Außenbereich

Bewertungen von Ambassador Bangkok Hotel

4 out of 5
Ambassador Bangkok Hotel
171 Soi 11 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

7,0

Gut

205 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
366 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
214 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
113 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
105 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Jens, Zwickau

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer 319 volle Bulle Lärm. Pumpen und Lüfter hämmern laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Rolf

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
we only stay one night
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Martin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das hotel ist schon echt in die jahre gekommen - bad tür unten fehlte ein stück - denke die fenster wurden vor einem jahr gepuzt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Klaus

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Fred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 11 Nächten im Januar 2023
Antwort von Waratchaya P. am 9. Mai 2023
Dear Sir/Madam,We are thrilled to read about your positive experience at Ambassador Hotel Bangkok. Your kind words have made our day and we are delighted to hear that you had such a wonderful stay with us.We are dedicated to providing our guests with the best possible experience and it is great to hear that we have met your expectations. Your feedback is valuable to us and will be shared with the team.Thank you for choosing Ambassador Hotel Bangkok and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,

6/10 – Okay

Hans-Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Sehr laut und renovierungsbedürftig 😉
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Waratchaya P. am 25. Apr. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that the facilities did not meet your expectations. We take all feedback seriously and use it to improve our services for future guests.We would like to apologize for the outdated facilities and assure you that your comments will be considered in future renovations or upgrades. Thank you again for your feedback. We hope that you will consider staying with us again in the future.Best regards,

2/10 – Ungenügend

Hans-Joachim

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Fenster gegen eine Wand, zudem heruntergekommen!
Antwort von Waratchaya P. am 1. Feb. 2023
Dear Sir/MadamThank you for taking the time to share your feedback. We‘re deeply disappointed to hear about the challenges you experienced during your time with us. We hold our team to the highest standards and regret that we didn’t meet those expectations.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Hans-Joachim

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Extrem laut, schmutzige und herunter gekommendes Bad. Check in und check out dauert ewig, da umständlich und zu wenig Personal. Gepäckservice exsistiert nicht. Der main wing ist sehr heruntergekommen. War das letzte Mal dort!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Waratchaya P. am 16. Dez. 2022
Dear Sir/MadamThank you for taking the time to share your feedback. We‘re deeply disappointed to hear about the challenges you experienced during your time with us. We hold our team to the highest standards and regret that we didn’t meet those expectations.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Waratchaya P. am 29. Juli 2022
Dear Value Guest, Thank you for taking time to let us known about your recent experience with Ambassador Bangkok Hotel. Kind Regards,

8/10 – Gut

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location and good rooms at the tower building plus excellend gym.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Capt.Rainer, Tokyo

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay , perfect stay, perfect stay, perfect stay, perfect stay, perfect stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 17. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 16. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Rainer

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Wir waren in der Main Wing.​Diese ist in​die Jahre gekommen und ist​ renovierungsbeduerftig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 14. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Altes Mobiliar, schmutzige Stellen überall, bei den Wänden und Bodenplatten. Zusätzlich wird überall gebohrt und war sehr lärmig, nicht zum aushalten, ging früh morgens los. Auf das bestellte Essen musste ich über eine Stunde warten!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 14. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 10. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
hotel employees for room keeping, in restaurants and at reception made the impression as if they did not feel well, did not like their work or guests; thus, by wandering on corridors nobody was smiling or greeting; people at entrance and lobby always were in friendly plus very kind mood, therefore liked them whenever I passsd doors
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 2. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ok , Frühstück sehr gut Die Gäste dort aus Indien etc. haben Kein Benehmen !!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 2. Jan. 2020
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8/10 – Gut

