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359 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
359
203 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
203
111 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
111
73 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
73
68 von insgesamt 814 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
68
8,2/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,8/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Michael
Mit der Familie gereist
30. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
It was not very clean and the whole priperty smelt like a dopehole.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Guido
Mit dem Partner gereist
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buchung über Expedia wurde nicht akzeptiert, weil angeblich Kontingent überschritten wurde. Wir mussten (zu einem fairen Preis) nochmals direkt beim Hotel buchen. Um die (nicht verschuldete) Stornierung bei Expedia sollten wir uns zunächst selbst kümmern; als wir das ablehnten, kümmerte sich das Hotel darum. Dennoch war in Folge nochmals eine direkte Kontaktaufnahme mit Expedia Deutschland erforderlich, um letztendlich die im Voraus bezahlte Buchung vollständig zurückerstattet zu bekommen.
Guido
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
8/10 – Gut
Tanja, NRW
Mit dem Partner gereist
6. Okt. 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist etwas abgelegen - nicht viel drumherum. Angenehm wenig Verkehr am Abend vom BWI Rental Car Pick-Up zum Hotel. Große Zimmer. Sauberkeit ok. Wie immer, laute Klimaanlage. Für Kurzaufenthalt in Ordnung.
Tanja
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
8/10 – Gut
Uwe, Germany
17. Sept. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ordentlich
Recht ordentliches Hotel mit verbesserungswürdiger Sauberkeit
Uwe
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Chris, Deutschland
Mit der Familie gereist
10. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel kann mit den großen mithalten!!! Haben ein paar Hotels gehabt, aber das war 👍
Chris
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Chris, Deutschland
Mit der Familie gereist
8. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das beste Hotel auf unserer Reise. Kann locker mit den ganz teuren Hotels mithalten!!!
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
6/10 – Okay
Sherry
27. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There were dogs just barking and barking all night. I was there from the 25th thru 27th and i had to hear these dogs barking. I did ask if the dogs were supposed to be on only one floor and was told that this would be addressed. It was not. that little dog just barked and barked.
The heavy set young lady who was workign the front desk needs to be in the back of the house. She was rude and just should not be in that position.
Sherry
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Jasmine
Mit dem Partner gereist
27. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was dirty and had bugs inside the room. The property felt damp, dank, and mildew-y. Short story, short— I will never stay here again.
Jasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Fay
24. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Truck stop
Raggedy bathroom
Fay
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
June
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
June
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Timothy
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
While showering a staff member needed to knock on the door and tell me to stop showering mid shower because it was leaking in the laundry room.
Timothy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Mackendy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good staff and there's place very close by to shop.
Mackendy
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Jennifer
Geschäftlich gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The La Quinta room was clean and quiet. The space in the room was adequate. There were a few things that needed attention: the toilet seat was loose, the door to the shower had a broken door stop and the bath wash dispenser was no longer attached to the wall of the shower. However the shower was great! The chain security lock was broken. The elevator to the rooms is functional, but the door’s closing action was noisy and needs attention. Breakfast was adequate. I have stayed there several times over the years and enjoyed the stay, but it appears some things need a competent serviceman.
Jennifer
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Anne-Marie
Mit einer Gruppe gereist
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room on the fourth floor smelled like cigarette smoke as did the hallway. We assumed this used to be the floor which permitted smoking. Yech!
Also, the housekeeping staff didn’t come to our room on the second day of our stay. We notified the clerk at the front desk and he said we should have put a sign on our front door for housekeeping service. That makes no sense! A sign on the mirror in our room stated that the Do Not Disturb sign should be hung on the door if we did NOT want fresh sheets and towels. When we returned in the evening, we again asked the front desk clerk if the housekeeping staff had made our beds and replaced our towels. He said the housekeeping staff was gone for the day and handed us fresh towels. I do not think this was an appropriate response to our issue. We will not be staying at this hotel again.
Anne-Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
arianna
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Honestly the front desk staff was super awesome! The cleanliness of the room we stayed in wasn’t that great. More of some unseen stuff that needed repairs. Other then that if I had to yes I’d stay again.
arianna
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Robert
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
While it was the cheapest option, I will point out that plumbing needs serious reworking, staff is friendly (no adjustments needed), AC units need a full rework due to wet rugs, hair in the bathtub drain, elevator needs cleaning and detailing, and an unusual high pitched sound around the water valve behind the toilet.
Robert
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
4/10 – Schlecht
Alma Grace
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The road towards the property is dirty with all the garbage and dump items like grocery cart and trash chairs. The elevator of the hotel is not in good condition.
Alma Grace
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Holly M
24. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Holly M
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Sahul
Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its very good and clean quite
Sahul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Noah
Mit dem Partner gereist
19. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The staff working there was very nice and friendly, I came to the hotel early due to my flight landing early and they found a room I could get into early.
As for the facility itself, the lobby area is nice, but that's about it. The elevator is very loud and bangs around as you ride in it. Was fearful getting in every time. We could also hear the elevator from our room, which was not great.
I do not fault the hotel for this, but the other guests were horribly loud and obnoxious. Running around the halls and yelling and screaming at all hours of the night... I would assume someone from the hotel staff would say something. We were unable to sleep for two nights because of these horrible other guests. Nothing wrong with the hotel itself, and perhaps we just picked a bad time to go at the same time as other horrible guests.
