Rezeption

Bewertungen von Grand Hotel Bansko

4 out of 5
Grand Hotel Bansko
Glazne str, 5, Bansko

Bewertungen

6,6
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

9,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Gorjan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Emil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place!
I was pleasantly surprised by the hotel. Recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Mira from the Marketing department am 1. Dez. 2021
Dear guests, thank you for your review.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trying to be posh, but isn’t working for them!
We have reserved a deluxe room with one queen bed and 1 sofa bed. This has been stated on our confirmation email of the type of room . Once we have arrived, the receptionist gave us a standard room. Which looked nothing like what we have reserved. Going back to the reception and mentioned that we booked deluxe not standard. The guy tried to make excuses stating that each room is different. However, it was very obvious that this isn’t a deluxe room by judging from the size of the room and the size of the bed. It was frustrating how he was giving all sort of excuses as if we are stupid and don’t know the difference. After everything , we got the deluxe room but with no sofa bed and it was stated in our reservation. At this point I had bad impression already didn’t want to make the situation worse so we just accepted the second room . The all inclusive service was quite frustrating. Cocktail wise , all they offered was the sex on the beach and tequila sunrise. For some unknown reason , they didn’t want to make other cocktails. Therefore the whole cocktail menu seemed very limited. The buffet food was great with variety of foods that were well prepared. Drink wise from the machines were very cheap and watery. The spa itself was very good , had a lot of spa rooms and space. The cleanliness was on point. Mini fridge bar in the room was quite empty, we finished all the drinks in one night. The next day and the day after nobody refilled the fridge.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Emil

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
WAARDELOOS HOTEL
Nooit zo slecht gehad, bij het zwembad moest voor de drankjes betaald worden, terwijl het een all inclusief boeking was, onvriendelijk en arrogant personeel. Volgende dag zijn we weggegaan door ontevredenheid. Nooi meer!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019