Außenpool

Bewertungen von NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal

4 out of 5
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
Calle 80 No. 51 B - 25, Barranquilla, Atlantico

Bewertungen

8,4

Sehr gut

395 von insgesamt 777 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
215 von insgesamt 777 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 777 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
43 von insgesamt 777 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 777 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Claus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was an okay stay. There are two minor pools on top (the fact on top is great) one of them is a Jacuzzi. I saw 3 rooms in the Hotel, all was kind a different from the appearance and features. My room didn't had a hairdryer (I am sure when I asked for it I would have get one). Also the shower had no view protection to the bed which was there in other rooms (also like the hair dryer). Breakfast was good, as European you miss the butter for the bread. Elsewise the kitchen does freshly a small portion of eggs as you wish. Reception was professional and kind, also dealing with an major issue in the room was very professional cared by the staff. We did park with a car and had always a place in the garage. Directly in front is a McDonalds, some Restaurants and malls are close, at night better to use a car (as always in Colombia).
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla. am 9. Okt. 2023
Good morning Mr. ClausThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate highlighting the breakfast, the professionalism of our staff. We will take your comments into account to continue improving. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Cordially,

8/10 – Gut

Robin, Oberhausen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Swhe freundliches Personal. Madame Paula war immer glücklich und froh da zu sein für Mich. Frühstück gut Butter hat gefehlt. Zimmer sonst sehr viel Platz
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla. am 9. Okt. 2023
Good morning Mr. RobinThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the breakfast, the kindness of our staff. We will take your comments into account to continue improving. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regards,

6/10 – Okay

Marcin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Preis - Leistung Verhältnis stimmt. Gutes Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Team NH Collection Barranquilla am 29. März 2022
Hi Mrs Marcin thank a lot for you comments, are very importan for us, we hope to see again soon kind regards

10/10 – Hervorragend

Jakob, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes, großes Hotel im Norden der Stadt. Alles war sehr zufriedenstellend, besonders gut gefallen hat mir das extrem vielfältige und hochwertige Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Diana Saltarin am 25. Nov. 2018
Thank you very much for your kind comments. It is always a great joy to know we went beyond your expectations. As a member of Nh Hotels Group our aim is to provide a memorable experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches Hotel unweit von Zentrum von Barranquilla
Das Personal ist sehr freundlich und versucht jeden Wunsch zu erfüllen, damit der Gast einen sehr angenehmen Aufenthalt hat. Die Zimmer sind sauber. Ich werde wieder dieses Hotel bei meinem nächsten Aufenthalt in Barranquilla buchen.
Aufenthalt von 27 Nächten im Juni 2018
Antwort von Diana Saltarin am 3. Aug. 2018
Dear Guest, Collection SmartSuites Barranquilla was very satisfactory. NH Hotels Group, human capital is extremely important, as they are the main actors to make your stay unforgettable. We have people with a special charisma and a charming smile whose priority is to make you happy. Have a great day. Yours sincerely,

6/10 – Okay

Jasmine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Kein guter Tip
Das Zimmer war geräumig. Die Klimaanlage war nicht zu regulieren uns war es viel zu kalt!! Das Bad hatte viel Schimmelpilz. Auch an der Klimaanlage war es ganz schwarz. Internet war sehr schwach. Fitnessbereich war groß, aber außer Kardio nicht wirklich zu gebrauchen. Pool ist für die Größe der Hotels super winzig. Alles in Allem: es gibt zu diesem Preis viel bessere Hotels in der Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Diana Saltarin am 17. Jan. 2018
Good Moning, Mrs. Jasmine Thank you for your comments with us and all the recommendations, they are very important and they make us continue to provide all our guests with a quality service. We wait for you in a next visit to the city of Barranquilla and greet him personally. Best Regards, Diana Saltarin Guest service Manager.

