Außenpool

Bewertungen von Batam Marriott Hotel Harbour Bay

5 out of 5
Batam Marriott Hotel Harbour Bay
Harbour Bay Downtown, Jalan Duyung, Kel Sungai Jodoh, Kec Batu Ampar, Batam, Batam Island

Bewertungen

9,0

Wunderbar

36 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Raymond

Geschäftlich gereist
I don't like.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jingxuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and service are great. Rooms are big and clean. Will stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Fleur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CNY in Batam…
Super convenient from the ferry. Room was spacious and comfortable, as was the bed. Everything clean and well serviced. Food in the Goji restaurant was fantastic. Pool area could do with some more shade and food menu there was limited. All staff encountered were friendly and helpful. Shops, bars and restaurants also nearby. Adequate gym and lovely spa experience. Would stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Bryan

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Huang Zi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
How can this be a 5 star hotel? Overpriced as well. No dressing table, poor room design, seaview blocked by plants and trees. $22sgd breakfast buffet is so average. Poor receptionist service. The bed is hard and uncomfortable. Noisy surroundings as well.....
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Hajjar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
there was nothing not to like about my stay! it was accessible to harbour bay mall and there was a night market right outside the hotel. pool was nicely shaded in some areas and breakfast has got a good spread. service was prompt and excellent, they helped us with our luggages upon arrival as well as when we checked out!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very polite staff. Convenient to ferry terminal but not to main shopping area
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

YINGFANG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

PEIR YONG

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Monte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
매우 편하고 즐거운 시간을 보냈습니다.
직원분들이 매우 친절하고, 호텔 컨디션도 좋습니다. 하버베이 페리 터미널과 가까워 이동 역시 편리합니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The Batam Marriott Hotel was amazing from the staff, breakfast, cleanliness, the room and especially the view to the sea.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Kam Foong

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Kaijun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very thoughtful and kind in creating a memorable experience for a special occasion. Really appreciate the genuine service and efforts! The hotel is well located next to the harbour and the room was comfort! Special thanks to Rahmat, Tiffany, Mez and the rest of the staff! Will return again! :)
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Valerie am 6. Sept. 2023
Dear Kaijun,Thank you for your positive feedbackWe are glad to hear that you had memorable experience with usIt was our pleasure to deliver wonderful service to youWe are looking forward to welcoming you back again soonBest Regards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Tow Choon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All hotel staff are very friendly and helpful. We enjoyed the stay a lot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Valerie am 23. Aug. 2023
Dear Tow Choon,Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you backRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Najeeb

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Valerie am 23. Aug. 2023
Dear Najeeb,Thank you for your reviewRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Emma, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staffs at Marriott Batam is spot on. They will make you smile all day. Skill full, knowledgeable and always happy and ready to help! Kudos to the Marriott Batam staff — wonderful people, wonderful country!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Valerie Patricia am 25. Juli 2023
Dear Emma,Thank you for your kind reviews. It was our pleasure to gave you a wonderful experienceWe hope to welcoming back you again in the near futureRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Eugene, Singapore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Luxurious hotel situated just directly above the ferry terminal (Harbour Front). The hotel is closed to many eateries, massage parlours and shops. Staff were very welcoming and friendly. The lounge and cafe are beautifully decorated. Hotel rooms are huge and spacious. Had a wonderful time! Will be back!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Valerie Patrica am 25. Juli 2023
Dear Eugene,Thank you for your positive reviews. We are glad that you had a wonderful stay with usWe are looking forward to welcoming back you soonRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Yan lin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staffs stationed at the lobby and the 11 floor club house are amazing. Even the chauffeurs and housekeepers are well trained and polite. My only qualms are the f&b staffs on level 2. We were having dinner there and there is this f&b staff which keeps placing menu on top of my utensils which is so unhygienic. He could not speak English either. I think he could sense I was unhappy and he bought out another kitchen staff and tog they stood in one corner and eye balled us while we were eating. That was so unacceptable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Valerie Patricia am 25. Juli 2023
Dear Yan Lin,Thank you for kind reviews. We regret to hear that you received unpleasant experience in our restaurantWe hope to serve you again in the near future and give you the different experienceRegards,Valerie Patricia

