Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
3 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
3
14 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
14
12 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
12
9 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
9
1 von insgesamt 39 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
6,4/10
Sauberkeit
7,0/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
6,0/10
Zustand der Unterkunft
6,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Keira
Mit dem Partner gereist
29. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was clean, and the front desk people were very helpful and spoke english. It is close to the train night market which was nice. I just wish our shower curtain and shower walls were washed a bit more throughly.
Keira
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
KAZUYUKI
25. Feb. 2024
眺望よし
眺望よし
KAZUYUKI
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Yuki
Mit einer Gruppe gereist
10. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yuki
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Liang
9. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liang
Aufenthalt von 18 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Chaowalit
26. Dez. 2023
Chaowalit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Robert, Cromwell
Geschäftlich gereist
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was close to my hospital location. The bed was not comfortable but everything else was good. The buffet breakfast was also good. Overall the hotel was an excellent value!
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Katsumi
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Suraphong
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
4/10 – Schlecht
rémy
8. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Petit déjeuner décevant,propreté, mon dentifrice avait disparu acheté la veille je l’ai retrouvé dans le couloir avec le linge sale, la chambre était nettoyé tout les jours mais pas correctement
rémy
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Bay Hotel Srinakarin am 9. Feb. 2023
Dear Value Guest,We would like to appreciate your choosing us for your holiday and we all are sorry to know that you were disappointed with our service by rating us 2 stars because of the breakfast and clean.We will provide your comments on improvement and development.Hopefully, you understand and accept our deepest apologies on behalf of everyone at Bay Hotel Srinakarin. We look forward to your warm welcome again in the near future.Respectfully yours,Bay Hotel Srinakarin
4/10 – Schlecht
Masahiro
Geschäftlich gereist
19. Nov. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
アメニティが揃ってなく泊まる際は注意が必要です
Masahiro
Aufenthalt von 15 Nächten im November 2022
Antwort von พนักงานต้อนรับ am 27. Dez. 2022
お詫びし、改善します。
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
21. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and helpful, location is great.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
6/10 – Okay
vincent
Geschäftlich gereist
20. März 2020
Gut: Personal & Service
THIS HOTEL , RESONABLE TO STAY FOR STOP OVER
vincent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
6/10 – Okay
Alyssa, Kuala Lumpur
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
29. Nov. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The language barrier with front desk makes simple request become pain. The hotel bed felt like concrete. Since The most hotel reviews was made 4 years ago , and it seems to be great , I booked for 12 night . But I left on 7th nights With no refunds .. .I got to get new mattress to place on top of the bed hotel or there is no way in hell you can rest to sleep .. the WiFi is bad. Not stable . The breakfast not friendly to westerner .. no carpet in room too .. seems like 2 star hotel when it claim as 5 star .. sorry for my honesty.
Alyssa
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
11. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Vipaporn am 12. Sept. 2019
Dear Value Guest,
Thank you for your time to posting review.
Hope to welcome you back soon.
Best Regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
18. Juli 2019
Gut: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Bay Hotel Srinakarin am 28. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing stay with us and take time to comment.
Best Regards,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
18. Juli 2019
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Bay Hotel Srinakarin am 28. Aug. 2019
Dear Guest,
Thank you for choose stay with us and honor review on Expedia.com
Best Regards,
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Juni 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Film am 11. Juni 2019
Thank you very much for your stay with us and be my guest for the next time.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
29. Jan. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We arrived at the hotel late at night and upon checking in we entered the room and it was so old and furniture looked unclean. The beddings were dirty and the airconditioning made noise. The bed was like rock solid. I had booked the hotel for 5 nights however i checkout the very next day and went to another hotel. The money was ofcourse not refunded. I would never recommend this hotel to anyone. Very disappointed
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Saranyapat Praserssuk am 6. Feb. 2019
Thank you for comment. We will approve for good clean and renovation soon.
8/10 – Gut
Noi
9. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noi
Antwort von Ower Bord. am 6. Juli 2018
Thank you for request. Hope to see you next time for shear good service with my team.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
4. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
no hot water
hot water in shower did not work, rained hard and water leaked in through window
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
2/10 – Ungenügend
Brian, haywards heath
27. Jan. 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst hotel in SE Asia
This is a horrible hotel. It's 21st century and such a big hotel does not have reliable wifi. We had to call a technician and move room 4 times just to get a signal - just not good enough. The 4th room was like a sauna and the aircon was faulty - it took 5 hours to get to a reasonable temperature. The bathroom was dirty and the toilet didn't flush. I requested a late checkout as I had a late flight but had to pay an extra 1000THB. The hotel is NOT near the airport - it is a 30 minute taxi ride. The hotel is on a very busy road with nothing of interest nearby - the closest restaurant is at Big C about 25 minute walk across a footbridge. An aweful experience at a rundown dump. I will never return and I do not recommend this hotel to anyone!
Brian
6/10 – Okay
Kreingsak, กรุงเทพมหานคร
15. Nov. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A bit remore from airport
Close to highway and supermarket
Verifizierter Reisender
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
4. Okt. 2014
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
3. Okt. 2014
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Siriphone Sakulku, Laos
17. Aug. 2014
Bay hotel
Nice clean place and value for money. However, was a bit misleading with Suvannaphumy airport tagged at the end, as it is more than 30 Km away.
Siriphone Sakulku
8/10 – Gut
Love Thai, Japan
16. Juni 2014
Near to the airport
The hotel is close to the airport, very convenient. Room is wide enough and clean. Room rate is very low & reasonable. Wireless wifi is a bit poor, connection is rather bad. Others are all OK for me.
Love Thai
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
15. Juni 2014
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel not too far from airport
chrissy
6/10 – Okay
Preeti, Northwood
26. Jan. 2014
Good place to stay
nice hotel....pleasant staff, only there for one night so was fine really, standard.
Preeti
4/10 – Schlecht
genomresande, Uppsala
5. Jan. 2014
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
inte va vi förväntat oss
besöket överensstämmde inte med beskrivningen av hotellet och det hade nog haft sina bättre glansdagar, som det såg ut på bilderna. efter ett dygns resande var det inte vad vi förväntat oss på vår genomresa för vidare transporter dagen efter
genomresande
4/10 – Schlecht
Sara
8. Juni 2013
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sara
10/10 – Hervorragend
anthony, colorado,USA
28. Jan. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff made the stay worth it.
be sure to visit the lounge on the 5th. floor,there is no need to leave this Hotel.Everything you need is provided here and everyone is friendly.I will stay there again next time i'm in Bangkok.
anthony
6/10 – Okay
Arie, Trondheim
10. Jan. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OK for en natt
Hotellet opplyser at det ligger 300 m fra flyplassen. Vær klar over at det betyr 30-40 min taxitur. Ellers et helt greit og rimekig alternativ hvis man skal fly videre neste morgen. Bra rom, seng, bad og utsikt. Litt enkel frokost, men OK ettter prisen.
Arie
6/10 – Okay
Eric
30. März 2010
The best thing I can say about
The best thing I can say about this hotel is that the room was spacious. Otherwise this is strictly a 2.5 star, despte what it might claim. It was in the middle of nowhere, with traffic at least 40 minutes from the airport (don't believe what they tell you on the website). There are a lot of better value hotels closer to the airport if you want something for transit and I can't for the life of me think of any other reason you might want to stay there.