Deluxe-Zimmer, 1 King-Bett, Eckzimmer | Blick auf die Stadt

Bewertungen von Le Meridien Bangkok

5 out of 5
Le Meridien Bangkok
40/5 Surawong Road, Silom, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

9,2

Wunderbar

671 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
239 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
55 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top location for night life. Well maintained hotel and facilities. Very nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Chaw am 22. Nov. 2023
Dear Khun Eric , Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for staying with us. We are delighted know we had a great time with us. It is encouraging for us to know that we serviced right to our valued guest. We hope to welcome you again soon. Once again, thank you very much for taking your time to share your feedback with us. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Chaw Su Aung am 10. Nov. 2023
Dear Khun Eric , Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for staying with us. We are delighted know we had a great time with us. It is encouraging for us to know that we serviced right to our valued guest. We hope to welcome you again soon. Once again, thank you very much for taking your time to share your feedback with us. Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Martin, Konstanz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed your stay. Staff was always super friendly and helpful. Breakfast and Executive Lounge was awesome
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Team am 9. Sept. 2023
Dear Khun MartinGreeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us. We are very delighted hear that our staff delivered the service to you and you enjoyed your time at our Le Meridien club lounge. We hope to welcome you soon again. Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.

8/10 – Gut

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Engagement Team am 21. Jan. 2023
Thank you very much for your review

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, service top, pool area could be nicer
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 6. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for choosing to stay with us. e are delighted to hear that you had a great stay and enjoy our facilities and services. Once again we are truely sorry and we do hope to welcome you back again in the future. With best regards, Le Méridien Bangkok

8/10 – Gut

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 28. Jan. 2020
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok! With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, sauberes Zimmer und Hotel ist sehr Zentral
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 30. Dez. 2019
Thank you very much for your great rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon! With best regards,

10/10 – Hervorragend

Clemens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
THE hotel in Silom
Everything you would expect from a 5 star hotel plus the little bit of extra attention that made our stay a perfect one. Excellent service and amazing breakfast buffet, one of the most comfortable beds plus pillows we have ever had. The only downside was that the room would need some touch-up (carpets, couch) but that's it, otherwise more than we expected.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 24. Aug. 2019
Dear Clemens, Thank you very much for taking your time to share such great feedback. We are delighted to hear that you appreciated excellent service from our associates, along with Le Meridien signature breakfast, as our culinary team always strive for offerings wide variety of cuisine to all our valued guests. We are also happy to learn that you like our bed as well as pillow in the room. We wish we may have another opportunity to welcome you back soon. With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 29. Mai 2019
Dear Sebastian, Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok and rate us 10! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok! With best regards, Le Méridien Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good and comfortable hotel close to the attractions of the Silom area. Had a spacious room with nice view of the city on the 19th floor. The room was well equipped and clean ut some of the furniture had already seen better days - but were still in good shape... very good and rich breakfast with highly attentive staff around.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 22. März 2019
Thank you very much for choosing Le Méridien Bangkok for you destination hotel in Bangkok! We are happy to hear that your overall stay with us was a wonderful one. We are looking forward to welcoming you back soon! With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral, top Service, tolles Frühstück. Immer wieder eine Reise wert...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 15. März 2019
Thank you for your great rating! We are happy to know that you enjoyed our signature breakfast along with service from our team. We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon! With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

N, Zürich, ch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top und zentrales Hotel. Wenn Bangkok, dann Le Méridien.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Mina am 10. Jan. 2019
Wow, thank you for your great review! We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon! With best regards, Le Méridien Bangkok

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Immer wieder gut
Sehr gut gelegenes Hotel. Inzwischen etwas in die Jahre gekommen. Zimmer sind trotzdem sehr praktisch (Vista-Rooms sind zu empfehlen). Grossartiges Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 10. Jan. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us at Le Méridien Bangkok. We truly appreciate your feedback & we are so glad to hear that you enjoyed our signature breakfast buffet. We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok. With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 9. Jan. 2019
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok! With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von GC am 31. Aug. 2018
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Hotel in zentraler Lage
zentral gelegen, professionell geführt, ideal für Geschäftsreisende aber auch für Touristen
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Penthai am 19. Juni 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von GC am 10. Mai 2018
Thank you for your rating on your stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok! With best regards, Le Méridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le Meridien Bangkok...Outstanding
Outstanding Frühstück....wirklich alles vorhanden. Als Executive Club Member keine Lounge.Trotzdem jeden Abend in der Bar Social Hour mit Kl Speisen. Wunderschönen Pool Personal super freundlich Check in sehr schnell Man fühlt sich sehr wohl in so einem Hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018

6/10 – Okay

AnaMia, Schweiz

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage und saubere Zimmer
Etwas überhebliches Reception-Personal. Returning Customers werden nicht geschätzt und auf Anfragen wird weder geantwortet noch dem entsprochen. Schade! Wir waren gerne im Le Meridien aber der Service lässt je länger je mehr ab. Zimmer ok - Bettwäsche etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

10/10 – Hervorragend

Phillip, Salzburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect City Hotel
This is the third time we stayed here within a couple of months. We love staying here and enjoy the friendliness of the staff and cleanliness. Perfect location for exploring the city. Rooms are not as big as others in the city, but at least very central!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Ting-Yun Wang am 10. Dez. 2017
Thank you very much for your feedback !

