Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
227 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
227
198 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
198
166 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
166
127 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
127
282 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
282
6,4/10
Sauberkeit
7,0/10
Personal & Service
5,2/10
Ausstattung
5,8/10
Zustand der Unterkunft
5,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Peer Hannes Ulrich
4. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peer Hannes Ulrich
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von PK am 7. Nov. 2023
Dear Peer, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future, Regards PK
6/10 – Okay
Lucero, Kyle
Mit dem Partner gereist
25. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Be ready to wake up to cockroaches
Lucero
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Juan
22. Mai 2024
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Juan, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.
10/10 – Hervorragend
Jorge
18. Mai 2024
Jorge
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Jorge, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.
2/10 – Ungenügend
Roderick
13. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Roderick
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Roderick,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Hazel
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hazel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Hazel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Ahmed Kamal, Calgary
Mit einer Gruppe gereist
11. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very old and in poor condition. Cockroaches everywhere. My worst stay ever.
Ahmed Kamal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Ahmed,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Aubry
7. Mai 2024
Aubry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
JoAnna
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We chose to stay the night here bc we were in town for the iheart music festival. Upon arrival the motel looked nothing like the booking pictures. The outside is disgusting and need to be update so that ppl know what they are booking. When i went to check in the front desk looked nothing like the picture and i couldnt even willingly open the door the guy had to push a button to unlock. He was very unfriendly and the area smelled horrible. The room was ok but the shower/tub was nasty and there was a huge crack above the shower that was horribly patched. Our bed sheet had a cigarette burn and the ac didnt work. We will definitely not be staying here again.
JoAnna
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi JoAnna,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
LaShonda, Kankakee
Geschäftlich gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Quiet, reasonably priced, and located only 5 miles from University of Texas and Moody Center. Housekeeping is Amazing!!! Any issues I had with my room was addressed immediately.
LaShonda
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi LaShonda, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.
10/10 – Hervorragend
Matthew
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place 10/10
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Matthew, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.
10/10 – Hervorragend
Matthew
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very amazing place, clean and staff is so kind and understanding. Dealing with a housing situation n I've stayed here a few times and they're always the best. Honestly an amazing place and workers
Matthew
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Matthew, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.
4/10 – Schlecht
Daniel
Geschäftlich gereist
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Housekeeping tried opening door multiple times when it wasn’t time for checkout
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Hi Daniel, After reading your review, we’re disappointed we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Regards PK
6/10 – Okay
Angela
26. Apr. 2024
area
Angela
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Angela, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk
10/10 – Hervorragend
Don
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No breakfast while others have
Don
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Don, We appreciate the perfect rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly. Warmest Regards, PK
10/10 – Hervorragend
Grant
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Grant
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Grant, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.
2/10 – Ungenügend
Nia
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
20. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
SO MANY INFESTATIONS OF DIFFERENT TYPED OF BUGS! DRUG ADDICTS, OUTDATED AND POOR CONDITIONS OF THE HOTEL! Please if you have the money GO ANYWHERE ELSE
Nia
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Niar, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking the time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention,
2/10 – Ungenügend
Gary
20. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was no refrigerator , No chester drawers to put clothes and no refrigerator, At $175.00 a night I got ripped off and I will let everyone know too.
Booking or you will never see or hear from me again.
It sucked !!!!
Gary
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Gary, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Regards PK
8/10 – Gut
Ruth
16. Apr. 2024
Ruth
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 25. Mai 2024
Hi Ruth, Thank you for the perfect rating! Warmest regards PK.
10/10 – Hervorragend
Bernardo
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No hay servicio de TV
Bernardo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hola Bernardo, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6
2/10 – Ungenügend
Keith
8. Apr. 2024
Keith
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Keith, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk
2/10 – Ungenügend
Tyler
6. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is terrible. It doesn’t seem that they know what they’re doing the conditions of the rooms falling apart. There’s always something wrong with the room when I stay there for work. I will never stay there again the first room I had there something wrong with the hot water. You have to leave it on for 25 minutes. The second room I got there was infested with flies and I mean I killed 10 before I even went to sleep it’s disgusting And then if you wanna watch TV you have four channels to choose from and the third room I got there not that it’s that big of an issue to me but they had leaky piping underneath the sink water started getting all over the floor. They don’t keep that property up , and they like the charge high rates for a property that is trashy
Tyler
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Tyler, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie#Team6
4/10 – Schlecht
Jaime
6. Apr. 2024
Jaime
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von PK am 1. Mai 2024
Dear Jaime, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future. Regards Pk
2/10 – Ungenügend
Robert
Geschäftlich gereist
4. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unsafe loud dirty nasty bedding unclean showers no blankets unsafe screaming and drunks weird strange acting freakazoidsdrugs everywhere
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Robert, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Arlene
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
26. März 2024
Gut: Ausstattung
A little to noisy from the highway
Arlene
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 – Gut
Arlene
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to downtown areas
Arlene
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Elliott
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The price was ok but it w filthy
Elliott
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Omar
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Omar
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 21. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Davis
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Okay
Davis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Davis,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Moises
Mit der Familie gereist
4. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got back from the club, they gave away my room to someone else and still charged me for the night.
Moises
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Moises,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Jose, Austin
4. März 2024
Gut: Personal & Service
Jose
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. März 2024
Hi Jose,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Sarahí
1. März 2024
Sarahí
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Sarahi, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs, Warmest regards PK.
4/10 – Schlecht
Adriana, Houston
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
1. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely deceiving from the pictures, the tub was disgusting! There was no iron, the hot water took forever.
Adriana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Adriana,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 – Ungenügend
Lezly
29. Feb. 2024
Lezly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Hi Lezly, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Regards PK.
10/10 – Hervorragend
Shaun
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very clean and cheap.
Shaun
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Shaun,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Tasia
Geschäftlich gereist
28. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Loud
Tasia
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Tasia, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Thomas
25. Feb. 2024
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Thomas
23. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Thomas
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Joshua
23. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Darsel
13. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Darsel
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Darsel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Otto
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just awful
By far the worst Motel 6 I’ve stayed in. Infrastructure is really bad. Running faucet at all times. No ice machine available. Roaches. Tv was on the verge of breaking. Barely any channels to choose from and very dim. To make matters worse I had to scare a thief at gun point that was trying to break into someone’s work van. Called the cops and they found the owner to tell him.
Otto
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Otto,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Alicia
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel
For the price it was good
Alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Feb. 2024
Hi Alicia, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ruben
5. Feb. 2024
Ruben
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Mohammad
Mit der Familie gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mohammad
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Juan
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Carmen
1. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible
Just a horrible place to stay
In fact I left
Carmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 13. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Vanessa
31. Jan. 2024
Vanessa
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von PK am 24. Apr. 2024
Dear Vanessa, Our Team would like to thank you for your Rating. We do hope you will visit again sometime. Warmest Regards, PK
10/10 – Hervorragend
Juan
Geschäftlich gereist
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Juan,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Juan
Geschäftlich gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juan
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von PK am 30. Jan. 2024
Dear Juan, Our Team would like to thank you for your Rating. We do hope you will visit again sometime. Warmest Regards, PK