deb
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Leniesha
31. März 2024
Leniesha
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
Eari
20. März 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We booked a double queen room and were given a king bed room! We had 4 adults. They did bring us a cot but one person had to sleep on the floor.
The hotel was outdated as well. The staff was very nice but this was unacceptable.
Eari
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von AJ am 27. März 2024
I do apologize for the room moves. We try our best to accommodate as many guests as possible
10/10 – Hervorragend
Amy
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy access to interstate
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lauren am 29. Feb. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience at the DoubleTree by Hilton Biloxi. We are happy to hear you found your stay worthy of 5 stars! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
2/10 – Ungenügend
James
Geschäftlich gereist
20. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
James
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lauren May am 6. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience.
4/10 – Schlecht
Christopher
Mit dem Partner gereist
18. Feb. 2024
I paid extra for the Gulfview room, and the property gave me a gulf view room, but a handicap bathroom and they told me that’s the best I could do. I will not be staying there again.
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lauren May am 6. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience.
10/10 – Hervorragend
james edward
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms were clean and comfortable. Staff was great and accommodating. Hotel was clean and I would go back to stay on my next trip out to visit my son in the Navy. 5 stars
james edward
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lauren May am 18. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your experience. I am glad to hear you enjoyed your stay here at the DoubleTree by Hilton Biloxi. We look forward to seeing you again!
10/10 – Hervorragend
Linda
Mit dem Partner gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly staff, property very clean, cookies were awesome!
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lauren May am 14. Feb. 2024
Thank you for coming, we look forward to having you at our location in the future.
4/10 – Schlecht
John
Mit der Familie gereist
14. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Was there at 4:45 pm to check in, room wasn't ready. Persons ahead of me were getting a welcome package, soda and water. None was offered. The door to the bath room was very difficult to slde and ther was a large soda stain on the wall. I really expected better from a Hilton. I would not stay recommend or stay there again.
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
I do apologize for the mistake. We try to give non Hilton members or beginner members at least cookies and water for their stay.
8/10 – Gut
Lorri
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lorri
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Angel
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location and great spacious rooms
Angel
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Antoine
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accommodating, clean and friendly.
Antoine
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
8/10 – Gut
Jongwon
14. Jan. 2024
Jongwon
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Madison
Mit der Familie gereist
13. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Madison
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Brady, Langdon
Mit dem Partner gereist
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was so pleasant to deal with. Very polite and professional!
Brady
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
8/10 – Gut
Barbara
Mit der Familie gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very friendly
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review.
8/10 – Gut
Teresa
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Tralanda
18. Dez. 2023
Tralanda
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
6/10 – Okay
Billy
Mit der Familie gereist
14. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Billy
Antwort von AJ am 14. Feb. 2024
Thank you for the great review..
10/10 – Hervorragend
Robin
Mit einer Gruppe gereist
11. Dez. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Robin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Alison, Annandale
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was in the perfect location for the Mississippi Gulf Marathon weekend. Perfect for everything I wanted to do and appreciated the little extra time at checkout. Would definitely stay there again.
Alison
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Angelo
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angelo
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lauren May am 29. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
10/10 – Hervorragend
Hongseok
24. Nov. 2023
Hongseok
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
6/10 – Okay
Tasha
18. Nov. 2023
Tasha
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Lauren May am 24. Nov. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry we did not exceed your expectations. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Lauren MayFront Desk Agent
10/10 – Hervorragend
Valencia
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Valencia
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Lauren May am 24. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
10/10 – Hervorragend
Shelley
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shelley
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lauren May am 24. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
Kevin
Mit dem Partner gereist
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Likes / walking distance to casino was convenient.
Dislikes / Carpet in our room was damp upon arrival / had a wet dog odor until it dried out ( next day )
Still haven’t received my final bill via e mail.
Kevin
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Lauren May am 24. Nov. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we are very sorry we did not exceed your expectations. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Lauren MayFront Desk Agent
10/10 – Hervorragend
Cedric
Mit der Familie gereist
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Cedric
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von AJ am 13. Nov. 2023
Thak you for the amazing review
10/10 – Hervorragend
Alisa
Mit der Familie gereist
5. Nov. 2023
Staff was excellent No bath clothes in the bathroom And a cap left in room Service at grill friendly but service was slow
Alisa
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lauren May am 6. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
Charles
2. Nov. 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Charles
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Lauren May am 3. Nov. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
10/10 – Hervorragend
Tammi
Mit einer Gruppe gereist
30. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trip to Biloxi!
We had an awesome stay. All staff were very friendly and courteous. The room was very clean. It was a great place to stay!
Tammi
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 31. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
Pammy
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pammy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 24. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
6/10 – Okay
Michael
9. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
There’s no free breakfast no microwave no refrigerator and no clock.. That’s very unusual for a Hilton.. The price I paid per night I feel those things should have been a given..
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 12. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
Andreina
9. Okt. 2023
Andreina
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 29. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
2/10 – Ungenügend
John
Geschäftlich gereist
8. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Lauren May am 12. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
William
Mit dem Partner gereist
7. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall clean facility. Friendly staff. Convenient for my reason for being in Biloxi. Bed was a little soft for my taste. Pillows were WAY TOO SOFT. I think most people want to put their head ON the pillow not IN the pillow. Everything else was just fine.
William
Antwort von Lauren May am 12. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
CHRIS, carrollton
6. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
CHRIS
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 6. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
8/10 – Gut
William
5. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel with friendly staff.
William
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 6. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
10/10 – Hervorragend
Troy
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Troy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lauren May am 6. Okt. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your overall stay at the DoubleTree by Hilton Biloxi to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor
6/10 – Okay
John
Geschäftlich gereist
28. Sept. 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Dirty carpet and bad food
The hotels restaurant was way overpriced and the food sucked….
John
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Lauren May am 30. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.Sincerely,Lauren MayFront Desk Supervisor