Kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Motel 6 Austin, TX - Midtown

2 out of 5
Motel 6 Austin, TX - Midtown
7100 I 35 N, Austin, TX

Bewertungen

6,0
227 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
166 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
127 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
282 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Peer Hannes Ulrich

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von PK am 7. Nov. 2023
Dear Peer, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future, Regards PK

6/10 – Okay

Lucero, Kyle

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Be ready to wake up to cockroaches
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Juan, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.

10/10 – Hervorragend

Jorge

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Jorge, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.

2/10 – Ungenügend

Roderick

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Roderick,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Hazel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Hazel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Ahmed Kamal, Calgary

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very old and in poor condition. Cockroaches everywhere. My worst stay ever.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Ahmed,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Aubry

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

JoAnna

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We chose to stay the night here bc we were in town for the iheart music festival. Upon arrival the motel looked nothing like the booking pictures. The outside is disgusting and need to be update so that ppl know what they are booking. When i went to check in the front desk looked nothing like the picture and i couldnt even willingly open the door the guy had to push a button to unlock. He was very unfriendly and the area smelled horrible. The room was ok but the shower/tub was nasty and there was a huge crack above the shower that was horribly patched. Our bed sheet had a cigarette burn and the ac didnt work. We will definitely not be staying here again.
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi JoAnna,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

LaShonda, Kankakee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Quiet, reasonably priced, and located only 5 miles from University of Texas and Moody Center. Housekeeping is Amazing!!! Any issues I had with my room was addressed immediately.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi LaShonda, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place 10/10
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Matthew, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very amazing place, clean and staff is so kind and understanding. Dealing with a housing situation n I've stayed here a few times and they're always the best. Honestly an amazing place and workers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Matthew, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.

4/10 – Schlecht

Daniel

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Housekeeping tried opening door multiple times when it wasn’t time for checkout
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Daniel, After reading your review, we’re disappointed we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Regards PK

6/10 – Okay

Angela

area
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Angela, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk

10/10 – Hervorragend

Don

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No breakfast while others have
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Don, We appreciate the perfect rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly. Warmest Regards, PK

10/10 – Hervorragend

Grant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Grant, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.

2/10 – Ungenügend

Nia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
SO MANY INFESTATIONS OF DIFFERENT TYPED OF BUGS! DRUG ADDICTS, OUTDATED AND POOR CONDITIONS OF THE HOTEL! Please if you have the money GO ANYWHERE ELSE
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Niar, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking the time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention,

2/10 – Ungenügend

Gary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was no refrigerator , No chester drawers to put clothes and no refrigerator, At $175.00 a night I got ripped off and I will let everyone know too. Booking or you will never see or hear from me again. It sucked !!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Gary, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Regards PK

8/10 – Gut

Ruth

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Ruth, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.

10/10 – Hervorragend

Bernardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No hay servicio de TV
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hola Bernardo, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6

2/10 – Ungenügend

Keith

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Keith, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk

2/10 – Ungenügend

Tyler

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is terrible. It doesn’t seem that they know what they’re doing the conditions of the rooms falling apart. There’s always something wrong with the room when I stay there for work. I will never stay there again the first room I had there something wrong with the hot water. You have to leave it on for 25 minutes. The second room I got there was infested with flies and I mean I killed 10 before I even went to sleep it’s disgusting And then if you wanna watch TV you have four channels to choose from and the third room I got there not that it’s that big of an issue to me but they had leaky piping underneath the sink water started getting all over the floor. They don’t keep that property up , and they like the charge high rates for a property that is trashy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Tyler, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie#Team6

4/10 – Schlecht

Jaime

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Jaime, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk

2/10 – Ungenügend

Robert

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unsafe loud dirty nasty bedding unclean showers no blankets unsafe screaming and drunks weird strange acting freakazoidsdrugs everywhere
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Robert, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Arlene

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
A little to noisy from the highway
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

8/10 – Gut

Arlene

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to downtown areas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Elliott

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The price was ok but it w filthy
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Davis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Okay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Davis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Moises

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got back from the club, they gave away my room to someone else and still charged me for the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Moises,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Jose, Austin

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Jose,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Sarahí

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Sarahi, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.

4/10 – Schlecht

Adriana, Houston

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely deceiving from the pictures, the tub was disgusting! There was no iron, the hot water took forever.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Adriana,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

Lezly

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Lezly, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Regards PK.

10/10 – Hervorragend

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very clean and cheap.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Shaun,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Tasia

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Loud
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Tasia, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Joshua

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Darsel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Darsel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Otto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just awful
By far the worst Motel 6 I’ve stayed in. Infrastructure is really bad. Running faucet at all times. No ice machine available. Roaches. Tv was on the verge of breaking. Barely any channels to choose from and very dim. To make matters worse I had to scare a thief at gun point that was trying to break into someone’s work van. Called the cops and they found the owner to tell him.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Otto,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alicia

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel
For the price it was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Alicia, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ruben

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Carmen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible
Just a horrible place to stay In fact I left
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Vanessa

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Dear Vanessa, Our Team would like to thank you for your Rating. We do hope you will visit again sometime. Warmest Regards, PK

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Juan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von PK am 30. Jan. 2024
Dear Juan, Our Team would like to thank you for your Rating. We do hope you will visit again sometime. Warmest Regards, PK