Sauna, Whirlpool, 4 Behandlungsräume

Bewertungen von Leonardo Hotel Negev

Leonardo Hotel Negev
4 Henrietta Zsold St., Beersheba

Bewertungen

7,2

Gut

48 von insgesamt 203 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
76 von insgesamt 203 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
40 von insgesamt 203 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 203 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 203 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Simon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Alles bestens
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager am 16. Feb. 2020
Dear Simon, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel and take the time to write a review. Glad to know that we have been able to create a quality and enjoyable experience for you. We look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Hotel ist ganz in Ordnung. Die Zimmer groß genug, die Ausstattung schon sehr in die Jahre gekommen. Das Personal überaus freundlich und zuvorkommend. Ein großes Minus: Die Reinigung der Zimmer ist unter jeder Kritik. Hier sollten die Verantwortlichen mehr kontrollieren und verbessern.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager am 11. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for choosing the Leonardo Negev Hotel and take the time to write a review about this hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well.

6/10 – Okay

Gerhard

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommenes Stadthotel
Das Hotel ist deutlich in die Jahre gekommen und sollte mal renoviert werden. Wir hatten ein großes Zimmer und konnten kostenlos die Business-Lounge mitbenutzen. Diese ist aber nicht besonders einladend. Auch die Hotelbar wirkt wie eine Bahnhofshalle. Das Hotel hat den „Charme“ eines ehemaligen DDR-Luxushotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager am 21. Dez. 2019
Dear Gerhard, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel and take the time to write a review. The guest experience is very important to us. Sorry to read that the hospitality was not to your complete satisfaction. We always strive to improve ourselves and take great care of the guest comments. I hope to have the pleasure of hosting you again in the near future, and provide an even better service. Best regards, Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Magdalena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundlich, angenehm!
Es war ein sehr angenehmer, sicherer, bequemer Ort, der ich sehr gerne weiterempfehle!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2017
Antwort von oranit gahari am 4. Sept. 2017
Lieber Gast, Wir danken Ihnen, dass Sie sich Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen während Ihres letzten Aufenthalts im Leonardo Negev Hotel mit uns zu teilen und danken Ihnen für Ihre wunderbare Bewertung. Ich war froh zu hören, dass Sie sich in unserem Haus wohlgefühlt haben. Wir würden uns freuen, Sie in der nahen Zukunft wieder zu sehen. Herzliche Grüße,

6/10 – Okay

Udo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Älteres Hotel mit gutem Kaffee beim Frühstück
für 2 berufliche Übernachtungen ok. Ist schon etwas älter aber soweit in in Ordnung. Frühstück war für israelische Verhältnisse gut, insbesondere der Kaffee und der frisch pressbare O-saft. Ander Hoteleinrichtungen habe ich nicht nutze könne und kann daher dazu nichts sagen.
Antwort von General Manager am 1. Dez. 2016
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write a review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us, and thank you for your patronage. It will be our pleasure to host you again in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
einziges Hotel mit internationalem Standard
Das einzige Hotel mit internationalem Standard besticht durch eine herausragend freundliche, in allen Lagen hilfsbereite Crew! Die Lage innerhalb Beer Shevas ist günstig, Bahnhof, Geschäftszentrum und Shopping-Mall sind gut und auch zu Fuß zu erreichen. Die Zimmer sind leider ein wenig verwohnt, entschädigt wird man durch den atemberaubenden Blick über Stadt und Übergang zur Wüste aus den oberen Stockwerken. Die Zimmer im "Charme" der frühen Neunziger sind sauber, wie auch der Rest des Hotels. Die Bar/Lounge hat leider auch schon bessere Tage gesehen. Das Frühstück war in Ordnung, nicht mehr (aber auch nicht weniger), das Personal beim Frühstück offensichtlich selbst noch ein wenig müde, nicht im Geringsten serviceorientiert. Mein Fazit fällt also etwas gespalten aus: Das Hotel ist in Ordnung, für das, was es bietet aber recht teuer. Mit Hotels derselben Preiskategorie in Tel Aviv kann es nicht mithalten. Das Bemühen vor Ort hält sich wohl auch deswegen ein wenig in Grenzen, weil es das einzige internationale (und auch international buchbare) Hotel in Beer Sheva ist. Das nächste Mal werde ich gerne eine andere Unterkunft ausprobieren, wenn auch der Komfort wohl geringer sein dürfte. Dennoch möchte ich nicht ausschließen, auch dieses Hotel nochmals zu buchen. Es geht einfach schnell, übers Internet und sehr professionell.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Eliyahu, Livadia Larnaca

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place needs a renovation
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Linoy am 15. Mai 2024
Dear Eliyahu,Thank you for taking the time to write a review of our hotel.I apologize that we were unable to make your stay pleasant.The guest experience is very important to us .We have read your comments carefully and have been forwarded to the relevant department heads so that we can learn from them and draw conclusions.we will be happy to serve you on your next visit as well Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