Noah
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Marco Antonio, Victoria
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
When we first walk in the attendant already had an attitude. Was rude to my husband when he asked if he should sign both checkin forms for our room and our son’s room. Found hair in our bed and the bedspread had stains. The tv had hands prints ALL over it & this place is in a remote area and would not go back to this La Quinta.
Marco Antonio
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
4/10 – Schlecht
Twinkle
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some guests at night were not respectful of others. They were drunk, made too much noise through the night, knock the doors and talked and laughed loudly. Manager on duty did nothing.
Twinkle
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Nadia, Lehi
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s fine. We only needed a place to stay for one night before going to the airport the next day.
Nadia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Monica Helena Teixeira da
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Monica Helena Teixeira da
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
6/10 – Okay
Erika, Washington
18. März 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Erika
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
4/10 – Schlecht
John
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a little on the ghetto side, pay a little more and go somewhere else.
John
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Raafat MO am 20. März 2024
We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We take all feedback seriously and will work to address any concerns to improve our guests' experiences.
10/10 – Hervorragend
Lynn
Mit dem Partner gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe quiet nice place to stay and the price was good. It is also close to the casino and mall and shops. A bout 10mins away!! Worth the price
Lynn
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Raafat MO am 13. März 2024
We're thrilled to hear that you had a safe, quiet, and pleasant stay with us! It's wonderful to know that you found our location convenient and enjoyed the proximity to nearby attractions like the casino, mall, and shops.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!
6/10 – Okay
Juan carlos
5. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Front desk guy had an attitude!! Not friendly at all and disrespectful
Juan carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Raafat MO am 13. März 2024
We sincerely apologize for the negative experience you had with our front desk staff. Providing exceptional customer service is paramount to us, and we regret that your encounter did not meet our usual standards of friendliness and professionalism.Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address this matter with our team to ensure that all guests are treated with the utmost respect and courtesy at all times.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more positive experience.
2/10 – Ungenügend
Mark
3. März 2024
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Suzie
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chambre 212 face a l’ascenseur trop bruyant . À notre prochain voyage nous allons demander une autre chambre loin de l’ascenseur. Bon déjeuner et super service
Suzie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
Thank you so much for your nice review and we will certainly acomodate your room preferences next time. We are looking forward to see you again. Thank you.
4/10 – Schlecht
Charle
26. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Charle
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
I would like to apologize for any inconvenience you may have encountered during your most recent stay with us. I hope that you will give us another chance. Thank you.
4/10 – Schlecht
Guillermo
Mit dem Partner gereist
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel was very cold too much noise
Guillermo
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 27. Feb. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured we are looking into this matter and we will certainly do a better job next time. I hope that you will give us another chance. Thank you.
8/10 – Gut
Robert
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Michael
21. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathroom was flooded and requested a refund due to said damage and haven’t received one.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 22. Feb. 2024
First and foremost I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. Please rest assured that we are looking into this matter and we will update you on any decision regarding any refund once we have completed looking into the situation. Thank you.
10/10 – Hervorragend
thomas
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Lisa
Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
19. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The driveway into the property looked like the city dump - heaps and mounds of trash, broken furniture, etc. It was so filthy that I considered stopping and calling Expedia to tell them I couldn't stay here. I decided once I pulled up front that I would go in after all. Check-in was quick, efficient, and so courteous. I got into my room where the problems began. The thermostat was not working and it was about 95 degrees. Maintenance came quickly and took care of it. Then I turned the tv on and the cable was not working. Maintenance came and ended up replacing the cable. Then I went into the bathroom. There was one towel and a half roll of t.p. Once again, housekeeping took care of the issue right away, but I wondered why it was one aggravation after another. The water continued to run in the toilet unless you jiggled the handle. Breakfast was nice and the woman who was serving guests was very friendly and polite! The staff certainly made up for the deficits of the facility.
Lisa
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von gm am 22. Feb. 2024
I would like to apologize for the inconvenience you encountered on your most recent stay with us. This not our standard and I assure you that we will look into these issues you have brought to our attention. Thank you for taking the time to give us your feedback.
10/10 – Hervorragend
April
Mit der Familie gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff. Hot breakfast. Spacious room.
April
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Grant
17. Feb. 2024
Grant
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Karl
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was clean and quiet. Good value for the price. More than 2 sets of towels for 2 people would have been helpful but altogether conditions were up to expected standards of cleanliness
Karl
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
James
Geschäftlich gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean with friendly staff excellent rate.
James
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Vivien
Mit einer Gruppe gereist
12. Feb. 2024
It was great. The beds were excellent
Vivien
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Christine
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful
Christine
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Venice
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
The breakfast was terrible
Venice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von gm am 8. Feb. 2024
I apologize for the inconvenience . I would like to assure you that we are looking into this matter. I would like to assure you that this is not our standard. we strive to provide excellent customer service and breakfast. Thank you for taking the time to send us a feedback. We hope to see you next time
6/10 – Okay
Christine
31. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Very tight room, dirty towel left in the room and very very noisy
Christine
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
PAOLO
31. Jan. 2024
PAOLO
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Zoey
29. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Zoey
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
sangjun
29. Jan. 2024
sangjun
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Julio, Garfield
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you all for the excellent work. God bless you all
Julio
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Lynn
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Notre toilette fonctionnait tres mal
Lynn
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
akeem
24. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers