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671 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
671
239 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
239
55 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
55
21 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
21
16 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
16
9,2/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top location for night life. Well maintained hotel and facilities. Very nice staff
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
Peter
29. Nov. 2023
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Eric
17. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eric
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Chaw am 22. Nov. 2023
Dear Khun Eric , Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for staying with us. We are delighted know we had a great time with us. It is encouraging for us to know that we serviced right to our valued guest. We hope to welcome you again soon. Once again, thank you very much for taking your time to share your feedback with us. Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Eric
6. Nov. 2023
Eric
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Chaw Su Aung am 10. Nov. 2023
Dear Khun Eric , Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for staying with us. We are delighted know we had a great time with us. It is encouraging for us to know that we serviced right to our valued guest. We hope to welcome you again soon. Once again, thank you very much for taking your time to share your feedback with us. Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Martin, Konstanz
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed your stay. Staff was always super friendly and helpful. Breakfast and Executive Lounge was awesome
Martin
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front Office Team am 9. Sept. 2023
Dear Khun MartinGreeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us. We are very delighted hear that our staff delivered the service to you and you enjoyed your time at our Le Meridien club lounge. We hope to welcome you soon again. Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.
8/10 – Gut
Josef
30. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Josef
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Guest Engagement Team am 21. Jan. 2023
Thank you very much for your review
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, service top, pool area could be nicer
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 6. Jan. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for choosing to stay with us. e are delighted to hear that you had a great stay and enjoy our facilities and services. Once again we are truely sorry and we do hope to welcome you back again in the future.
With best regards, Le Méridien Bangkok
8/10 – Gut
Josef
4. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Josef
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 28. Jan. 2020
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
26. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, sauberes Zimmer und Hotel ist sehr Zentral
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 30. Dez. 2019
Thank you very much for your great rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon! With best regards,
10/10 – Hervorragend
Clemens
23. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
THE hotel in Silom
Everything you would expect from a 5 star hotel plus the little bit of extra attention that made our stay a perfect one. Excellent service and amazing breakfast buffet, one of the most comfortable beds plus pillows we have ever had. The only downside was that the room would need some touch-up (carpets, couch) but that's it, otherwise more than we expected.
Clemens
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 24. Aug. 2019
Dear Clemens,
Thank you very much for taking your time to share such great feedback. We are delighted to hear that you appreciated excellent service from our associates, along with Le Meridien signature breakfast, as our culinary team always strive for offerings wide variety of cuisine to all our valued guests. We are also happy to learn that you like our bed as well as pillow in the room. We wish we may have another opportunity to welcome you back soon.
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Sebastian
28. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sebastian
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 29. Mai 2019
Dear Sebastian,
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok and rate us 10! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good and comfortable hotel close to the attractions of the Silom area. Had a spacious room with nice view of the city on the 19th floor. The room was well equipped and clean ut some of the furniture had already seen better days - but were still in good shape...
very good and rich breakfast with highly attentive staff around.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 22. März 2019
Thank you very much for choosing Le Méridien Bangkok for you destination hotel in Bangkok! We are happy to hear that your overall stay with us was a wonderful one. We are looking forward to welcoming you back soon!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
13. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral, top Service, tolles Frühstück. Immer wieder eine Reise wert...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Le Méridien Bangkok am 15. März 2019
Thank you for your great rating! We are happy to know that you enjoyed our signature breakfast along with service from our team. We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
N, Zürich, ch
8. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top und zentrales Hotel. Wenn Bangkok, dann Le Méridien.
N
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Mina am 10. Jan. 2019
Wow, thank you for your great review! We are looking forward to welcoming you back to Le Méridien Bangkok soon!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Immer wieder gut
Sehr gut gelegenes Hotel. Inzwischen etwas in die Jahre gekommen. Zimmer sind trotzdem sehr praktisch (Vista-Rooms sind zu empfehlen). Grossartiges Frühstück.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 10. Jan. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us at Le Méridien Bangkok. We truly appreciate your feedback & we are so glad to hear that you enjoyed our signature breakfast buffet. We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok.
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mina am 9. Jan. 2019
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Johannes
10. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Johannes
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von GC am 31. Aug. 2018
Thank you for your rating on your recent stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Hotel in zentraler Lage
zentral gelegen, professionell geführt, ideal für Geschäftsreisende aber auch für Touristen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Penthai am 19. Juni 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Michel
5. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Michel
Antwort von GC am 10. Mai 2018
Thank you for your rating on your stay with us at Le Méridien Bangkok! We are looking forward to welcoming you back during your next visit to Bangkok!
With best regards,
Le Méridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Peter
4. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le Meridien Bangkok...Outstanding
Outstanding Frühstück....wirklich alles vorhanden.
Als Executive Club Member keine Lounge.Trotzdem jeden Abend in der Bar Social Hour mit Kl Speisen.
Wunderschönen Pool
Personal super freundlich
Check in sehr schnell
Man fühlt sich sehr wohl in so einem Hotel
Peter
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
6/10 – Okay
AnaMia, Schweiz
3. März 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage und saubere Zimmer
Etwas überhebliches Reception-Personal. Returning Customers werden nicht geschätzt und auf Anfragen wird weder geantwortet noch dem entsprochen. Schade! Wir waren gerne im Le Meridien aber der Service lässt je länger je mehr ab. Zimmer ok - Bettwäsche etwas in die Jahre gekommen.
AnaMia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
10/10 – Hervorragend
Phillip, Salzburg
4. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect City Hotel
This is the third time we stayed here within a couple of months. We love staying here and enjoy the friendliness of the staff and cleanliness. Perfect location for exploring the city. Rooms are not as big as others in the city, but at least very central!
Phillip
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Ting-Yun Wang am 10. Dez. 2017
Thank you very much for your feedback !
10/10 – Hervorragend
Ralf
26. Okt. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in guter Lage
Gutes Hotel in guter Lage mit Anschluss an die Metro
Ralf
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
10/10 – Hervorragend
Hans, Le Meridien Bangkok
6. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Home away from Home
very nice stay there - Hotelstaff very helpfull and nice - centraly located
Hans
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Ting-Yun Wang am 8. Sept. 2017
Thank you very much for the review. We hope to welcome you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Dear Valued Guest,
May we thank you for rated Le Meridien Bangkok a 5 star hotel. It is our pleasure welcoming you at our hotel. We hope to see you again in the near future.
Best regards,
Le Meridien Bangkok
10/10 – Hervorragend
Alex, München
13. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit super Service
Frühstück absolut supergut, Zimmer geräumig und mit allem ausgestattet was man braucht; Servicepersonal sehr zuvorkommend und hilfsbereits (wir konnten uns am Abreisetag im Spabereich duschen bevor wir zum Flughafen mussten). Jederzeit wieder gerne!
Alex
Antwort von SV am 17. Apr. 2017
Dear Valued guest,
Thank you for choosing Le Méridien Bangkok and also for taking the time to share your compliments with us. We are delighted that you impressed with our spacious room, hotel facilities, and our services. We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok.
With best regards,
Le Meridien Bangkok
8/10 – Gut
Theo
9. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Theo
Antwort von Eriko Yokoyama am 17. Apr. 2017
Dear Valued guest,
Thank you for your recent stay Le Méridien Bangkok and feedback score. We look forward to welcoming you back again.
With best regards,
Le Méridien Bangkok
6/10 – Okay
Hiroaki
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
いつも利用してあます。安心です。
Hiroaki
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Nobumasa
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nobumasa
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
ASAI
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
HIROKI
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 13. Mai 2024
Dear Mr. Hiroki,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for staying with us. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us.It is our honor to know that we have delivered the service to our valued guest.We hope to have you again soon.Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
SHUNSUKE
Mit einer Gruppe gereist
2. Mai 2024
Gut: Ausstattung
It's a convenient hotel and it's beautiful
SHUNSUKE
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. ShunsukeGreeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us!We are delighted to know that you had a wonderful time with us. It is very important to us to know that we served our guest right.Thank you very much for taking your time to share your experience. We hope to welcome you again soon.sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Nick
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay and a refuge from the heat of Bangkok. Staff are welcoming and happy to help in any way they can. I’d recommend
Nick
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.
8/10 – Gut
TATSUYA
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
TATSUYA
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.