6/10 – Okay

Atalya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
We stayed here on a sleepy winter night. Check in was swift but very indifferent and lacking in info. The lobby seemed sad and dull and the bar wasn't open. Room felt very clean although outdated and we had a good night's sleep although the pillows felt old and thin. Bathroom requires an update but is nevertheless functioning and clean. TV transmition was a little grainy and the chanels did not match what was written in the guide. I tried calling reception but there were no instructions as to which number to dial. The hotel app itself didn't offer the things it claimed to include .. such as room service menu, meal times etc and was very basic and uninformative. Breakfast variety was good but mostly not tasty. At this price level I would expect so much more... so while it was OK it was not at all worth the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Linoy am 15. Mai 2024
Dear Atalya,Thank you for taking the time to write a review of our hotel.I apologize that we were unable to make your stay pleasant.The guest experience is very important to us .We have read your comments carefully and have been forwarded to the relevant department heads so that we can learn from them and draw conclusions.we will be happy to serve you on your next visit as well Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Linoy am 29. Feb. 2024
Dear GuestThank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel We appreciate your taking the time to write this feedback. We are sorry to read that the vacation does not match your expectations, hope to see you again among the guests of the Leonardo Negev Hotel Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

8/10 – Gut

Guy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly, welcoming and spoke good English. The rooms were comfortable and tended to daily. The swimming pool was nice although only open during certain hours. The breakfast was definitely the low point of the hotel. Very poorly managed and understaffed. The scrambled eggs had developed a crust from being under a hot tray for too long. The pastries were also kept under hot lights, which rendered them hard and dry, this was every single morning. The egg cooking station was often unmanned and left on, so that the smell of smoke and burning debris could be smelled. Nothing was labled, so everything was a guess. The coffee station was one machine and was manned by the restaurant manager so there was a constant queue for hot drinks.. certainly something to look into. Also with regards to parking, the hotel have a function facility for weddings, so parking after the afternoon into the night is really an issue, as its free for customers. Hotel was overpriced, but unfortunately there was no other option.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Linoy am 20. Juni 2023
Dear Guy, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel.We were happy to read that you enjoyed your stay with us,We have read your comments carefully and have been forwarded to the relevant department heads so that we can learn from them and draw conclusions.we will be happy to serve you on your next visit as well Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Robert

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only stayed one night, but found it most enjoyable. The hotel is sleek and modern, close to public transport (with inter-city and local), staff are helpful, and the view of Be'er Sheva from my room was spectacular. Comfortable bed, amazingly fast internet, deep bath. My only complaint is the buffet dinner which, at 150NIS, is overpriced for the rather boring food offered. On the other hand, the buffet breakfast offers vast options, all good.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place to stay
It was very nice to stay at the Leonardo's, the staff was friendly and also spontaneous parking was allowed. Central bus station in 5 minutes, University a 5 minutes walk, too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Linoy am 1. Jan. 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

8/10 – Gut

Shahar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good stay However - brakefast moderate - degredated compare to my past visits to this hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von linoy am 18. Dez. 2022
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Two days in Be’er Sheva
The room was spacious and well appointed It’s an older hotel in need of some updates and maintenance. The manager was a good listener; I suggested to him a more streamlined approach to the coffee service at breakfast and other ideas I was well treated by the staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von linoy am 12. Dez. 2022
Dear GuestThank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel We appreciate your taking the time to write this feedback. We are sorry to read that the vacation does not match your expectations, hope to see you again among the guests of the Leonardo Negev Hotel Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel in the City Center
Good hotel in the City Center, room was very clean, comfortable sleeping conditions, very reach breakfast... Recommended f you have to go to Beer Sheva
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von linoy am 11. Okt. 2022
Dear Michael, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

2/10 – Ungenügend

Yossi

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The reservation was badly. We got mistaken room at the first day , the change take time. When we did checked out they want more money for the vacation without asking at the original payment bad customer service!!.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von linoy am 11. Okt. 2022
Dear Yossi,Thank you for taking the time to write a review of our hotel.I apologize that we were unable to make your stay pleasant.The guest experience is very important to us .I hope to have the pleasure of hosting you again in the near future,and provide an even better service.Best regards,Linoy Hanuhov Guest Relations Manager.

2/10 – Ungenügend

Snir

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was hands down the worst hotel experience ive ever had. They didnt clean the rooms on some days. The shower only hsd scolding hot water and i couldn't baith my kids and the managers straight up didnt care. I want my money back!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von linoy am 16. Aug. 2022
Dear Snir, Thank you for taking the time to write a review of our hotel. I apologize that we were unable to make your stay pleasant. The guest experience is very important to us . I hope to have the pleasure of hosting you again in the near future, and provide an even better service. Best regards, Linoy Hanuhov| Guest Relations Manager.

