Außenbereich

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Columbia / Fort Meade

2.5 out of 5

Bewertungen

7,8

Gut

359 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
203 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
111 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
68 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
It was not very clean and the whole priperty smelt like a dopehole.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Guido

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buchung über Expedia wurde nicht akzeptiert, weil angeblich Kontingent überschritten wurde. Wir mussten (zu einem fairen Preis) nochmals direkt beim Hotel buchen. Um die (nicht verschuldete) Stornierung bei Expedia sollten wir uns zunächst selbst kümmern; als wir das ablehnten, kümmerte sich das Hotel darum. Dennoch war in Folge nochmals eine direkte Kontaktaufnahme mit Expedia Deutschland erforderlich, um letztendlich die im Voraus bezahlte Buchung vollständig zurückerstattet zu bekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Tanja, NRW

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist etwas abgelegen - nicht viel drumherum. Angenehm wenig Verkehr am Abend vom BWI Rental Car Pick-Up zum Hotel. Große Zimmer. Sauberkeit ok. Wie immer, laute Klimaanlage. Für Kurzaufenthalt in Ordnung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Uwe, Germany

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ordentlich
Recht ordentliches Hotel mit verbesserungswürdiger Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Chris, Deutschland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel kann mit den großen mithalten!!! Haben ein paar Hotels gehabt, aber das war 👍
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Chris, Deutschland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das beste Hotel auf unserer Reise. Kann locker mit den ganz teuren Hotels mithalten!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Sherry

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There were dogs just barking and barking all night. I was there from the 25th thru 27th and i had to hear these dogs barking. I did ask if the dogs were supposed to be on only one floor and was told that this would be addressed. It was not. that little dog just barked and barked. The heavy set young lady who was workign the front desk needs to be in the back of the house. She was rude and just should not be in that position.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Jasmine

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was dirty and had bugs inside the room. The property felt damp, dank, and mildew-y. Short story, short— I will never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Fay

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Truck stop Raggedy bathroom
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

June

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Timothy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
While showering a staff member needed to knock on the door and tell me to stop showering mid shower because it was leaking in the laundry room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mackendy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good staff and there's place very close by to shop.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The La Quinta room was clean and quiet. The space in the room was adequate. There were a few things that needed attention: the toilet seat was loose, the door to the shower had a broken door stop and the bath wash dispenser was no longer attached to the wall of the shower. However the shower was great! The chain security lock was broken. The elevator to the rooms is functional, but the door’s closing action was noisy and needs attention. Breakfast was adequate. I have stayed there several times over the years and enjoyed the stay, but it appears some things need a competent serviceman.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Anne-Marie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room on the fourth floor smelled like cigarette smoke as did the hallway. We assumed this used to be the floor which permitted smoking. Yech! Also, the housekeeping staff didn’t come to our room on the second day of our stay. We notified the clerk at the front desk and he said we should have put a sign on our front door for housekeeping service. That makes no sense! A sign on the mirror in our room stated that the Do Not Disturb sign should be hung on the door if we did NOT want fresh sheets and towels. When we returned in the evening, we again asked the front desk clerk if the housekeeping staff had made our beds and replaced our towels. He said the housekeeping staff was gone for the day and handed us fresh towels. I do not think this was an appropriate response to our issue. We will not be staying at this hotel again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

arianna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Honestly the front desk staff was super awesome! The cleanliness of the room we stayed in wasn’t that great. More of some unseen stuff that needed repairs. Other then that if I had to yes I’d stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Robert

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
While it was the cheapest option, I will point out that plumbing needs serious reworking, staff is friendly (no adjustments needed), AC units need a full rework due to wet rugs, hair in the bathtub drain, elevator needs cleaning and detailing, and an unusual high pitched sound around the water valve behind the toilet.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Alma Grace

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The road towards the property is dirty with all the garbage and dump items like grocery cart and trash chairs. The elevator of the hotel is not in good condition.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Holly M

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sahul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its very good and clean quite
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Noah

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The staff working there was very nice and friendly, I came to the hotel early due to my flight landing early and they found a room I could get into early. As for the facility itself, the lobby area is nice, but that's about it. The elevator is very loud and bangs around as you ride in it. Was fearful getting in every time. We could also hear the elevator from our room, which was not great. I do not fault the hotel for this, but the other guests were horribly loud and obnoxious. Running around the halls and yelling and screaming at all hours of the night... I would assume someone from the hotel staff would say something. We were unable to sleep for two nights because of these horrible other guests. Nothing wrong with the hotel itself, and perhaps we just picked a bad time to go at the same time as other horrible guests.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Marco Antonio, Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
When we first walk in the attendant already had an attitude. Was rude to my husband when he asked if he should sign both checkin forms for our room and our son’s room. Found hair in our bed and the bedspread had stains. The tv had hands prints ALL over it & this place is in a remote area and would not go back to this La Quinta.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Twinkle