10/10 – Hervorragend
Lung sheng
Mit einer Gruppe gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
服務優良,地點方便,附近有超商
Lung sheng
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Front Office Team am 2. Mai 2024
Dear Mr. Sheng,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We are delighted to hear that your stay has been satisfied. It is very important for us to know that we have served our valued guest well.Once again, thank you very much for taking your time to share your experience with us.
10/10 – Hervorragend
Massamba
14. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Nice
Massamba
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Team am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Massamba,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us.We would like to extend our appreciation of your stay and your time for sharing your feedback with us.We are delighted to know that you had enjoyed your time with us. We hope to see you again soon.Sincerely yours,
6/10 – Okay
n
16. März 2024
Gut: Personal & Service
n
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Khun N.Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for your recent stay with us!I hope you had a wonderful time in Bangkok and found your next journey safe and sound.We have noticed that it seems like we have failed to provide service to meet your expectation. We would appreciate if you would share us your experience for us to improve our service. Nonetheless, we would like to thank you again for taking your time to share feedback.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
SHINJI
Geschäftlich gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
良かったです。
SHINJI
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Guting am 23. März 2024
Dear Mr. Shinji,Thank you for your recent stay with us and we look forward to welcoming you again!.Kind regards,
8/10 – Gut
Nobumasa
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nobumasa
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Michael Guting am 23. März 2024
Dear Mr. Nobumasa,Thank you for your recent stay with us and we look forward to welcoming you again!.Kind regards,
10/10 – Hervorragend
KATSUYOSHI
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
いいホテルです。
KATSUYOSHI
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. KatsuyoshiGreeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us.We are pleased to know that you had a good time here in Bangkok, and liking our hotel.We hope to welcome you once again soon!Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
gyozo, south salem
5. März 2024
gyozo
Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Mr. Gyozo,Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you very much for your recent stay with us!It is grateful to know that you had a great stay with us. It is very important for us to make sure that we have delivered delightful service to our valued guest.We would appreciate if you can share us detail so that we can continue improving our service.Nonetheless, thank you very much for taking time to share your feedback, and we are looking forward to seeing you again soon.Sincerely yours,
8/10 – Gut
Takashi
1. März 2024
Gut: Personal & Service
Takashi
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Takashi,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours,
8/10 – Gut
AKIHITO
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
AKIHITO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Akihito,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours
Dear Mr. Takeuchi,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We sincerely apologize for any inconvenience occurred regards to bathroom overflow. We will try to maintain our facility as best condition. We hope to welcome you again soon.Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Kirt
Mit einer Gruppe gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall was really comfortable & Clean
Kirt
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Khun Kirt,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours
4/10 – Schlecht
KUMIKO
21. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
KUMIKO
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Ms. Kumiko,Greeting from Le Meridien Bangkok.Thank you very much for your recent stay with us. We are sorry to hear we had failed to meet your expectation, and were not able to deliver great service.We would appreciate if you can let us know anything that we can improve our service.Nonetheless, thank you very much for taking your time to share us your feedback.We hope to see you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
NOBUO
14. Feb. 2024
NOBUO
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Nobuo,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours
8/10 – Gut
Shinya
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Mr. Shinya,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are truly sorry for the any inconvenience occurred regards to bathroom amenities and AC function.We have share your feedback to concerned department and team. We will try our best to upkeep our service.Once again, thank you very much for sharing your feedback. We hope to welcome you again.Sincerely yours
2/10 – Ungenügend
AKINORI
4. Feb. 2024
AKINORI
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Office Team am 25. März 2024
Dear Mr. Akinori,Greeting from Le Meridien Bangkok. Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guests' feedback that we continue to improve upon the service we provide.I appreciate you bringing it to our attention. By learning from this case you have encountered, we will continue to provide training to our associate to improve our service. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely yours
10/10 – Hervorragend
Tomoyasu, yokohama
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tomoyasu
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Office Team am 7. März 2024
Dear Mr. Tomoyasu,Greeting from Le Meridien Bangkok!Thank you very much for your recent stay with us. We are pleased to know that you had enjoyed your stay with us and your time in Bangkok.We hope to welcome you again soon!Sincerely yours