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles ok
alles ok, komme wieder
Antwort von Guest Relations am 25. Okt. 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches Personal. Hotel gut.
Kann das Hotel empfehlen.
Antwort von Guest Relations am 25. Okt. 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gutes Hotel
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel ist sauber. Komme wieder.
Antwort von Guest Relations am 25. Okt. 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo maravilloso
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sr Luis am 14. Mai 2024
Buenos días Sr Luis, muchas gracias por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Estamos felices de saber que disfrutó la estadia en nuestro hotel. Todo nuestro personal se esfuerza por generar buenas experiencias y recuerdos a los huespedes. Esperamos volver a recibirlo muy pronto, sería todo un gusto. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuutes Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente personal, sobre todo la recepcionista Paula solucionó todas nuestras peticiones
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sr Luis am 14. Mai 2024
Buenos días Sr Luis, le agradecemos por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Gracias también por resaltar la atención de nuestro personal y de la atención recibida en recepción, nos esforzamos para que todos nuestros huespedes tengan excelentes experiencias y recuerdos. Para nosotros sería todo un placer el volver a recibirlo en nuestro hotel, esperamos volver a verlo pronto. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice. I will stay there again
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sr Michael am 14. Mai 2024
Good morning Mr Michael, thank you for taking the time to answer the survey. We are pleased to know that your stay at the hotel was pleasant and that you liked the hotel. We strive to ensure that all our guests have excellent experiences.It would be a great pleasure for us to welcome you again, we hope you visit us soon.Best regards, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

8/10 – Gut

Juliana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Me quedé en este hotel en un viaje de trabajo, está muy bien ubicado con restaurantes “walking distance” , el área es segura, el hotel tiene unos cuantos ańos y las instalaciones no son las más nuevas, pero está ok
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sra Juliana am 10. Mai 2024
Buenos días Sra Juliana, gracias por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Valoramos todas las opiniones y comentarios de nuestros huespedes ya que estos nos permiten guiarnos y mejorar constantemente. Cordialmente, Team NH Collection

4/10 – Schlecht

Rachid

Aufenthalt von 13 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Eric

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
15-Year-old property that's never been renovated. DIRTY is the best word to described just about everything, but especially the room. Dirty curtains, carpets, floors, dust everywhere, old damaged furniture, hot water was Luke warm. Should be a regular NH, not "Collection" (that's an insult to the brand!). For NH to brand this as a Collection hotel is pure marketing. GREAT STAFF, super friendly & very attentive. Good breakfast buffet, tiny gym.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Mr Eric am 14. Mai 2024
Good morning Mr Eric, we appreciate you taking the time to answer the survey. Thank you also for highlighting the attention of our staff, we are always available to our guests.On behalf of the entire team we regret the inconveniences experienced during your stay at the hotel and we want you to know that we take all your comments and opinions very seriously and take into account because these are what allow us to guide ourselves and devise ways to improve.Best regards, Team NH

10/10 – Hervorragend

Nelson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encantoooo belloooo y todo el mundo muy amigables
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024
Antwort von Sr Nelson am 29. Apr. 2024
Buenos días Sr Nelson, le agradecemos por tomarse el tiempo de valorarnos, para nosotros son muy importantes todas las opiniones. Gracias también por resaltar la buena atención del personal. Estamos encantados de saber que tuvo una excelente estancia en el hotel. Nos esforzamos por generar buenas experiencias a todos nuestros huespedes. Esperamos volver a recibirlo pronto, sería todo un gusto. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Alvaro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La propiedad esta ubicada en un lugar muy conveniente, cerca de muy buenos restaurantes inclusive el del hotel, cerca de excelentes centros comerciales. No hay que utilizar los taxis de la calle por que tiene una flota de autos que te pueden llevar a todos los lugares ( son un poco mas caro que el taxi normal pero vale la pena ) El desayuno es excelente mucha , variedad de frutas, jugos , quesos, fiambres y panes. El servicio de las meseras y cocineras es excelente. Recomiendo este hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sr Alvaro am 29. Apr. 2024
Buenas tardes Sr Alvaro, muchas gracias por comentarnos sobre su experiencia en nuestro hotel. Agradecemos también por resaltar el servicio de nuestro personal, siempre nos esforzamos para que todos nuestros huepedes tengan buenas experiencias. Estamos felices de saber que el hotel haya sido de su agrado y que disfrutó la estancia. Para nosotros sería todo un placer volver a recibirlo pronto. Cordialmente, Team NH Collection

