Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
117 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
117
186 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
186
274 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
274
210 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
210
215 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
215
5,6/10
Sauberkeit
6,4/10
Personal & Service
5,8/10
Ausstattung
5,0/10
Zustand der Unterkunft
6,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Markus
5. Okt. 2018
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Travelodge hat ihre besten Zeiten hinter sich. Alles sehr abgenutzt. Auch liegt das Hotel dirket neben dem Flughafen und ist daher sehr laut.
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
4/10 – Schlecht
Franziska
23. Juli 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Franziska
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
16. Okt. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis-Leistungsverh. schlecht, neg. Image für TL
ziemlich renovierungsbedürftig, weil abgewohnt, Treppengeländer aus Verankerung gerissen, Betten nicht gemacht
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Venise
Mit der Familie gereist
6. Mai 2024
Gut: Personal & Service
We didn't get a room with a sleeper sofa. However they provided a blow up mattress. There wasn't a hair dryer in the room. There were huge pot holes in the driveway. the breakfast was good.
Venise
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback. We are working in repairing the pot holes in the parking lot.
10/10 – Hervorragend
Stewart
5. Mai 2024
Stewart
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Janice
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was helpful and friendly.
Janice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jessica N - Management am 22. Apr. 2024
Thank you for your feedback!
6/10 – Okay
Pamela Jo
19. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pamela Jo
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jessica N - Management am 22. Apr. 2024
Thank you for your feedback.
2/10 – Ungenügend
Fazo
16. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Fazo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Queen City Inn am 17. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We would love to hear where we went wrong.
10/10 – Hervorragend
Elizabeth
Mit der Familie gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super great hotel for the price!!! Quite comfortable. Helpful staff.
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 25. März 2024
Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
Christopher
21. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old, outdated, fairly clean, hasn’t been updated in years
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 22. März 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Melanie
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
16. März 2024
Gut: Ausstattung
The lady working the desk was one of the best receptionists I have ever felt with.
Melanie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 18. März 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Noelle
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not bad, not great. Clean place, rooms have a fridge, microwave, small tv, free wifi. Price is good
Noelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 14. März 2024
Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
Mike
10. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tub was kinda dingy and parking lot was full of holes
Mike
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 15. März 2024
Thank you for your feedback. We are currently in the process of replacing the bath tubs in all rooms.
8/10 – Gut
Bruce
5. März 2024
All good except shower wasn’t working.
Bruce
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 6. März 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Hervorragend
Molly
2. März 2024
Molly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 22. März 2024
Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
EMILIO
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
EMILIO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 26. Feb. 2024
Thank you
8/10 – Gut
Kimberly
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and comfy place to stay. Also great rates per night.
Kimberly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 23. Feb. 2024
Thank you for your feedback.
2/10 – Ungenügend
Catherine
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Catherine
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Queen City Inn Agent am 20. Feb. 2024
Thank you for your feedback.
4/10 – Schlecht
Kevin
Geschäftlich gereist
10. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like: a basic place to lay your head if the room is clean, Dislike: Unruly neighbors and the wi-fi sucks, Multiple bad experiences says i wont be back.
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Managment am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback. Every day we make efforts to improve the property i hope you change your mind and give us another try
8/10 – Gut
Juan
Mit einer Gruppe gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Un poco de mal olor en la habitación
Juan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 13. Feb. 2024
Thank you for the feedback.
2/10 – Ungenügend
Kelly
20. Jan. 2024
Kelly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management am 22. Jan. 2024
Thank you for the feed back
2/10 – Ungenügend
William
18. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I don't even want to get into it.
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management am 22. Jan. 2024
Thank you for the feedback. we wish you gave us more so we could fix it for future stays
8/10 – Gut
Andrew
13. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Managment am 15. Jan. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Tobias
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
While the room itself is dated, it was very clean. Excellent breakfest with lots of choice including pancakes.
Tobias
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Managment am 15. Jan. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Douglas
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 7. Jan. 2024
Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
David
27. Dez. 2023
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 7. Jan. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Alisha
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alisha
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Cynthia
20. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean unit. Provided transportation to and from airport. Power was out due to storm. Clerk provided flashlights and recommendation for dinner delivery.
Cynthia
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
George
Mit der Familie gereist
17. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
George
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback.
