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161 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
161
290 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
290
232 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
232
181 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
181
138 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
138
6,4/10
Sauberkeit
7,0/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
6,0/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
24. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
4/10 – Schlecht
Celles
4. Nov. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Klimaanlage bzw Heizung kaputt und das bei tiefen Werten unter 10C, mäßig sauber, kaum Kleiderbügel, keine Kaffeemaschine. Betten Ok, beste war die Lage.
Celles
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
6/10 – Okay
Matthias
13. Okt. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Matthias
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
16. Nov. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst Hotel I've Ever Been To!!!!!
Blood on sheets, mold on walls, bed bugs and dust everywhere. Staff acted like this was a normal occurrence.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
20. März 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need a big upgrade today! Was not happy with rooms)! Need new everything!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von The Belle of Baton Rouge am 24. März 2020
Thank you for taking the time to provide us with feedback of your stay. We are sorry to hear that your stay did not meet expectations and that you were not satisfied. This information has been communicated to the Belle's management staff. We take all comments seriously, our goal is to provide every guest with a great experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Belle of Baton Rouge am 20. März 2020
Hi, Thank you for taking the time to share your review and we love the four stars! We are happy that you stayed at the Belle and had an enjoyable experience. We look forward to seeing you again, soon. Thanks again, Belle of Baton Rouge
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
16. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the cleanliness, staff and I like that the casino is at the hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
15. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great front desk staff. Clean and quiet rooms. Lots of restaurants within walking distance. Fair price.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Belle of Baton Rouge am 16. März 2020
Hi, Thank you for taking time to leave us a review and giving us 5 stars! We are happy that you stayed at the Belle and enjoyed the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. We look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
14. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Belle of Baton Rouge am 16. März 2020
Hi, We appreciate you taking the time to leave us a review. We are sorry you did not enjoy your recent experience at the Belle of Baton Rouge and hope you will give us another chance to provide you with a positive experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von The Belle of Baton Rouge am 11. März 2020
Hello, Thank you for taking time to leave us a review and giving us 4 stars! We are happy that you stayed at the Belle and enjoyed the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. We look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
6/10 – Okay
Deb, New Orleans
Mit der Familie gereist
8. März 2020
I liked to walk alongside of the Mississippi River.
There isn't any restaurant's in walking distance.
Deb
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von The Belle of Baton Rouge am 9. März 2020
Hi Deb, Thank you for taking the time to provide us with feedback of your stay. We are sorry to hear that your stay did not meet expectations and that you were not satisfied. This information has been communicated to the Belle's management staff. We take all comments seriously, our goal is to provide every guest with a great experience. Please give us another opportunity to provide you with a great experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
6/10 – Okay
LW21
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
6. März 2020
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff isn’t the best . Very rude when it came to checking like me& my family don’t belong here .
LW21
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
4. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Belle of Baton Rouge am 10. März 2020
HI, Thank you for sharing your feedback. We hope that you can give Belle of Baton Rouge another try again in the future.
Thanks, Belle of Baton Rouge
4/10 – Schlecht
Maiko
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
4. März 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As a "casino hotel" I expected this place to be nice. I was very disappointed. It wasn't dirty or anything just out dated and felt like I was staying in a motel instead. There were no brochures or any information about the casino that would make you want to play. There wasn't even a microwave or a refrigerator in the room. Despite paying over $120 a night, breakfast wasn't even included, it was $10 a person. I would not recommend this place.
Maiko
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Belle of Baton Rouge am 10. März 2020
Hi Maiko, We appreciate you taking the time to leave us a review. We are sorry you did not enjoy your recent experience at the Belle of Baton Rouge and hope you will give us another chance to provide you with a positive experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Amanda
Mit der Familie gereist
2. März 2020
Gut: Personal & Service
Amazing Staff, Building needs some work
The staff were friendly and amazing service. The hotel itself is older and dated but a very pretty building however needs some work done. Overall our our room was clean and good but it needed updates to the room and the bathroom was extremely small. This hotel is in the perfect location just needs maintenance issues and updates performed and it would be so much better.
Amanda
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Michelle
2. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Kara
Mit der Familie gereist
28. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kara
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s always a pleasure to stay at the Bell . The price is perfect and the rooms are very posh
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Belle of Baton Rouge am 28. Feb. 2020
Hi, Thank you so much for your five stars. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Hope you visit us again soon! Thanks, Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
26. Feb. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Belle of Baton Rouge am 10. März 2020
Thank you for taking time to leave us a review. We appreciate that you stayed at The Belle and look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
10/10 – Hervorragend
Emily
Mit einer Gruppe gereist
25. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Emily
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Zachery
Mit einer Gruppe gereist
25. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zachery
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Jessica
Mit einer Gruppe gereist
24. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
24. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing I didn’t stay and was still charged $130 never using this site again!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Baton am 26. Feb. 2020
Hi Anonymous, Thank you for taking the time to share your review. We are sorry you did not have a positive experience and hope you give the Belle another chance to provide you with a wonderful experience.
Thanks, Belle of Baton Rouge
10/10 – Hervorragend
Toquila
24. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toquila
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
23. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room felt like a old house and the bed was very hard and smelt like weed in the hall
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
4/10 – Schlecht
Faith
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2020
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Faith
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
4/10 – Schlecht
Lauren, baton rouge la
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bathtub was dirty and the shower didn’t work, didn’t feel comfortable sitting in filth. The facility overall is just drab and run down
Lauren
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton Rouge am 21. Feb. 2020
Hi Lauren, Thank you for taking the time to leave us a review. We will share your feedback with Management and they will review the situation. We hope you give us another chance, our goal is to provide the best customer experience. Thank you, The Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Stephen
14. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
MONEY NOT WELL SPENT
Check in was smooth. No thermostat for ac, shower rod was pulled out of wall on both sides. Couldn’t shower with out flooding bathroom.