2/10 – Ungenügend

Nancy Jennifer

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Beds are hard, feels like sleeping on the floor. Weird smell on towels. Toilet, shower and sink; clogged. Toilet needs to be flushed multiple times. Only 2 toilet paper, you would have to ask for room service for more or call reception. The pool was dirty. Breakfast buffet, everything is cold; eggs, pancakes, mini meat empanadas and only one toaster available, having to wait along time when large groups; too many inconveniences. Coffee was good. Room was clean. Elevator worked great, need room key to access. The hotel is in a great area, McDonald’s across the street, recommend Henry’s place if you want to a few drinks and good food full menu. A lot of nice restaurants in the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mrs Nancy am 10. Mai 2024
Good morning Mrs. Nancy, we thank you for taking the time to respond to the survey.On behalf of the entire team we apologize for the inconveniences that occurred during your stay and we will take note of all your comments as these allow us to improve and are a guide to achieving greater guest satisfaction.Best regards, Team NH

6/10 – Okay

Myrna, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
“The hotel room was disappointing due to an uncomfortable bed and excessive noise from the street. It made for a restless night’s sleep, detracting from an otherwise potentially pleasant stay.”
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Mrs Myrna am 22. Apr. 2024
Good morning, we thank you for taking the time to rate us and comment on your experience at the hotel. We regret the inconvenience that occurred. We inform you that the mattress change is already taking place and we hope that on your next visit you can enjoy them.Best Regards, Team NH.

6/10 – Okay

Linda, Weaton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La comida , su menú era poco variable y lo que ofrecen no es la mejor calidad en los productos
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Sra Linda am 17. Apr. 2024
Buenas tardes Sra Linda, le agradecemos por tomarse el tiempo de valorarnos. Con respecto a su comentario, nos gustaria saber que le gustaria encontrar en el menú o que sugerencias tiene. Todos los comentarios son muy importantes para nosotros pues son los que nos permiten mejorar. Cordialmente, Team NH.

10/10 – Hervorragend

Hebert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buenas habitaciones y buen desayuno
Antwort von Sr Hebert am 27. März 2024
Buenos días Sr Hebert, primero que todo, le agradecemos que se haya tomado el tiempo de responder la encuesta. Estamos felices de saber que el hotel y servicio hayan sido de su satisfacción. Nos esforzamos por generarle maravillosas experiencias a todos nuestros huespedes. Esperamos volver a recibirlo pronto, sería todo un placer. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

8/10 – Gut

alejandro

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Buen servicio. Terrible presentación. Están en obras y no avisaron. Terrible el lobby
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sr. Alejandro am 18. März 2024
Buenos días Sr. Alejandro. Muchas gracias por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Lamentamos los inconvenientes presentados. Tomaremos nota de todos sus comentarios pues son muy importantes para nosotros y nos permiten mejorar. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was spotless, the staff was super, the location was convenient to everything. I will return.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Mrs Joseph am 15. März 2024
Good morning Mrs Joseph thank you for taking the time to answer this survey. We are pleased to know that your stay at the hotel was good and that the service provided was to your liking. We hope you come back soon. Best Regards, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Mrs Carlos am 15. März 2024
Good morning Mrs Carlos, thank you for taking the time to answer the survey. We are pleased that the hotel was to your liking. We hope you come back to visit us soon. Best Regards, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Ines Maria Iglesias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nice place to go
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ms Ines am 15. März 2024
Good morning Ms Ines, thank you for taking the time to answer the survey. We are pleased to know that the hotel was to your liking. We will be more than happy to welcome you again soon. Best Regards, Team NH Collection Royal Smartsuites Barranquilla.

