Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Motel 6 Bay Minette, AL

2 out of 5
Motel 6 Bay Minette, AL
1402 Highway 31 South, Bay Minette, AL

Bewertungen

7,2

Gut

71 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 201 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

5,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Brandi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The two ladies working up front was very rude! Becauses the online site kept resetting when I tried booking so it didn’t show my 3 children were with me! I ask if I needed to pay extra or something and she just kept being rude! Then there was 9 cars of guys lined across the back of the motel with their trunks up and drinking and being rude to everyone who pulled it! The workers was laughing and hanging with them it was a very rude unsafe place to stay don’t take kids here
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2024
Hi Brandi, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

tara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was extremely nice. Very convenient location to coastal alabama college
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Kyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and clean rooms. Best hotel in town but I wish they had breakfast. I will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi KyleWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

JONATHAN, CANYON LAKE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean comfortable hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Jonathan,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Gary

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

JONATHAN, CANYON LAKE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice clean property with great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 20. März 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and professional. The room was clean, but dated. Very quiet, bathroom was clean and had plenty of towels. I had to checkout early and they were accommodating, providing a refund without even having to ask.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Sophia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Sophia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Venetia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The nicest people you would ever wanna meet!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 – Gut

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good value if you just need a place to rest foig
Motel 6 are known as the low cost provider. They give you a clean comfortable place to sleep for the night at a very reasonable price. This one provided just that.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Dez. 2023
Thank you so much for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6

10/10 – Hervorragend

William

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Laka

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
queens bed was okay
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. Aug. 2023
Hi Laka, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

cheryl

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
If I’m in the area again I will be back. The gentleman at the front desk was friendly and helpful, nice job!
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2023
Hi Michael,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 13. Apr. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good room at a great price
The room was clean, the place was quiet, and we had maid service even though it wasn't requested during the stay. The beds were comfy and the employee at check in was very friendly. Overall a decent room at a great price.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean. Everything worked as it should. Motel staff was very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 17. März 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Tavares

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nancy Y. am 17. März 2023
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ben

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its just a place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2023
Hi Ben, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Zackari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Javilah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2023
Hi Javilah, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6

6/10 – Okay

Christie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
As soon as we arrived inside the room my kiddies grab the remote and tv doesn't work. I called from desk and he come and fixed it. But it was awkward bc the man had to come inside the room and the tv took forever to load. I had to pee so bad so I was coming out of the restroom when he arrived to the door. But apon going in the restroom I noticed tissue in the toilet. Maybe it got stuck and didn't go down from cleaning lady using the restroom or wasn't cleaned properly from prier guest. Next morning I go to take a shower and there's hair in the shower. I just got a rag and spray cleaner I bring with me and cleaned it out before entering.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. Feb. 2023
Dear Christie,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon. Dan J.#Team6

8/10 – Gut

doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
everything was great, but there was no coffee in the morning
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Doris, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Good time
It was very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Traveler,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi John,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Barbara,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Joshua,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Brina

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Where's the coffee?
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Brina,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

katie

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Nancy Y. am 7. Okt. 2022
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 7. Sept. 2022
Hi Patrick,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Brand Experience Team am 7. Sept. 2022
Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Vincent

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disgusting
This place was a total dump. Disgusting, stained towels. Only given a single bar of soap, no shampoo. Nonsmoking room that reeked of cigarettes and body odor. Unsecure wobbly door. All kinds of strange people shouting and entering exiting at all hours of the night. Thin walls where you can hear “working girls” until 3 am. I think the owners are padding their rankings with fake reviews. Nothing about this place was remotely close to the reviews
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Brand Experience Team am 16. Mai 2022
Hi Vincent, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of poor room conditions very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Ricky

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I loved staying here I try and stay here every time it's close to just about everything.dinning and shopping.and the people that work here are friendly and nice and willing to help if you have any problems.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Brand Experience Team am 16. Mai 2022
Hi Ricky, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

JAMES

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
filty staff dingy linen discusting nasty place note: checked out as soon as possible
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Brand Experience Team am 17. März 2022
Hi James, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Sandy

Gut: Personal & Service
They are remodeling
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Ken Patel am 12. März 2022
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Ken Patel am 12. März 2022
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!

10/10 – Hervorragend

Brianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This was the best hotel. Whenever im in town i make sure this is my only booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Ken Patel am 12. März 2022
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New team
New management family owned . The room was clean and desk service excellent will stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Ken Patel am 31. Dez. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

LaToya

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Omg….there wasn’t a coffee maker anywhere…not even in the lobby, if you want to call it that. The “deadbolt” on the door was broken. The towels were dingy and threadbare thin. Do not stay here unless you can help it. I know it says “Motel 6”, but Geesh….NEVER AGAIN.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Ken Patel am 31. Dez. 2021
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.

6/10 – Okay

Marlene

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

4/10 – Schlecht

Allison

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Claimed their system was down and could only take cash.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Steadman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Ken Patel am 31. Dez. 2021
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!

6/10 – Okay

Kevin J.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Nancy Y. am 9. Sept. 2021
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6

6/10 – Okay

Tanzanika

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Nancy Y. am 9. Sept. 2021
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Nancy Y. #Team6

6/10 – Okay

John

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021