Andreas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 23. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 19. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 9. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 19. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Günter, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist zentral gelegen , fFrühstück ist Asiatisch ausgerichtet,als Vegetarier wird man auch satt!
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Ambassador Hotel Bangkok am 18. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Riesen Pool in der Sukumvith
Wer in der Sukumvith ansteigt weiss was ihn für eine Umgebung erwartet. Das Ambassador Hotel ist nicht das neuste Hotel, aber es hat für diese Lage einen super Pool, und das Personal ist super freundlich und sehr Hilfsbereit. Ich war super zufrieden und werde bei passenden Preisen wieder dort absteigen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ambassador Bangkok Hotel am 4. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel
Gutes Hotel. Sehr gross und weitläufig. Zimmer etwas heruntergekommen. Service etwas lasch. Im grossen und ganzen aber okay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ambassador Bangkok Hotel am 4. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Ambassador Bangkok Hotel am 2. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Ambassador Bangkok Hotel am 10. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

4/10 – Schlecht

Reinhard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Ambassador Bangkok Hotel am 10. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
manchmal zu laut. Ruhestörung der Nachbarn wurde nicht unterbunden
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von Nabi am 18. Juni 2019
Sehr geehrter Gast, Gruß vom Ambassador Hotel Bangkok! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Feedback und Kommentare zu geben. Es ist für uns wertvoll, das Feedback unserer Kunden zu erhalten, da wir nur dann Probleme identifizieren können, die behoben werden müssen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und die weitere Unterstützung. Bitte zögern Sie nicht, uns jederzeit zu kontaktieren. Mit freundlichen Grüßen, Die Hotelleitung

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Klima war nicht gut, TV hat nicht funktioniert, dusche war schlecht, zimmer roch nach abwasser
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Nabi am 15. Mai 2019
Sehr geehrter Gast, Gruß vom Ambassador Hotel Bangkok! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Feedback und Kommentare zu geben. Es ist für uns wertvoll, das Feedback unserer Kunden zu erhalten, da wir nur dann Probleme identifizieren können, die behoben werden müssen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und die weitere Unterstützung. Bitte zögern Sie nicht, uns jederzeit zu kontaktieren. Mit freundlichen Grüßen, Die Hotelleitung

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis-Leistungsverhältnis OK. Hotel ziemlich alt, aber insgesamt OK. Wartezeiten an der Rezption teilweise unzumutbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Nabi am 9. Mai 2019
Sehr geehrter Gast, Gruß vom Ambassador Hotel Bangkok! Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Feedback und Kommentare zu geben. Es ist für uns wertvoll, die Rückmeldungen unserer Kunden einzuholen, da wir nur dann die Probleme erkennen, die behoben werden müssen. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und die weitere Unterstützung. Bitte zögern Sie nicht, uns jederzeit zu kontaktieren. Mit freundlichen Grüßen, Das Hotelmanagement

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Nabi am 30. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the hotel in the middle of the Sukhumvit area
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nabi am 14. März 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2019
Antwort von Nabi am 4. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok!!! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. We are delighted that you enjoyed your stay and had a graceful experience at The Ambassador Hotel Bangkok. We are constantly striving to improve and make our guest’s experience more enjoyable and satisfying as your comments are valuable to us. We are enthusiastically looking forward to welcome you and your party as our esteem guests. With best regards, The Hotel Management

6/10 – Okay

Joachim

Note 3
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Nabi am 4. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Greeting from Ambassador Hotel Bangkok! Thank you for taking the time to give us feedback and comments. It is valuable for us to get our customer’s feedback as it is only by receiving this that we may identify any problems that need to be rectified. We are so sorry for the inconvenience and for any further assistance; please do not hesitate to contact us at any time. With best regards, The Hotel Management

8/10 – Gut

Aung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good stay, staffs were good.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sanjay, Pune

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Its a good place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff excellent bed comfortable
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Komal phanindra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worth for money
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Juan, Inglewood

There was construction going on. But ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Asad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Iain

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good central location for Lower Sukhumvit. Good facilities. Breakfast room cleanliness a problem as some guests select bread and other items with fingers rather than the tongs provided.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and staff very friendly and courteous
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Kamino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

????

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Somnath

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent value for price
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Jun

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
壁が薄くて隣の声が聞こえます
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024