8/10 – Gut
tony
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
tony
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
James
13. Dez. 2023
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 7. Jan. 2024
Thank you for your feedback.
8/10 – Gut
Elizabeth
Mit der Familie gereist
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback.
8/10 – Gut
Arthur
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and Affordable
You never know what you are going to get when you go cheap. Decor is older style but everything was clean, easy breakfast included. Worked great for us.
Arthur
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your valued feedback.
10/10 – Hervorragend
James
Geschäftlich gereist
9. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This location is WAY BETTER to stay at than the other brand next door. Come stay here, don't go to the place next door.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your kind words. We strive to provide superior service and clean rooms for all our valued guests.
8/10 – Gut
Elizabeth
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Elizabeth
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 26. Dez. 2023
Thank you for your feedback.
4/10 – Schlecht
Roxanne
Mit der Familie gereist
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
My birthday present
The first night was good. The second night was not. The second night the power went out in the middle of the night. It stayed out all night. Our baby and myself were very cold all night and we ended up in our truck to stay warm.
Roxanne
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Queen City Inn Agent am 8. Dez. 2023
We apologize for the power outage, circumstances were out of control.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jessica N - Management am 8. Dez. 2023
Thank you for your feedback!
6/10 – Okay
Russell C
30. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was not really clean. The bath tub & shower walls were soapy and stained.
Russell C
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 8. Dez. 2023
I am very sorry for the inconvenience. We are spending quality time with each and every one of our housekeepers to ensure that this does not happen again.
6/10 – Okay
Herlinda
Mit der Familie gereist
27. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly but rooms need to be upgraded carpet looked dirty and bed frame by door was barely holding on to the box spring.
Herlinda
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 28. Nov. 2023
Thank you for letting us know about the bed frame. We will take a look at it and make sure it is fully operational for future guests. We apologized for the inconvenience.
6/10 – Okay
karen
26. Nov. 2023
Place was good enough for a one might stay. Got exactly what i expected for the price.
karen
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 28. Nov. 2023
Thank you for your valued feedback.
8/10 – Gut
Robert
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 24. Nov. 2023
Thank you! We hope to see you the next time you travel to bangor!
4/10 – Schlecht
Melanie Jensen
22. Nov. 2023
Melanie Jensen
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Managment am 23. Nov. 2023
Thank you for the feed back
8/10 – Gut
Michael
20. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was pleasantly surprised, the room was nice! The staff was friendly and professional. This was nicer than hotels that cost 3x more!
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Managment am 23. Nov. 2023
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Roberto
19. Nov. 2023
Roberto
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 23. Nov. 2023
Thank you for your feed back
8/10 – Gut
Phyllis M
14. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thayer stay
Only thing missing was a hair dryer, the microwave was in a cupboard on a bottom shelf. Hard to reach or use.
Phyllis M
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 14. Nov. 2023
Thank you for your feedback. I am sorry about the missing hair dryer. If you find something missing from the room, feel free to reach out to the desk. They staff is more that willing to locate the missing item for you.
6/10 – Okay
Joyce
Mit der Familie gereist
13. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property need upgrade, very run down.
Joyce
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 13. Nov. 2023
Thank you for your feedback.
8/10 – Gut
Carol
Mit dem Partner gereist
13. Nov. 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was music coming from the room behind us, spoke to the clerk on the front desk, she said she was call and ask them to turn down their music, we went out for a short time and the music was still coming into our room, not nice
Carol
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 14. Nov. 2023
We are sorry we fell short in addressing the loud music of another guest. We will be sure to address the issue with staff to ensure that other guests are not having the same issue. We hope to see you again.
10/10 – Hervorragend
Elaina
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Elaina
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jessica N - Management am 10. Nov. 2023
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
bhadraiah
1. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable hotel.
Comfortable budget hotel. The room was in better condition than the outside (stairs and hallway). Perhaps, they are updating in steps. Breakfast had ample varieties, which was a help over four days.
bhadraiah
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jessica N - Management am 2. Nov. 2023
We are happy to hear you enjoyed your stay with us. We are continuously updating our property. Please be sure to come back and see us next time your in Bangor!
6/10 – Okay
Matthew
31. Okt. 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Jessica N - Management am 2. Nov. 2023