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some guests at night were not respectful of others. They were drunk, made too much noise through the night, knock the doors and talked and laughed loudly. Manager on duty did nothing.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Nadia, Lehi

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s fine. We only needed a place to stay for one night before going to the airport the next day.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Monica Helena Teixeira da

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Erika, Washington

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

John

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a little on the ghetto side, pay a little more and go somewhere else.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Raafat MO am 20. März 2024
We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We take all feedback seriously and will work to address any concerns to improve our guests' experiences.

10/10 – Hervorragend

Lynn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe quiet nice place to stay and the price was good. It is also close to the casino and mall and shops. A bout 10mins away!! Worth the price
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Raafat MO am 13. März 2024
We're thrilled to hear that you had a safe, quiet, and pleasant stay with us! It's wonderful to know that you found our location convenient and enjoyed the proximity to nearby attractions like the casino, mall, and shops.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!

6/10 – Okay

Juan carlos

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Front desk guy had an attitude!! Not friendly at all and disrespectful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Raafat MO am 13. März 2024
We sincerely apologize for the negative experience you had with our front desk staff. Providing exceptional customer service is paramount to us, and we regret that your encounter did not meet our usual standards of friendliness and professionalism.Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address this matter with our team to ensure that all guests are treated with the utmost respect and courtesy at all times.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.

2/10 – Ungenügend

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Suzie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chambre 212 face a l’ascenseur trop bruyant . À notre prochain voyage nous allons demander une autre chambre loin de l’ascenseur. Bon déjeuner et super service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
Thank you so much for your nice review and we will certainly acomodate your room preferences next time. We are looking forward to see you again. Thank you.

4/10 – Schlecht

Charle

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
I would like to apologize for any inconvenience you may have encountered during your most recent stay with us. I hope that you will give us another chance. Thank you.

4/10 – Schlecht

Guillermo

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel was very cold too much noise
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured we are looking into this matter and we will certainly do a better job next time. I hope that you will give us another chance. Thank you.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathroom was flooded and requested a refund due to said damage and haven’t received one.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 22. Feb. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured that we are looking into this matter and we will update you on any decision regarding any refund once we have completed looking into the situation. Thank you.

10/10 – Hervorragend

thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Lisa

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The driveway into the property looked like the city dump - heaps and mounds of trash, broken furniture, etc. It was so filthy that I considered stopping and calling Expedia to tell them I couldn't stay here. I decided once I pulled up front that I would go in after all. Check-in was quick, efficient, and so courteous. I got into my room where the problems began. The thermostat was not working and it was about 95 degrees. Maintenance came quickly and took care of it. Then I turned the tv on and the cable was not working. Maintenance came and ended up replacing the cable. Then I went into the bathroom. There was one towel and a half roll of t.p. Once again, housekeeping took care of the issue right away, but I wondered why it was one aggravation after another. The water continued to run in the toilet unless you jiggled the handle. Breakfast was nice and the woman who was serving guests was very friendly and polite! The staff certainly made up for the deficits of the facility.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 22. Feb. 2024
I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. This not our standard and I assure you that we will look into these issues you have brought to our attention. Thank you for taking the time to give us your feedback.

10/10 – Hervorragend

April

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff. Hot breakfast. Spacious room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Grant

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Karl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was clean and quiet. Good value for the price. More than 2 sets of towels for 2 people would have been helpful but altogether conditions were up to expected standards of cleanliness
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean with friendly staff excellent rate.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Vivien

Mit einer Gruppe gereist
It was great. The beds were excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Venice

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
The breakfast was terrible
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 8. Feb. 2024
I apologize for the inconvenience . I would like to assure you that we are looking into this matter. I would like to assure you that this is not our standard. we strive to provide excellent customer service and breakfast. Thank you for taking the time to send us a feedback. We hope to see you next time

6/10 – Okay

Christine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very tight room, dirty towel left in the room and very very noisy
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

PAOLO

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Zoey

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

sangjun

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Julio, Garfield

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you all for the excellent work. God bless you all
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Lynn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Notre toilette fonctionnait tres mal
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

akeem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024