Außenpool

Bewertungen von Pullman Bangkok King Power

5 out of 5
Pullman Bangkok King Power
8-2 Rangnam Road, Thanon-Phayathai, Ratchathewi, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

9,0

Wunderbar

557 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
354 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
64 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Claudio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles OK
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Claudio,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

6/10 – Okay

Martin, Bonn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Nach dem check in musste ich bis ca. 16 Uhr warten, bis ich in das Zimmer konnte (Wartezeit damit über 1 Stunde). Die Klimaanlage hat erst gegen Abend richtig gekühlt, (generelles Problem der Leistungsfähigkeit der Haustechnik oder Problem mit der Temperatureinstellung im Zimmer?). Das Zimmer war recht klein -zu wenig Platz, einen großen Koffer zu öffnen und auszuräumen. Im Etagen-Flur war stickige Luft. Die Fenster sind leider nicht zu öffnen, so dass kein Luftaustausch erfolgen kann. Das Hotel fokussiert zu sehr chinesische Einkaufstouristen. Diese haben sich insbesondere im Frühstücksraum sehr auffällig verhalten: Teller, Besteck und Essen werden angefasst und wieder zurückgelegt. Essen wird nicht mit dem Besteck, sondern mit der Hand aufgenommen. Ständig wird versucht, sich vorzudrängeln (Ei-Theke, Kaffe-Theke, Saft-Theke). Teller werden mit Bergen von Essen gefüllt, dass dann auf den Tischen stehen bleibt. Fragwürdige Essmanieren (Schnäuzen und Rülpsen). Kinder springen ständig zwischen den Gästen umher. Für ein 5 Sterne Hotel sind derartige Verhaltensmuster kein Ausshängeschild. Es wird dringend empfohlen, mehr Aufsichtspersonal im Frühstücksraum aufzustellen und das Verhalten der chinesischen Gäste zu überwachen und zu reglementieren. Insgesamt war es im Frühstücksraum zu laut.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Thanthita Sakulyingtaweesiri am 6. Sept. 2019
Thank you very much for giving us an opportunity to welcome you for your journey. Furthermore, we much appreciated to you for sharing a feedback regarding your recent stay with us. I am disappointed to learn that we have failed to meet your expectation in regards to room condition, breakfast experience, check-in and especially staff service at restaurant. Please be rest assured that we will take your feedback on board and share to our team for further improvement and communication. In addition, we are acting appropriately to emphasize the problem for corrective action and efficient improvement to prevent future occurrence immediately as our guest satisfaction is our priority. Once again, please accept our sincerest apology for all the cases that caused you. Hopefully, we have another chance to welcoming you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bei Frühstück war es einfach zu laut und unappetitlich. Das asiatische Essen war zu fettig und kalt. Dieses Hotel war zu 90 % ein reines Chinesen Hotel. Benehmen der Chinesen am Frühstücksbuffet war einfach schlecht z.B. wird Essen angefasst und wieder zurückgelegt. Empfehlung diese Hotel sollte Aufsichtspersonal für diesen Bereich einsetzten, das diese Verhaltensweisen unterbindet. Dieses Hotel werden wir in Bangkok auf keinen Fall erneut aufsuchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Thanthita Sakulyingtaweesiri am 23. Aug. 2019
First of all, please allow me to reply you back in English. Thank you very much for giving us an opportunity to welcome you for your business journey. Furthermore, we much appreciated to you for sharing a feedback regarding your recent stay with us. However, I am disappointed to learn that we have failed to meet your expectation in regards to hotel's ambiance and breakfast experience. I have shared your feedback to team for improvement. Again, thank you very much for choosing us. Hopefully, we have another opportunity to serve you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely, Thanthita Sakulyingtaweesiri Welcomer Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in sauber und in Ordnung. Wenn man beim duty free einkaufen möchte, 1-2 Tage vorher kaufen damit der Transport zum Flughafen gewährleistet ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Karaked Santinanont / Front Office Manager am 24. Juli 2019
Dear Anonymous, Pleased to read that you have a good time while staying with us your comment will share to the team as encouragement to continue their effort. Thank you for staying with us and look forward to welcoming you again soon. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren jetzt schon bestimmt das 9te mal in diesem Hotel und für uns ist es als würden wir nach Hause kommen.Wir lieben dieses Hotel Angestellte und das Management sind einfach klasse immer freundlich und der Service Einzigartig. Wir kommen wieder!!!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

David, Zurich

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel OK
hotel is overall OK. clean, modern. nice rooms. hotel service was not personal or above standard. maybe hotel to big too be personal. took the hotel 3 days to give us answer on simple question regarding direction from train station. there are better hotels regarding service, location and price in BKK. Still not a bad decision to stay there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Anabelle Director of Operations am 16. Jan. 2018
Dear David, Thank you for your feed back and appreciation, We well note your remark and will work harder on our efficiency. Hope to welcome you again, Sincerely

10/10 – Hervorragend

Nina , Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel in Bangkok
Wir waren sehr begeistert von der Einrichtung und Ambiente, das Hotel ist Zentrum nah, modern und sehr bequem. Würden es jederzeit wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Kitiporn Prapatsorn (Ki) Welcomer Manager am 31. Dez. 2017
Dear Nina, I am very pleased to read that you have liked your stay, including the cleanliness of room, central location and excellent service throughout the hotel. It would be nice to welcome you back to our hotel soon again. Thank you for ranking us, please let us know if you have any suggestion, we strive to provide the highest satisfaction. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Bangkok
Sehr schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Sakdapol am 31. Dez. 2017
Thank you for rating and choosing to stay with us. It brings me pleasure to know that you thoroughly enjoyed your stay here as we aim to provide our guests with memorable experiences

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gepflegtes, schickes Hotel, zentral gelegen
Das Hotel ist über den Skytrain direkt an den Flughafen angebunden, sehr zentral gelegen, in einer netten Gegend mit kleinen Straßenlokalen. Sehr gepflegt und komfortabel.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Kitiporn/Welcomer Manager am 29. Nov. 2017
Dear, We are honored to hear that your stay was made pleasurable by us. We are delighted that you appreciate the service we offer and would be please to welcome you back with open arms anytime. Sincerely,

8/10 – Gut

Sean, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Pool aber etwas weit vom Zentrum
Hotelzimmer sind Top und auf dem neusten Stand. Pool klasse. Frühstück ist sehr asatisch geprägt. Executive Lounge ist den Aufpreis wert.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Kitiporn/Welcomer Manager am 29. Nov. 2017
Dear Sean, Thank you for your review we very appreciate your kind words of your recent stay with us. Nothing better than knowing that our guest leave hotel with satisfied. I will share your comment with the team. Thank you again for your feedback, we look forward to welcome you again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bis auf das die Zimmer nicht immer sauber gemacht wurden, war alles perfekt.

6/10 – Okay

Zorro, Zurich, Switzerland

Gut: Personal & Service
Schönes Hotel aber...
Derzeit im Umbau der ersten Phase (Nebengebäude und Vorplatz), ab 2017 dann das Hauptgebäude. Das bedeutet tagsüber Baulärm, der aber nur stört wenn man sich am Pool aufhält. Das Haus verfügt über einen schönen Pool. Allerdings mussten wir während drei Tagen Aufenthalt mit Entsetzen beobachten dass kein einziger (!!) der vielen (ost)asiatischen Gäste zuvor geduscht hat, wie es in der Poolordnung steht, während alle (drei) westlichen Gäste zuvor duschten. Auch das Personal hat dieser Zustand überhaupt nicht interessiert. Den Geschmack des Poolwassers kann man erahnen. Dies empfinden wir für ein 4 Sterne Haus als absolutes hygienisches No-Go.
Antwort von Anabelle am 28. Juli 2017
Dear Zorro, Thank you very much for sharing your experience. I am deeply sorry for the inconvenience you encounter. I understand your remark and we already share your comment with our team, we are striving to improve our service. I hope you still consider our property for your Bangkok journey, Sincerely Anabelle VIGNON Operation Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder im Pullman Bangkok King Power
Das Pullman Bangkok King Power ist sehr gut gelegen. Die Nähe des Skytrain und Airport Rail Link ist ein grosser Vorteil. Der Service ist vom Anfang bis zum Schluss sehr aufmerksam und die Hilfsbereitschaft ist sehr gross. Das Frühstücksbuffet ist vielseitig und ausreichend. Der Pool ist perfekt für eine Abkühlung bei heissen Temperaturen. Ausflüge können problemlos im Hotel gebucht werden. Gute Tipps sind jederzeit erhältlich. Einzig das Verhalten der vielen Chinesen ist zeitweise etwas gewöhnungsbedürftig. Trotzdem würde ich das Hotel jederzeit wieder buchen.
Antwort von Anabelle am 20. Feb. 2016
Thank you so much for your kind words, Nothing better than knowing you enjoy your time with us. Thank you for highlighting Wine Pub, for Bistronomy experience and wine delights, which you could review as well. We strive to provide day by day an exclusive service. We hope to welcome you soon again and to make your time even better. Sincerely Anabelle VIGNON Operations Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Pentox

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top Hotel zum Top Preis
Wir haben in unserem Thailandurlaub einen Zwischenstop in Bangkok gemacht und haben 3 Nächte in diesem wundervollen hotel verbracht. Das ist ein Pullman wie man es kennt. Sehr zuvorkommrndes Personal, sehr sehr schöne Zimmer, welche auch geräumig sind. Von der Ausstattung der Zimmer her bleiben keine Wünsche offen (Bademantel, Bügelbrett, Wasserkocher, großes Bad und Bett) es liegt sehr zentral in Bangkok (Mbk center ca. 3km, Tempel etc ca.6km) Wir würden jederzeit wiederkommen. Frühstück war übrigens auch top. Haben es nachträglich gebucht. Der Pool auf dem Dach ist auch super. Wer Luxus zu einem guten Preis sucht, wird hier fündig.

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

fung yin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
spacious & clean room, friendly & helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Emma Yang am 7. Mai 2024
Dear Fung Yin,We thank you very much for choosing us during your recently occasion in Bangkok, it was our pleasure to serve you. I am very happy to know that your overall experience was to your satisfaction. Thank you for your kind words, and for saving some of your time sharing your experience with us. I will definitely forward your observation to all staff as an esteemed encouragement to strive our excellence of service. Again, thank you very much for your expression. We all looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power. Sincerely,Emma YangAssistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

scott

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean well kept property. Good dining options.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Chennida (Jen) am 20. Apr. 2024
Dear Khun Scott,Thank you for taking the time to leave us such wonderful feedback. We are so pleased to hear that you had a pleasant stay with us and enjoyed our services and dining options. We look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Chennida (Jen)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Yota

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chennida (Jen) am 20. Apr. 2024
Dear Khun Yota,We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. It is a pleasure to hear that you had a great experience with us. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regards,Chennida (Jen)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

scott

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms good food beautiful pool
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tong am 19. März 2024
Dear Guest,We thank you very much for choosing to stay at Pullman Bangkok King Power and taking time to tell us your stay experience. It was our appreciation to know that you had a pleasant stay with us. Your kind feedback was visibly heartening us a lot.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again.Zhan Fanjing(Tong)Welcomer Team Leader

6/10 – Okay

HYUNJIN

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear HYUNJIN,Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. we thank you very much for taking your time to share your valued feedback.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Emma YangAssistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

INSUNG

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear INSUNG,We thank you very much for choosing us during your recently special occasion in Bangkok, it was our pleasure to serve you. I am very happy to know that your overall experience was to your satisfaction. Thank you for your kind words, and for saving some of your time sharing your experience with us. I will definitely forward your observation to all staff as an esteemed encouragement to strive our excellence of service. Dear INSUNG, we are looking forward a chance to welcome you back. Please do not hesitate to let me know if you need any requirement. I will be at your service. Sincerely,Yang Mei (Emma)Assistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

Ho Huat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Value for money !
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear Ho Huat,Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. we thank you very much for taking your time to share your valued feedback.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Emma YangAssistant Welcomer Manager

8/10 – Gut

Elmar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good, but not outstanding
Hotel is good, but not outstanding. Duty free shopping is nice and convenient, but overpriced. Cuisine Unplugged is very noisy (probably due to most guests being from a noisy culture). Food court in shopping center is better and nicer than most food courts. Parking is easy and convenient. Bathroom designs could use some modernizing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear Elmar,Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. Thank you very much for taking your time to give a nice feedback to us. I am very happy to know that your overall experience was to your satisfaction. Your kind words were visibly heartening us a lot. However, I am truly sorry to know that the noise from hotel restaurant is not up to meet your expectation. Please be rest assured that I have shared your feedback to team for efficiency improvement.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Emma YangAssistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

Ben

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel near the BTS route. Top tier service. Attached to a shopping facility which was handy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear Ben,Warmest greeting from Pullman Bangkok King Power. we thank you very much for taking your time to share your valued feedback.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Emma YangAssistant Welcomer Manager

8/10 – Gut

Ricky

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location
Everything is good except the location. Nothing much around the area. Need to walk 10 minute to the neareat BTS station.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 29. Feb. 2024
Dear Ricky,We thank you very much for choosing us during your recently special occasion in Bangkok, it was our pleasure to serve you. I am very happy to know that your overall experience was to your satisfaction. Thank you for your kind words, and for saving some of your time sharing your experience with us. I will definitely forward your observation to all staff as an esteemed encouragement to strive our excellence of service. we are looking forward a chance to welcome you back. Please do not hesitate to let me know if you need any requirement. I will be at your service. Sincerely,Yang Mei (Emma)Assistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

John Chung Yen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was closed to the BTS station, so it is convenient for one to take the sky train especially during the busy traffic hours.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma Yang am 19. Feb. 2024
Dear Mr.John Chung,We thank you very much for your 5 stars rating. It was our appreciation to know that you had a wonderful stay with us. Nothing better than knowing that you really enjoy your stay with us.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again at Pullman Bangkok King Power.Sincerely,Yang Mei (Emma)Assistant Welcomer Manager