4/10 – Schlecht

Luis

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No solucionaron mi problema tan pronto llegue a mi habitación
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sr. Luis am 15. März 2024
Buenas tardes Sr. Luis. Lamentamos los inconvenientes presentados, tomaremos nota de todos sus comentarios pues son muy importantes para nosotros y nos permiten mejorar. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

8/10 – Gut

Alberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Está bien excepto el upgrade
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sr Alberto am 18. März 2024
Buenas tardes Sr Alberto, muchas gracias por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Tomaremos nota de todos sus comentarios ya que son muy importantes para nosotros y nos permiten mejorar. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Jean-Noel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel, propre, personnel accueillant, service excellent. Buffet du petit déjeuner très varié.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mr. Jean-Noel am 4. März 2024
Hello Mr. Jean. Thank you for taking the time to answer the survey. This allows us to continue improving. We are pleased to know that your stay at the hotel pleasant. We strive to always provide you good experiences. We hope you will stay with us again. Best Regard, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my favorite hotel during recent travel in Colombia. Accommodations are excellent, the roof terrace is spectacular, and the people friendly, knowledgeable and helpful. Compliments to José and Paula in reception, and Loraine in the restaurant for outstanding hospitality and service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartuites am 1. März 2024
Good afternoon Ms. MichaelThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

8/10 – Gut

Davey

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sr Davey am 20. März 2024
Buenos días Sr Davey, muchas gracias por tomarse el tiempo de responder esta encuesta. Esperamos que su estancia en el hotel haya sido placentera y que vuelva a hospedarse con nosotros pronto. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Eduardo Ernesto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I keep coming back to this hotel for the location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 27. Feb. 2024
Hello Mr. Ediardo.Thank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The safe deposit box didn't work but when I asked the FD person to give me another room (I had just checked in), she sent a maintenance person. He connected power to the safety deposit box but didn't ensure that the door was operational. I then had to leave the hotel and risk leaving my valuables in the room. Other than that, the breakfast is great and the mattress was wonderful (on the hard side rather than fluffy).
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 27. Feb. 2024
Good afternoon Mrs. Michellethank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We take note for your coments, there are very important for us. our departament of mantenience its resolved problems with safey box.Best regard

10/10 – Hervorragend

BARRY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The best property that I've stayed at in my travels in Columbia will always stay there when I travel to Barranquilla
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 1. März 2024
Good afternoon Ms. BarryThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

8/10 – Gut

JUANCARLOS, Bogota

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet confortable rooms with nice people!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH am 23. Feb. 2024
Muchas Gracias por tomarse el tiempo y responder la encuesta.Tomaremos atenta nota de sus observcion, estos Cordial Saludo Team NH

6/10 – Okay

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower was dirty , and had no door so if ac is on you will freeze while u shower even using hot water . The bed had hair on it . The sheets looked stained not upkept . The hall way had weird old smell . The staff are very nice . Ordered room service the burger and fries super dry .we even checked out a day before and they didnt ask us how are stay was .
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH am 23. Feb. 2024
Hello Ms. Kimberlythank a lot to answer the survey.your comments are very importan for us.We will take careful note of your comments to improve

10/10 – Hervorragend

Hugo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Nh am 23. Feb. 2024
Good afternoon Mr. Hugo.Thank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place.
The staff and breakfast are incredible. The rooftops pools are very nice. It seems like a safe neighborhood. The beds are a bit hard and things need a little updating. Our floor was in pretty bad shape. The housekeeping also doesnt reatock coffee.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Nh Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Ms. MeganThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Chloe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, would recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Ms.Chloe.Thank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prime location, modern
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Ms. JoseThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Nh Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Ms.Thank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Dressel, St. Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay. Good value
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Nh Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Mr. DresselThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

6/10 – Okay

Jorge

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Samrtsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Ms. JorgeThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

ERICK, Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sr Erick am 20. März 2024
Buenos días Sr Erick, le agradecemos por tomarse el tiempo de responder la encuesta. Nos complace saber que su estancia en el hotel haya sido placentera. Nos esforzamos por generarle buenas experiencias a todos nuestros huespedes. Esperamos que vuelva a visitarnos pronto. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla.