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
LuAnne
Mit einer Gruppe gereist
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LuAnne
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
THERESA
12. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
THERESA
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
6/10 – Okay
JRR
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property is in dire need of some updating. I automatically assumed that the room would have refrigerator and microwave but it did not have either. The staff was great and the hotel is in the heart of downtown.
JRR
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton Rouge am 14. Feb. 2020
JRR, thank you for taking time to leave us a review. We are happy that stayed at the Belle of Baton Rouge and enjoyed the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. We look forward to seeing you again. Thank you, The Belle of Baton Rouge
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Feb. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton Rouge am 14. Feb. 2020
Anonymous, Thank you so much for the five stars! We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Thanks again, Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
11. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Little Surprised
Hotel is outdated. Needs remodeling. Staff and service is great. Location is great. Place needs to be updated.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
SpanishTown
Mit dem Partner gereist
10. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Lights by beds did not work. Normally, I'd expect to find a light switch on the wall that would control these, but there was not or at least one that was visiable. Switches on the lamps did not even control them.
SpanishTown
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von BAton am 12. Feb. 2020
Hi Spanish Town, thank you for taking time to leave us a review. We are sorry to hear a few things throughout your stay did not meet your expectations. We hope you give us another chance as we always work hard to make your experience a positive one! Thank you, Belle of Baton Rouge
6/10 – Okay
Rob, Jarreau, La
Mit einer Gruppe gereist
10. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stay here once a year for a Mardi Gras ball across the street so it extremely convenient. The best thing is they let you check in early which is a great thing , the rooms are good nothing to write home about. Mine this time was a little musty. It is one of the older hotels in the city so I’ll just leave it at that.
Rob
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton am 12. Feb. 2020
Rob, thank you for taking time to leave us a review. We are happy that you continue to stay at the Belle of Baton Rouge and enjoy the benefits we have to offer. Our goal is provide a positive experience for all our guests. Thank you, The Belle of Baton Rouge
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
10. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Didn't like much. The hotel is in poor condition. It's getting worse each year. Roof in room pealing off. Dirty outdated rooms. Used to have breakfast. Not anymore. Free coffee. Not anymore. A small cup with cost $2.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton am 12. Feb. 2020
Thank you for sharing your feedback, we are sorry to hear that you were not satisfied with your stay. We hope that you can give Belle of Baton Rouge another try again in the future. Thank you, The Belle of Baton Rouge
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton am 12. Feb. 2020
Thank you for sharing your feedback, We hope that you can give Belle of Baton Rouge another try again in the future. Thank you, The Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
4. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was helpful and friendly, and the location was excellent. The room was fine, with the exception of water stains on the ceilings, and the bathroom floor was extremely sticky.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Baton Rouge am 5. Feb. 2020
Anonymous, thank you for taking the time to leave us a review. The Belle of Baton Rouge is very happy you enjoyed your experience with us. We look forward to seeing you again soon. Thank you, Belle of Baton Rouge
10/10 – Hervorragend
Kasey
Mit der Familie gereist
4. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Beautiful.....But.
Loved almost everything about the stay! Beautiful place! I would definitely update the mattresses and pillows......they we very very hard.
Kasey
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
8/10 – Gut
Kelley
3. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kelley
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Feb. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Belle am 4. Feb. 2020
Anonymous, thank you for taking the time to leave us such a wonderful review. The Belle of Baton Rouge appreciates it and looks forward to welcoming you back in the near future. Thanks, Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Darlene
Mit einer Gruppe gereist
28. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was okay. Nothing to brag about, but also nothing to really complain about either.
Darlene
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
27. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No valet parking and room had bad odor. Had stayed there every year for the past 5 years on this particular weekend. Noticed in last couple of years Property was going down. But this was the worst. No one to even help with luggage. Needs upgrades bad and definitely carpets changed to get rid of odors.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Baton Rouge am 27. Jan. 2020
Hi, we appreciate you taking the time to leave us a review. The Belle is sorry to hear that a few things throughout your stay did not meet your expectations. We will share your concerns with our management. We hope you give us another chance, we are always working hard to improve our services. Thank you, Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
25. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was clean and the staff was super nice and honest. My daughter dropped her purse with her Apple Watch and AirPods and a worker tracked her down and gave it to her
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Baton Rouge am 27. Jan. 2020
Hi, thank you for taking time to leave us a review. We are happy that you enjoyed your experience at The Belle of Baton Rouge. We always aim to provide you with the best customer service! We look forward to seeing you again, soon! Thank you, Belle of Baton Rouge
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
23. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
8/10 – Gut
Debi, NC
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
20. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No coffee in rooms and we were not told at checkin that coffee was available in lobby
Debi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Baton Rouge am 21. Jan. 2020
Hi Debi,
The Belle of Baton Rouge appreciates you taking the time to leave us a review. We are disappointed that our staff didn't inform you on specifics that would have made your hotel stay a positive one. We hope you give us another chance as we are always working to improve our service.
Thank you, Belle of Baton Rouge
4/10 – Schlecht
Jessica
Mit der Familie gereist
19. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointed
We arrived late they were very accommodating BUT got to our room and the hall reeked of marijuana being smoked in someone’s room. The room had a horrible odor, the bathroom was very dirty and just all out disappointing. The picture online are very misleading.