10/10 – Hervorragend

Sangmin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Chennida (Jen) am 10. Feb. 2024
Dear Khun Sangmin,We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. We are more than happy to have played a part in making your trip a memorable one. It means a lot to us to know that our efforts in providing excellence service and comfortable accommodations are appreciated. I will definitely share your kind words to all of our staff as an encouragement to strive for service excellence. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.Kind regards,Chennida (Jen)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

KIDEOK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
조용하고 편안함
Antwort von Chennida (Jen) am 6. Feb. 2024
Dear Khun KIDEOK,Pullman Bangkok King Power과 함께해주셔서 감사합니다. First of all, please allow me to reply to you back in English. We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. It is a pleasure to hear that you had a great experience with us. Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regards,Chennida (Jen)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Antti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
This was one of the best hotels I have ever been and I have traveled a lot. Especially when compared to the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tong am 24. Jan. 2024
Dear Mr. Mononen,We thank you very much for choosing to stay at Pullman Bangkok King Power and taking time to tell us your stay experience. It was our appreciation to know that you had a pleasant stay with us. Your kind feedback was visibly heartening us a lot.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again.Best Regards,Zhan Fanjing(Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Kristin

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tong am 18. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

8/10 – Gut

Elmar

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tong am 18. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here a few times, albeit 15 years ago. Used to have Tuk Tuk provided free of charge to Victory Monument. No longer available. Very useful if you have disability. Choice if breakfast amazing. Staff extremely pleasant and knowledgeable. Nothing to much trouble.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tong am 18. Jan. 2024
Dear Guest,We thank you very much for choosing to stay at Pullman Bangkok King Power and taking time to tell us your stay experience. It was our appreciation to know that you had a pleasant stay with us. Your kind feedback was visibly heartening us a lot.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again.Zhan Fanjing(Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

LEE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tong am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tong am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

TAKESHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

TAKESHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

TAKESHI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind review! We are happy to know that you had a great experience during your stay at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel nothing bad to say really Bed comfy Washroom high end
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun TAKESHI,Thank you so much for your wonderful review! It is heartwarming to hear that you had a great experience with us at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back here again soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Pei Xian

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Pei Xian,Thank you so much for your wonderful review! It is heartwarming to hear that you had a great experience with us at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back here again soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

WING PO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amenities a bit old but overall experience is ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun WING PO,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I will also pass the problems of amenity you mentioned to the relevant departments, and we are sorry for the inconvenience and thank you for giving us the opportunity to rectify the problems. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be more pleasant than the previous one. Sincerely,Zhan Fanjing(Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my third visit to this property, it's always a pleasure to stay here. I love the pool.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun scott,We thank you very much for choosing to stay at Pullman Bangkok King Power and taking time to tell us your stay experience. It was our appreciation to know that you had a pleasant stay with us. Your kind feedback was visibly heartening us a lot.Again, thank you very much for your expression. We are looking forward to welcome you again.Zhan Fanjing(Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Kobilsek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room and bad comfortable, great breakfast, staff very helpful. Cleanness of room excellent, sweets , ice and water on table every evening. The location excellent walking distance to MRT
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Kobilsek ,We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. We are more than happy to have played a part in making your trip a memorable one. It means a lot to us to know that our efforts in providing excellence service and comfortable accommodations are appreciated. I will definitely share your kind words to all of our staff as an encouragement to strive for service excellence. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.Kind regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

8/10 – Gut

Sebastian

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Sebastian ,Thank you so much for your wonderful review! It is heartwarming to hear that you had a good experience with us at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back here again soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Simone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Simone ,Thank you so much for your wonderful review! It is heartwarming to hear that you had a great experience with us at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back here again soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Giuseppe,Thank you so much for your wonderful review! It is heartwarming to hear that you had a great experience with us at Pullman Bangkok King Power. We look forward to welcoming you back here again soon!Warm regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader

10/10 – Hervorragend

Amy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good hotel great staff
Very nice hotel, big lobby, large hotel with nice pool area, excellent and helpful staff. A bit far from tourist sites, but only a few blocks from the sky train and two stops from weekend market. Staff were very helpful. Lots of conferences and large events
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Tong am 12. Jan. 2024
Dear Khun Amy,We appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Bangkok King Power. We are more than happy to have played a part in making your trip a memorable one. It means a lot to us to know that our efforts in providing excellence service and comfortable accommodations are appreciated. I will definitely share your kind words to all of our staff as an encouragement to strive for service excellence. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit.Kind regards,Zhan Fanjing (Tong)Welcomer Team Leader