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place. It is a jewel in Barranquilla
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Smartsuites. am 23. Feb. 2024
Good afternoon Mr. Eduardo.Thank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regard

10/10 – Hervorragend

Alejandro, bronx

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
McDonald’s across the street was very convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 31. Jan. 2024
Good afternoon Mr. HectorThank you for taking the time to answer the survey, this allows us to continue improving. We are pleased to know that you completely enjoyed the hotel, we strive to generate these experiences. We appreciate the location of our hotel. We hope to have the pleasure of having you visit us again soon as it is a pleasure for us to have you at the hotel.Best regards,

8/10 – Gut

Marlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Necesitan poner mejor fragancia en el lobby,,, olor fuerte y no muy agradable para mi gusto
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 26. Jan. 2024
Buenos dias Sra. MarleneGracias por tomarse el tiempo de contestar la encuesta, esto nos permite seguir mejorando. Nos agrada saber que el hotel fue de su total agrado, nos esforzamos por generar estas experiencias. Tomaremos encuenta sus cometarios para seguir mejorando. Esperamos tener el gusto de que pueda volver a visitarnos pronto ya que para nosotros es un placer tenerla en el hotel. Cordialmente,

8/10 – Gut

JORGE EDUARDO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buenas instalaciones y excelente servicio. El costo de la comida es exagerado. Hay restaurantes al lado que son buena opción.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 22. Jan. 2024
Buenos dias Sr. JorgeGracias por tomarse el tiempo de contestar la encuesta, esto nos permite seguir mejorando. Nos agrada saber que el hotel fue de su total agrado, nos esforzamos por generar estas experiencias. Agradecemos resaltar la atencion de nuestro personal y las instalaciones de nuestro hotel. Tomaremos encuenta sus comentarios para seguir mejorando. Esperamos tener el gusto de que pueda volver a visitarnos pronto ya que para nosotros es un placer tenerlo en el hotel. Cordialmente,

8/10 – Gut

Lawrence R.

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 18. Jan. 2024
Buenos dias Sr. LawrenceGracias por tomarse el tiempo de contestar la encuesta, esto nos permite seguir mejorando. Nos agrada saber que el hotel fue de su total agrado, nos esforzamos por generar estas experiencias. Esperamos tener el gusto de que pueda volver a visitarnos pronto ya que para nosotros es un placer tenerlo en el hotel. Cordialmente,

8/10 – Gut

Marlene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
unica sugerencia acerca de la fragancia en el lobby olor MUY fuerte
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 18. Jan. 2024
Buenas tardes Sra. MarleneGracias por tomarse el tiempo de contestar la encuesta, esto nos permite seguir mejorando. Nos agrada saber que el hotel fue de su total agrado, nos esforzamos por generar estas experiencias. Tomaremos encuenta sus comentarios para seguir mejorando.Esperamos tener el gusto de que pueda volver a visitarnos pronto ya que para nosotros es un placer tenerla en el hotel. Cordialmente, Team NH Collection Smartsuites Barranquilla

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
La estadía estuvo bien, la atención de la recepcionista y demás personal de aseo bien. Pero el aseo en las piscinas muy malo, y en los cuartos no muy bueno, habían cucarachas pequeñas en los baños y en la piscina mugre
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team NH Collection Smartsuites Barranquilla am 15. Jan. 2024
Buenos dias estimado huesped, Gracias por tomarse el tiempo de contestar la encuesta, esto nos permite seguir mejorando. Nos agrada saber que el hotel fue de su total agrado, nos esforzamos por generar estas experiencias. Agradecemos resaltar la atencion de nuestro personal. Tomaremos encuenta sus comentarios para tomar acciones de mejora. Esperamos tener el gusto de que pueda volver a visitarnos pronto ya que para nosotros es un placer tenerlo en el hotel. Cordialmente,