6/10 – Okay

Ruby

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von linoy hanuhov am 31. Juli 2022
Dear Ruby Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel We appreciate your taking the time to write this feedback. We are sorry to read that the vacation does not match your expectations, hope to see you again among the guests of the Leonardo Negev Hotel Best regards, Linoy Abudrham | Guest Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

David, LOS ANGELES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

george

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Robert

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2022

2/10 – Ungenügend

shalom

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

2/10 – Ungenügend

raphael

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Jake

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

TOMER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von linoy am 5. Jan. 2022
Dear Tomer, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards, Linoy Hanuhov | Guest Relations Manager.

6/10 – Okay

Sungdo

Geschäftlich gereist
레오나르도 네게브
방온도 개별조절 불가하여 밤에 추움, 식당내 스푼 배치장소가 항상 일정하지 않아 물어보아야 하고, 물어봐도 제대로 가르쳐 주지 않음. 스푼에 얼룩이 남아 있음. 주차장 차단기 인식이 자주 말썽임. 그러나, 나머지 시설 수준과 인테리어, 프런트 응대는 좋음.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Linoy am 21. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review of our hotel. I apologize that we were unable to make your stay pleasant. The guest experience is very important to us . I hope to have the pleasure of hosting you again in the near future, and provide an even better service. Best regards, Linoy Abudrham | Guest Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Yana am 7. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards, Yana Platsman

8/10 – Gut

solomon

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old hotel, good beds, quiet. Good breakfast. Good value
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Yana am 7. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We were happy to read that you enjoyed your stay with us and we will be happy to serve you on your next visit as well. Best regards, Yana Platsman

6/10 – Okay

anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

6/10 – Okay

Ronza

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Our stay was not in the best way. There were no dental care kits, and only after I asked about four times did they bring brushes without toothpaste! In addition to the dirt that was under the bed. I sat on the floor playing with my son, looking under the bed I found straws and toilet paper thrown away. we stayed for two days and the room underwent at least one "cleaning" that they had to take out at least this garbage! But not done properly. It was very disrespectful to us as guests. And very expensive relative to the service and cleanliness we expected to find accordingly. It is very embarrassing to expect a high level of cleanliness in one of the most well-known and popular hotels in the country, but in practice you will find a lower level than standard, especially during this time of the Corona, which requires strict cleaning and supervision. Attached are pictures of what I found under the bed. I expect appropriate compensation. Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Yana am 7. Dez. 2021
Dear Guest, We thank you for choosing to stay at the Leonardo Negev Hotel. We are sorry to read that the vacation did not match your expectations. We have read your comments carefully and have been forwarded to the relevant department heads so that we can learn from them and draw conclusions. Hope to see you again among our guests and we look forward to your next visit. Best regards,

8/10 – Gut

Maayan

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

sarit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Benjamin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No
Honestly stay away.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Noam

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Eva

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
everything is pretty fine but one drawback:
A little bit dirty windows and the air conditioner. If you have an allergy , take your pills with you . The other things were pretty fine ,
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was great for us. Nice room, pool was great - but closed at 6pm! We nearly missed it. If you want the breakfast, sign up through Orbitz -- it's double the price at the front desk. We didn't purchase it. Water from the shower flooded the bathroom and there was no drain in the floor. Had to use all our towels to mop up. The front desk was vey slow in bringing more towels, which we didn't have enough of from the start. But all in all, it was really very nice and very good price. Recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

2/10 – Ungenügend

Eliyahu

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Ohad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel in BeerSheva
We stayed only for one night on our way down south. Nice room, great reception staff, nice pool.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Vanessa

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Easy going relaxed hotel, bird in dining room was off putting, rooms not the cleanest, nice pool, decent breakfast, good for a family
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Chanael

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Jacques

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel correct
Hotel avec piscine, sauna & salle de sport. Pas trop mal pour la région (il n'y a pas beaucoup d'hotel). Déjeuner correct.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

Amir

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Leonardo 8.4
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

genady

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Dana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel for Negev visit
The hotel was good and the staff helpful. Food was OK, but not much to choose from and quite expensive.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Juli am 22. März 2020
Dear guest, Thank you for your comments. We take our guests' comments very seriously and trying to improve all the time. We were glad to read about our staff service, and wish to see you again soon as one of our pleased guests. Thanks and regards, The Leonardo Negev, Beer Sheva hotel.

10/10 – Hervorragend

Naama

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location particularly to the Beer Sheva Performing Arts Center. The staff took good care of us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Juli am 22. März 2020
Dear Naama, Thank you for your kind review. Hope to see you again soon in our hotel. Thanks and regards, The Leonardo Negev, Beer Sheva hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fornøyd
Svært god mat, det eneste som trekker ned er airconditioningen på rommet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Juli am 22. März 2020
Dear guest, Thank you so much for your comments. We'll check the air conditioning in our rooms. We were glad to read about your hospitality experience, and hoping to see you soon in our hotel. Best regards, The Leonardo Negev, Beer Sheva hotel.

10/10 – Hervorragend

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
Great little hotel in great location with great service. Top stuff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager am 14. Jan. 2020
Dear Heidi, Thank you very much for taking the time to write a review of our hotel. Glad to know that we have been able to create a quality and enjoyable experience for you. We look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Natalie Kovalenko | Guest Relations Manager