6/10 – Okay

Peng Wah

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

koh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’m puzzled as to the beds provided for 3 adults ( 2 single bed ) is not big enough . Should be a king size and a single bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Valerie Patricia am 25. Juli 2023
Dear Koh,Thank you for your reviews and feedback. We regret to hear your experienceAll the rooms right now only available in king or twin bedWe hope to greet and meet you again in the near futureRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Yin Peng

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It is a nice and comfortable stay at Marriott Hotel. Staff were warm and courteous. Will definitely come back for the next holiday.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Valerie Patricia am 25. Juli 2023
Dear Yin Peng,Thank you for your positive reviews. It is a pleasure for us to give you warm and courteous serviceWe are looking forward to welcoming you back soon in our homeRegards,Valerie Patricia

10/10 – Hervorragend

Wai Choong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Osamu

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Reception lady offered to change to sea view room when I checked in but it is chargeable. So I rejected. Room is no bath tab and not so big. No good impression for my first time stay there with my wife.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Kym

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoy one nite stay at Marriott hotel; spa at Aska ; seafood restaurants and pubs nearby 😊👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Nicolette

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Counter staff (Jessica) was friendly and accommodating in terms of the timings for checking in & out. This is really helpful as I had been working till quite late day before the staycation. Being able to rest a bit early in the room upon check-in boosts my energy to ‘shop’ better after the rest. Felt not comfortable upon seeing the in-room slippers as they appeared ‘not cleaned enough’. I just chose the pair that seemed better to put on. Same thing goes to the bath towel which was hung onto the metal railing that we used to hang our clothes during the bath. Another piece was folded properly and placed inside the basin area. The cleanliness of the bath towels could have been made better. Good to see that there is ‘two compartments’ within the trash basket, as I could separate and throw the rubbish accordingly. This applies to the 4 bottles of mineral water that was placed inside the room. A friendly touch by the hotel to place 2 small containers of cookies act as my night snacks. Taste good as well. There is quite a variety of choices given on the breakfast buffet. Hope that the condition of the food varieties could be done in the way that the food choices could have been ‘heated’ more. It would be nice if hotel guests could take up the seats at other ares of the hotel instead of just the ‘seats’ next to the checking-in counters
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

HUITING ANGELINE

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Sarinah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel!
Wonderful service by DM Faruk from Reception team. The after service after my items were left in the room after we checked out was attended quickly. He apologise profusely. They have a great team in F&B too. All the staff were full of mannerisms. Best stay! Marriott consistently gave the best!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Service and Facilities!
The stay there is amazing. The people there are very high energy and very helpful. They are very enthusiastic in the things they do, and on learning that it is my wife’s birthday, they planned several little surprises for her. Rahmat is extremely helpful, and execute his work with pride. Well done team to make our stay memorable!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Celine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location. Deluxe room is big enough to accommodate a family of 4. Room is clean. Buffet breakfast spread is not too bad but I feel that they can improve more on their international spread.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Kishinchand

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

VIVEKANANDAN

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just above the ferry terminal, also inside harbour bay which is one of the secured places. But felt a bit expensive.

8/10 – Gut

Shuji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Yuen Siong

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Saif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Ben

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overpriced, rooms not managed expect 2 single beds
Booked a queen bed got 2 king singles or very very small double beds not like in the picture. They tried to put me in a smoking room as they were fully booked. Hotels.com is not fully connected to their inventory so expect the hotel to swap you into another room. Overpriced given we didnt get a queen or king size bed and 2 single beds.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Alizah Bte Kadir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mehmet Samil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Perfect
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Marek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

Inge

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Trip
Rooms very spacious and nice. Service and menu at roof top restaurant very good. Shower had only hot water, so had to use bath tub.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Danny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

6/10 – Okay

Yusuf

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Family weekend staycation
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

YOSHIMOTO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020