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in guter Lage
Gutes Hotel in guter Lage mit Anschluss an die Metro
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Hans, Le Meridien Bangkok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Home away from Home
very nice stay there - Hotelstaff very helpfull and nice - centraly located
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Ting-Yun Wang am 8. Sept. 2017
Thank you very much for the review. We hope to welcome you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Dear Valued Guest, May we thank you for rated Le Meridien Bangkok a 5 star hotel. It is our pleasure welcoming you at our hotel. We hope to see you again in the near future. Best regards, Le Meridien Bangkok

10/10 – Hervorragend

Alex, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit super Service
Frühstück absolut supergut, Zimmer geräumig und mit allem ausgestattet was man braucht; Servicepersonal sehr zuvorkommend und hilfsbereits (wir konnten uns am Abreisetag im Spabereich duschen bevor wir zum Flughafen mussten). Jederzeit wieder gerne!
Antwort von SV am 17. Apr. 2017
Dear Valued guest, Thank you for choosing Le Méridien Bangkok and also for taking the time to share your compliments with us. We are delighted that you impressed with our spacious room, hotel facilities, and our services. We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok. With best regards, Le Meridien Bangkok

8/10 – Gut

Theo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Eriko Yokoyama am 17. Apr. 2017
Dear Valued guest, Thank you for your recent stay Le Méridien Bangkok and feedback score. We look forward to welcoming you back again. With best regards, Le Méridien Bangkok

6/10 – Okay

Hiroaki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
いつも利用してあます。安心です。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Nobumasa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ASAI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
日本語スタッフもいるし、 都心の真ん中なので買い物も遊びも不便さは何もない。 ホテルに帰る時もタクシーはすぐにわかるし、 スクンピットほど渋滞はしないし。 部屋も綺麗で他のお客さんの質も良いと思います。
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

HIROKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 13. Mai 2024
Dear Mr. Hiroki,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for staying with us. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us.It is our honor to know that we have delivered the service to our valued guest.We hope to have you again soon.Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

SHUNSUKE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
It's a convenient hotel and it's beautiful
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. ShunsukeGreeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us!We are delighted to know that you had a wonderful time with us. It is very important to us to know that we served our guest right.Thank you very much for taking your time to share your experience. We hope to welcome you again soon.sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Nick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay and a refuge from the heat of Bangkok. Staff are welcoming and happy to help in any way they can. I’d recommend
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.

8/10 – Gut

TATSUYA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Lung sheng

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
服務優良,地點方便,附近有超商
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Massamba

Gut: Ausstattung
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Massamba,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We would like to extend our appreciation of your stay and your time for sharing your feedback with us.We are delighted to know that you had enjoyed your time with us. We hope to see you again soon.Sincerely yours,

6/10 – Okay

n

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Khun N.Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for your recent stay with us!I hope you had a wonderful time in Bangkok and found your next journey safe and sound.We have noticed that it seems like we have failed to provide service to meet your expectation. We would appreciate if you would share us your experience for us to improve our service. Nonetheless, we would like to thank you again for taking your time to share feedback.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

SHINJI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
良かったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Guting am 23. März 2024
Dear Mr. Shinji,Thank you for your recent stay with us and we look forward to welcoming you again!.Kind regards,

8/10 – Gut

Nobumasa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Guting am 23. März 2024
Dear Mr. Nobumasa,Thank you for your recent stay with us and we look forward to welcoming you again!.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

KATSUYOSHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
いいホテルです。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. KatsuyoshiGreeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us.We are pleased to know that you had a good time here in Bangkok, and liking our hotel.We hope to welcome you once again soon!Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

gyozo, south salem

Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Mr. Gyozo,Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for your recent stay with us!It is grateful to know that you had a great stay with us. It is very important for us to make sure that we have delivered delightful service to our valued guest.We would appreciate if you can share us detail so that we can continue improving our service.Nonetheless, thank you very much for taking time to share your feedback, and we are looking forward to seeing you again soon.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Takashi

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Takashi,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours,

8/10 – Gut

AKIHITO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Akihito,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours

8/10 – Gut

Takeuchi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
パッポンナイトマーケットがすぐ近くにあり、ナイトライフに重点を置く人には、最高の立地です。 初日にシャワーを浴びていると排水口がオーバーフローする事案があったが翌日には直してくれた。また、初日に11時過ぎに着いてしまったが、快くアーリーチェックインに応じてくれたことも評価したい。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Takeuchi,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We sincerely apologize for any inconvenience occurred regards to bathroom overflow. We will try to maintain our facility as best condition. We hope to welcome you again soon.Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

Kirt

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall was really comfortable & Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Khun Kirt,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours

4/10 – Schlecht

KUMIKO

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Ms. Kumiko,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us. We are sorry to hear we had failed to meet your expectation, and were not able to deliver great service.We would appreciate if you can let us know anything that we can improve our service.Nonetheless, thank you very much for taking your time to share us your feedback.We hope to see you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

NOBUO

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Nobuo,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours

8/10 – Gut

Shinya

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ボディーソープやシャンプーが部屋の掃除の時にきちんとチェックできていなかったのか、3日目の夜からボディソープなどなくなっていたことが残念。 部屋の冷蔵庫の冷えが悪くあまり冷たくならなかった。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Shinya,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are truly sorry for the any inconvenience occurred regards to bathroom amenities and AC function.We have share your feedback to concerned department and team. We will try our best to upkeep our service.Once again, thank you very much for sharing your feedback. We hope to welcome you again.Sincerely yours

2/10 – Ungenügend

AKINORI

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Mr. Akinori,Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guests' feedback that we continue to improve upon the service we provide.I appreciate you bringing it to our attention. By learning from this case you have encountered, we will continue to provide training to our associate to improve our service. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely yours

10/10 – Hervorragend

Tomoyasu, yokohama

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Tomoyasu,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours